Repliik: IRL-i jultunud eneseiroonia

 (44)

Joosep Tiks
Joosep TiksFoto: Rauno Volmar

Aeg on seisma jäänud. Täpsemini Raivo Aeg ja IRL-i geriljakampaania tagasitulek. Nutikad häppeningid linnaruumis, stiliseeritud ja jõuline plakat linnapeakandidaadi näoga, võitlus korruptsiooniga – kõik on ju sama nagu neli aastat tagasi, üksnes Eerik-Niiles Kross on välja vahetatud.

On päris jultunud eneseiroonia taaskasutada kampaaniat, mille plakatipoiss erakonnaga tülli läks. Nelja aasta eest olid fookuses Kross ja muutusevajadus. IRL püsis jäik, ei muutunud ja Kross jättis erakonna seljataha. Ent paistab, et Krossi munder jäi maha. See on nüüd tolmust puhtaks klopitud, Aegile selga surutud ning Aeg saadetud linna peale muutumisest ja puhastumisest rääkima. IRL-i kampaaniameistrite mõtteis võiks vahest ka Mart Helmet müüa Elton Johni pähe. Vahet ju pole, peaasi et laul lauldud saab.

Vormistage Eesti Päevalehe püsimaksetellimus vaid 30 sendi eest päevas ning nautige Eesti kvaliteetseimat ajakirjandust! Vaata lähemalt »

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare