NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
10.09.2017 16:07
Kes keskkooli sisse ei saa hakkab karjäärikriminaaliks kohe :D Ning esimese asjana eemaldab Repsi ja tema mõttekaaslased siit maailmast :D
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    10.09.2017 17:51
    nende küpsemine toimubki gümnaasiumi ajal ja siis ei sega neid õppimast ka maha jäänud kiusajad klassikaaslased. Tean isegi meest, kes ka TPIs õppis kolmedele, meil enamus viielisi tuupureid tüdrukuid.
    Mis neist sai?
    Ainus tegija oli elus see kolmeline...
    10.09.2017 18:40
    Küpsed ei peagi põhikoolis veel olema, aga üleliia voostrid samuti mitte. Ei nõuta ju keskmist hinnet 4, 75, mis oleks poiste suhtes tõesti ülekohtune! Kes on vooster, aga pea lõikab, saab iga kell üle 3,75, aga teistel on aeg varem hakata mõtlema, mida ta teha soovib ja kas üldse viitsib. Kui ei viitsi ja mõistus hiljem pähe tuleb, saab a) jätkata kõrgkooliõpinguid pärast kutsehariduse omandamist, b) kui isegi sinnamaani ei jõutud, võib täiskasvanute gümnaasiumis haridusteed jätkata ja juba siis kõrgkooli varianti kaaluda.
    Fakt on ja jääb faktiks - iga vooster ei peaks kõrgkooli end venitama. Kas muudab oma attitude'i või leiab end elu hammasrataste vahelt, midagi ei ole teha. Evolutsioon selekteerib lihtsalt nõrgemad välja.
    10.09.2017 19:35
    a) jätkata kõrgkooliõpinguid pärast kutsehariduse omandamist, b) kui isegi sinnamaani ei jõutud, võib täiskasvanute gümnaasiumis haridusteed jätkata

    a) kutseharidust saab ka pääle keskharidust omandada
    b) hea õppemaksuga keldriülikoolide haltuuraõppejõududele saab igas asendis vasikaid ette karjatada
10.09.2017 16:14
Reps peaks enne natuke järele mõtlema, ega kõik ei ole nohikud nagu tema.
10.09.2017 16:16
Keskmine hinna on jama jah. Samas aines sarnase töö eest ühe kooli 3 võib teises koolis olla 5 ja vastupidi.
    10.09.2017 18:43
    Jätke see hinnete jura! Tähtis on ameti saamisel pere sidemed või partei tugi! Kui neid pole võid ka Oxfordi haridusega nõusid pesta..TÄHTIS POLE AMMU OSKUSED VAID SIDEMED!Kui palju kohtame riigiteenistuses proffaanlust!
10.09.2017 16:18
Meil on poliitikas täielikud käpradid, no kamoon, tõesti või, keskkooli saamiseks peab mingit keskmist ületama või? kõrghariduse saaja peaks olema potensiaaliga, kõrgharidus ei ole igale ühele, keskharidus on seda kohe kindlasti. Reps on ikka üks väga masendav tegelana poliitikas, üks jama teise otsa
    10.09.2017 19:30
    Leian ka et keskkool on elementaarne, ka paljud tänapäeva baka öppekavad võiks keskharidusega integreerida. Eriti puudutab see humanitaaralasid.
    Kui suhtuda ülikooli kui mingisse kohustuslikku ühiskonnas hakkamasaamise eeldusesse, võiks oma mõtlemist muuta. Paljudele paneb ülikool majandusliku piduri peale, mõne tõmbab võlgadessegi. Ehk on soov tegeleda millegagi, mida formaalne haridus ei õpetagi?
    Liigne mugavus sunnib teiste seatud standardeid täitma, selmet oma isiklikke huvisid ja unistusi rakendada.
    Ka ülikooli haridusega võib teha mõttetut tööd, palk on lihtsalt sinikraest kõrgem.
    Elus on paraku enamat kui töö ja palk.
    10.09.2017 19:31
    Paneks selle nime taga oleva koma hoopis esimese et'i ette, andestust.
    10.09.2017 20:23
    Ei saa ka aru sellest, et kas ülikooli sisseastumise eksamitest ei piisa? Seda latti võiks ju kergitada kasvõi õigekirja arvelt!
10.09.2017 16:19
see õpetaja tunnetab asju õigesti.
10.09.2017 16:19
Poistele tuleb siis ju kvoodid kehtestada, sest nemd kipuvad olem lollimad kui tüdrukud.
10.09.2017 16:21
Ja ega reps asjast ikka aru saa.Ajab ikka oma jura.Isegi õpetajatele peaks sellisel juhul olema tuhandeleheline õpik mida hindamisel jälgida.Rääkimata muust maailmast.
10.09.2017 16:22
Keskmine hinne ei ole alati ka õpiliase süü. Meil on piisavalt õpetajaid keda ei huvita nõrgemaid tulemused näitavad õpilased ja kes keskenduvad nö. edukamatele. Samas probleem ei pruugi olla õpilases vaid õpetamises. Teinekord on õpilane niivõrd aktiivne, et ei suuda monotoonse tuupimisega kaasa minna.Ja anname aru ka sellele, et meil on täna täiesti saamatuid täskasvanuid, kes sisuliselt on liinitöölised kuna ei suuda oma kuldmedalite ja haridusega midagi peale hakata.

Inimestele on vaja leida neid huvitav valdkond ning selles valdkonnas neid rakendada. Peaks kordki selle bakalauruse ja ärijuhtimise ära unustama ja aru saama, et kui ei ole mingis valdkonnas pidepunkti on raske palja äriharidusega midagi peale hakata. Tulemuseks on reeglina äri, kus plaaniks on kaasmaalaste koorimine nagu näiteks SMS laen, Inkasso või midagi primitiivsemat nagu näiteks autopesula.
    10.09.2017 16:39
    Mart, su jutus oleks kui kogemuste häält kuulda. Minul ja mu kahel sõbral oleks kui midagi sinna samasse pakkuda. Me kolm saime vaevu keskasse sisse. Kogu keska aeg olime õpetajatele kui tyliks. Kergendav ohe oli suur, kui me lõpetasime 1994 (ka vaevu). Ega meist suurt midagi loodetud, et poe taga ruumi küll. Tänaseks on 1 sõber viisaka ehitusfirma omanik, teine sõber hulgikaubandusega tegelev ja ise olen mehhatroonika vallas maandunud. Elu on korras, sissetulek oma teha, kogukonnas aktiivsed. Vähemalt oma õpetajatele valmistasime "pettumuse" - oleme seni elus hakkama saanud :P (kuigi 90ndad olid päris keerulised ja väga lihtsalt oleks saanud jala ämbrisse astuda ja allavoolu kaduda)
    10.09.2017 18:46
    Ise keskkoolis käinuna ja veel ka peale võin öelda et koolis sõltus palju õpetajast! Kes sobis oli ka õppeaine omandatav..Kui tädi aga vastu oli oli sama ka õppeaine!
10.09.2017 16:27
Valgusfooris rohelise tule ootamine on samuti piiramine.
10.09.2017 16:27
Palun vahetage ometi see haridusminister välja! Naine, kes pool ajast on rase ja ülejäänud aeg kasvatab tittesid, ei ole puht inimlikult võimeline süvenema kogu riigi haridus- ja teadussüsteemi ja seda mõistuspäraselt juhtima! Palun ärge laske ometi teha korvamatuid vigu valdkonnas , millest oleneb meie riigi tulevik!
10.09.2017 16:28
tehke siis suuremates keskustes 1kool ülemineku kooliks, käivad gümnakursustel nagu tavaliselt, aga teevad iga aasta üleminekukatsed, mis eduka tulemuse põhjal lubab üle minna tavagümnaasiumisse, kus õpitakse siiski veidi tugevama režiimi all.Paljud ei pea vastu, olen kindel.Minu lapse koolis oli 10 kl. just niisugune olukord, et väljaspoolt tulnud ei pidanud vastu ja mitu last jätsid õppetöö pooleli.Kahju, et aasta kadus käest.
    10.09.2017 16:31
    Aasta ei ole mingi katastroof enda proovile panemiseks, seega ei "kadunud" midagi käest. Pigem sai noor kindluse, et okei, peab ikka teistmoodi proovima. Teisest küljest, ega te ei tea täpselt põhjuseid, miks välja kukuti. Väljastpoolt tulijatel on tugisüsteem juba alguses nõrgem.
10.09.2017 16:29
Põhikooli viimase klassi vedasin kuidagi läbi. Ainuke kolmest kõrgem hinne tunnistusel oli kehaline kasvatus ja muusika. Kooli sain lõpetatud ilmselt ainult tänu sellele, et õpetajad ei tahtnud mind rohkem näha. Keska (teises koolis) algus oli raske (eriti humanitaarained - need olid kuni lõpuni pigem ulme) aga kusagil 11 klassi keskel läks laiskus üle ja tekkis motivatsioon õppida. Keska lõpu aega jäävad ka elu esimesed üle kolme eksami hinded ning esimest korda olin tusane, kui sain matemaatika lõpueksami hindeks nelja (oma lollus - eksisin tekstülesande lugemisel). Kooli lõpetasin taibude sektori teises pooles. Keskasse minnes olin suhteliselt veendunud, et kusagil 11 klassi keskel kukun välja. Läks risti vastupidi.
10.09.2017 16:30
Loodri koht ei ole gümnaasiumis! Omal ajal oli halva õpiedukusega lastele eriinternaat koolid, saatsid pea igast klassist mõne lohakama poisi sinna.
    10.09.2017 16:36
    Inetud naised saadame ka kuu peale et saaks ainult ilusaid vaadata.
    10.09.2017 16:58
    Nime järgi ütleks, et tegemist 60-70 aastase kibestunud mutiga.
    10.09.2017 18:26
    pole sa mingi pedagoog. Ka nõuka ajal ei saanud lihtsalt niisama kedagi erikooli saata, selleks pidi psühhiaatri paber olema, mis kinnitas, et tegemist on "kõva peaga" lapsega. Tõsi, tollal kirjutasid psühhiaatrid neid pabereid märksa kergekäelisemalt välja kui praegu.
10.09.2017 16:35
Imestama, mis tatrapudru on ajude asemel nende inimeste peas, kes Repsi sugust valivad... kelle toel olematu ajuga inimene pääseb poliitikasse? Nagu ntks Bush juunior, ma ei võtaks majahoidjaks ka selliseid dbiile, raudselt keeraksid mingi sta kokku..
10.09.2017 16:49
No issand jumal, piisab kellelgi üks lause öelda ja kisa taevani. Kahjuks peamiselt argumentidega "küll see on loll"
    10.09.2017 20:11
    Ma ka ei saa aru, millest see õudne lärm. Juba nõukaajal ei saanud mitte kõik õpilased keskkooli vaid oli samuti mingisugune keskmine hinne. Kahjuks ei mäleta, kui kõrge see oli, aga minu meelest kolmesid ei tohtinud üldse olla, vähemalt mitte põhiainetes. Keskkooli kohti oli reaalselt palju vähem kui oli põhikooli lõpetajaid. Kelle hinded ei võimaldanud, need läksid ametit õppima või tööle ja seda peeti täiesti normaalseks.
10.09.2017 16:50
olen eluaegne keskerakonna valija aga peale seda Repsi rumalat juttu lõpetan keskerakonna valimise.
10.09.2017 16:54
Mind kiusati põhikoolis päris karmilt. Eelkõige kaasõpilaste, aga ka klassijuhataja ja mõne teise õpetaja poolt. Gümnaasiumisse sain väga napilt, kuna puudusin kiusamise tõttu palju koolist, lisaks ei saanud ma õppimisele keskenduda vaid olin väga depressiivne, ei maganud seetõttu jne. Hetkel omandan magistrikraadi ja olen igati korralik kodanik. Kas mina olin süüdi, et riik, süsteem või kuidas iganes seda nimetada saab, ei saanud mulle tagada turvalist koolikeskkonda hariduse omandamiseks? Mina sain kõrghariduse kõige kiuste, kuna mul endal olid sellised huvid, aga ka töökus eesmärgi saavutamiseks ja gümnaasium tõi keskkonna täieliku vaheldumise. Haridusminister võiks esimesena tegeleda turvalise koolikeskkonna loomisega, et iga õpilane leiaks selle, mis talle meeldib ja mis talle sobib.
10.09.2017 16:56
Eesti inimesed on enamuses pärinud oma moraali ja väärtused Nõukogude Venemaa väärtussüsteemist.
Eesti on põhjamaa džungel ,kus kehtivad hundiseadused -kas ulud koos huntidega
või su tulevik rikutakse.
Steven Hawkins sureks eesti haridussüsteemis kuskil lastekodus nälga ,sest sandil idioodil ei piisa lävendi ületamiseks võimeid ja riik aitab ainult mitte nälga surra...
Tegelikult võib see eesti eliit teha ,mida tahab -kui vastu ei võeta eesti kõrgkoolidesse ,võib alati minna väljamaale õppima ja siis on see inimene Eestimaale kohe kindlasti kadunud ,sest selles konnatiigis on niikuinii vähe võimalusi arenguks.
Kas see kõiketeadja Reps üldse teab ,kui palju on erialasid ,kus kõrgharidust pole Eestis nagunii võimalik saada ,sest eesti on lihtsalt liiga väike. Ka need inimesed lähevad tõenäoliselt õppima välismaale õppima (kui ei taha raketiteaduse asemel õppida näiteks WC poti peenmehaanikat) ja ka jäävad sinna ,sest on vähetõenäoline ,et Eestis rajataks raketiehitus kontsern...
Üldse võiks see Reps teha ajalugu ja otsustada juba sünnihetkel ,kes kuhu õppima läheb ,mida ja millise palga eest ,sest see on meie eesti "helgete peade" eesmärk ....
Ega muidu üritata igal sammul teha eliitkoole ,eliit lastele ja mudakoole matsikarjale.
Eliit võiks oma väärislapsed saata lihtsalt välisriikide eliitkoolidesse ,olen kindel ,et sedagi annab teha riigi rahadega...
    10.09.2017 17:21
    No jumal tänatud, et Sa uue Eesti moraaliga oled. Kohe kergem hakkas.
    10.09.2017 19:52
    Ma olen nõus Sinuga. Ainult nendel inimestel, kellede hinded on kehvad, on probleeme ka tunnis käitumisega ja põhimõtteliselt mulle kui koolis käijale peaks olema tagatud õppimiseks normaalne keskkond. Maailmas, kus tegelikult koolis käimine, õppimine on privileeg, luksus, on kummaline üldse jätkuvalt lugeda inimestest, keda tuleb seal vägisi, nende tahte vastaselt hoida paljude teiste heaolu hinnaga. Igale õppeainele on ette nähtud teatud aeg ja kui seda aega ebaotstarbekalt kasutada, siis mul ei ole pärast koolitundi enam hulgaliselt füüsikuid ümber, kelle käest saada reaalsed teadmised, sest tunnis me tegelesime pea pool tundi aega õpilasega, kes pidas otstarbekamaks kulutada enda (ja ka kõikide teiste) aega ja energiat tunni segamiseks... Mul on täiesti ükskõik, kas sellest tunni segajast saab kunagi ettevõtja, minister vms.(ja siis ta saadakse jälle kinnitust stereotüüpidele, et koolis ei peagi õppima jne.), hetkel, kui ta tundi segab, raiskab ta minu aega ja minu tulevikku. Nii et minu pärast andke pigem reaalset raha doktoriõppele, doktorantidele, kui et seda raisata inimeste väevõimuga koolis hoidmisele... koolis käimine peaks olema privileeg...
    10.09.2017 22:43
    See sünnihetkel otsustamine peaks toimima parteilise kuulumise arvelt.
10.09.2017 16:59
Kahju oleks, kui õpilane mõne kiusliku õpetaja tõttu keskharidusest ilma jääks.
10.09.2017 17:00
Ma olen igati nõus kirjutajaga, samas peab teadma, miks Reps sellise sisendi on saanud koolidelt. Miks seda üldse arutada? Nimelt igas tavalises koolis kerkivad esile osad õpilased, keda vanemad kahtede vms jamadega õppenõukogust edasi aastast aastasse veavad. Algus lootuses, et üks kord läheb nn pea lahti või vahetab kooli/elukohta. Vahel on see 17. a saamine nagu oodatud pääsemine kõigile osapooltele. Samas riik ei taha näha excelis välja langenuid ja nii kool lohistab edasi, klassis õpilaste arv ka oluline ju. Ma teeks pigem ettepaneku koolikohustus kas 16 või 18 aastale viia.
    10.09.2017 17:29
    Jah, kool lohistab nõrgemaid klassist klassi pearaha nimel kuni viimasel aastal lõpueksamite eel teeb vastupandamatu ettepaneku lahkuda. Eksameid te ära ei tee, aga koolil on vaja kõrget keskmist tulemust.
    10.09.2017 19:05
    Kunagi oli igatahes reegel, et kui 11 suudad ära teha, siis enam välja visata ei saanud. Eksamitele keelata kah ei saanud.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

Restoran Maikrahv Restoran Maikrahv

Restoran Maikrahv - hetked, mis ei unune

Romantilised kontsert-õhtusöögid
Meeleolukad veiniõhtusöögid
Külluslikud jõulupeod
Pidulikud gaala õhtusöögid
Teistmoodi koosolekud ja seminarid
Nädalavahetustel elav muusika

Vaata lähemalt