Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
18.07.2017 00:18
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "multikulti tolerast" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
18.07.2017 00:28
Punasortsid pole nüüd küll ütlejad, et Eestisse tuleb piiramatult orjatööjõudu ja/või parasiite sissevedada. Kunagi on sellise retoorika praktiseerijad loodetavasti kohtuees oma kuritegude eest vastutamas.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    18.07.2017 17:48
    Vähelugupeetud sotsid! Äkki alustaks puhastusest ja saadaks siit välja ilma kinnisvarata ja töötud Venemaa kodanikud? Samuti need Venemaa kodanikud, kes ei täida EestiVabariigi seadusi! Kõik kiiruseületajad, purjuspeaga sõitjad, tasku - ja muidu vargad ning vaenulik element!
    18.07.2017 19:53
    Seltsimehed sotsid unustasid ära et nemad peaks võitlema tööinimeste huvide
    eest.Tekib küsimus kelle huvide eest need kikilipsustatud tolad võitlevad?Mis
    saab riigist kui eestlased aetakse madalate palkadega Soome ja mujale Euroopasse
    aga asemele tuuakse ukrainlased ja venelased.Kas varsti kehtestatakse vene keel
    teiseks kohustuslikuks riigikeeleks.
    18.07.2017 21:42
    Saadame homo soveticused minema ja võtame tõmmud sisse. Nii või. Neist ei ole olnud ja ka ei tule töömehi. Ühes riigis oli seda näha kus tõmmud töötasid. Nad olid poes turvamehed, parkimiskontrolörid või siis vanurite hooldajad, aga mitte kunagi tootval tööl. Peale selle ajasid nad turul äri. Olid putkad kus sai telefoni remontida ja uut osta. Seal maal öeldi, et vaata kus palju neid koos, siis seal pole vaja tööd teha. Nad ei tule siia tööle ja nagu näha oli, et siia toodi, need jooksu panid. Kust sa veel neid töölisi sisse tood, kui mitte endise liidu alalt ja mis siis muutub. Ühed saadame minema ja teised samasugused tulevad asemele.
Anonüümne kommentaar
18.07.2017 00:32
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "multikulti tolerast" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
18.07.2017 00:32
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Tõnu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    18.07.2017 04:49
    Venestamist aitab edukalt vältida ühtne eestikeelne riigikool. Seletan lähemalt eesti kultuuri näitel. Jah, ka meil on näide hääbumisest, mida soodustati omal ajal enne sõda riiklikult.

    Ma veedan praegu unetut ööd ühe vana raamatu seltsis. Tegemist on 1913. aastal Dorpatis (Tartus) välja antud saksa keele grammatikaga. Raamat on gooti kirjas. Ma loen gooti kirja vabalt, sest mind huvitas lapsepõlves EW. Just lapsepõlves sai palju gooti kirjas ajakirju ja raamatuid läbi loetud. Alguses vaevu veerides, mõistatades ja koperdades. Pärast vabalt. Koolis gooti kirjas lugemist ei õpetatud. Käisin hiljuti ühel kursusel, kus tuli muuhulgas ka gooti kirjas teksti valju häälega ette lugeda. Lugesin siis valju häälega ette. Pärast mind pidi lugema üks noor neiu, kes ütles, et ta ei suuda, sest ta ei saa mitte midagi aru. See neiu oli eestlane.
    Eestikeelne haridussüsteem on seega nagu gooti kirja unustamine. See ei ole kohustuslik (mina ju oskan gooti kirjas lugeda), aga enamiku esimeseks keeleks saab eesti keel. Muud keeled jäävad nõrgemaks või unustatakse. Samas jääb erandeid nagu mina oma gooti kirjaga. Enamik sööb aga vaimselt ainult seda, mida ette antakse. See on kõigis riikides nii.

    Kohtusin aastaid tagasi välismaal ühes joogatunnis naisega Iisraelist. Daam nägi välja nagu inimene siitkandist. Küsisin talt: "Kust Su esivanemad pärit on? " Ta vastas:"Poolast ja Venemaalt." Ta oskab heebrea, inglise ja hispaania keelt. Ta ei oska ei poola ega vene keelt. Iisrael ei keela tal poola ja vene keelt osata. See pole aga haridusmenüüs. Tema otsustas süüa seda, mida ette anti. Nagu enamik.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 3 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
18.07.2017 00:40
Arengu piduriks on orjapidamine!
18.07.2017 00:47
Kuidas välistab kvoodi kaotamine pehmet genotsiidi?

Ma võtaksin kõigi Eestis elavate võõramaalaste arvu ning siis nende võõramaalaste arvu, kes oskavad soravalt eesti keelt ning räägivad seda suurima heameelega.

Ma võtaksin ka kohvikute protsendi, kus on võimalik töötada teenindajal, kes teenindab ainult eesti keeles.
18.07.2017 00:51
Teate, mittelugupeetud sotsialistid!

Ennem kui te hakkate tarnima Eestisse koormate kaupa võõrproletariaati, ajukirurge Somaaliast ning arvutispetsialiste Süüriast ja Senegambiast, tasuks eelnevalt luua legaalsed ja sotsiaalsed turvalisuse garantiid oma rahvale ja riigile.

Eestis on niigi võõraste (eelmise kolonisatsiooni poolt maha jäänud koloniste ja nende järeletulijaid, kes ei soovi siinse riigi ja kultuuriga lõimuda) protsent Euroopa suurim, te aga muudkui tooks juurde?!

Kõigepealt looge tugev kodakondsuse institutsioon, mis baseerub riigilojaalsusele (Eesti põhiseaduse tunnustamisele), kohaliku kultuuri ja ajaloo austusele ning keeleoskusele ... ... ... seejärel tehke korda valimisseadus, sest kehtiv valimisseadus on erakordselt jabur - valima on lubatud (KOV tasandil) lapsed, välismaalased võõramaalased ning läbi esindusdemokraatia valivad ka meie presidenti võõramaalased, lisaks talle ka ta neli naist ja alaealised lapsed ... ... ... looge sotsiaalsed garantiid ja turvalisuse tagatised kohalikele elanikele ... ... ... ALLES siis saame me arutada, kas ja kui palju on meile vaja sisse tuua võõrproletariaati.

Seni aga pingutage eeltoodu nimel, automatiseerige, robotiseerige ja olgem efektiivsemad muu hulgas selle läbi, et ministeeriumite ja ametite karja võiks ikka poole vähemaks vallandada ning vabanenud inimeste abil täita puuduolevaid töökohti.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    18.07.2017 01:15
    Piretiga nõus.
    Eesti riik annab toetuse ainult riigikeelsetele koolidele.
    Demokraatliku riigina me loomulikult ei kaala ka muukeelseid koole: venekeelseid, esperantokeelseid, ingliskeelseid, kasvõi suahiilikeelseid, kuid neid ei toetata riigi rahadest vaid saavad olla eraalgatuslikud.
    18.07.2017 01:23
    Eid, mida tähendab mujal Euroopas erakool?
    Erakool (v.a. diplomaatide laste koolid) = riigikool + midagi veel.
    See "midagi veel" võib olla nt süvendatud võõrkeeleõpe või isegi koolitöö mingis teises keeles (v.a. eesti keele tunnid, mis oleksid samal või kõrgemal tasemel kui riigikoolis).

    Erakooli ei saaks aga lõpetada inimene, kes ei valda kõrgtasemel eesti keelt. Erakool täiendab riigikooli. Ta ei võta riigikoolilt midagi ära.
    18.07.2017 02:48
    Ma võtaksin ka mitteeesti kooli lõpetanud inimeste protsendi, kes suudaksid astuda Tartu Ülikooli ning õppida seal edukalt nt ajalugu. See eeldab mahukaid eestikeelseid kirjalikke töid ning eestikeelseid nii suulisi kui ka kirjalikke eksameid. Ka eestikeelsetest loengutest peaks aru saama. Osaleda tuleks eestikeelsetes seminarides.
    Kui see protsent ei ole sama, mis eestikeelsete koolide lõpetanutel, siis on Eesti ühiskonnas tegemist pehme apartheidiga.
    Eestikeelsete koolide protsent ei oleks muidugi sada, sest tegemist on väga raske erialaga. Aga vaadake huvi pärast vilistlaste nimekirju. Päris palju tuntuid inimesi on järsku silme ees. Kohati tundub, et enamik poliitikutest on Tartu Ülikooli ajaloolase haridusega. Kui mu mälu mind alt ei vea, siis Kadri Simson ja Marko Mihkelson lõpetasid vist lausa cum laude, mis on muidugi viimase peal saavutus.
18.07.2017 00:58
Tooge euroopast! Töötuid spetste, nagu muda. Saksamaa lausa ägab nende all. Samuti ka itaalia. lisaks saaks tervest euroopast saada ilma kvoodita tööjõudu! Kahjuks suur osa mingid jalgpalliakadeemikud või narkomüüjad.
Küsimus on, et palju tuleks siis Kalvi Kõva lastel teenida ja sotsmakse maksta, et sellele kvoodile maksta riiklike pensione!?!?
Arengu piduriks on saanud mingi loll möla! Ja seda 25 aastat!
18.07.2017 00:59
Rahvastikuprotsessid, väljaränne ja mõne rühma tööturult eemalejäämine (nt haridusest, tööhõivest või koolitusest kaugenenud nn NEET-noored (not in education, employment or training), pikaajalised töötud, erivajadustega inimesed) on Eestis põhjustanud tööealise rahvastiku vähenemise.
-------------------------------------- --------------------------------------- -----------------
Kes selle elu Eestis on tuksi keeranud? Ega mitte Riigikogu oma tegemiste ja tegematajätmistega? Kas iibe langedes 20a tagasi oli raske ette näha, et mingi aja pärast lahkub tööturult 2x rohkem rahvast kui sinna siseneb ... või milleks meil siis üldse seda Eesti riiki vaja on? Või mõtlesite te juba 20a tagasi hardusega kunagi sissetoodavale tööjõule a´la "kes küll peatas Lasnamäe"?
18.07.2017 01:05
"Poliitikud" on päris rammusa käki kokku keeranud oma "ratsa rikkaks" ihalusega. Keegi on isegi jõukakaks saanud. Aga mille arvelt. Samamoodi jätkates pole see 50-75 aasta päras enam eestlaste riik.
18.07.2017 01:09
Mina suudaksin ühtse eestikeelse riigikooli sisse viia alates selle aasta esimesest septembrist.

1. Õpilased, kes arvavad, et nad suudavad eesti keeles õppida, lähevad eestikeelsetesse koolidesse.
2. Õpilased, kes arvavad, et nad ei suuda eesti keeles õppida, veedavad ühe aasta päriselt eesti keelt õppides. See tähendab muuhulgas, et kooli territooriumil toimuvad ainult eesti keele tunnid ning muudes keeltes peale eesti keele suhelda ei tohi.
3. Õpilased grupist 1, kes ülehindasid oma võimeid, liidetakse grupiga 2 ning vastupidi.

Tasandusaasta süsteem on kasutusel paljudes Euroopa riikides ning olen ise vestelnud inimestega, kes on selles süsteemis edukalt osalenud. See toimiks ka Eestis.
18.07.2017 04:13
Mis valu on muidu nii eurousku härrassoitsidel tuua tööjõudu sisse just väljaspoolt euroliitu? Euroliidu riikides on palju töötuid, miks ei võiks tuua tööjõudu näiteks Soomest?
Marxistlikul parteil on lausa mingi haiglane kirg Eesti endise n-liidu elanikega ümberrahvastada. Täpselt samamoodi käitus Suurbritannia sotsist peaminister Tony Blair kes avas ukse immigrantidele lootes suurendada sellega oma valijaskonda.
18.07.2017 06:18
Viimasel aal jääb kangesti mulje, et maailma "arengut" pidurdavad põhilselt kaks asja: a) "pahade" inimeste vastuseis ja hukkamõist seksuaalhälvete vohamisele ning nendevaheliste "abielude" legaliseerimisele ja b) riikidesse massiline mittekodanike sissevedamine (eriti soovitav, kui nad oleksid sootuks teise kultuuritausta ja/või nahavärviga). Kui need kaks asja jõuga läbi suruda - vot kus alles siis hakkaks "areng" tuhatnelja säärase vungina tuhinal ülessepoole leekima... nõnda, et lihtinime ei jõua õkva enam perragi kaeda...
18.07.2017 07:03
Selge..
Orjapidajatel ja orjakauplejatel napib kaupa elik orje.
See olevat "arengupidur".
Elik SDE on seisukohal, et Eesti arengu võti on piiramatu madala kvalifikatsiooniga inimeste poolt ülimadala palga eest tehtav töö elik orjatöö.
Elik SDE esindab meil nüüd orjapidajaid ja orjakaupmehi.
18.07.2017 07:16
Madalapalgaliste sisserändest on saanud palgakasvu pidur ja peamine eestlaste väljarände põhjustaja
18.07.2017 07:17
Venestajad muutuvad üha nõudlikumaks- EU töökäed neile ei kõlba.
18.07.2017 07:22
Tegelikult on muidugi Eesti peamiseks arengupiduriks sotsiaaldemokraatide uus maksupoliitika
18.07.2017 07:25
Pange aga edasi sotsid, valimistel näeme r...k
18.07.2017 07:35
Äkki suured juhid lükkaks jalad kõhu alt välja ja reformiks haridussüsteemi, et see reaalsusega vastavusse viia? Kaua me sotsiaalteaduste bakasid vorbime, kui meil on vaja automaatikuid ja insenere? Keegi pole 25 aastat oma tööd korralikult teinud ja nüüd on tulemus käes.
    18.07.2017 07:49
    Pöördu Piret BCN-i poole, ta ajab asja jutti!
    18.07.2017 07:52
    Lahendus on kõikvõimaliku büroraatiaarmee drakooniline vähendamine. Maailm on täis "haritud" logardeid.
    25 aastat on mingi mantra INVESTORITEST, kelle pärast ei saa töö tegijate palgataset tõsta. Investor ei ole heategijast haldjas, ta ei tee kingitusi, eesmärk on saada inesteeringust maksimaalne kasum. Kasvõi orjatööga, kui see lubatud on.
18.07.2017 07:42
Selleks on vaja tööjõudu sisse tuua, sest meie inimesed pole nõus sandikopikate eest töötama ja lähevad ära?
Tõstke palka tööandjad ja esitage riigile soovid koolitamiseks, siis tuleb ka tööjõud.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega