Juba teistkordne fotokoti vahetus lõppes pärast korduvaid e-kirju ja telefonikõnesid soodsalt: sain jälle uue koti. Aga see ei kaalu üles aega ja närvikulu, mis arvete saamise, mõistmise ja tagasisidega oli. Koti kvaliteedist ma parem ei räägigi. Teine lugu: katkine mobiiltelefon oli väikese nupuvea tõttu remondis. Seda nädala pärast kätte saama minnes selgus, et tehnikud polnud teinud midagi muud kui katnud telefoni tagakaane õliste ja tahmaste sõrmejälgedega. Ju siis oli neil töökojas palju tööd ja käsi pesta polnud aega. Telefon läks tagasi samasse töökotta, kus vihased mehed nüüd ilmselt sellesse sülitavad.

Kas selline on internetiajastu normaalne töössesuhtumine? Nõukaaeg, kus teenuste eest pidi töötajale meelehead pakkuma, ei ole ju tagasi… Või on?