Link kopeeritud!

Repliik: laevad riigile, vedu konkursile

 (14)

Aivar Õepa
Aivar ÕepaFoto: Tiit Blaat

Eesti parvlaevamonopolisti Vjatšeslav Leedo asendumine duopoliga – mandri ja suursaarte vahelistel liinidel veab inimesi Tallinna Sadama tütarfirma, kõigil teistel Rein Kilgile ja Kaspar Kokale kuuluv Kihnu Veeteed – on ainult jäämäe veepealne osa. Vee all on riigi otsus hakata ise doteeritavatel liinidel sõitvate parvlaevade omanikuks.

Oma laevade hankimine on kallis lõbu ja piiras seni konkurentsi. Pealegi sai laevade segasesse omandistruktuuri peita suure hulga kasumit. Uus süsteem sunnib äkki ka „sidruneid” pommivaid parteilasi teisi sihtmärke otsima.

Ühtlasi võiks praegu ainult väikesaarte liinidel kasutusel oleva süsteemi laiendada Saare- ja Hiiumaad mandriga ühendavatele laevaliinidele. Kui sealgi leitaks operaator iga viie aasta tagant konkursiga ja see ei jääks TS Laevade pärusmaaks, võiks dotatsioonilt päris palju säästa. Seejuures tuleb aga jälgida, et konkurents säiliks. Kui üks reeder saab peale väikeliinide enda kätte ka kõik suured, oleme taas monopoli juures tagasi.

Kingime koos kõigile Eesti vähihaigetele võimaluse elada!
Annetama
161 500€
Tallinn, Korter
180 000€
Tallinn, Korter
83 000€
Tallinn, Korter
134 900€
Tallinn, Korter
179 900€
Tallinn, Korter
126 500€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
157 000€
Rae vald, Korter
70 000€
Tallinn, Korter
120 000€
Tallinn, Korter
72 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!

189 900€
Harku vald, Majaosa
135 000€
Tartu, Korter
154 900€
Rae vald, Korter
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare