17.12.2014, 03:30
Repliik: imelik reklaamikokteil
Möödunud nädalavahetusel kella 23 paiku pakkus Kanal 2 imelikku reklaamikokteili – Captain Morgani rumm segatuna Play Dohi plastiliinide, viina ja pissivate nukkudega.
FOTO:
Sellise kokteili võimalikkus on veel üks argument alkoholireklaami keelamise poolt. Paljud alkoholitootjad ja -müüjad räägivad vastuseks keelujutule ettevõtlusvabadusest, aga võimalik, et reklaamikeeld hoopis suurendaks seda vabadust. Põhiliselt teevad reklaami ju suurettevõtted, mis tähendab, et reklaamikeeld annaks käsitööõllede jmt valmistajatele nendega konkureerimiseks võrdsemad võimalused. Lisapluss aga võib olla see, et väiketootjate jaoks on alkohoolsete jookide valmistamine tihti pigem elustiiliäri, mille põhiline eesmärk ei ole ainult kasvamine ja klientuuri laiendamine, nagu see on suurtootjatel.