Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
01.05.2018 08:45
Nii ongi.
abua
01.05.2018 08:47
mitte ehk vaid kohe kindlasti. usa eest viimase eestaseni...
01.05.2018 08:50
Ja selle saasta eest küsivad nad raha...
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 11:27
    Putja on teinud tugeva töö NATO äratamiseks, me võime lähiajal muretud olla. Mitte uinuda aga kaitsega tegeledes rahulikud olla. Putja hoolib oma elust rohkem, kui umbkeelsest bõdlast, kes loodab rahumeelse nõukogude aatomi peale, mis pommi kujul Lasnamäele kukkudes ainult eesti vassiste hävitab.
    See olgino trolliarmee ülalpidamine on tänamatu töö, mis lähivälismaal ei tööta.
    Palju neid umbvenelasi siin saksa tähti veerimas käib, ikka ainult need , kelle lon motoorne rahutus kremlit kiita.
    Aga olgino baltiiski otdeli pidada tuleb, sealt saab derzava raha endale saagida.
    01.05.2018 16:06
    Donbassi maatasa tegemas , uut merd rajamas . KAs neil aega on.
    01.05.2018 16:35
    #NATO mehed on hetkel . Milleks sellist faktideta venkude propaganda iba ajada?
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 09:41
    Samasugune referendum tehti1940 Eestis! Loll oled lihtsalt Tiit!
    01.05.2018 09:55
    pole ta midagi loll . peab olema päris tegus ja uudishimulik inimene , et ära õppida keel , milleks mitte mingit elulist vajadust pole .
    01.05.2018 10:09
    Krimm pole lahjalt okupeeritud, vaid annekteeritud ja inkorporeeritud Rossija Föderatsiooni. Ka Eesti polnud nii lahjalt okupeeritud, kagu Austria, kes 10 aasta pärast vabaks sai, vaid samuti annekteeritud ja inkorporeeritud CCCP-sse igavesti.
01.05.2018 08:51
väga kurb lugu.
    01.05.2018 16:12
    analoog krimmi referendumuga tehti meil el astumisel
    01.05.2018 18:18
    ajalugu ja ärge ajage lambalora. Nii Donbass kui Krim on läbi aegade olnud Venemaa osad.Krimmi ja Donbassi liitis sealsete elanike vastuseisust hoolimata Ukrainaga Hrustšov Donbassi piirkonnas on peaaegu võimatu leida Ukraina rahvusest inimest.,Samuti on Krimmis raske leida ukrainlast. Tõsi, Krimmis elavad peamiselt Krimmi tatarlased, kellel on Venemaaga kordades suurem ähedus kui ukrainlastega. Ilmselyt on paljudel siin kommijatel koolis ajalugu õppimata jäänud või pole ka kahasse vennaga suutnud 6b klassi läbida.
01.05.2018 08:51
Kas siis venemaa poole kallak oleks parem.Seal ju minnakse kivi-aega tagasi ja paistab et edasi minek on ka seal kahtlane.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 12:26
    See tobe seitsmesaja aasta orjapõlve jahumine on ju teada ilukirjanduslik liialdus ja oleks aeg faktidele oma maailmapilt laduda!

    Mitmed piirkonnad olid sadu aastaid vasalli staatuses, ja lui loed vasalli tähendust, siis see ei ole ori. Euroopas aadlikud näituseks ei olnud orjad, olid vasallid, punkt.

    Teiseks tasub vaadata naabreid ja kui usaldusväärsed need on ja vastavalt sellele otsuseid tegema, meie idanaaber pole usaldusväärne ja seega ..
    (2MS ja Eesti neutraalsuspoliitika elavaks näiteks võrreldes sama ajastu Liechtensteini ja tolle neutraalsuse ja suurriikidest naabritega)
    01.05.2018 18:25
    pole Venemaal käinud, siis ei tasu ka lambajuttu ajada. Venemaa areng on kordades kiirem kui eesti areng,. Vaadakem kasvõi seda, et Venemaa suutis oma raudtee transiidi paari aastaga ümber korraldadaja eestimaal on raudteetranspordi tulukusest alles vaevalt veerand Miks lõpetas Trump Süüri plaanitud teise rünnaku?Põhjus oli lihtne kui 101 moodsast raketist vene raketitõrje nullis üle 70 ära, siis trump ei saanud enam lasta teha reklaami vene raketitõrje süsteemidele. Sanktsioonid kehtestati Venemaale selleks, et venelased hakkaksid tööle, Lääneriigid (välja arvatud Inglismaa ja Prantsusmaa) on Venemaa kirumise asemel investeerinud meeletuid summasid . Üpris lühikese ajaga rajati Moskva külje alla kalkunifarm, kus kasvab üle 5 miljoni kalkuni . Taolisi näiteid võinb tuua oi kui palju.
    01.05.2018 18:49
    kui Jumalat , teeb siis kiviaja automaatselt platsi.
    Aga kiviajal USA territooriumil elanud on ammu looja karjas tänu demokraatlikele kenadele libudele, varastele, valerahategijatele,tapjatele,
    Tänu neile, kes saadeti Kolumbuse avastatud maale Inglismaalt,Prantsusmaalt,Hispaaniast.
01.05.2018 08:52
Rumalatele sobib alati jutt "headest" liitlastest kuigi võiks vaadata ajalukku ning veidi mõelda....Mitte ükski võõrvõim ei ole tulnud siia sõbrana,liitlasena ega empaatiast.Kõigil on ainult oma huvid mängus.Me ei taha vist kunagi olla vabad tundub.
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 09:53
    Jumalatu rahvas ei näe kunagi tegelikku ja ainsat võimalust kuidas olla turvatud ning elada seejuures ka ausalt ja väärikalt.
    Oli aeg, mitte väga ammu, kui inimesed üle terve NL tulvasid Tallinnasse, et kohata Jumlat, saada tervist ja abi.
    Jumala kohalolu on see, mida tuleb taotleda iga hinna eest!
    01.05.2018 10:01
    Jah hea tähelepanek kuid paraku on selle Eesti poltiika täiesti mitte riigmehelik selliseid poliitikuid meil lihtsalt pole, noored käpiknukud esindavad ja lõhuvad varasema põlvkonna raske tööd nagu lusti. Eriti ajab mind vihale Mikser ja Mihelson kellest lausa kiirgab kellegi teise huvide esindamist selle asemel, et oma propandisliku sousti rääkida....väga kurb
    01.05.2018 18:50
    vabadus.
    Vihkame kõigest oma orjahingest.
    Tänu Allahile ja Jahvele, on meil freedom .
01.05.2018 08:52
Vot kus si..lugu, oleks ikka pidanud venele ohverdama oleks saanud oksendamiseni siberi tootlikust tõsta.
    01.05.2018 09:33
    Miks pead kindlasti ennast kellegile ohverdama, ole mees ja seisa enda eest usu teised peavad sellistest rohkem lugu kui "ohverdajatest"
    01.05.2018 09:51
    Selle asja nimi on populism. Räige populism. Peab tõstma pensione! Nõus! Peab tõstma palkasi! Nõus! Peab tõstma lastetoetusi! Nõus! Peab alandama makse! Nõus! Peab parandama suhteid venemaaga! Nõus! Peame lahkuma el ist! Nõus. Peame olema täiesti sõltumatud! Nõus! Peame! Maha! Nõuame! Elu maailmas pole nii lihtne kui venemaa propaganda. Ja venemaal on ta veel keerulisem.
    01.05.2018 12:29
    Ei pea ohverdama, aga alati võib debi.i.liku kombel sama reha otsa astuda ja üritada neutraalsust jälle, naabri kõrval kes sülitab reeglitele ja kokkulepetele, naiivitarid!?! ;)
01.05.2018 08:55
Kas 50 aastat Vene okupatsiooni oli liiga vähe, et Venemaa geopoliitilistele ambitsioonidele end ohverdada? Justkui tšuktsid.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 10:13
    Teeb siis 270-22 =248.
    Tegelikult saab maha võtta veel 3 aastat saksa okupatsiooni, kus elu oli rahulikum ja tapeti vähem kui vene okupatsiooni ajal. Jääb 245 aastat vene võimu all.

    Võrdluseks võib võtta Krimmi, 1774 - 1954 = 180 aastat?
    Hulga vähem, aga venelased uluvad miskist " pühast" maast?
    Keegi käis seal ristiusku vastu võtmas? Selle pärast või?
    See tegelane käis ju Konstatinoopolis kah kunagi.....
    Kui isake käsib, kuulutavad mistahes nurga maakeral "pühaks" ja tormavad vabastama, nagu näiteks "iidset vene linna " Viiburit - pool aastat ajude töötlust oli vaja ainult... sestap mee siin muretsemegi, iial ei või teada, millal kellelgi seal meie kandi nostalgia välja lööb...

    Tegelikult oli see 1954 - 1991 kah vene võim. Alles Ukraina iseseisvumisega võib öelda, et Krimm sai vene alt ära ja 2014 rabati tagasi.
    Tänaseks siis 180+37+4 viimast aastat teeb kokku 221 aastat vene võimu sealkandis. Või peaks kah 3 aastat saksa okupatsiooni , kus põlisrahvas pisut kergemat hingamist sai, maha võtma, et Eestiga üks -üheselt võrrelda.
    218 aastat. Paarkümmend aastat veel minna, et sama kaua venelaste poolt anastatud olla kui meie olime...
    01.05.2018 18:53
    stalinlasi venelasteks ?
    Kas nii on peenem? kohe palju eetilisem ja õilsam ?
    02.05.2018 02:59
    Mul laiale ringile 1.küsimus kuidas saavad veel väiksemad riigid hakkama ilma natota,voorvägeteta?nagu luksxburg,švitsi ja selliseid on suhteliselt palju maailmas?vastus nad ei mölise ega röögi ,kelgi.ja neil oma rahvuspolitiika.ja nad tüki kuhugi rind oieli ees oma egot toestama.elavad rahulikult oma elu.
01.05.2018 08:55
Eesti K- Valitsus ohverdas Eesti Venemaale, Venemaa huvide kaitseks.
01.05.2018 08:55
Oh jummel kyll, isegi Toolisklassi rahvusvahelise solidaarsuse paeval maha ei rahuneta.
Votke eeskuju Soomest ja Iisraelist kui omal nupp ei nokki ja nii lihtne see geopoliitiline laveerimine ongi. Enda peale tuleb loota, oma tarkusele ja joule, tehke ennast soltumatutena Venemaa jaoks ahvatlevamateks kui nende koosseissu inkorporeeritutena ja ei juhtu teie "Banaaniaga" miskit.
No ja pliiis, otsige moni ajudega valisminister, laheb kasuks.
01.05.2018 08:55
Eriti piinlik oli vaadata kuidas Eesti poliitiline eliit neegri ees lömitas....ei usu et Trump sellest kuulnud poleks ..........................seepärast võetaksegi nüüd Balti riikide presidente kambakaupa vastu ,aga näe Kimiga, kel on selgroogu sõidab ta nelja silma all kohtuma....
01.05.2018 08:57
On see õige, et meie vabal tahtel ja USA soovil muutsime endid koos Balti kambaga "USA oblastiks" saades sellega ühtlasi neile Venemaa vastaseks sõjaliseks platsdarmiks ja endid kindlaks sõjaliseks märklauaks st hävivaks riigiks. Seda kõike hoolimata siinse rahva ja riigi turvalisusest. Poliitikud on rahvast eemaldunud harrastades lisaks ka kõige idiootlikumat politiseeritud majandust. Kui kahjud miljardites siis vingutakse mõnekümne tuhande või mõnesaja tuhande pärast. Ees aga ootavad veelgi hullemad ajad seoses Kolhoosi poolt uue eelarve mahus lõpetatavate toetuste andmisega kui ka hullunud USA sõjaliste ettevõtmistega.
Lahe on hävida USA soovil ja Ukraina nimel.
01.05.2018 08:58
Eesti on end vabatahtlikult paigutanud USA Vene vastases võitluses kõige ohtlikumasse eesrindelõiku , võttes enda peale esimese löögi. Milline lollus tegelikult. Seda on teinud idiootlikud poliitikud alates Laarist ja kuni praegusteni mikserite, mihkelsonide, ansipite ja paetideni. Meeletud lollid. Ei grammigi tarkust ega kavalust.
01.05.2018 09:00
Reinsalu oli see kangelane, kes käis isiklikult palumas USA kongressis nende vägede eesti toomist. Ja maksta kinni okupatsioonivägede kohaloleku kulud.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 09:54
    Ja ongi nii, Eesti poliitilisel eliidil pole ajusi, olematu eelnev tookogemus on rumalate otsuste pohjuseks.
    Vaidan, et puusse panite nii EL kui NATO-sse astudes. Otsus astuda oli kyll oige, kuid labiraakimisi pidasi halvikud, keda ykski ajudega arimees oma firmasse ealeski ei palkaks.
    Nii EL kui NATO vajasid teid rohkem kui teie neid ja kiire oli nendel, mitte teil.
    EL astumisel voisite vabalt valjakaubelda oma saarte eristaatust ja Hiiumaa ning Saaremaa oitseksid tana sama edukalt kui kymneid liinilaevu paevas voorustav Ahvenamaa.
    NATO-ga liitumisel voisite kokkuhoida vahemalt 1,5% SKP-st, te panustate sinna niigi suurustejargu rohkem kui selle liidi liikmed Laane-Euroopas - te panustate ju oma territooriumit ja eesti rahvast eluskilbina in corpore.
    Eesti hada, suurim hada on see, et voimu haarasid need, kes ainult tahavad, kuid ei suuda, kes aga suudavad, neile te ei anna.
    01.05.2018 14:21
    Kuule, juudikõbi. Kas viimane, neljas noor naine ka enam ei anna, et pead siin delfinaariumis oma frustratsiooni välja valama? Või on oksake hoopis ära kuivanud?
    01.05.2018 18:59
    tulnud, kena ja armas teda lugeda.
01.05.2018 09:03
et küsiks teadlastelt rahvuslastelt ja marurahvustelt, kas Eestimaal on olnud kunagi oma poliitikad peale Lembitu langemist.Mängime ainult iseseisvat riiki
01.05.2018 09:03
Kahju et meil ei ole Soome mõttemalliga poliitikuid, kes oskavad hästi läbi saada Venemaaga ja läänega. Soome oskab ajada poliitikat, nii et Soome saab head kasu, headest suhetest Venemaaga ja USAga-Soome põhimõtte on eelkõige, see et Soome huvid on kõigetähtsamad. Soomlased on pikkapoliitilise ajalooga rahvas, nende eliit soome-rootslased, ei ole moonaka mentaliteediga, kes oskavad ainult isandate ees küürutada....
01.05.2018 09:04
1945 Jaltas jagasid kolm vägevat meid vene alla, ons usakad või inglased vabandanud?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    01.05.2018 15:27
    Eesti pole Atlandi Hartat kunagi allkirjastanud. Hartaga ühines Nõukogude Liit jt riigid. Nende eksiilvalitsused asusid Londonis.
    01.05.2018 16:25
    Atlandi harta käiski rohkem koloniaalriikide pihta, sest nende all olid rahvad kes vajasid selle raames iseseisvust ja -otsustavust, seega NLiit kui allkirjastanu rikkus selle raames ju siis kahte allkirjastatut kokkulepet, nii harta kui jalta.. ;)
    01.05.2018 17:55
    Atlandi Harta ei käsitlenud mingeid kolooniaid. Hartaga liitusid näiteks Prantsusmaa, Poola, Tšehhi, Norra, Belgia, Hollandi eksiilvalitsused, mis asusid Londonis.
    Jalta konverentsil aga otsustati NLiidule anda välja Saksa poolel olnud Nõukogude kodanikud. Ja anti välja isegi neid, kes polnud kunagi Nõukogude kodanikud olnudki.
01.05.2018 09:05
Nagu ütles kunagi H.Aasmäe, et iseseisvana saab end positsioneerida riik, mis omab elektrienergiat OMA TUUMAJAAMAST ja kus elab vähemalt 5 miljonit elanikku, et tagada sotsiaalne võimekus. Meie lähinaabrite hulgas on nendeks Soome ja Rootsi. Eesti Vabariigil jääda iseseisvaks jääda ei ole puhtfüüsiliselt võimalik. Nüüd on valikud meie endi kätes. Kõige valutum oleks olla osa Soomest. USA farvaatris olles muutume polügooniks. EU ripatsina muutume vaid maavarade ammutamise kohaks ning hilisemaks europrügilaks. Takkatraavi ka kildagaasi tootmise kohaks. Selleks ju seda rail balticut läbi surutaksegi, kasvõi läbi ussi mu...i. Hololei on nende lakei.
01.05.2018 09:06
Venemaa trampis ju kahe jalaga igas meie tahtmises sees. Isegi varastada ei julgetud, moskvat kardeti.
Nüüd varastavad omad rikkad palju tahavad, keegi moskvat ei karda, mida rikkam ja tàhtsam, seda rohkem varastab.
Moskva all hoidsid eestlased rohkem omavahel kokku, oli üks vaenlane, üks hirm.
Nüüd on rikaste eestlase suurimad vaenlased omad vaesed eestlased.
Nii lihtne see ongi.
Või kardab keegu USAd? Ajakirjanduski patrab igasugust värki nende presidendist, vene ajal vaid kiitsime vene juhte.
Vene ajal oli olukord vangla, nüüd näha USAd vaenlase või allutajana on haige fantaasia selle kõrval, mis vene ajal oli
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega