Kui tema parteikaaslane Yoko Alender mainib, et Tallinn vajab uusi tramme, siis pole tal vaja lahtisest uksest sisse murda. Selle linnavalitsuse ajal ongi Tallinna trammipark oluliselt muutunud. Kui võrdlete trammiparki nüüd ja nelja aasta eest, siis näete seda isegi. Lisaks sellele on juba sel suvel liinile tulekul uued retrotrammid. Oleme trammiteed laiendamas Ülemisteni, suurematest plaanidest on esimesena järjekorras Haabersti kui suure tagamaaga arenev ala. See oleks lühema perspektiivi prioriteet.

Mis puudutab Lasnamäe trammi, siis kaugemas tulevikus on sellel koht, kuid praegu, lühemas perspektiivis on meil parem lahendus. Ja see parem lahendus tulebki nende uute Volvo ja MAN bussidega. Sest vastasel juhul jääb trammitee lahendusena poolikuks. Bussidega kokkuvedamise ja siis trammile istumise lahendus pole piisavalt ladus. Vaja on teha Gonsiori tänava rekonstrueerimine, et teha bussitransport kiiremaks. Lasnamäe trammist saame rääkida siis, kui leiame lahendused, et ei peaks hakkama sõitjaid kokku vedama.

Huvitaval kombel mainib ka Alender busside uuendamist. Jällegi, ilmselt pole proua arhitekt kursis, et Tallinn kuulub uute bussiostudega kümne enamhübriidistunud linna hulka Euroopas.

Lasnamäe trammiliin on perspektiivis jätkuvalt võimalusena laual, kuid siis peab see olema tõhus. Tegelikult võinuks Lasnamäe trammiliin ammu olemas olla ühel või teisel moel, kui 2009. aastal poleks Pentus-Rosimannus koos oma mõttekaaslastega Tallinnalt ja teistelt omavalitsustelt osa tulumaksurahast seadusemuudatusega ära võtnud. Seda enam, et kui ta saaks oma tahtmise, kaoks Tallinnast suure tõenäosusega ka tasuta ühistransport, seda vaatamata sellele, et tegemist on suure edulooga. Mida muud see „tasuta lõunaid ei ole“ jutt tähendab kui seda, et pilet tuleb tagasi? Väike ennustus reformierakondlaste kohta – kui see linn oleks nende suunata, siis trammi ei tule, aga pilet tuleb.