Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
27.01.2018 13:14
Meil on kõrgharitud naisi pea 50%, mehi vaid pool sellest. Siiski näevad asjatundjad lahendusena naistele laste sünnitamise eest peale maksmist mõistmata, et ka eneseteostus väljaspool kodu võiks kõnealustele kõrgelt haritud naistele olla üsnagi oluline.

Autor vist ei mõtle sügavuti. Kui naine leiab peale hea hariduse ka väljaspool kodu eneseteostust, siis kuidas see võimalik saaks olema iibe suurendamisel? Seda vähem jääb talle aega kodu ja laste jaoks. Hea küll, need keskealised valged mehed võivad ju ise kodus lapsi kantseldada, ainult et häda on selles, et nad pole veel võimelised sünnitama. Aga kui naised leiavad rakendust väljaspool kodu, seda vähem on neil soovi sünnitada. Tõsi see on ja seda on kinnitanud ka meie praktika, raha (emapalk) lapsi ei tee. Aga kui naised saata kodust eemale, siis kuidas neid lapsi perre sünniks ja kui sünniks, miks siis peab abikaasa hakkama abikaasa teiste metega soetatud lapsi kasvatama? Kas see ei ole maailma lihtsalt pea peale pööramine?Kus see võrdsuse tagaajamine siis on?
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    27.01.2018 17:58
    Kahjuks väga paljud naised hangivad lihtsalt kõrghariduse paberi. Mingit Kõrgelt Haritust neil pole.
    28.01.2018 08:44
    Sama on ka meestega. Poisid lihtsalt lohistatakse koolist läb, pannakse paremad hinded et statistikat ära ei rikuks. Ja milleks üldse meesterahvale haridus, palk on ju ikka suurem.
    28.01.2018 08:51
    Patriarhaatlik riigipööre?

    On see miski pila? Umbes midagi sellist, kui varas, vägistaja ja mõrtsukas tõstaksid hädakisa - "kui ebaturvaliseks, moraalituks ja kuritegelikuks on ikka elu muutunud"... Vaadates viimase aja sündmuseid võib üsna kindlalt- ja täie vastutustundega öelda (isegi mitte küsimuse vormis, vaid suisa väita), et hetkel on käimas ikka täiesti otseses mõttes MATRIARHAATLIK pööre. Ja mitte "matriarhaatlik riigipööre", vaid koguni "matriarhaatlik MAAILMApööre".
27.01.2018 13:26
Umbmäärasusel põhinev soolise võrdsuse taga ajamine vastandab, oodatud tulemi asemel kogeme viha ja vaenu. Erandeid on alati, neid ei tohiks aga argumentidena kasutada. Sooliste erisustega tuleb leppida.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    27.01.2018 15:21
    Sooliste erisustega tuleb leppida
    Vahi siis. .. seisa paigal Eugen ja lepi sellega , et ma olin laisk ja ei viitsinud Miisule kassikonservi tuua : Heh Laseb olevuse maha: ega sa ometi ei pahanda? mul oli kassimenüüs selline auk, kus polnud kuskilt Miisule aaria liha võtta: veterinaar väitis et palju rauda ja vitamiine on vaja..
    Ja sellised elavad Eestis..
    27.01.2018 16:33
    Selline on üldine suhtumine, ei sõltu sellest, kellega suhtled. Meil hinnatakse edukaid.
    27.01.2018 19:04
    See on ilmselge liialdus, et teistsuguseid naisi ei peeta inimesteks, pr. Pyss.
27.01.2018 13:27
Kui naisena sündinud ei hooli enada erilisusest, neile looduse poolt kingitud võimalusest nautida emadust ja olla imetlusväärne ja ihaldatud oma kauniduses ja sensuaalsuses, siis ärge virisega ja solvuge jõudes "kanakarja kambaka" mõisted deffieerides enda peegelpildini - saate täie rauaga seda mida põhjustate - maskuliinse maailma reaalsuse
27.01.2018 13:28
Ajupestud autorile:

UHKE PÕHJAMAA:
Kuidas suurendada rahvaarvu: Soome küla maksab lapsevanematele 10 000 eurot iga lapse peal
27.01.2018 13:34
Järjekordne feminist mehi sõimamas.
Hoolekanderiik võtab ettevõtjatelt ja töötegijatelt(enamasti mehed) kõrgete maksude näol hulga ressurssi ja palkab selle eest "kõrgelt haritud" (enamasti mingi humanitaariadiplom) naisi ministeerium-kanalatesse "karjääri tegema".

"Meil on kõrgharitud naisi pea 50%, mehi vaid pool sellest." - see ei ole mitte mingi näitaja ! Viielisi tüdrukuid kes hästi kirjandeid vorbivad ja hoolega kodus luuletusi pähe tuubivad on igal ajal olnud.

Otsige üles kõrgharidusega eraettevõtluses edukad abielus naised, vaadaka mis nad ütlevad teie feminismikarja kohta :)
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    27.01.2018 13:50
    Kuni viimase veeruni nõustun aga tegusaid naisi on ka eraettevõtluses, mina suhtun sellesse arusaamaga. et erand kinnitab reeglit. Suur osa neid 50% üliharitut naistest on võimelised kohvi keetma ja kahjuks neile meeldib see rohkem kui lapsega kodus istumine. Järjest rohkem on ka mehi, kes kasutavad lapsepuhkuse võimalust aga kohustuslikuks seda muuta ei tohiks. Isa on isa ja ema ta asendada ei saa.
    Kuidas panna edukamad ja targemad naised rohkem lapsi sünnitama, rahaga seda ei saavuta.
    27.01.2018 14:13
    Ma mõtlesin pigem , et mõiste kõrgharitud naine ei näita väga midagi.
    Arstide ja advokaatidega olen nõus. A rääkida nagu feminist, tooniga nagu "kõrgharitud" õpetajal ei kõlba soome-ehitajaga deitida on absurd.

    Kõrgharidus on väga devalveerunud mõiste. Äkki ütleme siis tark ?
    Olem ju nõus et nelja-viielised 7.klassi tüdrukud pole targad, vaid kohusetundlikud.
    Ja peale TTÜ ning arstide-advode on ülikooli diplomiks vaja ainult kohusetunnet.
    See on lihtsalt noorte naiste egotripp ,et nad nüüd haritud kohe sellepärast on.
    Ja see egotripp on identiteedipoliitikat ajavatele marksistide jaoks suurepärane.

    Vaadake mis toimub USA ülikoolides, toodetakse sotsiaalse õigluse aktiviste.
    27.01.2018 16:47
    "ragno
    2 tundi tagasi
    Suur oa arste näiteks on naised."
    -------------------
    Äkki Ragnetta tahab selgitada, miks on enamus kirurgidest mehed?
27.01.2018 13:34
Mida teha kanapimedate inimestega, kes usuvad, et lastevaese feminismi arendamiseks on islamistlik haarem parimaks kohaks?
27.01.2018 13:38
Btw, autor kirjeldab üht oma hirmu, et emapalk pöördub madalakvaliteediliste inimeste hulgas teenimisvahendiks.
Ma ütleks selle peale, et kui riik pöörata näoga laste poole, siis võiks ju laste sünnitamine teenimisabinõuks olla. Planeeritult, tervete vanemate ja tervete lastega. Laste eest kannaks hoolt juba riik, alghariduse, põhihariduse ja eluks tarviliku väljaõppe osas.
    27.01.2018 14:28
    Miks ei võiks emapalk olla teenimisvahend kui tööks on laste kasvatamine, kes on tulevased maksumaksjad?
    27.01.2018 14:30
    Riik hakkab laste vastu siis huvi tundma kui need hääletama ja makse maksma hakkavad.
    27.01.2018 15:09
    "Miks ei võiks emapalk olla teenimisvahend ..."
    "Emapalk" ja "teenimisvahend" on mõlemad minule kuidagi halvasti kõlavad väljendid! Mulle meeldiks ehk rohkem väljend "vanematoetus", mis kirjeldaks paremini asja olemust - toetus vanemale, kes soovib lapsi saada ja neid hästi kasvatada! Ja selle toetuse suurus ja väljamaksmine peaksid sõltuma konkreetse ema (ja isa) panusest oma laste kasvatamisel! Otsustajaks toetuse väljamaksmisel võiks olla kohalik omavalitsus (kuulates sots. töötaja soovitusi)!
    Meil pole ju vaja vaid kvantiteeti vaid pidem kvaliteeti - mitte mingeid a-sotsiaale, vaid korralikke tulevasi riigi kodanikke ja maksumaksjaid!
    Samuti peaks olema see vanematoetus seotud pikemaajalise Eestis elamisega, et mitte meelitada neegreid ja mustlasi siia sünnitama ja toetusi koorima! Viimased on muide väga osavad selliseid toetusi lüpsma üheaegselt mitmetest riikidest!
27.01.2018 13:39
Kahjuks on see probleem kõikides heaoluriikides väga suur ja Eesti pole siin mingi erand - mingit patriarhaalset riigipööret pole siin toimunud. Tänapäeva harituid naisi ei saa kohe kuidagi ses asjas sundida ja ei aita ka neile pealemaksmine (juhul kui just röögatut summat ei pakuta).

Aafrikas ja mujal lõunapool, kus haridust napib, ei ole sellega mingit probleemi, lapsi tuleb lausa konveierilt ja vaatamata sellele, et elatakse väga vaeselt - keegi ei pleki nende naiste "emakale" peale...

Valge maailma lõpp tuleb nii-või naa!
    27.01.2018 14:08
    Trollid konksu otsa!!! 27.01.2018 13:39
    Kahjuks on see probleem kõikides heaoluriikides väga suur ja Eesti pole siin mingi erand
    *
    Eesti, heaoluriik? Lubage hirnuda :)
    27.01.2018 14:26
    Huvitav, miks sellest heaoluriigist kõik uttu tõmbavad?
    27.01.2018 15:09
    @ Villi

    Kui võrrelda Eesti elu Aafrika enamike riikide või paljud muude lõunapoolsete riikidega, siis on erinevus ikka väga suur ja võrreldes nendega, on siin elu märksa parem. Või vaidled vastu? Pealegi ma ei pannudki Eestit nende päriselt rikaste riikidega ühte patta, loe teksti ikka tähelepanelikumalt.

    Kui Sul on siin niivõrd halb elada, miks siis sina siit uttu ei tõmba vaid aina virised lõputult?
27.01.2018 13:44
Inimesi on vaja, et tööd teha. Kui rahvas inimesi ei taastooda, siis ei tee mingil hetkel enam piisav hulk inimesi tööd ja see karjäärile keskendunud naine peab surmani ise rabama. Lihtne ja loogiline. Keegi peab lapsi sünnitama ja mehed seda teha ei saa.
27.01.2018 13:55
Kui naisi on ülikoolides pea poole rokem kui mehi, siis on vaja sisse viia SOOKVOODID! Mehi diskrimineeritakse! Kus on meeste õiguste eest seisev "mikko"?
    27.01.2018 14:19
    Mehed ei lähe sageli ülikooli, sest erasektoris teenib ka keskharidusega rohkem kui mingi lasteaiatöötaja või raamatukoguhoidja. Suur hulk ametikohti, kus nõutakse kõrgharidust, on väga väikese palgaga.
    Ehk siis tuleks kas kõrgharidust eeldaval ametikohal maksta erasektoriga võrdväärset palka või mitte nõuda kõrgharidust ametikoha puhul, kus palk on madal.
    27.01.2018 14:41
    Kvoodid kvootideks! Aga üksnes gümnaasiumi lõpueksamite tulemusi arvestada kõrgkooli sisseasumisel pole samuti päris õige! Lõpueksami punktid näitavad küll ära õpilase tubliduse (töökuse) kuid mitte tema potensiaali! Ehk peaks sisseasumisel õpilastele korraldama lisaks ka näiteks kõrgema astme IQ-testid, et saada teada kelle haridusele kulutatud maksumaksja raha ühiskonnale paremini tagasi teenib?
    28.01.2018 00:32
    Mehed ei lähe ülikooli, kuna enamusesõpetatakse seal kasutut jama, mille ainuke eesmärk on raha teenida.
27.01.2018 14:02
Paraku on praegu see aken, kus midagi veel teha saab, pidades silmas vananevat ühiskonda, eesti keele ja kultuuri kandjate hulga kasvu, rahvastikupüramiidi jätkusuutlikumaks muutmist. Ma ei taha, et mu lapsed peavad elama maal, kus ei kõla nende emakeel, kus sisserändajad teevad otsuseid, kus naise väärtus langeb islamimaadele omaseks, naistepeks tavaliseks praktikaks ja eesti keele kmõnelejatele vaadatakse ülalt alla. Praegu saab veel midagi teha. Olen 3 lapse ema ja pole kunagi tundnud, et keegi sunnib mind lapsi saama. 3 last on normaalne, rohkem on tore. Olen suurest suguvõsast, kus on loomulik, et lapsi sünnib mitu, soojamaareisid jäetud pensionipölve ja lepitakse ka kasutatud asjadega. Kus tähtis on laste haridus ja lugemus. Laste arv oli Eestis suur palju raskematel aegadel. Nüüd kus saadaval aegade moekaimad mänguväljakud, pedagoogiline psühholoogia, on sünnitamine ja laste saamine mõne arvates väärt halvustamist ja mahategemist , meedias võtavad sõna naised, kes hakkavad vinguma ja oma tiitlitega eputama. Või mehi süüdistama. Mehed on teiesuguste pantvangid, nad ei saa ise sünnitada. Meeste hulgas on alati olnud rohkem geeniusi ja tolguseid. Selliseid on alati. Aga asi algab suuresti mõtlemisest. Kas soovin lapsi, kas saaks riik vöi ma ise midagi teha. Olin kaua 1 lapseline ema, aga alati teadsin, et saan rohkem. Ja ma olen otsusega ikkagi sünnitada väga rahul. Lastel ei pea olema need riided ja asjad mis hooajal moes või mida jõuluvama just selleks aastaks kõigile toob. Laste arv on enamasti valikute ja väärtuste küsimus. Kui sekkub loodus või suhtedraama, siis jah on teisiti, aga ka siis saab pakkuda kellelegi kodu või olla vabatahtlik. Ameerikas käivad vabatahtlikud haiglas nende laste juures, kellel vanemad peavad tööl kaima, neil on oma organisatsioon. Kui lapserohkus ohustab igaõhtust veinijoomist, seksi ja linna seiklusi, siis säärase elustiili harrastajal on teised prioriteedid. Naise viljakus langeb aastatega kolinal, kui jatta vajalikud otsused hilja peale, võid vanaduses leida end üksi, kahetsemas. Kuidas üldse saab hakata jahuma m ingist kojhustusest ja meeste jutust_ Miks peab asja soo peale viima, iga kord kui keegi teema üles võtab_ Kas see pole seksism. TEil on vastas teaduslikud argumendid sellest, kui väärtuslikutd te ühiskonnale olete. See on nüüd ka välja arvutatud, nende jaoks, kes räägivad armastusest ja ei suuda kahte asja koos näha. Igal asjal on mitu külge,on armastus ja on materiaalne külg. Kuivörd on see mitmes selleteemaline karjatus, siis võtan sõna. See kaeblemine on ikka üle võlli ja iga kord ma imestan ja vihastan.
27.01.2018 14:03
Sissetulekud on ka rohkem baariariikide tasemel. Ehk olemegi?
27.01.2018 14:06
Karta on, et kui oma lapsi sünnitada ei taheta, siis tuleb neil tänastel eurotibidel oma pensionipäevil pearätikut kandes mööda saata sest loodus tühja kohta ei salli ja tulevad tesise mehed ja kombed. Tundub et selle tõdemuseni pole need kõrgharitud veel jõudnud.
27.01.2018 14:08
Võib olla ka üsna kindel, et kui liiga ligistikku kostavad sõnad «riiklik» ja «strateegia» ja «sündimuse tõstmine», võib peagi vastu kajada moraalsest üleolekuveendumusest kantud põlgusavaldus, mis oma arust naeruvääristab ideed, et naine on sünnitusmasin. «Sünnitusmasin» on sõna, millel selle levikust hoolimata pole suurt väärtust. Eelkõige on see lollfeministide järjekordne vahend enese solvamiseks ühiskonna nimel, sest puuduvad vähimadki sunnimehhanismid, mis sellele sõnale natukenegi otsesema tähenduse annaks. Suurfarmi emiseid võib ehk nimetada sünnitusmasinateks, sest nemad vägistatakse tiineks ja pannakse siis imetamiseks sulgu, kus nad end liigutadagi ei saa. Ainus, mida riik teha saab, on kõrvaldada maksimaalselt takistusi selle inimese elust, kes ise tahab lapsi saada ning võimalust mööda hoolitseda selle eest, et vaesusrisk ei suureneks, anda materiaalseid garantiisid jms, tähendab, teha seda, mille kõige agressiivsemat vormi võib nimetada meelitamiseks või ära ostmiseks.
27.01.2018 14:14
Tädi võiks tagasi Bradfordi pöörduda.. Või Birminghami.
Või Rotherhami.
Või Rochdale'I.
Või Molenbeeki.
Seal enamusrahvus selgitab talle, kuidas "21. sajandi avatud Euroopas" asjad käivad.
27.01.2018 14:19
Ehtne näide zoovolinike mõttelaadist. Mehed peavad tulevikus sünnitama võrdväärselt naistega. Ilmselt on mõned niiöelda koolitatud naesterahvad lugenud hermafrodiitsetest loomadest ja nõnda head ideed juba raisku lasta on tõesti kurjast. Kahju, et seesinaste kanakarjas "kirejate" emaste tõttu saavad määritud ka paljulapselised õpetatud emad. See, et mõned kooliskäinud isendid on ahtrad ei laiene kuidagi kõigile naisterahvastele. Meil on palju haritud ja sünnitamisega hästi hakkamasaavaid naisi kes ei hädalda. Pigem häälisevad need kes ei viitsi omale järglasi saada ja toovad eneseõigustuseks aina jaburamaid põhjendusi.
27.01.2018 14:22
Sellistele "kodumaale tagasi pöördunutele" mõjub ainult üks vana ja hästit ära unustatud rohi - LASTETUSMAKS. Ning see peaks olema röögatult suur, millega riik toetaks lastega peresid ning laste koole ja huviringe. Keep it simple, stupid!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    27.01.2018 16:08
    eid_15186c65842df3
    Naisi on rohkem kui mehi Eesti riigis. Kui mõni vennike ikka nii niru on, et soo jätkamiseks ei kõlba, siis selle lahenduseks oleks seadustada mitmenaisepidamine. Et aga ka sellised äbarikud ei tunneks ennast solvatuna, võiks lubada sama naistele - mitmemehepidamise, ehk mõni võtab selle "eide" omale lisakaisuloomaks, irw.
    28.01.2018 00:36
    Ma ei kujuta ette küll hullu, kes omale mitu näägutajat koju võtaks. Usu, ühest on küll ja küll.
    04.04.2018 13:36
    Olen täiesti nõus!!! Erandid võiksid olla need, kes looduse poolt ei saa. Sest kui tahad, aga loodus ei anna, siis pole ka inimene ju süüdi
27.01.2018 14:22
Ma olen tähele pannud et mõistet "sünnitusmasin" kasutavad ainult lastetud feministid ja frustreerunud issi-probleemidega üksikud naised. Naisss.
27.01.2018 14:47
Eesti lapsi on Eestil vaja! Fosforiit tuleb panna teenima rahva taastootmise vankri ette. Fosforiidi tulud suunata sihtotstarbeliselt "kodaniku ema palgaks", haridusse, meditsiini ja küll need lapsed siis tulevad. Kellele me seda fosforiiti muidu säilitame, tulevastele okupantidele? Las eestlased surevad välja, peaasi, et fosforiit ootab "paremaid" aegu? Praegu ongi viimane aeg aidata meil püsima jääda, ja kuna meil raha ei ole, siis tuleb maavara mõistlikult! kasu teenima panna.
Tänapäeva tehnoloogiad seda ka võimaldavad. Omal ajal sõdisime ikka eelkõige selle vastu, et NSVL/okupant kasu ei saaks. Ja hästi sõdisime, nüüd on aeg vilju nautida.
27.01.2018 14:56
Naiste esmane eneseteostus on synnitada! Ja naised, kes arvavad teisiti, pole naised klassikalises mòttes. Kaks pòlvkonda neseteostus baaridaamist professorini
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega