Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
08.03.2018 18:14
leping on puutiniga, aga ühtse venemaa filiaal pole?sm. kaljulaid, oleks aeg aru saada, et vea tegeite teie, keskerakondlased, oma eesti suurima venestajast sm. savisaarega, kui venelasi massiliselt poliitkasse tooma hakkasite ja kui olite vait, kui need samad vandid rüüstasid meie linna, ajal, mil linnapeaks oli sml. savisaar, keskerakond on venelaste käeoikendus eestis ja viga on juba teie poolt tehtud
08.03.2018 18:26
Absoluutselt nõus hr. Kaljulaiuga - 30ndatel aastatel tegi Eesti riik vea, et (kohalikke) sakslasi vaenati, mis tekitas inimestes ja ka poliitikutes tunde, et küllap Venemaa on siis vähem halb alternatiiv. Paljudel eestlastel olid veel oma kogemused tsaaririigi aegsest Venamaast ja venelasstest, keda peeti ju südamelikeks inimesteks. Kui tulid 1939. ja 1940. aasta, siis oli juba hilja aru saada, et oli tehtud suur viga. Hr. Kaljulaiu erakond pingutab, et venelased Eestis jääks edasi umbkeelseteks, elaksid Putini propagandamaailmas ja valsiksid edais autommatselt Keskerakonda. Sellepärast sebiti Kopli liinid firmale, kes seal midagi ehitada ei kavatse. Et jumala pärast Kopli edasi eksootiliseks Venemaaks jääks, ja ei muutuks Eesti riigi osaks.
Anonüümne kommentaar
08.03.2018 18:32
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Eestlane" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
08.03.2018 18:47
Kui see kriminaalselt karistatud partei võidab valimised, järgneb 0- kodakondsus, sest tuleb kinnistada valijaskond. Sellele järgnevad juba edasistel kordadel vene rahvusest valitsusjuhid...Sest me teame, keskerakond on ammu venkude poolt üle võetud, eesti nimega juhte peetkse seal tankistidena, kuniks juhmidelt tšuhnaadelt hääled käes, ja siis, hei hopsti, üle parda....Aga miks need tankistid , äraandjad - reeturid nõus on? Sest see on viimane võimalus oma isiklikud taskud täita ja rõõmus vanadus kindlustada. Ja mõned neist ongi politrukluse-verd tõsimeelsed sotsid-kommud. Maha hääletada kommud!
    08.03.2018 19:55
    100% nõus.
    08.03.2018 20:38
    Mitte ,et RE nyyd vahem kriminaalne oleks kui kesikud. Keskikute kohtuprotsessid leidsid aset,sest RE võimuerakonnana kontrollis nii KAPO-t kui ka prokuratuuri.
    Viimane on ka põhjuseks, miks reformistide vastu pole toimunud ainsatki kohuprotsessi, ehkki põhjusi olnuks kyll ja veel. KE ei ole venelaste poolt yle võetud, selles on suur eestlase tiib ,mis 100% brysselimeelne. KE partei ,mis sõltub vene valijast. Ka Ratas & Co ei saa hetkekski seda unustada. RE poolt hääletab eestlaste blokk, kel läheb piisavalt hästi ,et mitte muretseda rahvuslike probleemide pärast ning hoolide reformistide suurvargustest. Minu jaoks on Moskva ja Brysseli poole koogutamine võrdselt taunitav ja ohtlik!
08.03.2018 18:49
Huvi pärast võiks mõni ajakirjanik uurida, kui suur on endiste komsomolijuhtide protsendiline osalus/kooslus praegustes parteides ja kadrioru kantseleis.
Anonüümne kommentaar
08.03.2018 18:56
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Äge" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
08.03.2018 19:00
George Orwell on öelnud –
Inimesed, kes hääletavad pättide, kaabakate ja kommunistide poolt ei ole pärast nende ohvrid vaid ikka kaasosalised.

Mis aga Keskerakonda puudutab siis see pole muud kui Interrinne vol 2 ja et sellest aru saada ei ole mul vaja ei Michaeli ega Ligi näpunäiteid ( kuigi seekord on neil õigus) ma näen seda ise ja mul on vastik.
Mis ühiskonna lõhestamisse puutub siis see on just see millega on Keskerakond pidevalt tegelenud, just nemad on need kes on huvitatud oma valijaskonna umbkeelsena hoidmisest.
08.03.2018 19:05
Olgem ausad,ilma vene häälteta teie reiting oleks u 10 protsenti.
08.03.2018 19:11
Raimond Kaljulaid on üks vastikumaid ja küünilisemaid inimesi.
Räägib teiste osa poolte kuulamisest...
ise karjus "teema on otsutatud, järgmistel valimistel pingutage rohkem"
Anonüümne kommentaar
08.03.2018 19:16
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Vahur" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
08.03.2018 19:19
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kogan" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
08.03.2018 19:24
Jah pole filiaal vaid Tütarettevõte!!
08.03.2018 19:29
Soome poliitikud ja erakonnad oskavad sama hästi rääkida kui Eesti poliitikud, aga nad oskavad ka kuulata. Aga neil pole vaja kuulata kesikutest rahvuse reetureid, venelaste huvide kaitsjaid!!!!

Tutvu maksevõimalustega »
    09.03.2018 10:15
    Venelasi peab võibolla katsma ,kui nad tunnevad nii kaitsetuna -KAITSE VANELAST VENEMAAL ja EESTLAST EESTIMAAL: Ukraina tuli vist VENEMAALE KALLALE ? Kas nii või ? Millest me üldse räägime.
08.03.2018 19:42
Kaljulaid võiks kõigepealt peeglisse vaadata! Tallinna juhtimine on tasemel, mis on omane, mingi Venemaa, või Ukraina korrupeerunud väikelinnaga! Kogu Keskerakond on Tallinna linna palgal, kas, siis otseselt, või 178 (sada seitsekümmend kaheksa) linnakassast saava MTÜ ja Sihtasutuse kaudu!! Miljonid lähevad enese reklaamile ja lihtsalt laristatakse!!! Nii, kuidas Tallinna linna juhitakse, sellist aega ei ole Põhjamaades olnud isegi 100 aastat tagasi!!! Valelik on kogu see jutt!!!Millegipärast tahab Keskerakond ainult vene küsimusega jõuda põhjamaade tasemele, kuid muud las lohiseb!
08.03.2018 20:21
Naljanurk avatud! 1.aprill on alles kaugel!
09.03.2018 10:11
Kuule poiss-karjerist ! LEPINGU PARTNER on hullem ,kui filiaal. Lepingut täites olete EESTI VABARIIGI jaoks REETURID. Pugedes seebiga või seebita -olete kaotanud usalduse rahva silmis. Nii arvavad ka inteligendid -vene keelt kõnelevad ja eesti keelt oskavad meie riigi kodanikud. kõigi maade proletaarlased ei pea ühinema EESTIMAAL. Kolige üle teispoole Narva jõge ja ühinege seal.Rääkige mis keeles tahes ja jätke meie rahvas rahule koos oma ususektiga-keskerakond.
10.03.2018 18:32
Väga huvitav välja ütlemine- "ärgem korrakem vene küsimuses 1930-te vigu"
See väljaütlemine muutub eriti huvipakkuvaks siis, kui arvesse võtta ütleja erakonda, kellel on Venemaa võimuparteiga koostööleping.
Meenutagem, et peamine viga 1930-tel oli venemaaga baaside lepingu sõlmimine
11.03.2018 10:34
Kui kesik midagi eitab, siis järelikult asjad just nii ongi.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega