Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
02.09.2018 17:41
Ria Novosti ja Alatalu päevast päeva hüplemas top 10 uudise hulgas siin "täiesti juhuslikult" ja "neutraalse ajakirjandusliku kajastamise parimate tavade järgi"!?
02.09.2018 17:50
Nüüd ma usun küll, et ukride eriteenistuse kitsed lõid ta mättasse. Samas, eks näita see sedagi, et nende endi julgeolekuteenistus oli olematu. Vahet pole, kas ukride kitsed infiltreerusid või toimus reetmine. Eks näis mis arengud tulemas. Loogiline on, et relvakonflikti ägenemist ei ole ette näha, kui ukride kitsearmee järsku mökitades öise udu varjus rünnakule ei asu.
02.09.2018 17:50
Igal juhul see mõrvamine toob endaga kaasa rasked tagajärjed Ukraina rahvale.....
    Näita vanemaid (20) Laadin kommentaare...
    03.09.2018 00:04
    Kulla muinasjutuvestja! Oleen proovinud sulle kahel korral vastata aga minu kommentaar pole siinsele propagandatorule enam vastuvõetav. Niipalju siis sõnavabadusest!
    03.09.2018 00:16
    pole sa ühelegi mu küsimusele siiani suutnud vastata - pidevalt põikled kõrvale. seega ka see su viimane väide on ilmne hädavale avara vene hinge jaoks ilmselt väga rasketest tõsiasjadest kõrvale põiklemiseks :P
    03.09.2018 00:32
    Kle muinasjutuvestjast valevorst! Ei põikle ma siin kuhugi kõrvale - lihtsalt minu kommentaar ei läinud läbi ja nõuti tutvumist kommenteerimise eeskirjadega. Tundub et sinu kroonualamlikud sõnavõtud siinses kommentaariumis on meelepärasemad kui minu omad. Aga ega ma ei olegi siin mingi populaarsuse jahil ja veel vähem olen ma propa - stopi piiratud maailmanägemusega trollitola. Sinusugustega räägiksin ma parema meelega silmast silma.
02.09.2018 17:54
Vene-Ukraina konflikt on Eestile puht objektiivselt paremaks julgeolekugarantiiks kui NATO, nii tugev nyyd Venemaa kah pole, et mitmel rindel korraga madistada. Annaks ainult Looja Eestile arukaid liidreid, kes Ansipi kombel muhku ise norima ei laheks.
    Näita vanemaid (12) Laadin kommentaare...
    02.09.2018 23:47
    Nendele krattidele ja sitasõõriku kommentaaridele pole mõtet reageerida, need on genereeritud tehisintellekti poolt, kuhu taha on haagitud ka delfi kogu kupatusega. Krattide ja sitasõõrikute ülesanne, eesmärk on nõrgendada Eesti isevastupanuvõimet ja hävitada eesti kultuuriline järjepidevus. Eneseteadvus neil puudub, sellest ka nende sõnavõtud, mida normaalsed inimesed ei saa väljutada. Tehnika saab kõike, sest kui puudub eneseteadvus, siis puudub ka moraalnormid ehk sisemine kompass.
    03.09.2018 00:46
    to mh. Loll jutt suhu tagasi!
    03.09.2018 15:22
    Näe kohe sitasöör vastas nagu automaatvastaja 🤭 !
02.09.2018 17:56
Häid lahendusi jääb aina vähemaks. Oli selle tapatöö tegijaks siis kes iganes, valab see hetkel lõkkesse uue annuse bensiini. Kui aga vaadelda Ukraina poolt, siis juhust ei jäeta kasutamata ja üritatakse rünnata separatiste. Kahjuks hukkuvad selle rünnakuga ka elanikud. Kui vaadelda dnr poolt, siis tehakse kindlasti mingi käik, mis viib rahu aina kaugemale ja kaugemale. Rahuvalvevägede sisseviimine kahe vaenupoole vahele on ainus lahendus. Soomlased on selles osas tublid, mida näitas ka Balkanil toimuv.
02.09.2018 17:57
Kiievi hunta patronaaži jaoks jäi sõjategevus kûllaltki soiku ja oli tarvis sündmuste eskaleerumist.Mängus on Clntoni valimiskamaaniale kulutatud meeletud summad.Vaid sõda tooks selle raha ja prestiiži veits tagasi.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    02.09.2018 20:24
    Lääne fashistide mahitatud Kiievi hunta hakkas idaukrainlastest bitkiisid tegema ja see oli neile liig. Hea naaber nende suure juhi eestvõttel oakkus, et bitkiid bitkiideks, aga mingit Ukraina pakendit see hakkliha küll ei saa.
    02.09.2018 20:45
    ma tegelt vist vara rõõmustan. Tulid wagneri poisid meelde. Kui ukrainlased nüüd õppust võtsid, siis hakkab sealt seda ukraina pakendis hakkliha gruz 200 koormate kaupa tulema.
    02.09.2018 21:19
    Lääne fashistide mahitatud Kiievi hunta hakkas idaukrainlastest bitkiisid tegema ja see oli neile liig

    Mis krdi "bitkiid" ??? "Bitkiid" on idaslaavlastel, "Lääne Fašistidel" on hoopiski "Pihvid"...

    PS. "Fašistlikest Pihvidest" aga niipalju, et hoopiski sealsed "Lasnamjaelased" hakkasid paanitsema- mes krdima Suveräänne Riik ??? "Vsjo naše !!!", "A mõ vas jebali, i vpredj jebatj budem !!!"...
02.09.2018 17:57
Sellest Normandia formaadist vaevalt miskit kasu oli.
Liig-usinad käpikud lasid kogemata reisilennuki alla ning selle taha see edasine invasioon jäigi, kuna palju välisriikide kodanike sai surma ning asi võeti luubi alla.
Ukraina väed tegid vea, liig aeglaselt reageerides ning jätsid piiri sulgemata - separatistid (terroristid) aga lasid reisilennuki alla. Mõlema poole suur viga, mille taha asjad toppama jäid.
    Kui Eesti tahab iseseisvaks saada
    02.09.2018 19:39
    nagu 30ndatel enne Pätsu saatusliku "viga", kas siis meie olime samuti terroristid ja seperatistid? Kasutage loogikat idiootlikud lääne meelsed vene kaarti kasutavad idioodid!
    02.09.2018 20:20
    See lennuk oligi allapoole suundumas. Mis Venemaa siia puutub. Meil oli puhkepäev.
    02.09.2018 21:04
    Valetan. Suure Putleri trollidel pole kunagi puhkepäeva. Ainult raske töö lepalehtede kokkukraapimisel.
02.09.2018 17:59
Loen,et üks tapetud ja üks ametist ilma! Kas siis Putin?
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    02.09.2018 21:59
    Kui mõni vähekogenum uudistehuviline seda teemat juhtub lugema, siis paneks siia välja seda teemat läbustavad vene trollid, oma 11 sendi korjajad:
    tiit (siin on küll mitu Tiitu, aga küll aru saate, kes neist putinoid on :D ), tõnu must, hren ukraina, mõtleja, vitali, kogan, axa, icedogemm, qaga ja mõni juhuslikum üksiku purske mees ka (või naine, tont neid teab).
    Mõni otsesema ütlemisega kommentaator ütleks nende kohta mongoli ja hobuse järeltulijad, mina olen viisakam ja nimetan neid lihtsalt inimrämpsuks :)
    02.09.2018 22:34
    avs-endast nii vähe hoolid,et siis rämpsuga soovid samastuda?
    03.09.2018 00:15
    AVS-l on arengus alles ahvimise faas, järgmine on falliline, mille puhul ta hakkab kakaga mängima, seinale laiali määrima. Jne. las lapsuke areneb.
02.09.2018 18:08
loomulikku surma, nagu terrioristile/okupandile kohane.
02.09.2018 18:13
Alatalu kirjutisi võiks isegi lugeda. Paraku algavad need kas juhuslikult või teadlikult selge valega. Kogu kirjatüki tonaalsus on hetkega paigast nihkunud, see ei päde enam. Läheks siis natukene konkreetsemaks. Alatalu, rohelised mehikesed ilmusid Donbassi tükk maad hiljem konflikti algusest. Enamus Donbassi elanikke ei toetanud Maidani Kiievis. Peale riigipööret toimusid suuremates Donbassi linnades meeleavaldused, põhimõtteliselt võeti vastu otsus mitte alluda riigipöörde tagajärjel võimule tulnud tegelastele. Need otsused võeti oblasti komiteedes vastu. Rahva poolt valitud saadikute poolt. Isegi Harkovis. Ja siis läks lahti. SBU saatis relvastatud karistussalgad kohale. Täielik vastand Maidanile. Janukovitšil keelati märatsevaid revolutsionääre sõrme otsaga puutuda. Riigipöörde tulemusel võimule saanud tegelased kasutasid vägivalda suure mõnuga nende vastu, kes nendega nõus ei olnud. Esimene laks oligi Harkovis. Oblasti parlament peksti segi, mõned üksikud, kes valvasid, peksti invaliidideks, nendest enamus istuvad siiani SBU vanglates. Peale seda toimus kohe Mariupoli karistusaktsioon. Tapeti viis miilitsat ja vist seitse tsiviili, kui mälu ei peta. Selleks hetkeks said Donetski ja Luganski asjapulgad aru, et sama kordub neil. Girkin seadis Slavjanskis kaitseliini üles, mis andis Donetskile ja Luganskile aega kaitse üles ehitada. Ukrainlaste pealetung Izjumi poolt oli kinni pandud.

Ma nägin ühte jutusaadet, kus lääne ajakirjanikul kukkus suu lahti, kui samu asju talle faktipõhiselt ette lauldi. Loogiline ju. Lääne press ei maigatanud ju suudki, et osa Ukraina elanikke Maidaniga nõus ei olnud.

Alatalu, jäta nüüd meelde, et Venemaa toetus tuli Donbassi tegelastele peale seda, kui neid tapma hakati. Kõige suurem laviin vabatahtlikke tuli Venemaalt peale Odessa sündmusi. Pealegi pole vankad seda ka eitanud. Algusest peale on räägitud, et kaitsevad neid.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    02.09.2018 21:22
    to icedogemm. Sa ajad ikke jube lolli möla. Sinu järgi tuleb välja, et superkaabakas ei rikkunud rahvusvahelist õigust ja ei okupeerinud Krimmi? Sinu järgi oli muidugi üldine rahvareferendum ja 99,99 % otsustasid venkudega liituda? Moldova näide on sul eriti loll. Tüüpiline tib_la - mitte kunagi ei taha oma essukeeramisi tunnistada.
    02.09.2018 23:14
    Sa Icedog McMuffin ütle nüüd veel et need miitingud ja võimu ülevõtmised polnud Vene sõjaväeluure poolt organiseeritud. Girkin tunnistas ise, kuidas ta nii Krimmis kui Ida-Ukrainas tegutses. Ainult sinusugune täielik jahupea usub venelaste väljamõeldisi, aga mida ühelt muffinilt ikka tahta. Järgmisena väidad kindlasti, et venelased ei lasknud ka Malaisia reisilennukit alla...
    02.09.2018 23:37
    putler tõmbas kogu ida-ukraina venkude kamba oma lubadustega haneks. Igal juhul nimetab girkin teda ühes videos otseselt sukaks ehk litsiks.
02.09.2018 18:14
Mis tähendab "tiitlita allakirjutaja" ??? Ta ju kirjutas alla ja kõik teavad, mis oli tema tiitel. Ja kui ta nn tiitli oleks kaotanud või siis surma saanud nagu nüüd või loomulikul teel surnud, siis tema allkirjal on ,kulla poliitkommentaator" , järjepidevus või kuidas meil ufoloogi eeskujul armastatakse öelda kontinjuiteet mantlipärijate suhtes.
Poliitkommentaator peaks seda kontinjuiteedi asja eriti hästi teadma
02.09.2018 18:14
Ukraina kommud, kes ahmisid vägivalla abil ümbritsevat maad kokku, on nüüd järsku ilgelt kapitalistideks hakanud, kusjuures inimeste massilist tapmist rahvustunnuse alusel õigustades. Aga see on neil veres, olid nad ju ühed fanaatilisemad NSVL asutajad, kes hiljem koos tsurbannidega miljonites vene inimesi tapsid. Sisuliselt hävitasid vene kultuuritraditsiooni, selle kandjate enamuse. Siis hiljem, teine osa ukridest hakkas vanduma truudust natsidele. Nüüd siis natside pool aidati vägivalla abil võimule, kuid samas tuntakse vendlust kommudega, sest kommude kokkuröövimise on varade omastamise ja oligarhide vahel ärajagamisega heaks kiidetud. Aga natsid nad ju ongi, kusjuures erilised kitsed, pugejad, kirglikud tagakiusajad ja julmad, milles annab neile võrdväärseid leida. Nüüd tahavad EL'i ja NATO-sse. Oh õudust! Arusaamatu, mis kirg on jänkidel lüüa liitu ukride riikideülese kuritegeliku grupeeringuga ja Eestil seda kõike tunnustada? See on mulle alati mõistatuseks jäänud.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    03.09.2018 00:34
    siin nüüd jälle näide sellest kuidas tehisintellektil põhinev programm pange paneb. Gaga tähendab kurguhäälega naermist, aga näe programm tõlgendas selle läbi loodud tehisisiku kakaks ja veel haisvaks essuhunnikuks. Programmeerijad peaks sekkuma, muidu võib see tehisisik kontrolli alt väljuda!
    03.09.2018 00:49
    kakat on puhastamata puskariga allaloputatud. Nüüd on viimasedki ajud lühises.
    03.09.2018 15:34
    Pole paremat lootagi !! Kolbaalune viliseb kapsalehtede vahelt. Muidu tolasi ei näe siis tulge delfi kommentaarjumitesse 🤭
02.09.2018 18:16
loll järeldus .
02.09.2018 18:17
terve Ukraina rõõmustab, tulex tihedamini põrgumasinaid kasutada
02.09.2018 18:19
Kremli sõdurid okupeerivad Moldovat(Transnistria),Gruusiat(Abhaas ia,Lõuna-Osseetia) ja Ukrainat(Krimm jaDonbass),aga Euroopa Liit,NATO ja ÜRO vaatavad seda pealt ja kiidavad Kremli tsaari.Samuti Soome president,kes külastab KGB-last mitu korda aastas ja lausub ainult kiidusõnu naaberriigi aadressil.
02.09.2018 18:20
kui venelased kindral Dudajevi õhku lasid siis oli kõik korras nende arust -Isegi kui Ukrainlased seal taga on ,siis miks venelased oma terroriste võivad õhku lasta ,aga ukrainlased ei või?
    02.09.2018 19:58
    Mis minu , see minu aga see mis sinu selleüle peame läbirääkimisi ! See oli , on ja kahjuks ka nii jääb .
    02.09.2018 20:53
    TO venelase arusaam.
    Millisel rahval ei ole sellist arusaama? Võib olla kunagi isegi oli mõni selline rahvus, kuid tänu sellise arusaamise puudumisele neid enam ei ole.
    02.09.2018 23:50
    oi kremlile on kõik asjad lubatud mis teistele pole :P
    näiteks kreml alustas zahhartsenko tapmises uurimist terrorismi paragrahvi 361 alusel - segaseks teeb asja see et antud paragrahv käib venemaa kodanike kohta. Tekib küsimus et kui zahhartsenko oli venemaa kodanik siis kuidas sai venemaa kodanik olla DNR juht? Ja kui ta ei olnud venemaa kodanik vaid oli Ukraina kodanik siis mis on see venemaa asi kuidas Ukraina kodanik Ukrainas hukkus - see on Ukraina siseasi.
02.09.2018 18:21
Olgu mis on, mina olen Ukraina poolel, ta pole OKUPANT, nii lihtne see ongi
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    hren ukraina
    02.09.2018 23:57
    MITTE UKRAINLASTE VASTU VAID UKRAINAS VALITSEVA HULLUSE VASTU!
    03.09.2018 14:05
    nii nagu sina "hren ukraina" unistad et Ukrainas valitseks kremli banditism, unistab muu maailm et venemaal lõppeks tsekist putini banditism-kleptokraatia ja vene rahvas lõpuks ometi vabaneks teiste nõukogude vene okupatsiooni alt vabanenud rahvastega sarnaselt.
    03.09.2018 15:39
    Sihvkaaju oled sa krat ise koos oma sööriga !! Nii ajutühju võib ainult siin kommimas näha ,sest tänavapeal oleks sinusugused ammu kolaka saanud silmsilma vastu !! Pane oma karp kinni ja ole seal pärnus vagusi siimsorokin või kuidas.
Kommentaar eemaldatud
    02.09.2018 18:29
    Jah heastada ajalooline viga ja liituda uuesti Venemaaga. Neil ammu rääkimised käivad. Soomlased saavad hea elu-odav viin, suitsud, kartul, bensiin, gaas ja palju muud.
02.09.2018 18:31
on sellise mula paistel käsi soojendada
02.09.2018 18:34
Need Minski lepingud on üldse surnult sündinud. Sellist formaati pole rahvusvahelises õiguses olemas.Venelased,kes tegelikult ongi agressorid, keeldusid selles lolli mängides osalemast ja üritasid Ukrainale surnud kassi sisse lükata. Kuna see on siiski Ukraina territoorium, pole võimalik Raadale ette kirjutada, mis seadusi nad peaksid kehtestama. Kui Minsk on surnud, tuleb rakendada Budapesti memorandumit ja USA ningSB peaksid andma Kiievile sõjalist abi, taastamaks terrtitoriaalse terviklikkuse, millegarandid nad on.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega