Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 4
20.04.2018 13:47
Põhimõtteliselt on artiklis toodud hinnang õige- peavooluvalija on konservatiiv, kes hääletab stabiilsust. Sellest tulenevalt tuleb kõik uued mõtted kusagil liivakastis läbi mängida ning välja arendada, enne kui nendega laia avalikkuse ette tulla. Ja õige on ka see, et erakonna esimees peaks viimases järjekorras mingi uue idee asjus seisukoha võtma. Selles mõtte Kaja Kallas eksis tõepoolest.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    20.04.2018 15:37
    Valijate enamus hääletab järeleproovitud asjatundlikku valitsemist (vastukaaluks populistlikule tõmblemisele) ja õnnestunud reformide kaitsmist (Reformierakonna reformid) ning järeleproovitud tegelikku ustavust Eestile.

    Reformierakond on tulevikku suunatud pilguga erakond ja praegusel ajal täpsustab oma tuleviku Eestit kujundavat programmi.
    Reformierakond on loodud reformideks, mis on Eestit alates 2000 aastast kujundanud ja edasi viinud (tulumaksu kaotamine reinvesteeritud kasumilt jne.) ja Eesti valijad vajavad Reformierakonda võimul, et neid reforme kaitsta ja mitte lasta Eesti maksusüsteemi hävitada populistlikel ja valijate huvide vastu tegutsevatel erakondadel nii kui keskerakond ja sotsid.
    Reformierakond on kaasajal kõige kindlamalt väljas Eesti ja eestlaste huvide eest, s.t. kõige isamaalisem erakond Eestis ning on seda tõestanud „pronksiööl“ ja ka selle järel.
    Eesti vaenlased ründavad reformierakonda kõige julmememalt ja Reformierakonna vastu on suunatud putinlaste poolt algatatud hübriidsõja kõige julmemad rünnakud, millega kaasneb „kasulike idiootide“ solvangute laine Reformierakonna vastu.
    21.04.2018 08:13
    Kõik poliitilised parteid, kaasa arvatuna ka need, kes deklareerivad ennast parempoolsena, kuigi selleni ei küüni, sest küünivad vaid tõuskilikult parempoolitsema, on aktsepteerinud kommunistliku iseloomuga praeguse poolsolidaarse pensionisüsteemi, milles solidaarset pensionit saab ka see, kes pole solidaarselt panustanud pensionimaksjate kasvatamisesse. Seega, ei muutu parteide vahetusel pensionisüsteem mittekommunistlikuks täissolidaarseks, milles inimese solidaarne pension oleks proportsionaalne ta solidaarse panusega pensionimaksjate kasvatamisesse, vaid toimub kommunistliku praeguse pensionisüsteemi pensionivalemi peenhäälestus.
    21.04.2018 16:23
    Rein: "Valijate enamus hääletab järeleproovitud asjatundlikku valitsemist..." - mitte ilmtingimata! Rahvas eelistab stabiilsust, isegi kui valitsus ei ole asjatundlik. Oleme seda näinud kõikides postkommunistlikes riikides, kus veel kaua aega pärast kommunistliku partei ainuvõimu lõppu on populaarseim erakond olnud kommunistlik partei, kuigi oleme ilmselt kõik nõus, et kommunistlik valitsus ei ole kõige asjatundlikum valitsus.
20.04.2018 13:48
Loodan, et valija mõtleb krambivabamalt kui peavoolumeedia suuvooder ja et valija oskab endale lihtsamad valikud seada. Ei ole oluline, kas keegi kuulub peavoolu või kõrvalvoolu või vastuvoolu või ei tea mis voolu - kui tegu on SULIDEGA, siis neid valida ei tohiks. Paraku on KÕIK peavoolu erakonnad end sellistena näidanud. Olks vist üsna rumal hakata taas nende seast valima ja loota, et kivi, mis alati plärtsatusega maapinnale tagasi on kukkunud, sööstab seekordsel heitel nüüd miskipärast otse ja pidurdamatult pilvede suunas...

Valige seekord neid, kes teid petnud ei ole. Valige neid, kes teid pole solvanud oma ümmarguse jutu, üleoleva käitumise, salatsemiste ja valetamistega. Valige neid, kes räägivad keeles, mida te mõistate ja kes räägivad asju, mida te tegelikult toetate. Valige seekord endale, mitte ajalehtede esikaante tarvis. Ärge laske end hirmutada, ärge laske end lollitada. Tehke oma valik rahus ja kindluses.

Kui nii mõtlema hakkate, ei olegi nii raske seekord seda valikut teha. Mäletate - oli aeg, kus alati valisime selle järg
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    20.04.2018 15:40
    Reformierakond ei ole oma valijaid, valijate enamust, solvanud ega petnud.

    Nad on usaldust väärinud.

    Sellepärast Eesti väljate enamus valibgi taas ja taas Reformierakonna.
    20.04.2018 16:23
    süüdimatu vajab abi ? Rahalist ja palju ? Enn , kutsu ennast tagasi !
    21.04.2018 08:15
    Kuna eestlased on 90% ulatuses iibepuudelised 2-, siis on iibepuudelisi 90% ka igas parteis ja ka valijad on 90% iibepuudelised. Kuigi erinevate parteide iibepoliitikad on erinevad, on nad erinevalt ebaadekvaatsed ega taga kestmist. Ka muusikalise kuulmiseta inimeste laulujorud on erinevad, kuid erineva joruga. Need laulujorud ei saa põhimõtteliselt olla viisi järgi. Nii ei saa ka iibepuudelise enamusega parteide iibepoliitikad olla sellised, et tagavad iibe tõstmise negatiivsest nulligi.
    Kui suurendada valimistel iibeliste perede(viisipidajate) häälte kaalu sellega, et anda vanemaile ka laste hääled ja valima lubada vaid inimesed, kes teevad perega piisavat kestmispanust: 3L+0EURi, 2L+400EURi, 1L+800EURi, 0L+1200EURi, siis valitakse rohkem iibelisi kandidaate otsustajaiks ja siis võib ka iibepoliitika muutuda adekvaatseks. Valima saab seega inimene, kes on perega näidanud täiskasvanu võimekust teha kestmiseks piisavat panust: 3L+0EURi, 2L+400EURi, 1L+800EURi, 0L+1200EURi ja tal on laste lisahääled. Lastetu, kes on perega maksnud iga kuu lastetusmaksu 1200EURi, saab valima ja tal pole laste hääli lisaks. Kolmelapseline saab laste kasvatamise eest valima ja kumbalgi vanemal on lisaks 3 laste häält.
    Vaid valijaskonna piiramine nii, et suureneb täiskasvanu võimekusega 3+ inimeste osakaal, saab meid hääbumisest päästa. Parteide vahetamisel ei muutu iibepoliitika adekvaatseks ja me hääbume rahvana iibepuudesse.
20.04.2018 13:49
peale riigivaraste, homopropageerijate ja elamislubade müüjate veel kedagi valida ? Kui, siis EKRE ja Vabaeakon on jäänud. Aga peavoolu meedia on nii võimas ja valetav, et need tambitakse mutta.
Kommentaar eemaldatud
20.04.2018 14:01
Mingil põhjusel ei ole enam IRL, sotsiaaldemokraadid kõlblikud eesti rahvast esindama. See pole alkohol, vaid kaine peaga tehtud otsused. Oleks minu olemine, teiseks minu tegemine ei tööta nende erakondade jaoks. Põhjuseks on lihtsalt ära unustamine ja maha salgamine Eesti riigi de jure. Võib olla nad magavad! Ei! Sõnade kasutus on reetlikute tegelaste omad. Sellega on liitunud ka meedium. Kaua võib näljaste suudega vahtida läände!
20.04.2018 14:05
Eestis on suurim hoopis mittevalijaskond ehk need, kes valimas ei käi. Kui osalemine oleks kohustuslik nagu mõnes EL-riigis on, saaks selgema pildi tegelikest toetustest (ehkki see kohustuse idee mulle väga ei istu). Praegu igisevad paljud mittevalijad kommentaariumides või üritavad lugejakirjadega kujundada meelsust.
    20.04.2018 15:54
    Paljude meeli on hoopis vallanud idanaabri vallandatud hübriidsõda ja tõejärgse ajastu valede müriaad.

    Kõiges on süüdi lääs, liberaalid ja juudid.

    Edu pandiks on hea läbisaamine Venemaaga, milleks tuleb kõigepealt lakkuma minna Putini peagängsteri jalatalda ja siis tuua Eestisse vene baasid, et need Eestit juutide, liberaalide, Euroopa halbade mõjude ja nelja aastaaja eest kaitseks.

    Kui selline erakond leidub, siis hübriidsõja ohvrid hääletavad selle poolt.
    Keskerakond on peapretendent, kuid siiski ei ole hübriidsõja ohvrite usaldust täielikult pälvinud.
    20.04.2018 21:56
    miks mulle tundub, et enn on robot. Ärge talle üldse punkte pange. Las lällab pealegi.
20.04.2018 14:05
Peale möödunud valimis poe siiani peale hindade ja aktsiiside tõusu midagi TEHTUD! Igapäevaselt näeb ainult üht idiootset kemplemist erakondade vahel kui ka üksikisikuliselt. Haige kaader!
20.04.2018 14:08
EESTI RIIK ON EESTLASTE RAHVUSKODU !!!
Teistel rahvastel, kes siin elavad, on kõigil oma rahvusriik olemas.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    20.04.2018 16:01
    See, et meil on rahvusriik, on ajalooline kokkusattumus, et meil tekkis võimalus iseseisvuda ajal kui rahvast enesemääramise õigus oli uus populaarne idee.

    Mõnda aega hiljem võeti juba palju konservatiivsem suund. Maailm olgu nagu ta on, ja mingeid uusi riike juurde pole vaja (kurdid, kataloonia jne).
    20.04.2018 17:35
    Eesti riigi poliitika peaks oleme suunatud uute rahvusriikide loomise toetamisele. See on väikerahvana meie moraalne kohustus.

    See tähendab muuhulgas, et Eesti ei tohi Tiibetit Hiina raha eest reeta ning et me peaksime pidavalt rõhutama rahvusvahelisel tasemel väikerahvaste olukorda Venemaal.
    20.04.2018 22:50
    Just selle pärast valingi EKRET, sest neile pole minu jaoks Eesti poliitmaastikul alternatiivi. Selge, rahvusriigi säilumise sõnum ja karismaga juht jõuavad alati kaugele. Ülejäänud erakondadel on olnud aega end piisavalt tutvustada ja ühiskondlikult blameerida. Aitab, sooviks juba uut verd ja muutusi, mida EKRE ka lubab.
20.04.2018 14:09
Rahvuslus on vulgaarne !? Ilmselt ka ausus ?
20.04.2018 14:10
Vabaerakonda ja sotse vaevavad samad probleemid?? Selline süva-analüüs ei vääri küll pealkirjast kaugemale lugemist. Vabaerakonda vaevab maailmavaate puudumine. Nad ei ole ju üheski küsimuses ühel nõul - välja arvatud selles, et kõik teised erakonand on "pahad" - nende poolt hääletades puudub valijal arusaam, kas nad on poolt või vastu.
IRLi probleem on see, et nad jäid EKRE ja üha rahvuslikonservatiivseks muutuva REfi vahele kahvlisse ja sotsid on lihtsalt eestlase jaoks liiga solidaarsed.
    20.04.2018 15:09
    REF ei muutu rahvuslikuks ega konservatiivseks. Ta lihtsalt kasutab sellist sõnavara ja teeskleb.
    Vana Kallas on öelnud, et Eestisse tuleb tuua tuhandeid pagulasi, et eestlased-venelased neid kohanema sundida ei saaks.
    Sotsid ei ole solidaarsed, vaid on oma teemaks võtnud seksuaalperverdid, pagulased ja kurjategijate õigused, mida realiseeritakse töötava maksumaksja arvel ja teda tagudes.
    20.04.2018 16:31
    ref vahetab maske . neil müürimeeste kaanonid köik ilusasti pähe öpitud , korpis koos öllega makku valatud , nagu kivi . Eesmärk pühendab abinöu ja oma aasmärkide saavutamiseks on köik vahendid head , perversssused lähendavad ja liidavad liimitult .
20.04.2018 14:12
aga tuleb kategooriliselt vastu olla EESTLASTE mõnitamisele, riigist väljasöömisele ja EESTI KEELE kõrvaletõrjumisele.
Kõige tähtsm tuleviku jaoks ongi - KÕIK LASTEAIAD EESTI RIIGIS EESTIKEELSETEKS!
    20.04.2018 16:04
    Kui Eestis on haridus ainult eestikeelne ja võim ainult Eesti Vabariigi kodanike käes, siis Eesti rahvusriik areneb ja kindlustub.

    Araabia Ühendemiraatides suudab 200 000 põliselanikku edukalt valitseda ca 9 miljonit immigranti.

    Moskva vürst suutis "vene õigeusu" js bulgaariakeelse "kirillitsas" kirjutatud piibli abil miljonid soome-ugrilased rääkima panna "vene" tehiskeelt ja julmuse abil alistada tohutu soome-ugrilastega asustatud ala.

    Valitsemiskeel ja hariduse andmise keel on kõige tähtsamad riigi arengus.
    20.04.2018 16:33
    -poiss .
    20.04.2018 17:38
    Mis on võimalik absoluutse monarhia tingimustes ei ole võimalik Läänelikus demokraatias. Kui eestlased jäävad meie riigis vähemusse tähendab see riigi ja rahva vältimatut hävingut. Muidugi mitte päevapealt, aga pikemas perspektiivis kindlasti.
20.04.2018 14:14
Sotside hada on paberi peal, Reformi kasutuses olevate vahenditega makstakse sotsidele katte ja ei enamat. Valimistel sotside tulemus yletab Reformi puudlite joonistatud prognoosi ja mitte vahe. Sama lugu osaliselt ka IRL-ga. VE on surnult syndinud projekt, seda kyll.
Reformi juhivad tupoid, kui moni valimistel ei anna haalt sotsidele, siis see haal laheb Keskile.
    20.04.2018 16:08
    Mitte Reformierakond ei juhi oma valijaid vaid valijad, Eesti valijate enamus, juhib Reformierakonda.

    Sealjuures Eesti valijate enamus ei vaata Reformierakonna sõnu, vaid tegusid ja asjatundlikkust Eesti riigi juhtimisel.
    20.04.2018 16:36
    ülejäänud mutta . Olime idaeuroopa tiiger , nüüd euroopa siiber .Tänud isakestele rottrebastele .
20.04.2018 14:18
Julged algatused mida Eesti Vabariigi kodanikud heaks ei kiida, dünaamilised lahendused mis tekitavad meie kodumaale miljonikahjusid ja katkematu "seisakumurdmine" mida tehakse pimesi ja huupi kantuna populismist....
    20.04.2018 16:12
    Niimoodi saab valijaid lollitada, mõningal määral isegi lõbustada "Kreisiraadio" stiilis, kuid mitte riiki valitseda.
    Seda on praegune Eesti valitsus tõestanud tegudes, vabaerakond sõnades.
20.04.2018 14:18
see hakkab juba ulmelisi mõõtmeid võtma, aga kulla Koorits, kas sa ei arva et äkki on su lähteandmed üldse valed. Äkki SDE, IRL ja VE toetusprotsendid ei olegi sellised nagu meile praegu näidatakse. Huvitav oleks teada, missugune su arvamus siis välja näeks. Kui sul on vaja mingit arvamust kirjutada, siis palun tee seda kohe peale valimisi, sest siis võib olukord olla hoopis teistsugune ja see pole paljas sõnakõlks, sest IRL näiteks kanti ka enne KOV valimisi maha(nagu üritad seda sinagi praegu teha) ja EKRE lootis sellist õhulendu, millist ikkagi ei tulnud. Pärast oldi rahul sellegagi et saadi Tallinna volikogusse, aga riigi tasandil pole peale Rapla mitte kusagil EKRE saanud isegi Volikogu esimehe kohta. 1 koht terve vabariigi peale, aga hoiakud on sellised nagu oleks pool vabariiki nende kontrolliall. No ja veel need oravad, vabandust väga, aga ma ei tunne mitteühtegi sellist inimest kes täna oleks valmis uuesti reformierakonda valima.
Uuringute tulemuste avaldamine tuleks ära keelata ja uuringuid telligu erakonnad oma raha eest ja endale. Siin riigis kasutatakase uuringutulemusi(on nad siis õiged või valed)valimispropaganda tegemiseks ja selline ajupesu tuleks viivitamatult lõpetada. Siis peaks kirjatsurad ka hakkama teemasid otsima millest kirjutada ja oh õnnetust, äkki ka kabinetist veel välja minema.
Jätke see Ossinovski kangutamine, iga normaalne inimene saab aru, mida üritate. Teil pole volitusi sekkuda ühe erakonna siseasjadesse.
    20.04.2018 14:29
    Seda mehikest ei peaks ju tõsiselt võtmagi....tema kirjutab hämmastavaid asju.
    Näiteks sellest, kuidas ühe koolidirektori lahkumisavalduse põhjused peaksid olema oposistioonipoliitikutele nõudmisel ette lugeda.
    Kui ikka võimalus kuskil tüli üles keerutada, siis on mehike varmalt valmis artikli kokku soperdama....mis siis, et Eesti Vabariigis riigikodanike eraellu sekkumine lausa meedia kaudu on vist ikka seadusevastane.
    20.04.2018 14:39
    Mu arvates väga tabav arvamuartikkel Kooritsalt, kas sellega midagi peale ahakata on iseküsimus aga siiski kirjanduslikult tabav.
20.04.2018 14:20
sotside südametes olev rõve pederastia ja sootuse armastuse seaduseks kirjutatama?
20.04.2018 14:21
Sotside puhul nõus, IRLi ja Vabaerakonna puhul mitte. IRLI reitingu langus algas juba enne valimisi ja on jätkunud. Tegelikult on probleemiks ikkagi see, et hakatai kalastama uusi sihtgruppe ja nad ei esindanud oma vanade valijate huve, kes on kas eelistuseta või EKRE alla läinud. Vabaerakonna probleem on, et nad ei suutnud erakonnaks formeeruda ja keegi ei tea, mis nad tahavad. Selle asemel tegeletakse talvikliku tsirkusega.
20.04.2018 14:36
Kogu häda on selles, et Valimisseadus on täiesti vastuolus Põhiseadusega. Põhiseaduse kohaselt on valimised ühetaolised ja otsesed. Aga praegu on mingi elektrooniline jura, lisaks sellele hääled liiguvad mööda nimekirja ülespoole, nagu oli Stalini ajal partei XVII kongressi valmistel. Pole olemas parteid, kes, mis, tahaks seda süsteemi muuta - Riigikokku saavad nimekirja alusel õde-vend; mees-naine; isa ja poeg; ema, isa ja poeg, lapselaps; kallas, jõgi ja oja... , väikevaras, suurvaras, megavaras...,
    20.04.2018 15:12
    Põhiseaduse alusel on valimised PROPORTSIONAALSED ja kuna "Savisaarele" ei saa mitu saadikohta anda, siis paratamatult peavad ülearused hääled kuhugi "liikuma" et proportsionaalsus oleks tagatud.
20.04.2018 14:40
on istunud mugavalt diivanile ja puhkab!
Rahvas on korruptsioonist tüdinenud!
Alguses oli ikka mingi lootus---nüüd on vist oravad nänni ja....,, mehe,, suu kinni toppinud!
20.04.2018 14:41
Võrdsustada tööaasta pesionostaazi aastaga; maksustada Eestist väljaviidavate pankade tulud;kustutada noore pere kodulaenust 25% iga lapse sünniga; taastada sõjaväestatud piirivalve; muuta hambaravi ravikindlustuse osaks; tühistada kooseluseadus; president valida rahva poolt; organiseerida Eestlaste tagasitulek välismaalt Eestisse; Kaubalaevad tagasi Eesti lipualla;tagada Eesti põllumeeste võrdne kohtlemine Euroliidus jne...jne....
Agaa programmi ei saa ellu viia, kui ei ole võimujuures. Nii lihtne see ongi.
Kõik oleneb valijatest ja nende soovidest.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    20.04.2018 17:54
    Riigi ja ühiskonna toimimiseks on ühtemoodi vajalikud nii professor, kui ka koristaja. I sammas peakski solidaarselt kajastama panust ühiskonna heaks ning selleks on staaž parim vahend. Professori pension tuleb II ja III samba arvel niikuinii suurem. Lisaks peaks sellisel ametikohal olev isik olema võimeline nii palga kui intellekti poolest veelgi täiendavalt säästma ja investeerima.
    20.04.2018 23:08
    Lisaks lubab EKRE muuta valimisseaduse demokraatlikumaks, et valituks saaks see, keda reaalselt valitakse ja muuta erakondade rahastamise seadust, anda rahvale tagasi seaduste algatamise õigus ja reformida jõuliselt riigiaparaati õhemaks, muuta Haigekassa rahastamise aluseid, tuues arstiabi kõigile lihtsamalt kätte, panna rahvasaadikud vastutama oma töö eest ja seadustama võimaluse neid läbikukkununa tagasi kutsuma, reformima kohtusüsteemi ja karistama karmimalt isikuvastaste kuritegude puhul, taastama presidendi otsevalimised, et lõppetada seni kestnud palagan. Pole ju paha?
    20.04.2018 23:11
    Tähtis asi meenus- lõpetada Rail Balticu projekt senisel kujul.
20.04.2018 14:41
Eelistan H. Poirot ja mõistust ,kui paljad kintsud ja kuul pähe, kaasaegne.

Miks eelistan RE ?Lihtsal põhjusel. näen edasiviivat jõudu , arukust mida
on hetke seisus riigil väga vaja.No, ei tule Kesikutele kuidagi kasuks
koolipoisilik viide RE on süüdi.Vabaerakonna püüd teisi pettustes süüdistada
ei vii neid kuhugi, kui valjuhäälselt nad seda ka ei teeks,See ei peaks olema eesmärk.IRL ei oleks pidanud minema valitsusse .vaid jääma opositsiooni.
Sellega kaotasid oma näo.SOTS ide kohta ei oska kohe midagi öelda ,või siis
paras jama.Hr Kooritsale nii palju, et eelistan tulevikus lõhnavat vanni ,aga
uue maailmavaatega noored võivad kallata ämbrist vett pähe.Käib küll !
    20.04.2018 15:34
    kuidas see RE nüüd üleöö nii edasiviivaks jõuks muutus ja miks seda riiki siis varem edasi ei viidud kui nad nii arukad ja edumeelsed o/olid? Refirotid on vähemalt ainukesed, kes on saanud siin riigis võimul olla järjest nii pikalt ja rahvas on ka tulemusi näinud. Kahjuks negatiivseid. Praegu lihtsalt lambist kirjutada oravatest midagi, mida nad ei ole, kas Sidorovale ei tundu, et see on üpriski silmakirjalik ehk maakeeli ........ pesuehtne vale.
    Sidorova võiks lisada siia oma ameti ja palganumbri ka, võib-olla püüan mõista, miks just selline tekst kirja pandi.
    20.04.2018 23:12
    Tunnen Teile kaasa, sm. Haugimälu!
1 2 ... 4
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega