Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 4
14.07.2018 00:17
No ekre toetab muidugi patriarhaalset seksistlikku ühiskonda. Mina tahan aga v6rdsust ja seega olen naiste poolt. Mis see meeste asi on mis nad selle rahaga teevad, ah!?
    Näita vanemaid (17) Laadin kommentaare...
    15.07.2018 10:46
    ... vinguv paljunimeline eesti meeste vihkaja on grafomaan ka, tema totralt ja ülekohtuselt üldistavad kommentaarid sellele artiklile (24, kakskümmend neli!)
    Eesti "mehe" ... kommentaariumis,  14.07.2018 10:10, 10:15, 10:25, 10:34
    Tahaks nüüd teada,   14.07.2018 10:20
    Naersime lausa lastega,   14.07.2018 10:22, 10:37, 10:38, 10:42, 11:53
    Irvita lausa laialt,   14.07.2018 10:40
    Nojah,   14.07.2018 10:41, 12:02
    Rahulolevalt....eesti... maailmale,  14.07.2018 10:47
    Ise valetad,   14.07.2018 10:49
    Põlgusega,   14.07.2018 11:50, 11:52, 12:09
    Jah,   14.07.2018 11:58
    Eesti mees ... küsib,  14.07.2018 12:01
    Reaalsus,   14.07.2018 12:03
    Vanaduses ronite ... nõudma,   14.07.2018 12:07
    Kommentaarid teistele artiklitele (586)

    No ja teie kurje kommentaare lugenuna arvan, et nüüd tõttate kippelt kituma. Kas mul on õigus?
    15.07.2018 10:56
    Arnivald kirjutas selle kibestunu kohta hästi:
    "Sa naerja oled ilmselt mingi eriti kibestunud loll memm, kes pole viitsinud elus midagi muud peale laste tegemise teha ja nyyd tahad, et teised su elu kinni maksaks. Proovi veelkord m6ttega lugeda ja aru saada, et KOHUSTUSED on m6lemal lapsevanemal. Mul on kahju neist lastest keda sa samasuguseks kasvatad. R2mps toodab alati r2mpsu. Funktsionaalse lugemisoskusega on sul igatahes t6siseid raskusi. Kyll aga on geniaalne oskus alati syyd teiste peale veeratada, saamata aru, et ise oled loll ja laisk."
    15.07.2018 15:54
    Seik aastatetagusest ajast. Palgajärjekorras seistes praalis üks mees teisele kui see oli mehelt küsinud miks tal palk nii väike -siis alimendid väikesed. Maksan kuradi l.. 5rubla ja tema ostab endale pesumasina. Ega lapsed ju pesumasinaga midagi tee. Mees oli maha jätnud naise kahe pisi lapsega
14.07.2018 00:23
Mina tahaks küll teada mida eksmees selle rahaga tegelikult teeb. See teema ei puuduta ainult naisi!!! Elatis on mõeldud siiski lapsele mitte vanema kulutuste katteks ja ilusaks eluks.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    14.07.2018 10:37
    Tr......84 euroga kuus saab ikka päris missiks hakata.....IRW
    14.07.2018 10:38
    9:40...õpi eesti keelt kirjutama.
    14.07.2018 15:42
    #Pealegi kehtib Eestis seadus, mis kohustab lapsi oma vanemaid vajaduse korral ülal pidama.#

    On ka seadus, mis kohustab vanemaid lapsi ülal pidama, kui need on muretsetud, kuid pole seadust, mis kohustaks üldse lapsi muretsema. Ei eesti pereseadus ega pensioniseadus ega isegi põhiseadus eelda, et eestlane peaks üldse pere ja lapsed muretsema. Selliste seadustega ühiskond sobib pensionita riigile, kus inimene vastutab ise laste mittemuretsemise tagajärgede eest, kuid meil on ju pensioniga ühiskond, mis sunnib teiste kasvatatud pensionimaksjast last rahastama sotsmaksu pensioniosast 45 tööaasta jooksul ka võõraste lastetute vanurite pensionit oma vanemate pensioni arvelt.
    Mida arvab õiguskantsler riigi pensioniseaduse mittevastavuses olemisest pereseadusega ja põhiseadusega?
14.07.2018 00:37
Kui isa lapse vastu huvi ei tunne ega tema kasvatuses ei osale,siis ei pea!
14.07.2018 01:18
Kas isad siis ei tea kuhu raha perekonnas kulub? Nagu oleksid kuu pealt kukkunud. Ei näinud siis kui koos elasite kuhu raha kulus?
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    14.07.2018 12:40
    Arvake mida tahate, yks laps on minuga sest ta sai piisavalt suureks ja otsustas nii. Lisaks saab minu elukohas talle paremat haridust v6imaldada. Ma olen kindel, et ka v2iksem j2rgneb sama rada pidi kui piisavalt vana on. Eks ma siis saan kiuni kuulda, kui peale seda nende emale ytlen, et nyyd on tal elatiskohustus. Seda ma kysin ka siis, sest m6istlikeks kokkulepeteks ei olnud ta aastaid tagasi v6imeline ja mul on pikk m2lu...
    14.07.2018 14:56
    nimeks on siiski elatisraha lapsele, seega siis mõeldud ainult lapse vajaduste katteks, mitte emadele sotsiaalabiks ja äraelamise allikaks, lapse eostamine on siiski kahepoolne akt, seega peaksid eelkõige naised vaatama ja mõtlema kelle all nad reied laiali ajavad
    15.07.2018 00:42
    ei ole kindlat ülempiiri. kui naine rõhub eelneva elu kvaliteedile, erivajadustele ja issi priskele sissetulekule, siis maksad nagu miška. kui sa maksad naisele 2 lapse pealt pea tonni, siis tahaks ju näha raha liikumist. enamus naisi on targad lollusi välja mõtlema, õnneks nad oma tarkust ei varja.
14.07.2018 01:23
Muidugi peab see on ju sama asi kui teada kas su lapsega on kõik hästi!
14.07.2018 01:26
Miks üldse isa? Ema peaks isale elatist maksma. Seefeministlik süsteem ei tohiks alati naisi soosida puhtalt soo põhjal. Laps peaks vanemate vahel olema võrdselt!
14.07.2018 01:34
Peamine on majanduse elavdamine. See ,et eesti naikad poodides raha kulutades ringi kepsutada armastavad, on muidugi vandenõuteooria.Aga valgustatute arust söögu biomass rohtu, peaasi et majandus õitseks ja neil lukselu oleks.
14.07.2018 02:16
Et lapsega koos elav vanem ei pea elama vaesuspiiril ja süükoorma all, aga lapsest lahus elav vanem võib küll elada vaesuspiiril ja tunda süüd kui ta omale uued püksid jalga ostab?! Nii see paraku on kui 900€ palgast tuleb 500€ kahele lapsele maksta ja ise elada üürikorteris, sest oma korteri jätsin loomulikult lastele.
Ausalt, teeks otsa peale, aga kasvasin ilma isata ja ei taha, et minu lapsed ilma isata kasvaks.
14.07.2018 04:19
Ei tea, kuidas iga arvel olevat eurot nüüd päritolu järgi lahterdada, eriti meie naiste suurte palkade juures? Kui saab tšekkidega tõestada, et ema ostis summa eest viltpliiatseid või maksis trenni, siis on ok, aga kui peaks paistma, et elektriarvet või üüri, siis on kurjategija (ega lastel kui sellistel ju peavarju vaja pole) ja tuleb lapsed ümber kantida, vahet pole kuhu? Mis siis saab, kui süüa ostis, hakkame arvutama, mitu kalorit kui vanale inimesele kuus võiks kuluda ja kui palju neid ostus leidus?
    14.07.2018 09:18
    Et Sinul muidu peavarju vaja ei ole ja elektrit sa ka ei kasuta kommunaalide maksmine kaob ka iseenesest ära koos üüri maksmisega ,sest ilmselgelt elad sa aasta läbi telgis kuuse all:) Telefoni, telekat arvutit sul pole.Hambapastat sa ei osta ja süüa ammugi mitte jne.Ja nüüd tuleb mängu laps kes on tohutu kuluallikas,ehk siis vahend tegelikult eelpool toodule manipuleerimiseks. SUUR INIMENE , kõik need kulud eluasemele on sul nagunii olenemata sellest,kas sul on laps või ei ole. Kommunaale pead maksma, üüri ka, elektrit samuti. Kokku võtvalt, see 250 euri peab minema lapse vajaduste katteks pluss veel lapsega koos elava vanema samas suurusjärgus summa .
    14.07.2018 12:35
    Seadus näeb ette, et ka osa üüri v6i kommunaalkulusid arvestatakse ka lapse kulude hulka. Üksi on kommunaalkulud alati väiksemad, kui elada mitmekesi.
14.07.2018 05:05
Mõlemad pooled on nõus, et riikliku miinimuni puhul ei pea kuludest aru andma aga kui summad on suuremad siis võiks. Kõlab mõistlikult.
14.07.2018 05:16
ei tea.....Issil on ju hea meel, kui emmel on uued, ahvatlevad stringid!
14.07.2018 05:59
ALIMENDIEMAD on meie ainuke NOKIA
14.07.2018 06:13
Iibelised 3+ peaks teama, millele kulub iidepuudelise 2- enamuse 90% maksumaksjate mittekasvatamise raha. Ühe maksumaksja kasvatamise rahaline ekvivalent on 200kEURi.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.07.2018 11:42
    Lastetu kulutab selle asotsiaalsetele kommetele, ehk ei oma midagi ja ei teeni ka midagi. Selle tal lapsi polegi, et tal pole kuskilgi eladagi ja samuti ei näe ta terve enda elu jooksul 600k.
    14.07.2018 12:08
    Siis peaks pensionisüsteem tema olematut panust pensionimaksjate kasvatamisesse õiglaselt arvestama.
    15.07.2018 00:55
    arvestades tänast, keskmine eesti mees ei ela pensionini. järelikult pole tal keskmiselt pensionist sooja ega külma. tervelt elatud aastad on languses ja tänu arenenud arstiabile-keemiale suudame kauem hingitseda.
14.07.2018 06:18
mees ei pea kõiki kulusid(pole äiettevõte)naiselt välja nõudma, aga Naine(kui ta ikka on ema ka) oskab 10 niigi 10X rohkem raamatupidamist kui keskmine eesti mees. Kas on siis keeruline välja printida et lapse trenn on 222, laulutund on 222... Ilmselt siis on vaja kohtuda ja omavahel leppida milleks keegi nõus on ;) Aga lapse arengu seisukohalt oleks see parim!
14.07.2018 06:30
Iibepuudeliste võlasumma 26 vabaduseaasta jooksul sünnitamata jäänud ja mittekasvatatavate 0,5 miljoni lapse oma on 100 miljardit EURi. Alimentide võla kogusumma on kõigest 14.5 miljonit EURi. Alimendivõlglaste nimekiri on avalik, kuid iibepuudeliste oma mitte. Miks?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    14.07.2018 06:40
    Lastetusmaksu korral pole mõtet lapsi mittemuretseda, sest siis tuleks hakata lastetusmaksu maksma.
    14.07.2018 11:52
    Kle, asotsiaal. Kas oled viitsinud arvutada - teadlane nagu sa ju oled - kui paljusid inimesi üldse lastetusmaks puudutaks? Lastetuid on keskmiselt 10%. Arvuta nüüd ise välja, kui palju sa neilt paarikümnelt tuhandelt maksu korjata saad ja kui õiglane see oleks. Tahad neid ka Eesti tööturult Soome kupatada või?
    14.07.2018 12:19
    Lastetusmaksu peaks maksma iga kolmest kestmiseks piisavast lapsest vähema eest ja lastetusmaks peaks olena sama suur, kui lapse kasvatamise rahaline ekvivalent, mis on 400EURi kuus. Seega peaks lastetu pere maksma suurperelistele 3+n lastusmaksu toetust 3×400=1200EURi kuus, et suurpereline kasvataks neile pensionimaksjad.
14.07.2018 06:37
Lastetusmaks alimentide asemele ja kaob probleem laste kasvatamise raha kãttesaamisel kõigilt, kes ei kasvata perega piisavat hulka 3+ lapsi meile ühisteks maksumaksjateks.
14.07.2018 06:41
Ei pea teadma, kyll aga peab n2gema, et panustab sama palju kui eraldi elav vanem. Laste ees on v6rdsed kohustused, mitte nii, et yks maksab ja teine slikerdab. Ehk siis kui yhele lapsele kulub t6esti 500 kuus, siis peab 250 maksev ja eraldi elav vanem n2gema, et ka teine panustab samas mahus. See kuidas t2pselt raha kulub on vast lihtsalt l2bi r22kimise kysimus. Kyll aga peaks sealt maha arvama toetused jms.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.07.2018 11:19
    tuleb koopiad teha, sest need on trükitud termopaberile ja muutuvad üsna pea täiesti loetamatuks.
    14.07.2018 11:53
    arnivald....teil on vist kohe raamatupidamisteenus tellitud oma "peresiseseid" suhteid korrastama....IRW
    Tualettpaber läheb kelle kuluks?
    14.07.2018 12:33
    Sa naerja oled ilmselt mingi eriti kibestunud loll memm, kes pole viitsinud elus midagi muud peale laste tegemise teha ja nyyd tahad, et teised su elu kinni maksaks. Proovi veelkord m6ttega lugeda ja aru saada, et KOHUSTUSED on m6lemal lapsevanemal. Mul on kahju neist lastest keda sa samasuguseks kasvatad. R2mps toodab alati r2mpsu. Funktsionaalse lugemisoskusega on sul igatahes t6siseid raskusi. Kyll aga on geniaalne oskus alati syyd teiste peale veeratada, saamata aru, et ise oled loll ja laisk.
14.07.2018 06:49
Kuna puudub lastetusmaks, siis võib alimentidest viilija täie õigusega küsida. Miks pean mina omale pensionimaksjate kasvatamiseks alimente maksma, kuid iibepuudeline 2- ei pea omale pensionimaksjate kasvatamiseks lastetusmaksu maksma?
14.07.2018 06:59
Lastetusmaksu korral poleks oluline see, kelle tehtud on peres kasvatatavad lapsed. Oluline on, et neid oleks piisaval hulgal 3+ kasvatamisel. Ei küsita ka pensioni maksmisel, kes on pensionimaksja teinud. Oluline on, et pensionimaksjaid oleks piisaval hulgal 3+ kasvatatud.
14.07.2018 07:18
Pensioniga ühiskonnas on alimendid nonsens ja seepärast on nende kätte saamisega igavene kinu. Pensioniga ühiskonnas peaks olema solidaarne lastetusmaks.
1 2 ... 4
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega