Repliik: parkimistasusid võib tõsta
Tallinna kesklinna parkimistasud ei ole Euroopa mõttes odavad – eriti võrreldes sissetulekute ja kinnisvarahindadega –, aga ikka vedeleb tänavate ääres liiga palju autosid, mis takistavad jalutamist ja liiklemist ning rikuvad vaateid. Järelikult võib tihedamalt asustatud paikades parkimistasu veelgi tõsta. Seda enam, et peale tasuta ühistranspordi on toimunud veel kaks muudatust, mis vähendavad vajadust isikliku auto järele. Üks on Taxify ja Uberi toodud taksosõidutariifide langus: alati pole mõtet trügida oma autoga südalinna, kus tund parkimist maksab 4,8 eurot, kui taksosõit maksab kesklinna piires umbes sama palju. Teine on internetikaubandus – raskematel ja kogukamatel asjadel (ka toidukaubal) ei pea ise poes järel käima, vaid need saab kulleriga koju tellida. Ja pikemateks sõitudeks, milleks ühissõidukid ei kõlba, saab auto hõlpsasti rentida.