Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
21.05.2018 19:31
Aga kuhu te need tõrvikud nii kauaks panite?
Püksi või.
    22.05.2018 06:43
    Oled ikka lootusetu loll.
    22.05.2018 10:06
    ehtne poriloopimine, ei mingit arutelu, vastuargumente ja oponentidele sõnaandmist.

    meie õu olgu puhas ja teie seal lollid ja matsid tehke tööd ja toitke meid, meie tegeleme kõrgete kunstidega, meie oleme ju vaimsed jne jne
    22.05.2018 18:19
    t6esti ei saa aru miks just tartu linna. V6iks ju ida virumaale selle ehitada koos keemia ja muude tehaste k6rvale. Lisaks on meeletu t88j6u puudus valga ja v6ru maakonnas. V6i on probleem selles et ei leidu vajalikku t88j6udu? Igatahes k2ib lihtsalt mingi lahmimine ja aru ei saa on ta siis halb v6i ei ole, on ohtu v6i ei ole. Milleks neid KMH ja KSK si yldse tehtakse??
21.05.2018 19:32
Pealkirjavalik on kummaline. Ega keegi Tartu linna ju tehast hakka ehitama.
    Näita vanemaid (15) Laadin kommentaare...
    22.05.2018 06:15
    No kiibitsejad ma olen varti Poola piiri juures.
    Sõja põhenejaid toomas.
    22.05.2018 06:29
    Selle nimi on Remmelga efekt. Ise ei tea, pole kuulnud, kuid naised köögis rääkisid, et pidavat haisema, reostama ja kole takka peale välja nägema...Isegi kui Eestisse ei tule, siis oleme selgrootud limukad, tarbimist me ju vähendama ei hakka...
    22.05.2018 08:46
    Loe artikkel läbi. Selles on faktid, et ka need ülikoolilinna, mille lähedal on tselluloositehased, on tegelikult õnnetud ja peavad taluma tehastest lähtuvat haisu ja reostust. EstFor aga probleemidest ei räägi.
21.05.2018 19:42
seda projekti läbi surutakse ei lähe korda ei Eesti ,Ülikool ega Eesti metsad vaid ainult dollarid mida põletatud maa taktikaga on võimalik teenida.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    21.05.2018 21:06
    saavad ka kommiraha eest hiinlastele:

    Investorite konsortsium Tzaneen International oli ainus pakkuja Ciudad Reali kesklennujaamale, mis asub Madridist 235 kilomeetrit lõunapool, vahendas ERRi uudisteportaal. Grupp selgitas, et soovib muuta lennujaama kohaks, kus Hiina ettevõtted saavad Euroopasse siseneda. Pole aga kindel, kas müük viiakse lõpule, kuna väljaspool oksjoniprotsessi võib esile tulla veel üks ostja, kes on valmis maksma pankrotivalitseja seatud miinimumhinna ehk 28 miljonit eurot. Lennujaam ehitati Hispaania ehitusbuumi ajal ja see pidi olema alternatiiv Madridi Barajase lennujaamale. Ciudad Reali ehitamine läks maksma üle miljardi euro. See avati 2008. aastal, kuid läks neli aastat hiljem pankrotti ja suleti. Lennujaamal on võimekus teenindada 2,5 miljonit reisijat aastas. Ciudad Real on üks mitmest n-ö kummituslennujaamast, mis ehitusbuumi ajal valmis, kuid ei ole suutnud meelitada piisavalt reisijaid.
    autonet :Hispaanias müüdi mahajäetud lennujaam oksjonil 10 000 euroga
    21.05.2018 21:08
    10 tuhande euro eest:) Väärt ost.
    Tselluloositehase ja Rail Balticu kingime niisama ära. Ehk maksame veel peale ka, et hiinlased ka meie kingituse vastu võtaks:))
    21.05.2018 23:34
    kui viitsite,uurige natuke...netist...hiina on juba peaaegu pool maailma kokku ostnud
    aga mulle meeldivad hiinlased.tublid töökad sipelgad.mitte nagu mingid laisad neegrid või tapjad moslemid
Kommentaar eemaldatud
21.05.2018 19:57
Indeed võrreldamatut võrreldakse
21.05.2018 20:00
Igast linnast saab ükskord Maardu.
21.05.2018 20:01
Õlletehase solk jookseb juba aastakümneid rõõmsasti Emajõkke.Õlut on ju tudengile vaja,las Emajõgi haiseb,sest kui ülikool läbi,siis ju minema!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    21.05.2018 23:06
    Reostuskoormus jah kasvab aga peamiselt aeglaselt laguneva orgaanilise reostuse ehk KHT osas. aga ka seda on päris hästi õpitud eemaldama-lagundama.

    Mis asi . AOX? Adsorbeeruv orgaaniline halogeen ehk kloreerimise produkt. Tingimusel, et kloori kasutatakse valgendamiseks.

    Fosfaate aga tselluloosireovees EI OLE. Neid lisatakse protsessi toimimiseks.
    22.05.2018 01:45
    See on väga ilus! Reovees fosfaate ei ole!
    Paned allkirja alla?

    Kust siis need tonnid ikka tekivad?

    Ausalt öeldes see fosfori jutt on ju ka mõeldud lollidele järamiseks, et tähelepanu kõrvale juhtida muult saastalt, eks ju?
    22.05.2018 08:52
    Tartus esines TTÜ professor E. L., kes väitis, et puidus pole fosforit , aga sellest kavandatavast tehasest hakkab Emajõkke tulema 12 tonni fosforit aastas. Saalis istus ka tehasearendaja, see kõhnem mees, ja ta ei protestinud selle numbri vastu.

    Siin on mingi error - fosfor pole probleem ja fosforit tuleb 12 tonni aastas. 12 tonni vastab kolmele Tartu linnale, see tähendab piltlikult nagu ehitataks Tartust ülesvoolu veel 3 linna. J. R, peamisiter, ütleb aga, et on vaja uurida, kas see ikka mõjub Emajõele halvasti.

    Väidad, et neid AOX-e osataks lagundada. Kui uurida tehaste keskkonnamõjusid, siis päästöt real on need tonnid ikka kõik kirjas, järelikult ei osata ja see kraam lastaks vette.
21.05.2018 20:01
Erakond, kes garanteerib, et Emajõe lätetele tehast ei ehitata saab RK valimistel minu hääle.
21.05.2018 20:02
Ehitatagu tehas Ida-Virumaale või Alutagusele! Või Avinurme -seal on metsa, on jõgi, on ka metsamehi! Tartu ega Tall lähedale haisu ajav tehas ei sobi tõesti.
21.05.2018 20:05
Mille poolest on "ajalooline ülikoolilinn" rohkem kaitsmist vajav kui lihtsalt "ajalooline linn"?

Ajalooline ülikoolilinn, mille ainuke põhiline argument on "ma-lihtsalt-ei-taha-enda-lähedus se", jääb nagu natuke nõrgaks.

Kordan jälle sama küsimust - millal paberitootmise vastased lõpetavad paberiga tagumiku pühkimise?
21.05.2018 20:07
Emajõgi pole ammu nii puhas olnud nagu praegu, kannatab ujuda. Aga Tartu linn on ka kõvasti investeerinud puhastusseadmetesse. Siiski on jõe seisukord kesine ehk halb, ja lisareostust sinna lasta ei saa. Mis tehasesse puutub, siis see on liiga suur ja kallis, gigantomaania ei tee õnnelikuks.
21.05.2018 20:09
Eesti Raudtee tahab Tartusse konteinerite terminali teha. Aga noh diisli haisuga ollakse harjunud ja see sobib Tartu LINNA.

Ilmselt mõnisada aastat tagasi oleks samamoodi rongide vastu "sõditud", kui "sõdida" oleks lastud.
    21.05.2018 20:49
    asukohast räägiti kunagi kui Tapa linnas olevast!
    22.05.2018 00:46
    Nii eesti moodi RB läbi Pärnu, aga konteineri terminal Tartu. Kuule väärakas, elan Tähtveres ning vanal vastikul nõukaajal oli Tartus päris kaubajaam. Isegi vanade diislite suitsu ei anna selle haisuga võrrelda, mida puidutehas levitab! Pealegi ei ehitata terminali linna. Pane ükskord see auk kinni millega ülejäänud midagi muud teevad ning pärast paberit kasutavad. Sul tuleb sealt ainult ila ja delfi tarkusi!
21.05.2018 20:23
Päriselt keegi kirjutas nii absurdse artikli ja see veel avaldati tasulisena? 😂
Järgmiseks palun siis uurimustöö sellest, mitmes linnas, kus on ööklubi maasikas on ka tselluloositehas ja peale seda mitmes linnas on tselluloositehas, kus on ka raekoda, millel saab kelladega muusikat mängida, kaldun arvama, et väga palju ei ole..
21.05.2018 20:27
Kui Tartu rahvas on täiega ja üksmeelselt selle vastu, siis ei ehitata ja asi mutt!
Ja mis mõttes ainult Tartu ja ei kuhugi mujale. Siin Viru-Nigula vald tahtis seda tehast ju!
Milleks siis selline jonnimine ainut ja vaid Tartu ümber?
Ja need, kes niiväga arvavad, et see tehas päästab Eestimaa. .... No anna kannatust! NO see üks tehas , jah, aitab nüüd meid kõikidest majandusprobleemidest küll ikka täiega välja, ja eriti tugevalt hakkab Tartu Ülikooli rahastama??!!
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    22.05.2018 03:05
    Joogivee ülesanne: võta 1 liiter puhast joogivett, lisa sinna 4 liitrit reovett. Nüüd hakka uurima, kas antud lahus kõlbab juua.
    Ise seda küll juua ei sooviks. Aga meil tehakse poole miljoni € uuring, kas selline vesi ikka kõlbab juua.
    Ilmselt tuleb järeldus: kuna antud segus esineb puhast vett, järelikult on see joodav M.O.T.T
    22.05.2018 08:48
    Edu sulle Emajõe vee joomisel. Soovitaks seda järgmised pool aastat teha. Aga enne mine Lätti tööle, sest Eesti tervishoiusüsteemist seda ravi ei peaks rahastama. Emajõe vesi pole tänapäeval joodav. Kui 100ml sisse jood, siis ehk ei juhtu midagi aga suuremate koguste korral tasub pigem peldiku lähistele hoida.
    22.05.2018 13:06
    juku ei joo jõevett, sinu lugemisoskus on kehvake! Loe, juku võtab puhta joogivee!
21.05.2018 20:36
Neidised on sõnaseadjad muidu luhvtitajad.
Mina olen jälle kuulnud ,et ülikoolilinnad kus asuvad puidutehased on
rohkem Nobeliste kui mujal.Mitu Nobelisti on Tartu Ülikoolist ,ainult üks
Saksa päritolu keemik ammustel aegadel.Austan väga Tartu Ülikooli, aga
aitab psühholoogidest,ajaloolastest ,sotsioloogiast.Te võite rääkida maast ja ilmast aga Eesti majandust see edasi ei vii.Kust võetakse mõte, et planeeritav
ehitatakse Hiinlastele.Mina jälle arvan ,et kogu see vastuseis on Soome, Venemaa
ja Hiina tegu.Müüge meile oma mets ja odavalt,Seda tahetakse, sest see on neile
kasulikum.Tartu vaim on nendega nõus.
,
    21.05.2018 21:15
    Jälle?! NB! Kirjavahemärgi ETTE lauses tühikut ei panda, nende JÄREL on aga alati tühik.

    Neidised on sõnaseadjad muidu luhvtitajad (mida see lause tähendab?). Mina olen jälle kuulnud, et ülikoolilinnad, kus asuvad puidutehased, on rohkem nobeliste kui mujal. Mitu nobelisti on Tartu Ülikoolist? Ainult üks
    Saksa päritolu keemik ammustel aegadel. Austan väga Tartu Ülikooli, aga aitab psühholoogidest, ajaloolastest, sotsioloogiast. Te võite rääkida maast ja ilmast, aga Eesti majandust see edasi ei vii. Kust võetakse mõte, et planeeritav ehitatakse hiinlastele. Mina jälle arvan, et kogu see vastuseis on Soome, Venemaa ja Hiina tegu. Müüge meile oma mets ja odavalt. Seda tahetakse, sest see on neile kasulikum. Tartu vaim on nendega nõus.
21.05.2018 20:38
Hirmutamine käib täiel rindel ja faktidest ei hooli keegi. Kurb, kuid see räägib meie inimeste kohta nii mõndagi.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    21.05.2018 20:54
    anc,mis sul peas toimub ?.Vaata videosid,mida Äänekoski inimesed räägivad.Hingemattev kassikuse hais levib teatud aja tagant üle linna jne.Ainult puruloll laseb sellise tehase oma linna serva.Sa räägid siin bensiini haisust.Võta mõistus kokku.
    21.05.2018 21:10
    oled tähele pannud, et sinust hoitakse eemale. Teadmiseks, sul on väga paha hingeõhk. Lagunenud hambad?
    22.05.2018 00:56
    Kui see hais sulle nii meeldib võiksid öösiti oma nina mõne lilla kannikate vahel hoida, oleks nauding mõlemile, aga ära linlaste eest otsuseid tee! Sõidan palju rootsis ringi ning nende tehaste lähenemise tunneb haisu järgi juba 10-15 kildi kauguselt ära. Oleneb ilmast. Teinekord kaugemalt, teinekord lähemalt.
21.05.2018 20:38
Kõigega rahul mökud,tellige see haisev tehas oma kodulinna kui tahate.Tartlased ei lase oma linna reostada.
21.05.2018 20:42
Miks ja milleks selline loba, ma ei saa aru. Minu arust peaksid siinjuures solvuma just ülikooli-inimesed, kel paljudel esivanemad tegelenud reaalse töö, või juhtinud viimaseid . Ei ole vaja taolisi totrusi kirjutada, mis siis et tegemist on lihtsalt arvamusega.
Tartus on vangla. See avati minu arust just ajal kui ajakirjandus vabanenud oli...
Näete, teil on niigi hästi läinud.
Ei ole selles midagi uut ega halba kui taolist tehast eestisse üldse ei ehitada ja pole ka suurt midagi lahti kui tööstusele täielikult selg pööratakse, sest siis sellevõrra areneb ju turism ...
21.05.2018 20:53
Käige te sõna otseses mõttes kuu peale nii tehase vastased (TEIE SEAKISA ON ERITI TUGEV) kui ka pooldjad. Enne tuleb lasta teha teadlaste uuringud ja siis selgub, milline on tõde. Kas ma tõesti pean neid tehase vastatstest kisajaid ja poliitikuid usaldama või ärimehi , kes väidavad, et kõik on korras kui reaalsuses ei soovita lasta isegi uuringuid alustada.
Tehkem uuringud, kaasakem töörühmadesse TA akadeemikud ja siis alles saame teada, kas tehas on kahjulik või mitte.
    21.05.2018 21:33
    sa ei liigita ennast lihtsameelseks, selge. Nii arvad sa ise.

    Millised võiksid olla siis lihtsameelsed inimesed?

    Kui ütled lihtsameelsele, et ära katsu küdeva ahju ust, aga see ütleb, uurime, mis juhtub! Minu arust on see lihtsameelne.

    Kui ütled lihtsameelsele, et ära k...e vastu tuult. Aga tema ütleb - uurime, mis juhtub.

    Kuidas sa ütlesidki - uurida on vaja?
    21.05.2018 22:37
    No RB tehase puhul tehti kallis uuring mille spetsialistid pihuks ja põrmuks tegid.
21.05.2018 20:55
Tartu on ylikoolilinn nii vord kui vord, ylikool on alla kainud ja linn ise kah vaikselt kylakolkaks muutumas.
Vorrelda TY Grazy, Saragossa ja Lissaboni ylikoolidega on ilmne suurusehullustus.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega