Repliik: Elroni sünnivalud
Sellise jutuga kandideerib Tatter oma kitsas „silotornis” elava riigiametniku kirkaks näiteks. Riigi dotatsiooni najal elav reisirongliiklus pole midagi muud kui regionaalpoliitika. Elroni personalipoliitika annab praegu oma väikese panuse sellesse, et Valga ja Viljandi elanike arv ja seega ka pikkade liinide klientuur kahaneks.
Ka Elroni müügi- ja turundusjuhi Norbert Kaareste põhjendused ei veena. Väljenditest nagu „Seal [Pääsküla depoos] on tagatud töökorralduslikud lahendused, mida lõppjaamades pole” ja „Töötajate töö alguspunkt on depoo” jääb mulje, et Elroni juhtidele on töökorralduse puhul põhiline, et oleks mugav kästa, puua ja lasta. Kui uus kord on Edelaraudtee omast tõesti parem, saab seda selgitada ka targutava jutu taha peitu pugemata.