Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
07.09.2018 21:56
Kõik enamus poliitika käib välise hiilguse ja valija rumaluse ning karjamentaliteediga ühte jalge, ei saa see määgija karja hulgast mitte aru, kes temaga keigarlikult käitub, kes talle ja kõigile tegelikkuses head ja paremat soovib. Solmani sõnad on kurtidele kõrvadele ja ega seal palju teha polegi, valija usub keigareid ja rumalaid lubadusi selmet tegelikkust.
07.09.2018 22:00
See iluEEDI ON samasugune populist nagu õde . Mõlemad püüavad teist ületrumbata. JUBEDAD.
07.09.2018 22:01
Aga milles see hepakas neid aidata saaks? Tegelikult peavad eestlastest ja venelastest tallinnlased seda hepakat ülal ehk siis hepakas vajab linnlasi, mitte linnlased hepakat. Ja linnlastel on kama kaks, millist hepakat toita.
07.09.2018 22:03
On praktiliselt ajaloo prügikastis juba. Valimiskünnist nad ei ületa. Täitsa savi,mis sooja auru nad suust välja ajavad.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 22:31
    on korruptant ja pääses karistusest ainult sellepärast, et koputas teise korruptandi savika peale.
    08.09.2018 08:51
    Mulle R. Kaljulaid meeldib, niipalju kui keegi poliitikutest üldse meeldida saab. Eks nad jutustavad kõik tühja ka, aga Kaljulaid on konkreetselt ka Põhja-Tallinnas lasknud asju ära ja paremaks teha. Varem ei toimunud aastaid midagi nähtavat. Respekt talle! Kahju kohe kui ta riigikokku ära läheb, aga saan aru, et Põhja-Tallinna juhina sitsimine ei ole ühegi tegija pikem perspektiivvaade oma elule. Seega minu hääl läheb riigikogu valimistel talle.
    08.09.2018 10:02
    "I" nimeline moodustis peaks ( et enda nime väärida) kordi räigemalt, kui EKRE isamaalise paleuse eest võitlema.
07.09.2018 22:15
noormehe probleem/mõne arvates edulugu on kommunaalpoliitikuna ilma vastavat kogemust, sh elukogemust omamata sekkuda teemadesse ja hüpata üle oma varju asjades, milles ei olda pädev. demagoogia ei ole ka võõras.

isamaa võib ju oma nimest RL lühendi ära võtta, kuid tegemist on vasakpoolset maailmavaadet kultiveeriva erakonnaga ning EKRE on ainus parempoolne erakond.

Loodan, et puna irl, sotsid valmiskünnist ei ületa, keskkriminaalerakond võtab oma hääled venelaste toel ära.
    07.09.2018 22:23
    Parempoolsus ja eestimeelsus ei ole sünonüümid. Vaieldamatult on EKRE kõige eestimeelsem erakond, kuid Eesti poliitikamaastikul ei ole ühtki parempoolset erakonda. See, et EKRE ei ole nõus Eesti ettevõtluse hävitamisega nagu vasakäärmuslikud sotsid ja reformierakond, ei tee neist veel parempoolseid. Ka nemad, koos keski ja Isamaaga, asuvad poliitilise spektri vasakul serval.
    08.09.2018 08:16
    nsotsid on ikka sotsid. Ja kuidas Ref ettevõtlust siis hävitas ?
07.09.2018 22:16
Las olla gei.
07.09.2018 22:19
Miks on nt Solman võtnud omaalgatuslikult endale arvamusliidri rolli, justkui keegi oleks palunud või justkui kedagi huvitaks? Lõhnab tegelikult kaugele juba selle järele, et tahab valimistel paremat kohta ja ta teab, et mida kõvemini häält teeb, seda kaugemale kajab, mis sest, et midagi uut öelda ei ole. Aktiivsed hullud saavad alati oma positsioonid poliitikas kätte, sest rahulikud inimesed ei viitsi tõmmelda.
07.09.2018 22:20
tegelikult, kulla Solman, te olite valitsuskoalitsioonis pikka aastaid. miks te siis ei teinud neid va liitkoole ja muud, mida praegu propageerite? muide, miks teie peaguru Seeder on liitkoolide vastu ? kah muutus keskerakondlaseks?
Kommentaar eemaldatud
07.09.2018 22:21
kui Solman ei tee vahet EV ja ühel omavalitsusel ja püüab riigi tasandil tegemata asju kõike KE kaela ajada, siis on seal Isamaas ikka asjalood väga halvad. Nõustun nendega kes ütlevad et Isamaa on ajaloo prügikastis ja see prügikasti kaan pannakse järgmistel valimistel ikka korralikult lukku.
Solman püüab ullikesi, keda nende arvates on võimalik veel konksu otsa püüda, aga midagi pole teha, reaalselt on just KE Tallinna linnas teinud edusamme. Just siin tahavad kõige enam venekeelsed lapsevanemad panna oma lapsi eestikeelsetesse lasteaedadesse. Just tallinnas saadakse kõige enam aru, et ilma keeleoskuseta ei ole võimalik tööd leida, jne, jne. Solman tahab pildile, aga ise on nii pisike Kaljulaidi kõrval. Venekaart ei toimi, teil oli võimalus valitsuses olles oma renomeed parandada, aga paraku arvasite, et tõmblemine on kasulikum. See oli teie valik ja nüüd leppige tagajärgedega. Nii krampides ja tõmblevat partnerit ei taha mitte keegi.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    08.09.2018 03:18
    ei taha eesti keele levimist. Nemad tahavad vene keele positsiooni püsimist kuni ajaloo eksitus nimega Eesti Vabariik kaob... Nii et ärge valige Kaja Kallast, valige Jüri Ratas!
    08.09.2018 08:10
    iga kommentaari all käid silte kleepimas, aga ise kiirgad sellist asjatundmatust. Kui üks indiviid arvab siiani, et lasteaia õpetajaid õpetab välja Keskerakond ja Tallinna linn, siis millest me üldse räägime. Nii lihtne on kõiki kesikuteks sõimata, aga et IRL on võimul olnud riigis juba õige pikalt ja need sinu kesikud on istunud opositsioonis ning pole saanud teid ju kuidagi takistada. Miks te mitte midagi ei teinud pikki aastaid vaid süüdistate aina Keskerakonda. Mis teid segas, kodanik sildikleepija? Saamatus, tahtmatus? Pigem viimane, sest eesmärk oligi selles valdkonnas mittemillegi tegemine ja jätkuvalt vene kaardiga vehkimine ja see on teie päästerõngas ka igal valimistel olnud. Aga enam mitte. Nautige oma viimaseid hetki enne jäätmejaama minemist.
    Irw, või ikka on kõiges kesikud süüdi ja enda kuureväär näikse laitmatult puhas olevat. Kaikaid kodarasse loobite just teie praeguses valitsuses ja see ei jää märkamata ka teie endi valijatele. Vot nii on lood kulla p*ssekukkunud irlitsik.
    08.09.2018 18:54
    Sa tahad siis öelda, et võim Tallinnas ja Ida-Virumaal, pole juba aastakümneid keskerakonna käes ja et Savisaar, Kõlvart, Toom, Korb, Ivanova ja veel mõned keskerakondlased pole teinud kõik endast oleneva, et takistada eestikeelsele haridusele üleminekut? Siis võin ma rahuliku südamega panna veel ühe sildi - sa oled valetaja!
07.09.2018 22:23
aga miks neid aidata ning erandeid teha ? Selgelt mäletan, et läksin 1949 Siberis 1. klassi sõnakestki venekeelt oskamata. Mingeid erandeid teha oli keelatud ning kool ammugi ei tundnud muret kuidas hakkama saame . Ei saanud aru või ei osanud vastata said 1 või 2 - igasuguste NKVD'laste koisteks ujusime ise pinnale , Eestisse tagasi tulles tuli eesti keelt õppima hakata, sest venekeelse hariduse jätkamine polnud mõeldav. Sama moodi tuleb suhtuda vene elanikkonda- ei mingeid erandeid !
    08.09.2018 03:43
    venelastel oli Venemaal 1949. aastal jöud, aga eestlastel Eestis 2018. aastal ei ole. Meie peaminister ei saa vötta seisukohta, et näiteks kahe aasta pärast lähevad köik lapsed esimesse klassi ainult eesti keeles öppima. Tuleks mäss.
    08.09.2018 11:14
    See millest kirjutad pole kunagi sinuga juhtunud, need muinasjuttud mine ona vanaemale räägi
07.09.2018 22:29
Aitäh, proua Solman, mõistliku jutu eest.
07.09.2018 22:34
Meie ühiskond peab muutuma selliseks, et venekeelsena siin hakkama ei saa. Kui see tohutu kogu riigi vene keelde dubleerimine ära lõpetada, siis saavad nad ise aru, et ilma riigikeelt oskamata läheb keeruliseks, ja lapsed lähevad ise eesti koolidesse üle. Vene kooli las siis jäävad need turakad, kes rohkem elult ei soovi, kui 9 klassi ära lõpetada ja siis kuskil kärulükkajana või kojamehena oma päevad lõpuni veeretada.
Hetkel küll paraku tundub, et kõik siin riigis muretsevad ainult selle pärast, et kas kõik venelased ikka saavad asjadest aru ja ega neil ometi kuidagi ebamugav ei ole ja ega nad jumala eest eesti keelt ei peaks oskama. Isegi piimapakile on suurelt kirjutatu peale MOLOKO. Sellest peaks alustama (st kaotama vene keele meie igapäevaelust), mitte niivõrd seda koolide teemat pushida.
    07.09.2018 23:23
    Siin sa eksid - riiklik haridussüsteem peab olema riigikeelne kogu riigis. Kui keegi tahab mingis muus keeles õppida tehku seda oma raha eest mingis erakoolis.
    08.09.2018 04:08
    on ju pöhimötteliselt täiesti öige.

    Aga kuidas seda teha, kui ettevötjad vajavad tööjöuks ukrainlasi... Ja oravad lubavad neile neid. Mulle tundub, et me oleme rahvusena täna palju suuremas kriisis kui 27 aastat tagasi. Siis oli meil lapsi ja lootust ja usku, aga nüüd on ainus hool ja mure raha. Me pole vist väärt püsima jäämist.
07.09.2018 22:36
keskerakondlane - seisus kohustab ...
07.09.2018 22:37
Tõlgin solmani soperdise eesti keelde ..nõuda tallinna juhtidelt, et nad on kohustatud ühes katla servas keetma tükk maad rammusamat suppi.
Kui võrreldes teiste omavalitsustega ontallinnal puudujääke, siis neile tähelepanu pööramine oleks õigustatud, aga
07.09.2018 22:48
IRL ja Kesk on koguaeg koolide eesti keelseks tegemise vastu olnud, et oma valijaskonda hoida ja taastoota ..
07.09.2018 22:50
Raimond = toobal.
07.09.2018 23:01
venelased kiusu pärast ei õpi eesti keelt ja mina jätan nad kojameesteks ,koristajateks ,sanitarideks
    07.09.2018 23:16
    Mina jälle põhimõtte pärast pole alates 1994. aastast kordagi kasutanud vene keelt , raputan pead või kehitan õlgu. Korduvalt olen Maxsimates jätnud kauba kassa letile, kuna kassapidaja ei oska minu küsimusele kauba kohta minule arusaadavas keeles vastata. Aga mis on kõige huvitavam, et Narvas ja ka Narva- Jõesuus olen eesti keelega hakkama saanud.
07.09.2018 23:33
Väga õiged tähelepanekud!
Kas Raimond elab Eestis või Venemaal? Tuletaks talle meelde, et ühtne eestikeelne haridussüsteem oli plaanis juba 90ndatel. Vene kool on okupatsiooni pärand, see peab jääma minevikku. Postimehes oli mõni aeg tagasi hea artikkel, mida Venemaa venelane arvab „vene koolist Eestis“ – nõukogude stagnatsioon on selle nimi.
Kesikud on korduvalt (!) haridusmin'i juhtinud, ka täna (loodetavasti viimast korda). Sobiv koht riigikeelse hariduse pidurdamiseks, venestamise jätkamiseks (Reps, Kõlvart). Kui tahet pole ja jätkuvalt korrutada „ei olda valmis, ei saa, ei oska, ei kujuta ette“, siis ei saagi asju tehtud. Tehku siis need, kes saavad ja oskavad, kohe. Jutt on ometi elust Eesti Vabariigis, eestikeelses keskkonnas! Tänapäeval õpitakse keeli juba 1-2 aastaga, kui asjaga õigesti ja intensiivselt tegeleda. Selle asemel, et oma vene valijale rääkida riigikeele olulisusest ja konkreetseid samme ette võtta keele õppeks (lihtsad meetodid end ise aidata), eelistatakse jätkata eestlaste ja kogu riigi diskrimineerimist vene keelega. Milleks ja kaua veel, Raimond? Häbi võiks olla. Kellele eestikeelne Eesti ei sobi, leiab muu sobiva koha.
Huvitav, kuidas on riigikeele tulemused Kõlvarti poolt erandeid ja raha saanud vene koolides, kes neid üldse hindab?
07.09.2018 23:37
Mida tähendab 2017 veel venekeelne tallinlane? Turist või?
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega