Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 13:12
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "eesti mees" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.07.2018 13:16
Kui IRL saadikud oleks omal ajal kõik vastu hääletand poleks seda poolikut seadust vastu võetudki.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    23.07.2018 17:58
    Sm. Erki Noolele (IRL) selgitati ning paluti ilusasti hääletamise päeval reisil olla! Mees sai aru ,ent hävitas sellega oma poliitilise karjääri! Valija ei võtnud meest enam kunagi tõsiselt!
    23.07.2018 20:19
    Mina võtan asja rahulikult- omasooliste misiganes tüüpi kooselu on rahuaja "privileeg". See hullunud maailm aga ilma kolmanda ilmasõjata ei pääse- ja peale seda on rahvaarvu taastamise nimel omasooliste kooselu jälle kriminaliseeritud.
    Niiet "nautige", kuniks aega antud on- varsti tuleb uuesti kappi pugeda.
    23.07.2018 20:20
    piidrid elagu oma elu ja ärgu nõudku endale võrdseid õigusi normaalsete inimestega
23.07.2018 13:20
andes valijale võimaluse kaasa rääkida.

Seda kardetakse kõige rohkem.
23.07.2018 13:22
On ikka võigas vaatepilt... ei mõista, kuidas selline kraam üldse legaliseeritakse isegi abieluinstitutsioonina. Lihtsalt rõve.
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 13:58
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "rõve" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    23.07.2018 19:47
    rõve 23.07. 13:58 miks selline jälk pilt artikli juures? see läheb geipropaganda alla ja võiks olla keelatud. normaalseltele lastele, kes seda jälkust vahtima peavad, tekitab see ebamugavaid küsimusi

    Absoluutselt nõus. No kuulge, meediarahvas... igal asjal peaks olema siiski mingid piirid. Kas nüüdsest hakatakse hälbeid edastama rõvedal kujul juba suisa illustreerituna? Pederastia propaganda illustreerituna näeb ikka pehmelt öeldes äärmiselt nilbe välja. Kuigi selle avalik propageerimine (kahjuks veel) siiani (taas)kriminaliseeritud pole, peaks siiski arvestama, et a) seda jälkust võivad sattuda nägema ka lapsed ja b) võib-olla keegi just parasjagu valmistub (arvuti ees) sööma... ja võileiba pahaaimamatult suu juurde tõstes klikkab kogemata arvutiekraanile selle pildi...
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 9 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
23.07.2018 13:59
Kahjuks peab ütlema, et sellise seaduse ( ka uuesti algatamise) puhul ei saa teha mitte mingitki kompromissi . Antud tekstis vassib ja hägustab P. Sibul ise kui sõnastab, et seda seadust alustada uuesti koos rakendusaktidega. Või sain ma millestki valesti aru? Vähemasti eksitab see sõnum siin artiklis lugejat. Kindel veendumus on see, et sellist seadust pole üldse vaja. See peaks minema ajaloo prügikasti. Sellesarnased seadused toovad ainult õnnetust. See on hoiatus.
23.07.2018 14:32
Peale 2019 aasta valimisi peab EKRE olema valmis korraldama referendumid
1. Surmanuhtluse taastamine
2. Kohtureform
3. Heterofoobia kriminaliseerimine
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    24.07.2018 03:29
    Surmanuhtlusega on see probleem, et keegi peab selle täide viima. Kes?

    Ma lubaksin väga kindlatel ja rasketel juhtudel enesetappu. Ehk siis kurjategija saaks valida mürgikarika või eluaegse vahel. Päris surmanuhtlust ma ei poolda.

    Samas pooldan ma seksuaalkurjategijate keemilist (või tavalist) kastreerimist.
    24.07.2018 13:35
    Surmanuhtlusega on see probleem, et keegi peab selle täide viima. Kes?

    Oh, see pole probleem, küll täideviijaid leidub. Hullem on, et sellist otsust, juhul kui kohus eksib, ei saa heastada mingil moel. Ei kompensatsiooni ega vabandusega.
    24.07.2018 13:38
    USA's mõisteti inimesed surma ühe tunnistaja ütluse põhjal. Ühest tunnistajast piisas. Selles mõttes pole midagi muutunud, sest ka üleeelmisel sajandil tehti täpselt sama viga. Kui kohtud on endiselt 19. sajandi lõpu tasemel, siis kuidas me saame surmanuhtlust lubada?
23.07.2018 15:30
Kummaline, kuidas paarsada omasooiharat suudavad tervele ühiskonnale oma tahtmiste pealesurumisega haiget teha. ja kuidas osa erakondi ja ametnikke sellega kaasa lähevad ja sülitavad julmalt enamus inimeste moraalitundele.
Kas tõesti arvatakse, et valdavale osale eestlastest võib pähe siristada selle nimel, et paarsada pe..sti võiksid end nimetada abielus olevaks?
Ehk siis teeks hooüiski sellise kompromissi, et kuulutaks kõik inimesed ahvideks ja annaks neile loomaõigused? mEIL PAARSADA AHVI RIIGIS IKKA LEIDUB!
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 15:31
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "oeh" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.07.2018 15:52
Mulle on arusaamatu, miks ei või 2 meest omavahel abielluda? Et kas siis abielu keelamise puhul abielluksid need mehed naistega või ?

PRiit sibulal vaevalt midagi selle vastu on, kui 2 naist omavahel abielluvad.

Kellelgi see abielu tükki küll küljest ära ei võta.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    23.07.2018 20:02
    Sa pole vist kursis et ka praegused abielupaarid teevad anaalset seksi nii et vähe pole.
    23.07.2018 20:30
    Abielu eesmärk ei ole lihtsalt keppi tegemine. Abielu eesmärk on järelkasv ja üksteisele abiks olemine eluraskuste ületamisel. Mina ei ole usklik aga on näha kuidas abielu väärtus on juba ära laastatud, kus pidevalt lahutatakse ja siis uuesti abiellutakse kellegi teisega, seega abielu vanded nagu nii heas kui halvas ja kuni surm meid lahutab ei tähenda midagi vaid on suusoojaks öeldud. Vanasti oli inimese sõna/ vanne oli püha asi, sellega oli seotud kogu inimese väärikus ja väärtus ka mitte kristlikes kogukondades. Aga nüüd öeldakse mida kuulda soovitakse ja siis vabandatakse ennast välja, et sa said valesti aru ja igavesti ei mõelnud ma elu lõpuni vaid seni kuni ....
    23.07.2018 21:04
    Ma ei tunne ühtegi abielupaari (k.a. minu abielu), kus tegeletakse pepuseksiga. See on ülimalt kahtlane, kui homoseksualist ise seda väidab fakti pähe. Propaganda, mis muud.
23.07.2018 15:55
Ning lõppkokkuvõttes oleks neid abiellujaid ainult äärmiselt väike käputäis kogu ühiskonnast, mingit tooni see ei hakka ühiskonnale andma.
Pigem saaks kogu sellele seltskonnale öelda, et näete, saate abielluda, mis teil veel vaja on, nüüd aga olge vait ja ärge enam jaurake.
    24.07.2018 08:42
    Me räägime siinkohal hälbest, millele sina tahaksid anda õiguse saada riiklik õnnistus ja soosing? Alustame sellest, et kloaagis oma suguelundi liigutamine on ikka vägagi mööda normaalsusest. Sellest faktist peakski kõik lähtuma. Kui nüüd homoseksualistid tunnevad end ahistatuna ja surutuna seetõttu, et neile ei taheta eriõigusi anda, siis tuleks endale kõigepealt tunnistada, et nad tegelevad millegi väga räpasega.
23.07.2018 16:05
Arvestades seda, mis täna näiteks Inglismaal toimub, võib seaduse kaitse all abieluks muutuda veel jumal teab, mis kolmekas või grupikas ja krt teab kelle vahel. Valtisus on liberaalidel igate pidi kahvlis ja järgmistel valimistel tuleks nad kõik puhkama saata.
23.07.2018 17:14
Mu elamisest võiks kasvõi iga päev homoparaad mööda minna, kui vastu näeks seda respublikaanide kampa tegevust lõpetamas ja kõiki nende tegevpoliitikuid töötukassa järjekorras seismas.
    24.07.2018 04:00
    Kui homme saab Eestist ka de facto rahvusriik, siis heiskan otsemaid vikerkaarelipu nagu Thomas Müntzer omal ajal. ;)

    Homod võivad siis kõik omavahel abielluda, kooselluda ja niisama koos olla. Samuti võiksid abielluda kass ja koer ning vares ja kajakas. Kõigil issanda pudulojustel on mu õnnistus.

    Selle kõige hind oleks aga RAHVUSRIIK ja nõukogude okupantide dekolonisatsioon. Nõus?
23.07.2018 17:29
Eesmärke on siiski mitu.
Esiteks on neil soov lastele kätt püksi ajada. Lapsendamine algul ja siis juba nende diktaadi all kogu kasvatus.
Teiseks on neil soov kuulutada mittehuvitumine vihakuriteoks ehk homofoobiaks. Nagu üks aktiviste juba ammu teatas, ei rahulda neid passiivne ükskõiksus. Kõik peavad suhtuma positiivselt ja ilmutama soovi kaasa teha. St igaühest peab saama p-de.
    23.07.2018 18:48
    Mis takistab praegu abielus olevatel meestel või lausa isadel oma lastele või kärgpere lastele kätt püksi ajada? Nii poistele kui tüdrukutele?
    Selline praktika on täiesti Eestis ja mujal maailmas olemas.
    Kristlikud (katolooklikud?) kirikuisad samamoodi käperdavad väga noori lapsi, nii poisse kui tüdrukuid.

    Mitte miski ei takista neid rohkem või vähem. Vähemalt seni kuni vahele ei jää.
23.07.2018 18:51
Või teine näide -- selleks et keskerakonna mingi sekretär saaks 15-16 aastastele poistele keelt kõrva ajada, ei pea ta üldse abielus olema. Ei pea olema ei homo ega heteroabielus. Temale oli tähtis tema ametikoht.
Näed, praktikas sai ajada küll keelt kõrva.
23.07.2018 21:21
Vot nii, nüüd sa jõudsid ka ise sinnamaani, et igasugu seksuaalerivajadused ei vaja seadustamist. Ei poistele keelt kõrvaajajad, omasooiharad, fetishistid zoofiilid, hulgiseksijad jne, sest neid fiilijaid on lõputu hulk, kes koos pe..de ja lesbidega pragudest välja tahavad pugeda.

Paraku on ajaloolised kogemused näidanud, et kõrvalekalded ühiskonnale positiivselt ei mõju ja seetõttu ongi välja kujunenud ja heaks kiidetud teatud moraalireeglid, mis on inimkonnale vastuvõetavad ja sobivad.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega