Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
24.04.2018 00:21
Elu on siinsamas Eestis aastakümnete vältel jätnud ka politseinikud, päästjad näiteks, riskides oma eluga oluliselt väiksemate palganumbritega kui missioonitegelased.
24.04.2018 00:24
Massipsühhoos see on ajupestutele,seega artikli kirjutajaga nõus.
    24.04.2018 11:36
    ehk siis nõus esimese ettejuhtuva okupandi kirsasid lakkuma?? jah, ideaalmaailams EI OLE üldse sõjaväge, aga asjaolu, et maailm ei ole ideaalne ei saa kuidagi olla sellise järelduse põhjuseks, millega seltsimees sulerüütel hakkama sai.
    24.04.2018 18:48
    Muidugi kõik liberastid vihkavad Eesti sõdureid.

    Näiteks see liberast, kes maantee ääres kahele sõdurile autoga otsa sõitis ning põgenes. Tüüpiline patsifisti ja liberasti käitumine.
24.04.2018 00:26
Ekrenaudid vaatake kella.
Minge magama.
24.04.2018 00:30
kui loll saab üks padusallija olla oma trumpivihas!? mis puutub siia trump? mis puutub siia vägivald? Eestis on KAITSEVÄGI ja ka kogu relvastus on kaitseotstarbeline. meie juba arvuliselt ei ole võimelised kedagi ründama ja "vägivalda" külvama. austet autor võib ju narva sillale minna, püksid maha lasta, tagumiku püsti ajada ja ootele jääda, aga ma väga loodan, et enamus Eesti inimesi selles aktsioonis temaga kaasa ei löö.
24.04.2018 00:43
Kulla autor! Me kõik oskame kiruda õiglusetut maailma ja kõõõik me teame, et vägivald on paha. Siiski katsu omale selgeks teha, et elatakse reaalajas ja inimestel tuleb nüüd ja praegu valida erinevate võimaluste vahel. Sõdur on valiku otsekoheseim näide.
Mõni muidugi poeb lillede varju või protesteerib valjuhäälselt relvade vastu, elades samas riigis, mida needsamad relvad elus hoiavad. Kaksismõtlemine. Ja mõni ei saa veel üldse aru, et miks Eesti riik "võõrsõdureid" oma pinnal sallib. Need viimased ei tea ka, mis kaksismõtlemine on.
    24.04.2018 09:02
    Oot oot, kuidas ja keda meil Eestis relvad elus hoiavad? Riigis, mis maksab juba nüüd oma kaitsekulutusteks üle 2%? Kes keda siiski üleval peab/ elus hoiab? Tavaline tööline sõjardit või vastupidi? Siin juba mainiti, et tegelikud kaitsjad ongi päästjad, politsei, piirivalve. Kaitseväe sõjardid lihtsalt leidnud endale sobiva koha kus oma võimujanu ja agressiivsust rahvusliku sildi all välja elada. Nähtud neid ülipakse sõjardeid küll ja küll, kes roteerumise korras kogu oma fämiliga riigist riiki rändavad ja "kaitsevad" Eestit. Rääkimata sellest, et õppuste käigus pidevalt metsad rohelisi täis, kes paugutavad, rikuvad maastikku, segavad tavainimeste elu.
    24.04.2018 09:33
    naiivne tuletõrjeauto ja politseiniku püstoliga tanki vastu ....
    24.04.2018 13:21
    sinu puhul pole mõtlemisega tegu... oskad ainult klähvida ja tühja peaga käsku täita.
24.04.2018 00:52
Haha, mulle meeldiks ka maailm kus pole vägivalda ja isegi kaskede otsas kasvaksid õunad. Kahjuks on inimkonna teada olev ajalugu näidanud et ühepoolne patsifism on lõppenud tapatalgute ja patsifistlike puukallistajate hävitamisega. Alati leidub mõni teine rahvas kes patsifismile vilistab ja relvitud lillekesed aetakse mulla alla nii et silm ka ei pilgu. Kahjuks on see reaalsus. Väikestel rahvastel on eriti karm. Neil on ajaloos tihti ainult 2 võimalust olnud - langeda võideldes või võitluseta nagu tapale aetav lihakari. Mõnel väikerahval on aga õnnestunud luua liit suurematega - need rahvad veel eksisteerivad.
24.04.2018 00:58
Iga üks proovib olla originaalne oma moodi ! Aga kas rumalus selle hullemas vormis on ikka aktsepteeritav Eesti ajakirjaniku ( kes on arvamustoimetaja ) suust ? See isegi ei ole rumal demagoogia vaid see on rumal küünilisus . Õnnetu 900 000 suurune Eesti rahvas üritab ajaloo kiuste ellu jääda aga mingi ............... tegelane süüdistab Eesti rahvast militarismis ??? On sündinud uus GAG-i direktori mõttekaaslane ? Masendav .
24.04.2018 01:19
Me vist ei ela väga rahumeelses maailmas. Piisab, kui vaadata Discovery kanali loodusdokke, kus kõik õgivad vahetpidamata kõiki. Mis kasu oleks lõvile selgitada, et antiloop tahab rahulikult aasal rohtu süüa ja teda jahtida pole kooskõlas vägivallatuse printsiibiga.
    24.04.2018 12:47
    Venemaa on vaba maa, seal ei kehti reisimispiiranguid. Siiani on need 95% veel seal????
    Aga kui sa kunagi oma aju tööle saaks ja korralikult teenima hakkaks, siis ehk käiksid Tai Kuningriigis, seal palju vene turiste. USA valget rämpsu õnneks ei üldse.
24.04.2018 01:26
Eesti on USA liitlane ja Eesti mitte kuidagi ei allu USA-le.
Eesti täidab oma kohustused NATO ees ja NATO riigid täidavad oma kohustused Eesti ees.

Enne 1940 Eesti ajas rahupoliitikat ja oli üksi nii kui nüüdgi mõned putinlikust hübriidsõnast kahjustatud ajuga inimesed Eestile soovitavad. Tagajärjeks oli 50 aastat nõukogude okupatsiooni.

Õnneks on NATO sõjaliselt tohutult Putini impeeriumist üle ja Putin hoidub NATO riike otseselt sõjaliselt ründamast.

Küll aga ründavad putinistid Eestit kõigi hübriidsõja vahenditega ja kasutavad Eesti oma mõjusfääri haaramiseks (taasokupeerimiseks) läänest saadud naftadollareid.
Eestit püütakse taasokupeerida püssipauguta nii kui see õnnestus 1940.a.

Eesti kaitsevõime aluseks on totaalne vastuhakkamine vene okupantidele iga kodaniku poolt. See põhimõte on ka Kaitseliidu aluseks.

Putinlik okupatsioon algab eestlaste kaitsetahte murdmisest.
Seepärast peab iga eestlane olema valmis hävitama putinlikke okupante füüsiliselt ja olema valmis võitlema hübriidsõjas putinliku okupatsiooni vastu.

Kui eestlaste kaitsetahe on murdmatu, siis ei ole putinlastel mõtet Eestit okupeerida, nad tulevad siia lihtsalt surema.

Ei ole mõtet avaldada mingeid artikleid Eesti ajakirjanduses, mis võivad nõrgendada eestlaste kaitsetahet.
Meid rünnatakse hübriidsõna vahenditega ja ka hübriidsõjas tuleb osata ja tahta ennast kaitsta.
24.04.2018 01:56
Arvamustoimetaja, nagu näha, ei saa üldse pihta kuidas maailmas asjad käivad. Patsifism on nagu kommunism, anarhism jms, utoopia. See ei saa kunagi üleüldiseks, sest kunagi ei ole piisavalt ressursse, mida ühtlaselt jagada nii et tüli ei tekiks. Ja kunagi ei saa ka olema üleüldist soovi kõike jagada. Vähemast seni kuni mingisugunegi individuaalsus ja erinevus on lubatud.
Enamasti peidab selline patsifismi jutlustamine endas kõige tavalisemat soovimatust kaitseväkke aega teenima minna ja julguse puudust minna vajadusel oma inimesi relv käes kaitsma.
24.04.2018 06:12
Tekib väga paljudel juba mõnda aega maailmas toimuvat vaadeldes ja mõne hullunud ja märatseva riigipea sõnavõtte kuuldes vastumeelsus ja hirm ning küsimus, et miks me peaks oma ja ka teiste nö sõbralike riikide sõdureid austama. Sõdur peab kaitsma oma riiki, mitte ründama ükskõik millise vale toel teisi riike hävitamaks sealsed korda, infrastruktuuri ja sh inimesi. Miljonite hukkunute ja miljonite liitrite mürkidega reostatud Vietnamist oli veel vähe ja ka juba 17 aastat kestev ja tuhandeid hukkunuid ja vigastatuid nõudnud sõda Afganistanis, millele ei paista lõppu tulema, ei ole midagi õpetanud. Lisaks sõjad Iraagis, Süürias ja Liibüas. Mis õigus on meil meie sõdurite abil või mõnedel riikidel omade abil teistele oma arusaamu peale sundida ja seejuures neid koos riigiga hävitada? Kui nii arvatakse, siis on ka rünnatavatel sama õigus. Kas omakasu nimel on kõik lubatud? Eirates ÜRO seadusi ja rahvusvahelist õigust ja õiglust? Viimastel aastatel on maailmas sh eriti kolhoosis suurenenud vastuseks terroriaktid, milledes on suur hulk hukkunuid ja vigastatuid ja tekib küsimus, et miks nemad pidid mingite ajutute ja minakesksete poliitikutest totude pärast seda kogema? Kas peavad ka meie inimese seda kogema enne kui mõistus tuleb?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    24.04.2018 10:22
    Sõda ei anna algusest märku, nagu paljud juhmid võivad mõelda. Et võim saadab teate mis kuupäeval ja kellaajal algab. Pealegi võidakse meid kaasata isanda poolt ootamatult algatatu tagajärjel ja lisaks võimalikule kokkupuute|punktile saame ka siinsete võõrvgede tõttu pihta.. Tänapäeval on naabril võimsad radarid (u 6000 km raadiuses) seda nägemaks ja arvutid tabamiskoha ennustamiseks ning elektroonika riigi halvamiseks. Püüdku mõelda, et mida nad teeksid, kui näiteks 2-3 minuti pärast kostaksid võimsad plahvatused ja puuduks elekter ja internet.
    24.04.2018 10:38
    Pole me suutnud ega ka loobuda mälestusena idüllilisest arusaamast, et me oleme väga tähtis ja vajalik riigikene, mida naaber suuresti himustab. See on suur eksitus. Meil pole juba ammu mingit väärtust ja praegunegi pidevalt väheneb. Miks tahaks naaber kulutada finantse, sõjajõude jne meie vallutamiseks. Milleks? Kas sadamate pärast? Need on aga kiirelt muutuvas maailmas ja tänu meie politiseeritud majandamisele järjest enam väärtust kaotamas. Piskut põllumajandust ei tasu mainidagi. Meie ainuke nö “väärtus” seisneb isandale meie naabri suhtes sõjaliseks platsdarmiks ja provokatiivseks olemises.
    24.04.2018 13:25
    Ilmselge on siin vaid üks fakt: kuni elame agressiivse värdriigi kõrval, seni vajame kaitseväge ja sõjalisi liitlasi. Kas värdriiki kuulumise kogemus on paarikümne aastaga juba meelest läinud?
24.04.2018 06:17
mnjaaa...kui sellisel teemal arutleda nagu autor seda teeb siis peab arvestama madala intelligentsiga marurahvusluste rumala sõimuga. Patriotism on sellistele lollidele suureks ja ainsaks vooruseks.
24.04.2018 06:40
kangelased on alati kaotajad. ajalugu kinnitab seda. muutuvad ajad - muutuvad ka kangelased. vigastatud inimestest on kahju küll.
24.04.2018 06:49
Kõigil on üks elu
Võiks seda nautida.
24.04.2018 07:31
Sõdur on ju loll loom. Kui soovid, et sõda ei tuleks, siis ära mine sõjaväkke. Lisaks peaks vilistama "vaba tahte" vastu olevatele seadustele. Me oleme vabad ja keegi ei saa meid sundida riiki kaitsma. Ainus suurim õigus on mul enda elu eest otsustada ja kui seda ei mõisteta, siis ...
    24.04.2018 07:48
    ..oled üks neist,kes jookseb varbad villis pelgupaika,kui juhtub midagi hullu nagu sõda eestimaal.Annaks jumal,et seda ei juhtu.Sinusuguseid argpükse kahjuks on.
    Sõdureid peabki austama,sest nemad kaitsevad meie isamaad.Oleme Nato liitlased,see on ka tervitatav,mis meil nii väga vastu panna on....,kui midagi juhtub?
    Austan ka päästetöötajaid ,kui politseinmike,sest nende töö pole ka kergete killast.
    Tänapäeva noored mehehakatised on nii memmekad,et ei saa armee teenistusse mindud,mis polegi 1.aastat.Emmme-issi peab pudrukausiga läheduses olema.
    24.04.2018 09:21
    Selles suhtes õigus, kui meie keegi siin sõjaväkke ei lähe, siis tõesti sõda ei tule, samas Ukraina kogemus näitas, et vägivaldne õiguste võtmine tuleks tõenäoliselt ikkagi, naabri kodanikud lähevad sõjaväkke ja sellest juba piisab.
24.04.2018 07:38
Alo, sa oled imikuna mähkimislaualt vist väga mitu korda kukkunud. Juba esimene lause on selline demagoogia ja sõnade suhu panemine, et edasi pole mõtet lugedagi.
24.04.2018 08:03
Täiesti nõus! Kohustuslik ajateenistus on nagu inimese vangi panemine. Lisaks on kurb, et püütakse ausse tõsta relvi ja sõdureid. Sõjapidamine ei saa olla lahendus või on seda vaid barbaritele. Poleks meil Venemaad kõrval, tuleks kogu sõjavägi esimesel võimalusel koju saata ja relvad vanarauda. Praegu aitab kohustusliku ajateenistuse lõpetamisest, las sõjamänge mängivad need, kel loomulik huvi.
24.04.2018 08:11
loo autoriga. Kisub vägisi militaarseks nagu see riik kus me 50 aastata olime. Ka veteranide päev käib sinna alla. Varsti hakkame neile erilisi eeslistusi ka pakkuma nagu nõuka ajal, samas unustame ära, et missioonidel käimine on vabatahtlik.
Kogu see sõjahüsteeria ei istu ja see oleks ka üks põhjus, miks valiksin koduks mõne rahulikuma riigi.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    24.04.2018 09:36
    mis huvi on sõduril sõdida, kui ta on põlatud, võtad relva kätte ja oled "sõjahüsteerik"?
    kui on sõjalised liitlased, sõditakse koos liitlastega, suured lepingud allkirjastatakse lõpuks ALATI verega, ärahirmutatud vaimuhaige allkirjastatud 1939 baaside leping rahvale väga kalliks maksma ja sellest loobumiseks kulus üle 50.a

    millised on praeguses maailmas need "rahulikumad riigid" - pika rahuliku arenguga väikeriigid?
    kui ehk välja arvata neutraalne Shveits, siis juhtumisi oleme välismissioonidel koos ülejäänud Euroopa "täismõõtmetes riikidega"
    24.04.2018 10:50
    Šveitsi neutraalsus ja ka immuunsus ülejäänud maailma suhtes toetub ainult relvadele ja ühiskonna täielikule militariseeritusele. Iisrael on täpselt samasugune, selle vahega, et põlastab kõiki ülejäänuid (k.a oma suurimat dominiooni USAd). Relva jõud on alati maksnud ja kahjuks jääb maksma ka tulevikus. Ka lillelaste heaolu hüvanguks. Vaadake seda või ühiskondliku vaktsineerimisena - episeemiat ei ole siis, kui vähemalt 95 % in vaktsineeritud. Seega saab olla vaid kuni 5% lillelapsi, olgu või umbrohuidudena.
    24.04.2018 11:45
    Just nimelt. Shveitsi seltsimehed on tänase päevani Vatikanis valvuriteks, kuna nende traditsioon näeb ette viimase veretilgani võitmlemist. Omal ajal peksid sveitslased kõik võõrvõimud välja ja andsid neile, kes katsusid riiki vallutada säendse koslepi, et omal pinnal polnud neil enam sõdida vaja, kuid selle eest olid nad hinnatud palgasõdurid teistes riikides ning neid loeti eliidiks, kelle ylesanne on kaitsta tähtsamaid objekte ja kroonitud päid.
24.04.2018 08:11
..ei pea ka oluliseks veteranipäeva....veteraniks nimetan inimest, kes kaitseb kodu, aga need praegused veteranid on kuskil ilma peal...kes teab kelle huve kaitsmas...teisest küljest ...kogemusi on vaja...maavarade ihalus on sõjaväe oma teenistusse rakendanud...sõditakse nafta ja liitiumi maardlate pärast..ja see pole kaitsmine...see on kolonisatsioon..ei usu imperialismi teenistuses olevat sõjaväge...ja tihti ei minda missioonile missoonitundest...vaid teenima kasumit...
24.04.2018 09:13
Ainult see,kes ei austa elu,tahab kogu aeg sõdida,ainult see,kes ei taha tööga väärtusi luua,propageerib hüsteeriat ja vägivalda,mis saab veel parem olla,kui kogu oma p.ask veeretada sõja arvele.See on ainult äri neile,kes iial söönuks ega saanuks ei saa.Rumal on igal ajal,igas kohas rusikad püsti,või vähemalt ässitaja.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega