Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
23.05.2018 19:17
aeg ajalt kuulan saadet rahva teenrid. seal on saatejuhid mirko ojakivi ja taavi eilat alati üheselt suunatud. alati tuleb sõimata keskerakonda ja alati tuleb sõimata tallinna linnavalitsust. kui polegi teemat, siis iga pisiskandaal on alus, et ERR saatest suur osa sellel pühendada. selles saates pole küll kusagil maailmavaate tasakaalu vaid ühene reformikommunistlik propaganda. sama saates samost ja kes-iganes. sama saates olukorrast riigis.
    Näita vanemaid (17) Laadin kommentaare...
    24.05.2018 12:12
    tuleb uurida Tartu kinnisvara hinnalangust tulenevalt haisuvabrikust. Mitu miljardit tehase ümbruses olijad kollektiivselt kinnisvarahinna langusega kaotavad?
    24.05.2018 12:43
    Rahva teenrid on saade, kus "diskuteerivad" ühesuguse pressi alt tulnud olemise ja arvamisega peavoolu vasakliberaalsed tegelased. See jama ei vääri enam kuulamiseks kuluvat aega.
    24.05.2018 12:45
    selle saate tegijad on valitsuse käpikud kes peavad inimestele ajupesu tegema et nad
    poliitikute lollused heaks kiidaksid kindlasti.
23.05.2018 19:20
Lolli kari sai kokku
23.05.2018 19:21
ettevõtjate riigireformi töörühm tegi ettepaneku vähendada riigitöötajate arvu poole võrra. tehti ettepanek ka näiteks vähendada riigiraadio ERR saate olukorrast riigist saatejuhte poole võrra. üks selle saate juht oli kohe nõus. teine saatejuht oli ka siis nõus.
    23.05.2018 19:38
    Riigikogu vähendamise ja muud sellised populistliku maiguga loosungid on paraku nende reformijate ämber. Kui tahad tegeleda tõsiste probleemide lahendamisega, siis ei tohiks minna pooulismi libedale jääle.
    23.05.2018 20:14
    Samalajal need reformijad laiavad ja ülbitsevad linna peal ning rikuvad tahtlikult seadusi.
23.05.2018 19:21
antud juhul on vist tõesti õigus neil, kes ütlevad, et si.tt on maitsev. Miljon kärbest ei saa ju eksida....
23.05.2018 19:21
Balti ketis oli ka vaevalt neid, kes soovisid Eesti jäämist N Liitu...
23.05.2018 19:22
huvitav, kus kohast need faktid pärinevad?

Faktidega on veel see asi, et neid saab valida.

Valime näiteks fakti, et tselluloosi toota on kasumlikum, kui seda toorpalgina välja viia. See on fakt. Järelikult - tehast on vaja! Ja rohkem fakte pole vaja?

Millegi pärast pole samavõrra fakt, et suure keemiatehase Emajõe äärde panek halvendab Emajõe ja Peipsi olukorda.

Või see, et linnaelanikud peavad aegajalt hakkama taluma räiget haisu (vt Äänekoski kodulehte näiteks, võin tõlkida kui vaja) . Et linlaste elu kvaliteet halveneb, sest üks väike seltskod tahab teha väga kasumlikku äri. Mitte investeerida taristusse ja teha oma tehas otse laternaposti alla!

Vaata Taavi, need mehed on ennegi oma tehaseid müünud ja müüvad ka selle. Uued omanikud aga... jah, kas me teame, et need hoolivad linnaelanikest või maksavad lihtsalt trahve või ei maksa neid üldse....

Nagu näed, siis lisaks faktidele võivad olla meil väga mustad stsenaariumid, sarnaselt kliima soojenemisele, mille vastu ka võideldakse. Tartlased tahavad ka selle "kliimasoojenemise" vastu võidelda enne, kui see pöördumatult käes on!
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 22:39
    Väga huvitav. Kaasaegne umbes sama mõõtu tehas laseb ööpäevas vette umbes 500 kg AOX ühendeid ööpäevas. Adsorbable Organic Halides.

    Oleks vaja uurida, et kui palju sellises reostunud vees elanud kala söömist hakkab kahjustama ajakirjanik Eilati tervist. Ajakirjanik ise oleks kindlasti huvitatud uurimisest.
    24.05.2018 10:52
    selles samas "ladvaotste väärindajate" pundis on nii mõnigi vennike, kes head mõned aastad tagasi omasid üht Eesti edukaimat ja suurimat puidufirmat nimega Sylvester. kui need vennikesed oleks nii aatelised Eesti kapitali austajad ja Eesti riigi maksutulude pärast muretsejad nagu nad selle uue saastavabriku lobitöö käigus meeleheitlikult end paista lasevad, siis mille kuradi pärast nad selle suure ja väga kasumliku EESTI kapitalil põhineva äri norrakate Stora Ensole maha parseldasid? kas see on siin tartlaste kallal kraaksujate arvates marudalt Eesti maksutulusid suurendav ja Eesti metsa väärindav viis äri ajada või? parseldame kõik vähegi vingemaks kasvanud ärid välismaalastele maha, et need saaksid meie ressursse (tooraine, tööjõud, keskkond üldisemalt) lüpstes kasumi riigist välja vedada, tihtilugu skeemitades ja makse vältides ning emafirmadele tasuta laene jagades kümnete ja sadade miljonite kaupa? lisaks kasseeris toona riik sisse vendadelt saadud tulult maksud, mis mingite osavate JOKK-skeemidega kohtus vaidlustati ja mille tulemusena paragrahve väänates sunniti riik, ma ei mäleta kas 300 või 500 miljonit krooni, kärssadele tagasi maksma. ja siis tulevad sellised huijarid mõni aasta hiljem seletama, et nemad muretsevad sellepärast, et tooraine liigub välja ja Eesti ei saa sellelt piisavalt maksutulusid. silmakirjalikumat bandet ei ole olemas, kui need tselluliidikummardajad!

    ja kust nende vennikeste "Eesti kapital" selle tehase ehitamiseks tuleb? Karu müüs just äsja maha põhimõtteliselt Eesti ühe suurima ettevõtte ehk OEG ja teenis selle pealt 136 miljonit. isegi selline meeletu klots oleks vaid 13% sellise tehase maksumusest. millistest Eesti investoritest ja Eesti kapitalist me siin räägime sellise tehase rajamisel? kus need 10 Karu on, kes nina peale sinna tehasesse 100 milli eurot on võimelised investeerima? reaalsus on see, et selle ehitamiseks laenatakse kapital ikkagi välismaalt kokku ja esimesed paarkümmend aastat teenib see tehas pappi puhtalt nende välismaiste laenude tagasi tagumiseks koos viisaka intressiga. laenu tagasimaksed on aga teadupoolest maksuvabad ja sealt ei kuku Eestile kopikatki. üldse ei imesta, kui tehase töötajaskonna mehitamiseks tuleb lisaks sisse vedada terve hunnik võõrtööjõudu, sest pigem targa ja innovatiivse majanduse suunitluse võtnud Tartus lihtsalt ei ole kusagilt võtta mingit 200 tehasetöölist. pealegi nõuab eestlane ka juba taolises saastakombinaadis töötamise eest viisakat tasu, mida need vennikesed kindlasti jälle maksta ei soovi ja siis algab uus seakiun teemal "kaotame kvoodid välistööjõu sissetoomiselt". odav välistööjõud on aga järjekordne viis meie raha välismaalastele ära anda, sest odavama tööjõu pealt peab ka makse otse loomulikult riigile tunduvalt vähem maksma ja kui see odav tööjõud on välismaalt, siis saadab ta ka lõviosa oma teenitud palgast kusagile vaestele sugulastele sibulate segi pommitatud Donbassi ehk siis see kapital ei jõua isegi lõviosas läbi makstud palkade Eesti kaubandusse teiste ettevõtete teenitavate tulude näol tagasi. võõrtöölised elavad mingis odavas kokku klopitud ühiselamus-kasarmus ja söövad kaerahelbeputru, maksavad minimaalselt Eestile makse ja tarbivad ka siinse kalli hinnataseme juures minimaalselt ja üritavad teenitust maksimaalse summa saata kodumaale oma hädiselt virelevale famiiliale.

    lõppkokkuvõtteks on sitaks suur väärindamine selle hinnaga, et keeratakse tuksi maailmas juba täitsa viisaka ülikoolilinna maine saavutanud Tartu renomee, elukeskkond, siin ennast sisse seadnud paljud IT-firmad hakkavad heietama mõtteid investeerida järgmiseks kusagile, kus kassikuse hais ei sega kõrget mõttelendu, saastatakse ära Emajõgi, puidule tekkiv üleloomulikult suur nõudlus kergitab lakke puidu hinnad, millest küll eraomanikud võivad lõigata teatud tulu, kuid samal ajal tekib puidu hankimisel raskuseid kümnetel ja sadadel teistel pisematel Eesti ettevõtetel, kes praegugi juba sajal erineval moel puitu väärindavad ja puidutööstust arendavad. lisaks
    24.05.2018 10:54
    ... lisaks kaotab 100+ tuhat inimest kinnisvara väärtuses üsna olulisi summasid, sest edaspidi soovib hulga vähem inimesi Tartusse õppima, tööle ja elama tulla, kuna kellelegi ei meeldi ei haisev õhk ega reostatud vesi oma kodulinnas.

    kui sellele kõigele liita veel otsa see kasum, mille lihtsalt käputäis vennikesi endale tuima kala näoga tasku ajab nagu Sylvesteri maha parseldades, siis paluks kokku arvutada absoluutselt kõiki neid aspekte arvesse võttes, palju sellest Eesti riik üldse tervikuna lõpuks plussi jääb. keskkonnamõjud metsale, Emajõele, Peipsile ja õhusaastele lisaks. nulli tulete üldse omadega või hakkame lõpuks ühiselt peale maksma sellele tehasele nagu selle Raila Baltaga suure tõenäosusega olema saab? ja kus see garantii on, et 10 aasta pärast need Sylvesteri maha parseldanud vennikesed jälle enam asjaga tegeleda ei viitsi, sest tehase müügist tõotav tulu paneb raskelt hingeldama ja teeb peopesad higiseks ning seda tehast üldse mingitele suvalistele hiinlastele või hindudele maha ei parseldata?
23.05.2018 19:22
kährikud olete endale annekteerinud kogu meediaruumi, ja täidate seda pärisperemeeste propagandaga. Kogu elusfääri arvamused edastate teie, kõik teised arvamused on valed, taunitud ja kremlimeelsed. Tegelikkuses te ei lasegi teisi arvamusi avaldada.
Kommentaar eemaldatud
    23.05.2018 19:38
    miks ei võiks olla Eilart eestlaste hulgas?
    Oli ju ka palju rohkem neid, kes sellel meie mastaabis massiüritusel ei osalenud, neid, kes näevad, et jätkusuutlik saab olla tööstusega riik, mitte kamp puukallistajaid ja luuletajaid.
    Kuidas küll leida kuldne kesktee, kes leiaks, saaks eluajal monumendi! IRW!
    23.05.2018 19:54
    Olin minagi seal jõe ääres kohal, mitte küll ketis seismas, sest läksin sinna muusikat kuulama, mitte protestima. Ja peab ütlema, et sellises mahus hüsteeria kohutas mind natuke. Kui oleksin püüdnud oma seisukohti avalikult välja öelda, oleks mind arvatavasti tükkideks kistud.
    Tegelikult arvan ma, et suure tõenäosusega ei tule seda tehast nagunii, sest ka uuringute järel selgub, et Emajõgi ja Peipsi on liiga õrnad ökosüsteemid isegi väikese lisareostuskoormuse jaoks. Aga see otsus tuleks teha faktide põhjal, mitte kuulujuttude ja fantaasiate põhjal nagu kogu see üritus tehtud oli.
23.05.2018 19:23
Mina tartlasena võitleksin selle vastu, et Emajõgi praegu nii saastunud on. Linnavalitsuse tegematajätmiste, saastava põllumajanduse, sitavee Emajõkke laskmise vastu. Mitte aga nii allaheitlikult nagu nüüd - et las olla nagu on, peaasi et ühe promilli võrra hullemaks ei läheks. Ja jumal hoidku, et keegi ettevõtlusega ei tegeleks. Nõrk!
23.05.2018 19:23
Teha stuleb, sest avanss on makstud, kulisside taga on käed löödud, otsus tehtud...Mis loeb siin rahva tahe.
23.05.2018 19:23
kui manipuleeritavad on massid, kes on valmis ilma igasuguseid analüüse ja mõtlemist kasutamata lihtsalt eeslaulja torrõ järele kooris killõt panema. Mõelda pole vaja - keegi ütles mää ja kooris kostabki mähähähähäääää. Kas mõtlemisvõimet pole või ei tahetagi ise mõtelda?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 20:16
    Kindlasti oli samasuguse mõtteviisiga inimesi ka küüditajate seas.
    23.05.2018 21:46
    No see on ka vist nende koorislauljate uskumus et tehase pooldajad on "pisikese summa eest" ära ostetud. Mina näiteks kaldun seda tehast toetama saamata iial ühtegi summat, ei pisikest ega suurt. Minu arvamust motiveerivad muud asjad kui "väike tasu". Mind häirib kooris absurdsete ja lihtsalt ümberlükatavate valeväidete loopimine (Peipsis ja Narva jões surevad kalad ära). Ja mind häirib et mistahes suurema tööstus- või infrastruktuuri projekti idee paneb need massivaletajad kooris laulma, tegelikkuse vastu isegi huvi tundmata.
    23.05.2018 21:51
    Miks õudne? Meil oli ka fosforiidisõda, tänu millele jäi suur osa Eestist üles kaevamata. Need olid ka "manipuleeritavad massid", eks?

    Meil tulid inimesed tänavatela, alguses kolme lipuga, ja siis kolme värvi lipuga. Need olid ka " manipuleeritavad massid", eks?

    Nüüd tulevad inimesed välja, sest nende elukeskkond rikutaske ära, nende isamaa loodus rikutakse ära. Jälle manipuleeitavad massid?

    Minu arvates on need ausad Eesti inimesed, kes hoolivad oma kodumaast, oma kodumaa loodusest ja elukeskkonnast, kus oma lapsi kasvatada.
23.05.2018 19:24
Mida demagoogiat! Eilat ju väljendab teist arvamust, pigem on tas endas ihalus oma tõde ainuõigeks kuulutada.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 22:13
    Võrdlus Äänekoskiga on täiesti mõttetu, sest lähteülesanded on erinevad. Äänekoskis ehitati vana tehas paremaks, ehk häiringute hulka vähendati, mitte ei võetud eesmärgiks neid täielikult ära hoida. Uuringutega oleks võimalik kindlaks teha, kas ja mis tingimustel oleks võimalik häiringuid maksimaalselt vältida, kuid miskipärast ei taha teatud seltskond neid uuringuid võimaldada. Küsi endalt, miks see nii on?
    23.05.2018 22:45
    väga hea, et sellest kirjutasid!

    Soome riik ja tema seadused ei hooli oma inimestest! Ei käse ehitada sellist tehast, mis ei saastaks loodust, ei haisutaks elanikke. Käseb teha ainult sellise, mis vähendaks häiringuid.

    Eesti riik kindlasti hoolib! Sarkasm.

    Nagu ise aru saad, siis meil pole võimalustki. Kui juba soomlased ei saanud endale häiringute vaba tehast, siis need siinsed ärimehed ei hakka ehitama kallimat ja puhtamat tehast!

    Nad ei taha ehitada isegi juppi raudteed! Tuleme nüüd ilusasti maa peale - sellised ärimehed teevad nii vähe kui võimalik, nii odava kui võimalik.

    Tartlastel ole lootustki!

    Aitäh, et kirjutasid ja tõe päevavalgele tõid!
    24.05.2018 12:47
    kui keegi midagi ei tea, siis kuidas see Eilat mingit tõde teab? sa ei saa ühes ja samas sõnavõtus öelda, et keegi midagi ei tea ja Eilat ütleb välja lihtsa tõe. kes see Eilat sul on? jumal või?
23.05.2018 19:24
Ei oska muud öelda, et nautige, kallid ajakirjanikud, seda soppa, mille ise olete viimase 8-10 aasta jooksul avalikus ruumis kokku keetnud. Nautige ja tundke rahva tahet oma näol.
23.05.2018 19:24
Eesti inimene on ideaalne materjal totalitaarse riigi ja diktatuuri tekkeks, ei juleta moelda iseseisvalt, osatakse ainult kooris laulda. Muganduja on tyypiline eestlane, arg ajudeta muganduja, ei mingit erinevust sakslasest voi venelasest. Punkt.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 19:48
    Ära soni siin paradiisiga, kuna sul ei saa olla selle kogemust. Muidugi, sa arvad, et rahvas on loll, samas jätad oled ise loll, süüdistades rahvast kaasamäägimises, märkamata tõsiasja, et poliitilise-, äri- ja ajakirjandusestablishmendi poolt on dabroo antud. Kuidas saad tartlasi nimetada lambakarjaks, kui nad sellele vastu ujuvad? Kas Rail Balticule vastuhaku tõttu on samuti demokraatlikku vundamenti riivatud, tarkpea?
    23.05.2018 19:51
    Ärge Jevgeniga vaielge, las vahutab. See lakkuge-panni-mentaliteet kõneleb iseenda eest.
    24.05.2018 12:35
    Toetusel tselluloositehasele ja RB-le pole küll mingit pistmist iseseisva mõtlemisega. See on rohkem näide ahnusest ja hoolimatusest, mille tõttu terve eelmine sajand verre uputati.
23.05.2018 19:25
See-eest on tselluloositehase pooldajatele jälle lahkelt avatud kõik meie peavoolumeedia propagandatorud, nagu siinsestki nähtub. Ning ERR-i ajakirjanik ei tohiks küll kurta, et ta ei julge või ei saa sõna võtta asjade poolt, mis tavainimestele üldiselt ei meeldi, küll aga võimudele ja kaukameestele.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 22:00
    Siin esitatakse probleemi selliselt:
    "Halvad tartlased, kes ei taha head tehast enda õuele, va muidusööjad, rsk!"

    On ka teine võimalus:
    "Ärimehed, kes ei taha raha välja käia ja tahavad oma äri panna püsti teiste õulele õuesolijaid kahjustades"

    Mul puuduvad faktid, et see teine püsitus poleks õige.
    23.05.2018 22:50
    Kas halvasti varustab voi ajud viletsad kui kuldmune munevaid kanu impotentsetest kukkedest ei eristata.
    Tartus oli Euroopas ainulaadne lennuvali, mis suutis mitte ainult tanapaeva suurimaid lennukeid nagu B-747, vaid ka kosmosesystikuid teenindada, ainuyksi lennuvalja automaatse maandumise systeem maksis rohkem kui pool Tartu elamufondi - pole vaja, autoturg ja nyyd muuseumiks nimetatud klaasist ja betoonist kolakas on tahtsamad.
    Tartus olid sojatoostuse tehased kvalifitseeritud toojouga - pole vaja, ostame ka laietarbekaupu Hiinast, Poolast ja Leedust.
    Tartus on ylikool? Oli ylikool, praegusest korgkooliks voib ainult arstiteaduskonda nimetada, sest kliinikumi naol mingi teadusbaas siiski olemas.
    Filoloogia ja teoloogia pole teadused ja ylikooli nime ei vaari.
    24.05.2018 13:39
    ei hääbu me siin midagi! Tartus tekib IT-firmasid nagu seeni peale vihma ning nii mõnedki neist on jõudnud juba täiesti arvestatavale rahvusvahelisele tasemele ja väärindavad seejuures inimeste tarkust ning oskuseid, mitte ei aja Eestimaa kopse ja puhast loodust seebiks ja peldikupaberiks. lisaks on Tartus TÜ kliinikumi näol olemas üks Eesti võimsamaid ja võimekamaid ravikomplekse, TÜ laborites ja teadusasutustes töötatakse välja erinevaid mikrobioloogia, geeni- ja nanotehnoloogia lahendusi, milledest võib tulevikus suurt tulu tõusta nii materjali, keemia- kui farmaatsiatööstuses. kui lisada mitmed tööstusettevõtted ning n.ö. tavapärane kaubandus- ja teenindussfäär, siis ei ole absoluutselt mingit alust arvata, et me siin Tartus kuidagi ilma metsa paberiks ajamiseta hakkama ei saaks või oma ettevõtete ning eraisikute teenitud tulust ning maksudest ära ei elaks.
23.05.2018 19:30
Ja seda räägib ERR töötaja, kes on koos Ojakiviga pidevalt "erapooletus" raadiokanalis alavääristanud Tartu kaitsjaid. Häbi!
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 22:05
    Miks ollakse uurimise vastu?

    On väga värske kogemus, Rail Balticuga, millest selgus, et kasumiks on arvutatud miljonid vähenevast õhusaastest. Umbes nii, et kui ma täna lähen tööle bussiga, sii tekib kasum näiteks 1000 EUR.

    Ja kui homme lähen rattaga, siis on kokku kasum 2000 EUR.

    Kus see 2000 on? See on UURIMUSE tegijate UURIMUSES! See on selline virtuaalne numbrike, väga oluline seejures, mis aitas tõestada, et RB on kasumlik.

    Loogiline, et väga palju inimesi karda, et kõik see kordub jälle.
    23.05.2018 22:28
    Millal varem on tahetud Emajõe äärde tselluloositehas ehitada, et uuringud juba tehtud on?
    Mina näen ka teadlaste seas hüsteeriat, mitte konstruktiivset arutelu. Näit. Kui suur võiks tehas olla, et Emajõgi sellegavtoime tuleks? Milliste jõgede äärde ja kui suuri tehaseid võiks ehitada.
    Pigem on probleem selles, et meie ülikoolid ei koolita enam insener-tehnolooge, kes oskaks keemiatööstust juhtida ning selle protsesse kontrolli all hoida. Kahju, et ülikoolid ei näe plaanitavas tehases ka võimalust uue uurimisvaldkonna - puidukeemia ja puidutöötlemisprotsessid - arendamiseks. Aga võimalused tehnoloogiate parandamiseks ning keskkonasõbralikumaks oleks olemas. Puidukeemiapõhine materjalitööstus ja palju muud. Oleks võimalus kohapeal uurida, arendada ja toota.
    23.05.2018 22:51
    Emajõe ja Peipsi seisundit on uuritud pidevalt, ühtki tehast, ükskõik kui väikest ta enam enam välja ei kannataks: maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/ teadlane-emajogi-ja-peipsi-tehast-valja -ei-kannata?id=81411121 . On täiesti ebamõistlik kasutada raha kordusuuringute tegemiseks.

    Mida aga oleks mõistlik uurida, on
    1) Kas seda tehast oleks võimalik rajada kuskile mujale. Siin on aga tehase soovijad jäärapäised ja ei taha vastavatest uuringutest kuuldagi! Miks selles kontekstis siis uuringuid ei taheta???

    2) Kas tselluloositööstus üldse ongi parim puiduväärindamise tehnoloogia, või saaks puidukeemia valdkonnast või kuskilt mujalt hoopis suuremat kasutegurit ja mõistlik oleks rajada mingi muu tehas?
Kommentaar eemaldatud
    23.05.2018 22:10
    Kui Delfi keelab kirjutada kommentaare, mis sisaldavad teemaväliseid linke, spämmi ja reklaami ning on sisutud ja/või teemavälised, siis miks on siin inimkonnale 23.05.2018 19:31 ja teised 18!?
23.05.2018 19:33
jah, härra Eilat, seda nimetatakse võõrandumiseks.
tsiteerides Mikita ikoonilist ütlemist : "See, mis kunagi oli Eesti riik, on paksude kardinate varjus muteerunud tülgastavaks koloniaalvõimuks."
ja selle võõrandumise puhul on ka sümptomaatiline, et ERRi ajakirjanik, kelle otsene kohus oleks seda võõrandumist mõista ja ületada, ei saa aru, või vähemalt teeskleb mitte arusaamist, mis on selle inimketi tegelik põhjus. see ei ole ainult tselluloositehas, see on kogum allasurutud hingehaavu, mis tahab väljakarjumist. muidugi on selle mäsleva voo etteotsa seadnud end ka hulk punase lipukesega poliitlimukaid, kes tahaks selle kõik jällegi jääkeldrisse suunata, aga see ei vähenda seda rahva enesesäilitamise tungi, mis otsib väljapääsu, ükskõik millises vormis ta siis parajasti vallandub.
23.05.2018 19:33
tartlased on nõmedad, suht õelust täis ja iga asja vastu.
Aga antud juhul on osa sest rahvamassi efektist ka kunstlik- tartu mutid tulid lihtsalt kontserti kuulama ja jalutama.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    23.05.2018 21:22
    Just keti pärast sai käidud kuigi vihakõne oli hea ;)
    23.05.2018 22:53
    Eks jah kõigi toimunud rahvamasside ettevõtmistes liikus rahvas tänavaile lihtsalt meelelahutuseks ja ilusa ilma nautimiseks - meeleavaldused Eesti keele kaitseks, fosforiidi kaevandamise vastu, dissidentide vanglaist vabastamise poolt, rahvarinde üritustele, interneti piirangute vastu jne ??? Harimatu mõtlemisvõimetu mass kurikavalate populistide poolt ära lollitatud ja välja petetud?
    Ma ei imesta, et tehase vastu pole midagi neil tuhandeil õppureil, kes mõne aasta siin linnas enamuses auditooriumide seinte vahel veedavad ja siis igaveseks lah-kuvad,, samuti neil karjeristidel, kellele Tartu ainult hüppelauaks pealinna pudrukausside juurde. Põhirahvastikku, kelle kodud on ja jäävad siia, peetakse siis ainult väärtusetuks pööbliks, keda kuulata on põlastusväärne populism! Ja need
    Emajõe- ja Peipsi äärsed ju lausa mõttetu prügi, keda ükski endast lugupidav äri- või muidumees ei pea tüütust sääseparvest rohkemaks !
    24.05.2018 13:47
    ma käisin Balti ketis, siis oli ka ilm ilus, aga miks ma sinna 12-aastase jõnglasena vanematega kaasa läksin, on hoopis teine teema... sitast tahtsin lahti saada, kes kurnas Eesti maad ja rahvast! täpselt sama sõnum on tegelikult ka sellel ketil, kuigi "sitt" on osaliselt vahepeal vahetunud!
23.05.2018 19:37
Uuest kuust lõpetan päevalehe tellimise. Palun mitte helistada ja oma möga pakkuda mulle.
    23.05.2018 19:48
    Mina tegin seda, kui bonnieri tüdrukud kirjutasid jubedaid lugusid, kuidas emad tapavad oma lapsi torusiiliga.
    23.05.2018 19:51
    ilmnedes tuleb ikka pea liiva alla peita...ja sõnumitoojat kolkima hakata
    23.05.2018 21:33
    Soovitan lugeda ja kuulata tõesti paljusid alternatiivmeedia kanaleid. Kõigega ei pruugi ju nõus olla, mis nendes kirjutatakse, aga hoopis teise vaatenurga ja asjade käsitluse saab küll, hiljem võib kokku panna oma pildi nii peavoolu, alternatiivkanalite kui ka isikliku elukogemuse baasil...
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega