02.10.2015, 01:00
Repliik: enesepeks kuvandiga
On tavaks saanud, et iga enesest lugupidav ettevõte ja karjäärihimuline inimene tegeleb hoogsa mainekujundusega, iseenese turustamisega.
FOTO:
Kuid kui brändimisega liiale minna, võib reklaamitava ja reaalsuse vahel haigutavate lõhedega vastu näppe saada. Oma piibliga saab end peksta mitut moodi. Toogem näiteks kas või Rakvere lihakombinaadi püüe reklaamida end eestimaise seakasvatuse kaudu, aga võtta samal ajal vargsi kurss hoopis Soome sigadele. Või Swedbanki Eesti juhi sajatus Eesti ettevõtjate südametunnistuse pihta küsimusega, mida nende firmad on Eesti jaoks teinud, olgugi et Swedbanki enda väljastatud 550 miljonist eurost dividendidest suurem osa läks Rootsi. Kuvand teenib teid, aga kui teod sellele vastanduvad, siis on kõrgustest kukkuda veelgi valusam. Leen Lindam