Sel sügisel üritavad kaks firmat nimetatud toodet ühes USA linnas, mille nime nad ei avalda, turustama hakata - et näha, kas tarbimisühiskond on piisavalt avatud sellisele uuendusele.

Idee sellise toote jaoks sündis ühe 1996 aasta uuringuga, mis näitas, et kõige ebameeldivamate koduste tööde edetabelis teisel kohal oli triikimine (esimene oli akende pesemine). Samuti näitas statistika, et vaid 20-30% keemilisse puhastusse viidud riietest olid määrdunud - üldiselt vajasid need vaid "värskendamist".

Nüüd ongi siis lahendus meie suurimatele probleemidele sündinud! Procter&Gamble'i kemikaali toodetakse kahes variandis - "pehmete" riiete jaoks ja sirgete, kõvade jaoks.

Kui masin valmis sai, tekkis fookusgruppides probleem: inimesed ei saanud aru, miks neil seda vaja läheb? Olge mureta, mõlema firma marketingi-strateegid töötavad selle probleemi lahendamisega.

Siit siis ka küsimus: on meil seda vaja? On meil vaja järjekordset kodumasinat (lisaks nõudepesumasinale, pesukuivatile, rääkimata mikrolaineahjust ja köögikombainist)? Kas Whirlpool suudab selle turundusime läbi viia?

Ja kui me selle sööda alla neelame, siis millist masinat meil järgmiseks vaja võib hakata minema?