Link kopeeritud!

Tähelepanek: "Nu, za iskustvo!"

 (31)

Tähelepanek: "Nu, za iskustvo!"
Ekraanitõmmis

Reklaamide tegemine pole kampaaniameistrite isiklik asi. Nässu läinud sõnumiedastus paneb heal juhul muigama, halvemal aga veenab, et edastajad pole jalgadega üldse maa peal. Selle heaks näiteks on uimastivastane propaganda, mis kanepist kolli tehes muudab immuunseks ka hoopis tõsisemate narkootikumide kohta käivate hoiatuste vastu.

Kampaania passiivse joomise vastu on tegelikult uuenduslik ja mõte pole üldse paha. Niisamuti nagu varasemad üleskutsed napsitada poole vähem – kõlavad mõistlikult, ei kaldu fundamentalismi ja kutsuvad seega sõnumit kohe mitte blokeerima, vaid selle üle järele mõtlema. Aga teostus!

Neid reklaame on mitu ja mõnel pole vigagi. Näiteks seina taga lärmavad naabrid, kes magada ei lase. Ent siis sinna kõrvale: laps tuleb koju, lilled käes, ja näeb, et vanemad ja nende sõbrad löövad klaase kokku. Üks vahuvein umbes seitsme peale, kõik rõõmsad. Ja arusaadav, et pärast üht sellist pitsi võib üsna pea rooligi istuda. Vabandust, alkoholi sotsiaalses kahjulikkuses ei veena see kohe kuidagi.

Passiivne joomine on tõesti karm asi, tean seda ühe märatsema kippuva sugulase tõttu vägagi hästi omast käest. Sellisel kujul aga ei oska muud kui „Rahvusliku jahi” kindrali kombel mornilt nentida: „Nu, za iskustvo!”

Kingime koos kõigile Eesti vähihaigetele võimaluse elada!
Annetama
209 000€
Kiili vald, Majaosa
72 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
129 500€
Tallinn, Maa
Otse omanikult!
166 000€
Tallinn, Suvila
160 000€
Tallinn, Korter
229 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
120 000€
Tallinn, Korter
90 000€
Tallinn, Korter
149 900€
Tallinn, Korter
121 990€
Tallinn, Korter

208 900€
Tallinn, Korter
153 900€
Tallinn, Korter
99 900€
Tallinn, Korter
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare