Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
20.08.2018 19:06
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Hubert" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
20.08.2018 19:06
Hümn lörtsiti ära, vene räppar esineb vene keeles ja keegi ei tea, mis ta laulab???
Maksuvõlglased, naisteahistajad! Mõni on kutsutud vaid oma seksuaalse orentatsiooni pärast!! Ma ei näinud seda, moslemit, kes naise põlema pani ja pärast viljandlastele toidu tegemist õpetas, aga ei imestaks, kui ta ka seal on!
Anonüümne kommentaar
20.08.2018 19:07
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Aaaaaa" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
20.08.2018 19:11
Positiivne populism ei tee otsest kahju ja vastupidi, keerab nii mõnegi eksinu nina õigesse suunda.
Kuid negatiivne populism, nagu ekre seda viljeleb, teeb kahju.
Ekre populism õpetab rahvast oma riiki vihkama ja riigiametnikke sõimama.
Küsisin täna ühe teise artikli all, et ekre poolehoidjad nimetaksid mull kasvõi ühe poliitiku, ärimehe, riigiametniku, kultuuritegelase või õiguskaitse töötaja, kellega nad rahul on.
Vastuseks sain paar kommeentaari labast sõimu.
Selline populism ON kahjulik, sest see ei pruugi lõppeda mitte ekre valimisvõiduga, vaid venemaa võidaga.
    Näita vanemaid (15) Laadin kommentaare...
    20.08.2018 23:25
    ..ja riigiametnikke sõimama.
    -------
    Ebakompetentsete ametnike müriaadid, kes on moodustunud mitte kompetentsi ja hariduse alusel, vaid neopotismi alusel, hunnik parasiite, kes sisulise Eesti edendamise asemel ajavad järge keskpäraselt tõlgitud prüsseli käsukirjades, kus esikohal pole Eesti huvid... Kas siis selliseid maalri ja kokaharidusega "spetsialiste" peab armastama??? Aga korraliku koka või maalritöö tegijaid napib...
    21.08.2018 07:17
    _Aqualung Aqualung 20.08.2018 21:26 Delfi paksu kassi ettemanatud nn "positiivne populism" on ollus, mida vist kõige orgaanilisemalt esindab sotsist raffamees Ivari Padar: lahe-rahvalik nalja ja napsimees, kes end tõepoolest maameestega koduselt tunneb, hüva puskariklõmmi jagab ja nalja viskab ja maamehe südamest tulevad sajatused muhedalt maandab - ja kui talumees pärast valimisi lõpuks ärkab ja sügava häbiga mõistab, et tegelt on temaga kõige jõletumat poliitilist soodomapattu tehtud ja poliitsodomiit ise juba Brüsselis, siis on see häbitunne nii krdima põletav, et ta seda iseeneselegi vaevu tunnistada julgeb... Ja oma häbistavas petetuses ei jäägi maamehel muud üle kui teha isegi iseenda ees nägu, et "tegelt SEDA ikka ei juhtund" ja "oma eluga edasi minna", st leppida sellega. et "ega's mind üksinda ju... teisi ka..." ja et "juu sihuke see demokraatia kord juba olema peabki, missiin ikka tettä..."
    See paksu kassi "positiivne populism" pole miski muu kui külm ja küüniline pettus, mis apelleerib sellele, et petetu end ISE edasi petab._

    ERAKORDSELT suurepärane kommentisment... Ättähh, Aqualung.
    21.08.2018 09:42
    Tänan, Muahha, et EPL/Delfi tsensorile hõlpu ei anna.

    Vaatasin jah, et tsensor mu sinu poolt tsiteeritud kommendi kui ERITI vihakõnelise "masside vaimse tervise huvides" ä'ä kustutand oli.

    Edasi tsiteerisin ma Abe Lincolni tõdemust "Sa võid lollitada üürikest aega TERVET rahvast, üht osa rahvast võid sa lollitada LÕPMATULT - kuid sul POLE VÕIMALIK lollitada KOGU rahvast LÕPMATUSENI". Ja juhtisin publikumi tähelepanu, et see tund on nüüd tõesti-tõesti tulekul, mil rahva hakkab mõistma, et neid on kavalate eliitide poolt pikka aega lihtsalt lohku tõmmatud. Ja et sellest äratundmisest tekib paratamatult ühiskondlik situatsioon, kus senine petu-eliit oma senise, valede ja pettuste kaardimajale ehitatud "kõrge" positsiooni jalge alt kaotab. PARATAMATULT. Isegi Gulag - kui see jälle nende käsutuses oleks - ei päästaks neid ja nende punutud valede võimuvõrgustikke. Hüsteerilisest tsensuurist - millise vikatiga nad ju parasjagu globaalsel tasandil vehivad - kõnelemata.

    Ja SIIS, lõpetasin ma oma väljatsenseeritud kommendi, avaneb Eestis taas VÕIMALUS ausaks rahvuslikuks poliitikaks. Mitte enne kui see kokkuvarisev valede ja petupoliitikate kaardimaja laualt pühitud saab. Ja enne selle valede kaardimaja jäänused jalust pühitud saa kui eestlaste enamus neile valeliku eliidi poolt ette söödetud ENESEPETTUSEST ei vabasta.

    Lootus on püha, lootust ei tohi kunagi kaotada - aga seda tõsisemalt tuleb jälgida, et Lootuse pähe armetut enesepettust ei võetaks.

    Liberastia on rezhiim, mis üles ehitet inimlike nõrkuste ja ka kõige häbenemisväärsete joonte ekspluateerimiseks. Nad, st nö Liberastlik Keskkomitee, ekspluateerivad inimeste nõrkusi tõesti sõna otseses mõttes 'teadmistepõhiselt' - nagu seda mistahes saadanlik rezhiim teeb, librastlik rezhiim aga kõigist eelnevaist "pehmemalt", "peenemalt". Inimloomust korrumpeerivamalt. Ja inimlik kalduvus langeda pühast Lootusest enesepettuse on üks neist inimlikest nõrkustest, mida ka eestikeelne liberastia juba veerand sajandeid omahuviliselt ekspluateerind.

    PS Ma loodan, et Padari nimepidi nimetamine ei tekita kaasa mõtlevas lugejas muljet, et mõni kajakallas või jürgenligi oleks oma kaval-labastes vigurites grammivõrragi "ausam". Nemad ekspluateerivad lihtsalt teist tüüpi, "elitistlike" ihadega sihtgruppide enesepettuslikke draive.
Kommentaar eemaldatud
20.08.2018 19:13
Kersti, sinu enda üllitis on samuti väga populistliku maiguga! Ma tegelikult ei saa aru meie presidendi rollist - lõikab linte, lõputud õhtusöögid, mula jutt jne. Minu jaoks on ta parasiit nagu ülejäänud poliitikud, kes meie rahadega lulli löövad!
20.08.2018 19:15
Armastada on kergem kui vihata? Neil, kes rahas püherdavad, ehk tõesti. Meie pensionärid, kodutud, haiged, paljulapselised jt elus raskustega vaevu hakkama saajad imestavad, et kuidas selle armastusega ennast ja oma lapsi ära toita ja ise elus püsida? Millise retsepti abil, kui kõik maksab - eriti armastus.
20.08.2018 19:25
Blah blah. Siga sisutihe mulin. Kokkuvõte kogu maailma hädad on populistide töö sest ei lase uuskommaritel ja globalistidel enam rahus vegeteerida.
    20.08.2018 19:43
    Häda jah nende mitteparketikõlbulikega - muudkui uurivad, kust rahad tulid, kas on seaduslik, ämma kapi võtmete kohta ... jne.
    Selge on see, et kõik, mis ei ole globalism liigitub Sorose soldatite arvates populismi alla. Ha ha ha!
20.08.2018 19:42
"Teadlaste, kirjanike, inseneride, ajakirjanike, õpetajate ja arstide aeg Eesti poliitikas ei ole möödas"

Sellega olen nõus- peaks olema rohkem asjalikke inimesi, kes oma elukogemustele toetudes saavad mõistliku ajaga viia ellu eesti sisepoliitikas olulisi asju ja lahendada riigisiseseid kitsaskohti- ei pea pidevalt välismaa moodi olema, tahtma multikultit ja inglise keelt teiseks riigikeeleks- panustame pigem rahvuslikkusele, eestlusele, oma maakultuuri (nt muinasaegsed metsateed, metsakülad korda ja au sisse) kestvusele ☺
20.08.2018 19:47
Uskumatu.

Kerstidendi kõne on midagi uskumatut, Jah, sõnumit ei mõista enamus. Loodan, et mõni mõistab.

Kerstident kirjutab nii - "eesti kultuur ja Eesti poliitika". Kes saab aru suure ja väikese algustähe kasutamise semantikast, saab aru, et jutt käib enam-vähem samast asjast nagu "venekeelsed eestlased".
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    20.08.2018 21:29
    Kass, sina ei peagi varsti enam hosiannat laulma, sest seda tehakse juba sinu eest ja laul käib "inimkeeles". Vaat nii kaugele olema arenenud:(
    20.08.2018 23:03
    Mina eelistan evolutsiooni.

    ERE pole kunagi öelnud , et "lammutame kõik maha" vaid maha lammutada lubatakse ebavajalik või väär. Ja see, ülla ülla, ongi evolutsioon. Sest evolutsioon toimib just nimelt kahjuliku või ebavajaliku elimineerimise teel.
    21.08.2018 12:16
    imestasin ka Paksu Kassi väidet, et tema eelistab revolutsioonile evolutsiooni - täpselt see, mida Mart Helme kogu aeg räägib :-) vaene Kõutsike, ei saa enam ise ka aru, kes ta on või mis ta on :-)
20.08.2018 19:55
Mitu korda esines kõnes sõna 'eestlane' ükskõik millises käändes? Kuna paavst on ketserliku nulli juba ammu autoriseerinud, siis kasutan võimalust mitte ketser olla. ;)

Mina ei moodusta Nõukogude okupantidega ja umbkeelsete püsielanikega ühtset Eesti rahvast. Ma ei ole Eesti inimene. Ma olen eestlane.

EKRE võib räigelt põruda ning siis ründan neid julmalt. Samas oli Mart Helme kõne väga hea. Nagu kõne peab olema.

Nõustun reeglitega.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    20.08.2018 21:16
    Idioot tähendas vist poliitikast mittehuvituvat isikut?
    20.08.2018 21:18
    Mitu korda esines kõnes sõna 'eestlane' ükskõik millises käändes?

    Enne hakkab paavst missal ropult vanduma kui see president sõna "eestlane" ülehuulte poetab.
    20.08.2018 21:39
    Hal, kui roomlased soovisid kedagi solvata, siis ei saatnud nad inimesi mitte mõmmiahtrisse, vaid halvale ristile. Kuna paavst räägib oma sõbra ristilöömisest, siis võib-olla on lootust?

    Pealegi on ajaloos olnud igasuguseid gängsterpaavste. Suure tõenäosusega nad ropendasid ka.
20.08.2018 19:56
"Kallid külalised siin roosiaias, kallid eesti inimesed kodudes!"

See on nii värdjalikult uskumatu!

Kallis (NOT!) eesti kerdident, mine palun prüsselisse!

Maksimovskaja ei ole enam nõus sõna Eesti suure algustähega kirjutama?
20.08.2018 20:00
"Kas meil oleks Kumu, kui Signe Kivi poleks tahtnud olla kultuuriminister?"

Kas meil oleks EKA kohal parkla, kui Signe Kivi ambitsioonid poleks üle pea löönud?
    20.08.2018 20:09
    Kas meil oleks kaunis Nukuteater, kui Meelis Pai poleks olnud Nukuteatri direktor?

    Miks te küll ei lubanud Meelisel olla Linnahalli direktor? Ka see oleks kaunis?

    Kas Eesti Kerstidendile Prüsselist häbitunnet kaasa ei antud?
20.08.2018 20:01
Kas meil oleks imekaunis vabadusrist (rahvasuus tuntud kui häbisammas), kui Eesti Poliitik Jaak Aaviksoo poleks tahtnud olla jumal?
20.08.2018 20:03
Minu meelest oligi nii - nõukogude kultuur ja Nõukogude poliitik.

Ajalugu kordub farsina.
20.08.2018 20:07
Seda on ikka üsna jube, õõvastav ja valus vaadata, kuhu poliitkorrektne (uusmarksistlik) koššereliit enda näilise suuresõnalise "vabaduse" ja pseudodemokraatiaga on jõudnud... Kuivõrd palju eksisteerib juba suisa varjamatut tsensuuri ja vihkamist nende vastu, kes truualamlikult ei arva "nii, nagu peab" ja nii nagu "ülevaltpoolt ette nähtud"... Kuivõrd suisa varjamatu räige toorusega püütakse paariateks, "populistideks" ja "rahvavaenlasteks" kuulutada-kujundada neid, kes esindavad mitmetes küsimustes tegelikult suure(ma) enamuse ühiskonna arvamust. Mis siis sisulisest küljest eristab praegust jõuga pealesurutud "meie ja sõbralike vennasrahvaste liidu arvamus ja vale arvamus" olukorda CCCP-riigi omast? Siinkohal oleks vist vaatamata pidupäevale (või JUST selle(s) valguses) taaskord sobiv(aim) hetk esitada vana-kulunud... ja suisa folklooriks muutunud küsimus: "Kas me sellist Eestit tahtsimegi?"
20.08.2018 20:17
Kas meie president oleks Kersti Kaljulaid kui rahvas oleks ise presidenti valinud ?
20.08.2018 20:17
Vaatamata sellele, et siis iseloomustasid meid suurepäraselt dissident Erik Udami sõnad ERSP asutava koosoleku avamisel: "...

Brüsseliitlik resident Kaljulaid oli 30 aastat tagasi Pilistvere kirikus?! Noooo?

Erik Udam pöördus tollal väga konkreetse auditooriumi poole, Eesti Rahvusliku Sõltumatuse Partei asutajaskonna poole - seega patriootlikult meelestatud inimeste poole, keda toonane eestikeelne poliitiline ja kultuuriline eliit/nomenklatuur ja kommunistlik perestroikameedia tänitas vähemalt sama vängelt kui tänitab EKREt tollaste tänitajate ja nende järglaste elitistlik-nomenklatuurne ühiskoor, Kaljulaiuga eesotsas.

Erik Udami (1938-1990) selline tsiteerimine Kaljulaiu poolt on ausa rahvusliku vabadusvõitleja Eriku postuumne "kaaaasamine" Kaljulaiu aetavasse asja. Seega järjekordne inetus resident Kaljulaiu seniste retooriliste vigurite pikas rodus.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    20.08.2018 20:25
    Vaesest perekonnast pärit Kersti elas siis Mustamäe kooperatiivkorteris. Ilma televiisorita.

    Kaevugi ei olnud tal, kust pidi jooma ta?
    20.08.2018 20:43
    Minu vanaema rääkis mulle tihti möödunud aegadest ning ka lugusid, mida rääkis talle tema vanaema. Minu vanaema heietused õhusireenide ning keldrisse mineku kohta olid ka optimistlikumad kui selle mistaniminüüdoligi heietused Nõukogude okupatsiooni kohta. Jah, Nõukogude okupatsioon oli halb, aga paljusid asju see ei takistanud. Mina lugesin just Nõukogude okupatsiooni ajal Baudelaire'i originaalis. Just Nõukogude okupatsiooni ajal oli mul peas Hamleti monoloog, mille fragmendid viirastuvad mulle siiani. Ehk siis, ka okupeeritud riikides on häid asju. Poliitikud peaksid inspireerima, mitte taguma eestlasi mutta.
    20.08.2018 20:48
    Meele Härma 20.08.2018 20:25
    Vaesest perekonnast pärit Kersti elas siis Mustamäe kooperatiivkorteris. Ilma televiisorita.

    Kaevugi ei olnud tal, kust pidi jooma ta?


    Nüüd on tal Brüsselis too kuulus purtsaev - kust juua ta võib. Kust jooma ta PEAB. Kust juua ta ise ilmselt ka tahab. Peenem värk kui too va sovjeedipiss, ei väsi ta kiitmast.
20.08.2018 20:27
Kerstidendi lemmiksõna on populistid. See on talle, nagu ta lemmikule - nn vene kogukonna liikmetele teatavad vandesõnad kõne sees kirjamärkide asemel.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    20.08.2018 21:29
    Muahha, ma räägin siin avameelselt oma tunnetest. Kas ei tohi?

    Ma käisin Barcelonas kursustel ja sain seal sõbraks ühe vene neiuga. Mul oli ühe teise isikuga sellel teemal huvitav jutuajamine.

    - Miks te sõbrad olete? Sa ju vihkad venelasi.
    - Tegemist on eraisikuga.

    Ma ei mõtle inimestega suheldes nende rahvuse peale. See ei muuda aga minu suhtumist.

    Lugesin väga vagast rüütlist, kes andis alati ühele ketserile almust. Rüütlilt küsiti selle kohta. Rüütel vastas: "Ma ei anna ketserile. Ma annan kerjusele."

    Ma olen andnud verd. Võib-olla läks see mõnele venelasele. Pole vahet. Ma andsin inimesele. Venelasi kardan ja vihkan aga edasi. See on minu õigus.
    21.08.2018 10:39
    Russofoob on huvitav sõna, sest foobia vihjaks nagu hirmule. Uues tähenduses on aga pigem tegemist vihaga. Kuna ma nii kardan kui ka vihkan venelasi, siis olen ma russofoob MÕLEMAS tähenduses. Pole hullu.

    Piret, ei saa keegi sinu poolt nii palavalt emmatud "russofoobiat" sinult ä'ä võtta. Ent selle asja, st palavalt emmatava "russofoobia" 'hull' külg on minu meelest täitsa olemas: taoline ennastunustav foobia teeb su paratamatult liiiiiga sallivaks eestikeelsete rahvareeturite (ja muidugi läänemaiste eestlust hävitavate keskuste ja võrgustike) suhtes. Milliste mürgiste olluste "mittevene" päritolu saab neile sinu simis justkui indulgentsiks nende rahvust - laiemalt: europiidseid rahvaid - hävitavale tegevusele.

    Ma'i tea, vahest on see "omade" reeturite ja mittevene vaenujõudude eelistamine mingitmoodi "soopõhisusega" seletatav? Ja vaid mürgine maskuliin on veendunud, et selleks, et avaliku välisvaenlase vastu end tõepoolest efektiivselt kaitsta, tuleb reeturlik sisevaenlane hakatuseks paratamatult maha lüüa? Sest mis efektiivset kaitselahingut sa ikka pidada saad kui sul "omade" poolt löödud kirves seljas tolkneb?

    Juba Marcus Tullius Cicero seletas minu meelest asja vägagi ammendavalt lahti (tsiteerin teda mitte ladina, vaid tänabases rafastevahelise suhtlemise keeles, kuna pole aega kenasti kõlavasse eesti keelde ümber panna):

    “A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself. For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murderer is less to fear.”

    Kokkuvõttev tõlge:

    Rahvas on igati võimeline üle elama oma lollpead, isegi oma albid /valitsejad/. Kuid omaenda SEES elavat reeturlust pole rahvas võimeline üle elama. Vaenlane väravate taga on vähemohtlik, sest ta on avalikult nähtav, omaenda sõjalippude all. Reetur seevastu liigub vabalt meie sees, tema kavalaid sosinaid võetakse kuulda nii kõrvaltänavail kui valitsuses, sest tema kõnepruuk tundub ohvritele "omana" ... ja nõnda määndab ta rahva hinge. ... Ja säärasena ohtlikum kui mõrvar.
    21.08.2018 10:54
    Aqualung, ma mõtlesin selle peale, kui sain teada, et paljudel Saksa näitlejatel ja lauljatel oli pärast sõda esinemisekeeld. Ometigi polnud nad teinud mitte midagi kurja. Nende filmid kõlbasid isegi punaarmeele, sest olid apoliitilised (guugeldada trofeefilmid). Mitte ükski Eesti näitleja ega laulja ei saanud 1991. aastal nii ca viieaastast esinemiskeeldu. Sakslased keerasid oma puhastusega vindi üle. Meil oli ainuke vint metsas puu otsas.

    Kas puhastuseks on veel hilja? Loodan, et mitte.
20.08.2018 20:40
..lõpuks on keeruliste asjade enam-vähem arusaadavaks kirjeldamine poliitiku peamine tööoskus..
Kohe täitsa päriselt, päriselt kohe?
Mida vit:u!
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega