25.09.2014, 04:30
Repliik: Röökurid kõrvaklappides
Kuulan tööl kõrvaklappidest muusikat, sageli otse YouTube’ist.
FOTO:
Viimasel ajal on YouTube’i ilmunud reklaamvideod. Olgu, sellega võib leppida. Kuid on arusaamatu, et kui olen muusika reguleerinud helitugevusele kolm kümnest, siis reklaam hakkab röökima tugevusega 12 kümnest, mõjudes läbi kõrvaklappide sõna otseses mõttes kurdistavalt. Kas reklaamiandjad (näiteks Swed-bank, kes reklaamib eesti ja vene keeles röökides oma tudengikaarti) soovivadki kuulajaid läbi kõrvaklappide kurdiks ehmatada, tellides keskmisest helitugevusest oluliselt valjemaid reklaame? Sama probleem on telereklaamidega, kuid teleri taga ei istuta nii sageli kõrvaklappidega. YouTube’is otse kõrva röökiv Swedbank paneb praegu ehmatusest võpatama, mitte ei tekita positiivseid tundeid.