Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
24.08.2015 07:14
Kui kohver 5000€ on piirilähedases võsas, siis võetakse sangast ja ikkagi viiakse üle piiri.
24.08.2015 07:41
Kaks tsitaati Müllersonilt:

"Juhin tähelepanu, et see pinge pole tegelikult Eesti ja Venemaa küsimus, pinge on Venemaa ja NATO ning Venemaa ja Ühendriikide vahel. Eesti peaks pingete vähendamiseks tegema kõik, et võimalik madin tulevikus meie pinnal ei toimuks."

"Olgu, mul on igatahes hea meel, et Eestis on võimalik ka põhiliinist erinevaid ideid väljendada, koguni ülikoolis õpetada!"

See mees oleks väärikas isiksus Eesti Vabariigi presidendikandidaadiks.

Toetagem!
24.08.2015 07:43
Usun, et kui Nõukogude Liit poleks majanduslikult niivõrd lääne abi vajanud, oleks Gorbatšov saanud ka kirjaliku kinnituse, et NATO ei laiene itta.
"Viimase mere poole" tatarimongoli ikkest vaevatud venelane on viinud asjade seisu selleni, et riigid soovivad NATO vihmavarju, millega kaasnebki alliansi lähenemine.
24.08.2015 08:28
"Piirileping" on vastuolus Põhiseaduse paljude punktide ja aluspõhimõtetega ning eesti rahvuse ja riigi huvidega, kuid ka rahvusvahelise õiguse normidega ning põlisrahvuste õigustega. Kuritegu, mitte leping!
24.08.2015 08:29
Eesti rahvusliku hävingu põhjustaks on okupatsioonivõimude liigagarad ja -fanaatilised kohalikud käsilased-kollaboratsionistid. Nii oli see Saksa ja nõukogudeokupatsionide ajal ja nüüd kordub see kõik eurookupantide - USA-Iisraeli-EU oligarhide-plutokraatide ning nende kohalike käsilaste ülemvõimu ajastul.
20 aastat tagasi, kui algas messianistlik ja eskapistlik põgenemiskampaania EU-sse, mida hakati kujutama paradiisina (põgenemisena europaradiisi) ja NATO-sse, võeti kasutusele valemüüt, mille järgi Eesti ei pääse ilma piirilepinguta Venemaaga EU-sse (europaradiisi, pakku Venemaa eest) ja NATO-sse. Iga hinna eest europaradiisi pääsemise nimel oleks tollases massipsühhoosi seisundis vajaduse korral oldud nõus lisaks Setumaale ja Eesti-Ingerile (Vadjamaale) loobuma ka Saare - ning Hiiumaast. Iga hinna eest europaradiisi ja NATO-sse pääsemise nimel hakati 5,2% Eesti territooriumist - põlisrahvaste asualasid tingimusteta, lausa kandikul Venemaale pakkuma, ilma ühtegi kokkulepet seal elavate põlisrahvaste - setude, ingerlaste, vadjalaste, põlisvenelaste ja - eestlaste kogukondade säilitamise või reanimeerimise kohta vastu taotlemata. Piirid kaotavad globaliseeruvas maailmas ju järjest enam oma kunagisest tähtsusest! Kui pole põlisrahvast oma põlistel asualadel - setusid Setumaal, virulasi Virumaal, võrulasi Võrumaal, .... ei aita ükski leping, põhiseadus, parim sõjavägi ega liitlased säilitada rändrahvaste-ökopõgenike, inimõiguste ning referendumite ajastul neid alasid põlisrahva maana!
Nüüd, kus okupatsioonivõimude - USA-Iisraeli-EU oligarhide-plutokraatide kohalikud käsilased - Euro-Eesti marionettvalitsejad, nn sardellpoliitikud ja ideoloogilistest hävituspataljonlastest arvamusliidrid on asunud ülisuurt demograafilist auku täitma - Eestit ümber rahvastama Euraasia, Aafrika ja Ameerika ülerahvastatud piirkondade majandus-ning ökopõgenike-rändrahvastega peame paradoksaalsel kombel hoopiski rõõmustama, et 5,2% põlisrahvaste asualadest jääb vähemalt esialgu amerikaniseerimata, brüsseliseerimata ning malmöstamata. Oleks loomulikult parem, kui see protsent ei oleks ainult 5,2 vaid hoopiski 52 või veelgi suurem!
Ausad ja südametunnistusega inimesed peaksid tegema pingutusi selle nimel, et amerikaniseerimise, brüsseliseerimise (EU pealinnas Brüsselis on põlisrahvast veel ainult ca 30%!) ja malmöstamise tulekahju ei leviks Peipsi tagustesse Leningradi, Pihkva, Novgorodi jt meile lähedastesse oblastitesse, kus rahvuslikku omapära ning puutumata loodust on veel üsna palju säilinud!
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    24.08.2015 20:57
    Tonis Siimov. Midagi nii tobedat pole ma ammu lugenud:

    "tulekahju ei leviks Peipsi tagustesse Leningradi, Pihkva, Novgorodi jt meile lähedastesse oblastitesse, kus rahvuslikku omapära ning puutumata loodust on veel üsna palju säilinud! "

    Koli sinna ida oblastite paradiisi!
    Ikka imestan, et need Euroopa vihkajad ei taha kuidagi kolida Venemaale, vaid ikka sinna vihatud Läände rändavad, tööle ja mugava elu peale.
    24.08.2015 21:00
    Tonis Siim, koli Venemaale ja tee läbi korralik venestamine, ajud on sul juba pestud. Pärast mõnda aastat ene vangilaagrites ehk su silmad avanevad või hoopis sulguvad jäädavalt.
    25.08.2015 20:12
    Kirjuasin Tonis Siimule 2 vastust, aga tsensor on need kustutnud!!!

    Kas DELFI mode on kaotanud viimase aru raasu või on ta Kremli palgal?
    Tõnis Siimu putinistliku roppuse on ta jätnud kustutamata, aga minu Eestit ja Euroopat toetava arvamuse ta kustutas.

    Kas tõesti on ka Delfi mode valmis maha müüma oma kodumaa, kahju, kurb.
24.08.2015 08:32
24.08.2015 08:51
Eesti ei saa ilma piirilepingutta öntsaks ja ei pääse taevasse. Paganad me oleme, pörgust me tuleme ja pörgu ka läheme.
24.08.2015 08:56
RAHA, VÕIM J A DEMOKRAATIA
USA äärmusparempoolsed multimiljardärid David Koch ja tema vend Charles G. Koch on üritanud võtta USA riigivalitsemine oma rahadega oma kontrolli alla. Nad propageerivad võimalikult õhukest riiki, äärmiselt madalaid makse, vähest sotsiaalabi, enamiku avalike teenuste erastamist (meil propageerivad samu põhimõtteid Reformierakond ja osa IRL-st)
Kochide rahastatud Teepartei eesmärgiks oli koheselt ära kaotada USA Föderaalne Juurdlusbüroo ehk FBI, luure keskagentuur CIA, energeetikaministeerium, lõpetada riiklik sotsiaalkindlustus, kaotada miinimumpalga seadus ja kõik üksikisiku ja ettevõtete maksud – seda kõike selleks, et kasvatada Kochide enda rikkust.
Miks Kochide tegevusest nii pikalt? Sellepärast, et meie parempoolsete poliitika eesmärgid on olnud ju põhimõteliselt samad. („Härra Nilssoni“ Liberalismi Akadeemia...) Aga ka sellepärast, et Kochide rahadega moodustatud Cato Instituut omistas meie erastamise „suurmeister“ Mart Laarile Milton Friedmani auhinna, Manatani Instituut aga Andrus Ansipile F. Hayeki auhinna. Kas Ansipile selle eest, et tema valitsemise ajal vähenes Eestis rahvaarv 30 000 inimese võrra?
24.08.2015 09:19
Tänan, Rein Müllerson! Kui on alles veel kasvõi üks normaalne inimene, siis on veel lootust....
24.08.2015 09:19
Müllerson = Stirlitz.

Stirlitz kandis Saksa ohvitseri paguneid, aga töötas hoopis NSVL heaks võimaluste piires.

Müllerson kasutab oma mingit näiliselt sõltumatu instituudi proffessori tiitlit selleks et näida läänemeelsena, tegelikult on venemeelne. Ehtne sibul: seest siiruviiruline, pealt kullakarvaline.

Vaadates mehe CV-d, ei teki kahtluski tema "päritolus": kellele anti võimalus pääseda ligi NSVL kõikidele arhiividele? Milline organisatsioon selleks loa andis? Milline organisatsioon sokutas ta Gorbatšovi nõunikuks? Milline organisatsioon pani ta Rüütli abiliseks?

Stirlitz polnud loll. Müllerson samuti mitte. NKVD/KGB/FSB üldiselt ei armastagi lolle. Praeguses propagandasõjas tuuakse Venemaa poolt välja ka nn. "magavad agendid", asi on juba piisavalt tõsiseks läinud. Kes puzzlet kokku panna oskab, peaks üldpildist aru saama. Kes skeemi ei taipa, laduge miinuseid nagu jaksate.
    24.08.2015 10:00
    Niimoodi ongi kõik maailmasõjad jms kokku keedetud,et pole püütud mõista vastaspoole mõttemustreid ja oma huvide kehtestamise soove.Et kehtestamine võtab võikaid vorme-paraku mõlemalt poollt-on omaette teema ja tragöödia.Autor ju ei püüa idanaabrist inglit teha,lihtsalt mõtestada lahti olukorra mustrit.
    Ortodoksed läänemeelsed on liiga palju propagandafilme vaadanud ja uskuma jäänud,et ongi maailmas pahad pätid ja head politseinikud vaid.
    Vaenlast peab tundma mitte lihtsalt demoniseerima oleks loo sügavam mõte,kui must valge mõtteviis segab ,siis tuleb laiendada maailmapilti.
    Praegu on küsimus kas maailmas on midagi õpitud 20 saj kriisidest või köetakse end üles kuni õppetükk kordamisele läheb.
    24.08.2015 10:07
    Sulle, Allan-Allan, 09:19, kes Sa ütled:

    "Kes skeemi ei taipa, laduge miinuseid nagu jaksate."

    Vaata, miinuseid ja plusse on saanud võrdselt. Millest see räägib kell 10:06?
    Seleta ... vaatame veel ka hiljem.
24.08.2015 09:30
Stirlitzon on liigkaua maskvaas istunud, see pärsib teatavasti mõttetegevust. Eestisuguse tillu klähvitsa klähvimine muidugi KGBiitlat paremaks ei muuda, samas loll maskvaale kaasakoogutamine veelgi vähem- pigem siis juba vait olla. Üleüldisest ebakompetensusest johtuv saamatus häirib juba igal elualal, mis riigi arengust siin enam rääkida.
24.08.2015 09:33
Aeg muudab praegu niisuguse hooga asju, et küsi endalt üle; "Kas tänapäevaseid tendentse vaadates ongi 'läänemeelsus' enam komplimendiks?" Üldiselt peaks loosunglikest 'lääne-', 'vene-', ..., loobuma, kuna need ei tähenda mitte midagi, tulema ükskord ajaloost välja tänapäeva ja rääkimagi asjadest nagu nad on. Selles osas komplimendid autorile.
24.08.2015 10:40
/Juhtub ka seda, et peaminister maandub pärast võimult lahkumist kuhugi firmasse heale palgale./
Juhtus ka meil: vaene autobaasi peainsener-peaminister- "suurärimees"
24.08.2015 12:27
Ma ei saa kuidagi lahti kõhutundest, et see on üks ülimalt rafineeritud, libe ja kaval Putini ja venemeelne üllitis. Sõnad on nagu kõik õiged aga ridadevahelt tuleb sellist punaroosa kaka haisu.....
P.S.
Kas Wikis või kuskil mujal on selle mehe mineviku kohta ka midagi!?Kuidagi nii tuttavas võtmes heietus.
24.08.2015 13:05
Kahe suveräänse riigi seisukohalt on piirileping siiski väga oluline. Venemaa kui tuntud sõnamurdja seisukohalt see asjaolu muidugi midagi ei muuda. Eestil on piirilepingut vaja just seetõttu, et kaoks ära see nn Saatse saabas ja eestlastel poleks tarvis mitte ühtegi lõiku ületada omal maal piirivalve eriloaga. Praegu on ka juhuslikult üsna kerge marjul-seenil käies Venemaale ära eksida ja Saatse saapa territooriumi ei tohigi tavakodanik jalgsi läbida - mõlema poole piirivalve võib jalutaja kinni pidada ja oma piirivalve kordonisse kaasa viia. Seega, piirileping tuleks sõlmida igal juhul ja siin ei olegi midagi arutada. Palju on nämmutatud ka teemal, et eestlased peaks hakkama venelastega tingima ja nõudma näiteks Petserit tagasi. Tulgem mõistusele - sealsest allesjäänud 1% eestlastest on ka kahjuks 99% surnud - haudu saab külastada ka praegu ja kui midagi muuta püüda, siis üksnes seda, et haudade külastamine oleks lähedastele ilma viisata ja tasuta. Ka mingid siinpoolsed erimajandustsoonid ei lahendaks piiriäärsete elanike sotsiaal-majanduslikku olukorda paremuse poole - hakkaks veelgi vohama salakaubandus ja Vene poolel on see võtnud juba organiseeritud kuritegevuse mõõtmed, mille niidid viivad Venemaa kõrgete ametnikeni välja - Kohver selle info valdamise või selleni jõudmise takistamise eesmärgil röövitigi - või keegi arvas, et venelastel pole muud teha, kui ühte eestlaste politseiametnikku kiusata.
    25.08.2015 15:20
    Kindlasti oleks piirileping normaalne nähtus kahe piirneva riigi vahel. Kuid mitte ühepoolse lepinguna, ühe poole huve teenides.
    Igasugune piirileping peab viitama Tartu rahulepingule kui esimesele rahvusvahelisele lepingule, mis Eesti ja Venemaa vahelisi suhteid, sh piiriküsimusi reguleerib. Samuti tuleb piirilepinguga lahendada etnilise Eesti territooriumi Setumaa küsimus. Väga arvestataval osal kagueestlastel asuvad Setumaa Petserimaa osas esivanemate hauad või kodukülad. Eesti kodanike põhiseaduslikku õigust viibida ja liikuda sealses piirkonnas ei saa takistada. Ka ei tohi tõkestada eestlaste õigusi Petserimaal kinnisvara ja maade soetamiseks. Need on kõik asjad, mis tuleb igal juhul lahendada.
    Ja kui Venemaaga pole mõistliku lahenduseni jõuda, siis võime ka rahus piirilepinguta edasi olla.
24.08.2015 13:09
Ukrainal olid Venemaaga kõikvõimalikud lepingud ja territoriaalse puutumatuse garantiid, kusjuures veel mitme suurriigi käendusel.
Aitas? Aitas!
Mis puutub meite piirilepingusse, siis Petseri ja Narva tagusega on asjad nii, nagu nad on, loomulikult olnuks mõistlik küsida mõistlikku kompensatsiooni, aga kus sa sellega, põlved niigi tudisesid. Aga merealade ära kinkimine, no sellest ei saa kohe kuidagi aru. Honorari eest selline leping ... no ei usu. Tundub, et meite meestele tõmmati läbirääkimistel kott pähe, tehti kõiksugu hulle tükke, piinlikus olukorras fotosid ja lubati need pildid avaldada, kui nõus pole ja hiljem mögisema hakkavad. Mingit muud seletust röövlile kingituste tegemiseks lihtsalt ei oska leida.
24.08.2015 13:10
Kahtlane vennike....
24.08.2015 15:32
Narva veehoidlas teeb jõgi käänu idasuunas, meie tobud tõmbavad piiri sirgelt, lastes venelased jõe läänekaldale. Narva lahest põhjas on suur ENSV mereala, mis niisama kinkida kavatsetakse...
24.08.2015 16:06
Müllerson on keskerakondlane, seega selline kirjutis ei pane ka kuidagi imestama.
24.08.2015 19:52
Antud juhtumil on siiski tegemist avaliku riigireetmise kaasusega ja vastavalt sellele tulebki taolise nähtuse autoreid ja heakskiitjaid praegu veel meil kehtiva Karistusseadustiku sätetest lähtudes menetleda.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega