Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
06.08.2018 13:24
Ma hakkan aina rohkem ja rohkem veenduma, et meil eestlastena ei ole siin enam lootust. Meid mõnitatakse sinimustvalge lipuga ja öeldakse, et need värvid on ainsad mis panevad meid eestlasena tundma. Ja siis veel miski laul. Mina olen eestlane aga mina ei ole sinimustvalge. Keeran selja sinimustvalgele. Aga ma jään eestlaseks. See ei ole minu lipp ja see ei ole minu hümn. Milleks mulle sini-must-valge? Kas keegi selgitaks, miks ma pean seda kummardama? Ennast maksudest vigaseks maksma? Jah, ma hakkan venemeelseks. Vot nii hakkangi ja see on mu õigus. Ja ma ei ole ainuke. Söö s&&&a Eesti Vabariik! Mina hakkan elama Uue Eesti nimel.
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 15:04
    Mina Olen 06.08.2018 14:21
    Sul on imelik jutt. Palun selgita mulle, mis paneb Sind sinimustvalget kummardama?
    ---
    Ma ei kummarda, ma austan. Samuti austan eestlasi ja eestlust, oma esivanemaid jne. Aga sinu iba saab ajada ainult juurteta indiviid.
    06.08.2018 15:07
    Thor Gothard 06.08.2018 14:40
    Lisan veel, et sostid ehitavad sotsiaalmaju. IRL ehitab Eesti maju. Mida teised erakonnad ehitama hakkavad? Kas ka mõni erakond majanduslikult kasulikult ka mõtleb ja ehitab rahvale ehk eestlastele.
    ---
    Riik ei pea ehitama, vaid peab looma inimväärse keskkonna riigi arenguks ja tagama teatud vahendid sotsiaalteenusteks. Viimane on praegu negatiivne null.
    06.08.2018 15:10
    Mängid sõnademängu kummardamine ja austamine. Mis paneb Sind austama meie riigi sümboleid. Mida teevad sümbolid meie heaks? Me ise kujundame omale sümbolid. Kahjuks antud sümbolid ei tekita minus enam austust.
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 13:27
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Nasver" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.08.2018 13:27
Kui kõrgharidusega inimene - sageli isegi filoloog - kirjutab kohutavate õigekirjavigadega, siis on võitlus hea eesti keele eest ette kaotusele määratud. Kui iga süüdimatu inimene hakkab raamatut tõlkima ainult sel põhjusel, et ta on nõus seda tegema, siis tahaks appi karjuda. Kui naine, kui ema, hakkab tõlkima raamatut lennundusest, tahaks taas appi karjuda!
06.08.2018 13:34
Eesti ei ole iseseisev riik, kõik iseseisvale riigile omased tunnused on siin puudu. EU seadused on siin ülimuslikud ehk võõrastele seadustele alludes ei ole iseseisvusest mõtet rääkida, jääge ikka ausaks ja jätke see lause lihtsalt vahele kui ei taha ise öelda, et oleme EU oblast, siis ei maksa midagi öelda.
    06.08.2018 14:24
    Ma olen Sinuga 100% nõus. Ma olen olnud alati meie kodumaa austaja. Alati olnud sümbolite austaja. Ükspäev aga kui oma käsi lipu sisse kuivatasin, sain ma aru, et sümbolid on kaaperdatud ja kodumaast on saanud sunnitöö koloonia. Mulle aitab.
    06.08.2018 16:35
    "Ükspäev aga kui oma käsi lipu sisse kuivatasin"

    Miks ma pean nii õudsaid asju lugema?
    07.08.2018 01:55
    EL koosseisus on Eestil õigus oma haridust iseseisvalt korraldada ja EL seadused ei reguleeri vene keele õigusi selles liidus. Usun, et koos EKRE`ga julgevad nii mõnedki eesti parteid kehtestada täielikult eestikeelse riikliku hariduse.
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 13:37
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "." poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.08.2018 13:37
Me ei vaja mingeid maju, me vajame, et okupantide järglased austaksid eesti riiki ja eestlasi ... kui ei siis kodutee idapiiri taha on neile valla.
    06.08.2018 13:45
    Vajame, nõuame jne. Ilmselgelt selle lipukombinatsiooni all seda ei juhtu. Sind on petetud. Püüa seda lihtsat asja mõista. Vaata mida Sa annad ja mida vastu saad ja saad isegi aru, et Sind on petetud ja su silmad on lipuga kinni seotud. Rumal laps, meil on võimalik ka teisiti elada!
    06.08.2018 13:55
    Siinkohal nõus. Mingeid maju me ei vaja.
    Meenub nn.tark maja Rakveres ja kus sinna kanditi alles raha...... ma saan aru, et valimised lähenevad raha vaja aga siiski mingi piir võiks olla. Veel üks maja? EI !!!

    arileht.delfi.ee/news/uudised/suurim-t agasinoue-eas-i-ajaloos-rakvere-tark-ma ja-laks-pankrotti-tagasi-tuleb-maksta-2 -6-miljonit-eurot?id=77900528
    06.08.2018 15:37
    Pärsia shahhil oli 1971. aastal keset ääretut tühjust tohutu pidu. Kohal olid kõikide tähtsamate riikide juhid. Maksma läks see tsirkus sadu miljoneid. Külaliste jaoks püstitati luksuslikke telke. Rahvas vaevles viletsuses. See päädis hiljem teadagi millega. Mul oli eriti veider vaadata, kuidas paraadmundris shahhi käppa surus sm. Ceausescu. Kas ta teadis sel viietärnihetkel, kuidas ta oma elu lõpetab?

    Pole vaja raisata raha ei majade ega telkide peale. Tehke lihtsalt Eesti, kus ilma eesti keeleta hakkama ei saa. See on väga odav.
06.08.2018 13:41
Vene keele kasutamise peaks keelama ja hakkama seda jark järgult rakendama. Näiteks võimukandjate esinemine vene keeles peaks olema häbiväärne ja avalikustatud. ETV`s ei tohiks kõlada ühtki vene sõna. Tõin vaid mõned näited, kuid kuskilt peab asi alguse saama.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 15:19
    Mina Olen 06.08.2018 14:32
    Ise me oleme selle eestluse ära nusinud.
    ---
    Jah. Ja sellepärast tuleb lõpetada igasuguste okupantide ja nende järglaste pilpa peal hoidmine. Eesti tuleb dekoloniseerida (ilus väljend, aga ma ei tea kuidas seda reaalselt saavutada) ehk siis sinusugused saada tagasi idapiiri taha või kuhu iganes. Alustada tuleb maksumaksja kulul venekeelse hariduse andmise lõpetamisest maksumaksja kulul.
    06.08.2018 15:22
    "Näiteks lepime Venemaaga, et saame oma piiri tagasi, kulla tagadi, tema vötab oma rahva tagasi, aga vastkaaluks oleme Venemaa tolliliidus ja astume välja Natost."

    Mina võtaksin selle pakkumise vastu, sest see on hea. Venelased kaoksid ju Eestist.

    Kahjuks on elu näidanud, et Venemaad ja venelasi ei saa usaldada. Seega oleks selline leping utoopia. Jään edasi koos Õhtumaaga.
    06.08.2018 15:31
    "Eesti tuleb dekoloniseerida (ilus väljend, aga ma ei tea kuidas seda reaalselt saavutada)"

    1. samm. EV kodakondsuseta kurjategijad.
    2. samm. Vene Föderatsiooni kodanikud.
    3. samm. Hallid passid.
    4. samm. Naturalisatsiooni korras antud kodakondsuste kontroll. (Pool)umbsed kaotavad passid.

    Ma ei hakkaks välja saatma eesti koolides õppinud noori, kellele ei meeldi punaarmee. See oleks mõttetu. Samuti oleks mõttetu raisata raha vanade inimeste peale. Muu on täiesti tehtav.

    Ah jah, vajalik oleks ka vaimne dekolonisatsioon. Leedus arvatakse, et poola ja vene keeles raamatute kirjutamine on igati tore, aga sellised kirjanikud orienteerugu Poolale ja Venemaale. Meil annab Kirjanike Liit välja venekeelse kirjanduse preemiaid. See on tõsiselt haige. Vene keeles kirjutajate jaoks on olemas Venemaal tohutu venekeelne turg. Eesti ülesanne on tegeleda eesti keelega.
06.08.2018 13:54
Kas Saksamaal on türgi keele majad ja Rootsis serbia keele majad näiteks? Jee, isamaaline poliitik...
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 13:57
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "nojah" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.08.2018 14:19
Kui see teema oli valimispropakandaks mõeldud -siis vabandan. .Põhimõtteliselt on Lasnamägi ju nõuka alal ehitatud venelastele.Seal on ju keegi aktiivne kesikute broiler juhtimas Nõuka aegses stiilis ja venemeelne Maksumakja.raha paistab ,et on nagu ratsahobuse si--a -las ta lahendab probleemi.See on ju ühine muulaste probleem Mida veel riigi raha raisata . Õige ettepanekuga tuleb vene kogukonnal lahendada see probleem koos kesikutega .Sealt võib mitu eesti keele maja või pinda leida.
Maksumaksja raha ei ole vaja kulutada. Kesikud maksku. Arvasin ,et soov lahendada probleem on olulisem. See ongi erakondade suurim viga -arutlete ,kaasate ministeeriume -AGA EI OSKA LIHTSALT LAHENDADA.Ikka suure vahu ja eneste reklaamiga.Tahtmises on tegelik asi.AINULT TAHTMISES
.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 14:55
    Toidulaud ja pangakonto on inimese enda teha. Mine ja otsi tööd-ära nuta.Sa rüvetad oma sõnadega sini- must valget. Ma ei tea kui vana sa oled ,aga väärtused on sul tõesti paigast ära.Mõtle ennem ,mida ütled.Me elame päris normaalselt selle kohta et nii palju aastaid ajusid pesti.Tundub ,et oled ajupestute järglane...Vot see on tõesti KARMA.Sind ei saa keegi aidata-kui ainult sina ise.
    06.08.2018 15:14
    Jumal tänatud, et oskan ise hakkama saada. Ilma riigi abita. See ei pane mind riiki armastama. Ma olen alati armastanud oma kodumaad, aga kusagil on piir ja minu piir on kätte jõudnud.
    06.08.2018 15:15
    Rüvetan oma sõnadega mingeid värvitoone? Jää reaalsks. Ela oma laste ja pere nimel, mitte kellegi ette antud värvide nimel!
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 14:29
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "nojahh" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    06.08.2018 16:12
    "Vene keel on nendele vajalik, kes tahavad uurida Eesti ajalugu-sest paljud arhiivi dokumendid on, Eesti arhiivides saksa ja vene keelsed..."

    Ometi ei kirjutanud Sa saksa keele õppimisest mitte midagi. Jah, Eestis on viimasel ajal levinud humanismikeepi mähkunud "kolme kohaliku keele" diskursus. Põhineb see 19. sajandi nostalgial. Asja naljakas külg: selle diskursuse pooldajad tavaliselt saksa keelt ei oska või tönkavad seda vaevu. Mõned räägivad ka halba eesti keelt. Kolmainsus taandub seega ühele inimkeelsele Allahile.

    Mis puutub arhiividesse, siis olen kokku puutunud isikutega, kes on arhiivipolüglotid. Rääkida nad neid keeli aga ei oska.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastus. Vasta anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 14:34
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "xxx" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 14:42
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Lisa" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.08.2018 14:49
Kas nüüd pannakse mind, eestlast, vangi ja sunnitakse sümboleid armastama? Sorry, ma armastan oma kodumaad ja oma perekonda, ma armastan oma keelt ja oma sõpru. Ma ei armasta orjapõlve. Maha orjus! Au sisse Vabadus, Võrdsus ja Vendlus!
    06.08.2018 14:59
    Armasta edasi, kes keelab!
    06.08.2018 15:14
    "Au sisse Vabadus, Võrdsus ja Vendlus!"

    Ühes eestiaegses tõlkes polnud 'égalité' tõlge mitte 'võrdsus', vaid 'ühetaolisus'. Kuna Prantsuse revolutsioon oli ebavajalik jälkus kuubis, siis oli see tõlge minu arvates väga õnnestunud.

    Pealegi ei tea mitte keegi, mida 'võrdsus' peaks tähendama.
06.08.2018 14:57
Huvitav, kas Viktoria Ladõnskaja-Kubits sobiks EKRE`sse? Kui ei, siis miks?
06.08.2018 15:09
Lõpetage juba ükskord raha põletamine ja muidu tsirkus. Saab ka palju odavamalt. Toon ära paar olulist punkti:

1. Avalik ruum eestikeelseks. Kes ei oska, käib riigiametites tõlgiga ning näitab kohvikus näpuga. Tartus viskavad juba vene vanamoorid näppu, sest "neli tükki seda" on ilmvõimatu viiekümne aastaga ära õppida. "Kana" on ka väga raske sõna.

2. Riiklik haridus eestikeelseks. Kinodesse ainult eestikeelsed subtiitrid.
Täiskasvanud õppijate jaoks on raamatukogud, internet, toidupoe riiulid, trenn, huvialaringid jne. Esmajärjekorras tuleks lõpetada värske umbkeelsuse tekitamine. Näen Tartu tänavatel palju vene keeles rääkivaid tudengeid. Tegin veidi statistikat ning uurisin vilistlaste nimekirju. Vene nimedega isikuid on nendes ülivähe. Mida see tähendab? Seda, et poolumbkeelne saabub oma "täht+number" keeletunnistusega ülikooli, aga langeb välja, sest ta ei saa eesti keeles hakkama?

Raha, mis jääb alles, võiks paigutada eestlust arendavatesse projektidesse. Lugesin hiljuti nt ühte akkadi keelest tõlgitud raamatut. Sain aru, et tõlkija pidi suure osa tööst tegema vabal ajal ja ilma rahata. See pole hea. Raha temasuguste jaoks on olemas. Praegu lihtsalt kurjade babüloonia...er...vene nõidade käes.
    06.08.2018 15:20
    Meil on samad vaated aga Sa kardad lihtsalt ühte sammu edasi astumast. Ühel päeval saad aru, et see mida soovid, selle vastu ka seistakse ühe ahne klikina. Kuna just Sinu soov saada eesti meie oma eestlastele- on keelatud. Sest kui seda soovid, oled venemeelne jne.
    06.08.2018 15:47
    Meil ei ole samad vaated. Mina ei ole utopist. Eesti jaoks ainuvõimalik tee on Õhtumaa. Jah, ka Õhtumaaga on murekohti, aga Venemaaga neid võrrelda ei saa. Venemaa ongi ainult üks suur murekoht.

    Muide, enne Teist maailmasõda asutati Tallinnas Inglise Kolledzh ja Prantsuse Lütseum. Mõlemad olid poliitilised projektid. Nende eesmärk oli nõrgestada saksa ja vene keele ülemvõimu. Eesti pidi olema võõrkeelte valikus vabam. Praeguse seisuga peaks võitlema inglise ja vene keele ülemvõimu vastu ning soodustama rohkem rootsi, soome, saksa ja läti keele õpet. Seda väga palju just ei tehta.
    06.08.2018 18:57
    Ma isegi ei tea kus see inglise kolledzh asus, kuid selle praeguse kohal asus Tütarlaste Kommertsgümnaasium kus õppis minu ema.
06.08.2018 16:23
Ei viitsinud seda jama ... a la parendame , tõhustame, lõpuni lugeda.
Mul ainult 1 küsimus -
kuidas küll umbes aasta tagasi riiki saabunud, hiinlane, jaapanlane, mis iganes rahvusest inimene kes pole nakatatud suurvene sovinismist ... suudab kohaliku keele ära õppida ja selles isegi TV ekraanil normaalset suhelda reporteriga ja siin sündinud kasvanud sovjet ei mii- ei möö -ei kukeleegu i 25 let spusja?
    06.08.2018 16:31
    Sest shovinism on väga raske vaimuhaigus. Kui Pablo Neruda oli Briti Impeeriumi aladel diplomaat, siis kohtus ta Indias elavate brittidega. Pablo sai kreepsu, sest brittidel puudus huvi kohaliku keele ja kultuuri vastu.

    Shovinistile võid raha ja võimalusi kurku toppida, aga kasu on sellest väga vähe. Ainuke lahendus on eestikeelne avalik ruum ja eestikeelne riiklik haridus. Muu on raha põletamine.
    06.08.2018 16:34
    Muide, shovinismi all kannatavad ka paljud Eestis elavad britid, prantslased, sakslased, itaallased jne.

    Ei ole vist väga ilus, kui 5-10 aastat Eestis elanud inimene pöördub mu poole inglise keeles. Mina nii julmalt nende kodumaal ei käituks.
06.08.2018 16:42
Loen teie koommentaarid, kallid eestlased, ja naeran.

Kas venelasi vihkama on tõesti teie uus rahva idee? Midagi enam ei ole?

Kui ei ole, siis õnnitlen teid: teie ajud on edukalt pestud ja poliitikud võivad teiega teha kõik, mis tahavad.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 16:56
    Ma olen siin sündinud ja ei lähe kuskile, talutüdruk. Kas sa tõesti arvad, et mul ei ole ükskõik, kuidas ma räägin võõrkeelt?

    Sa oled absoluutselt ajupestud. Peale keelt Eestis vist probleeme ei ole. Venelased kaduvad ära ja kõik muutub paradiisiks, eks?

    Kui teie keelt on vaja nii palju riigi poolt kaitsta, et see ei sureks ära, mis on sellest keelest kasu? Mis kasu saavad inimesed sellest, et õppivad perfektselt rääkida teie peaaegu surnud keelt?
    06.08.2018 17:11
    Jah , no ehtne kotipoisi teemapüstitus ... a la kas mulle kotti ka midagi pudeneb, mis mu tühja koti püsti hoiaks.
    Pozner on sellele küsimusele väga hästi vastanud ühel kohtumisel Lätis, kus põmmpead kõhud püsti oma sovjetijora ajasid
    Copy
    Läti venekeelsed elanikud peaksid oskama läti keelt ja meeles pidama, et Läti põliselanikud on lätlased, ütles oma loomingulisel õhtul Riias tuntud Vene ajakirjanik Vladimir Pozner, kes kutsus venelasi mitte unustama, kes on maal peremees.
    „Tunnistagem, et Baltimaade põliselanikud, lätlased, eestlased, leedulased, suhtuvad Venemaasse enamuses halvasti.
    Ja see on mõistetav: neil on selleks kõik põhjused. Eelkõige ajaloolised. Me kõik mäletame, ma loodan, Molotovi-Ribbentropi salaprotokolli, me kõik mäletame, kuidas tuli enne Suurt Isamaasõda siia sisse punaarmee, me kõik mäletame vägivaldset kollektiviseerimist, et sadu tuhandeid neid inimesi saadeti Siberisse (ma loodan, et me mäletame seda).
    Mäletame, mis oli pärast sõda. Jah, vabastasime need maad fašismist, aga olulisel määral oli ka see okupatsioon. Keegi ei küsinud: kas te tahate või ei taha olla Nõukogude Liidu osa?“ rääkis Pozner Vesti.lv vahendusel.
    Ja loomulikult, kui juhtus see, mis juhtus – Lätis on ikkagi väga palju venelasi, märksa rohkem kui Leedus ja Eestis – tekkis agressiivsus mõlemalt poolelt. Aga kuulge: te elate maal, mida nimetatakse Lätiks, aga paljud ei räägi läti keelt. Miks? Ma ei saa sellest üldse aru.
    Nojah, see oli Nõukogude Liidu osa, aga mis siis. See ei ole ju ikkagi teie maa – ma pean silmas venelasi – see on nende maa. Ja tuleb kindlasti püüda keel ära õppida!“ teatas Pozner.
    „Lätis ei saa olla vene põlisrahvast, nagu ei saa venelased olla põlisrahvas Ameerikas, kui nad ka seal sünnivad. Põlisrahvas on põlisrahvas! Ma ütlen välja oma arvamuse. Te pole nõus? No terviseks siis!“ kuulutas Pozner.
    07.08.2018 11:53
    Latõnskaja püstitas probleemi ja vastus tuli KURJALT ATEISTILT. Tegelik venelaste suhtumine .Mida rohkem sõna võtavad ,seda kindlamini saan aru ,et ei ole mõtet NEID integreerida. Seda enam mõistan ,et nende koht ei ole siin.Ma ei saa aru -mida nad siin teevad?Kõrval on suur ja lai maa ,kus nad endid saaks tunda esimese sordina .Siin ei sorteerita,siin elatakse.Ise määravad ,kuhu nad kuuluvad.Ainult valitsusse EI TOHIKS KUULUDA.muulased.Valitseks oma maad rahvast ja ise.
06.08.2018 17:26
Venelased on Balti riikides elanud sajandid aastaid. Unustasid Balti kubermangud? Eesti ei ole ainult "teie maa".

Kui tahate, et siin õpitakse teie surnud keelt, ärge pistke seda meie näkku. Inglismaal kõik õppivad inglise keelt ja probleeme motivatsiooniga ei ole, Taanis kõik õppivad taani keelt ja probleeme motivatsiooniga ei ole. Aga kuidas on Eestis? Õpi eesti keelt, ja võib olla saab sinust teise klassi kodanik.

Kui samas stiilis jätkate, siis aeglaselt hakkab Eesti hääbuma. Tõelised eestlased-patrioodid ju töötavad Soomes, Rootsis jne.
    06.08.2018 17:39
    "Õpi eesti keelt, ja võib olla saab sinust teise klassi kodanik."

    Täpselt sama on olukord ka teistes riikides. Arnold Schwarzenegger teadis, et tema laeks jääb Kalifornia kubernerikoht. Presidendiks ta kandideerida ei saanud. Ta sai kodakondsuse naturalisatsiooni teel ehk on nn. "teise klassi kodanik".

    Ka "võib-olla" on teistes riikides ilusasti olemas. Ükski riik ei pea kellelegi kodakondsust andma. Isegi üliheadele riigikeele oskajatele ei pea.

    Pikaajaliselt Eestis elanud venelased ei puutu aga üldse teemasse. Nemad on EW kodanikud või nende järeltulijad ning seega automaatselt sünnijärgsed kodanikud.

    Naturalisatsiooni võimalust kasutavad praeguses Eestis Nõukogude okupandid ja nende järglased. See on tegelikult Genfi konventsiooni mõnitamine. Pärast okupatsiooni peavad okupandid minema tagasi sinna, kust nemad või nende vanemad tulid. Muu on teiste riikide vägistamine ja pehme genotsiid.
    06.08.2018 17:44
    "Unustasid Balti kubermangud?"

    Ei unustanud. Aga need langesid status provincialis'e ehk Balti erikorra alla. Asjaajamiskeel oli saksa keel ning seda ka Venemaa Keisririik austas. Kuni Aleksander III-ni.

    Pärast Põhjasõda saadeti Eesti aladelt riigiasutustest venekeelseid dokumente tagasi. Vastu neid ei võetud. Ehk siis, huvitaval kombel venestati vahetult pärast Põhjasõda vähem kui nüüd. Siis oli muidugi saksaatamine, mis polnud ka just hea. Vähemalt moodustas see kaitsekihi venelaste vastu.
    06.08.2018 22:08
    Ma olen Sinuga nõus! Me kohtleme venelasi teise järgu inimestena. Me peaksime oma venelastest lugu pidama ja nemad peaksid olema sillaks vene ja eesti suhetes.
06.08.2018 23:42
Eesti keele maja EV-s on otsesõnu apartheidi seadustamine!
Soovitaks igasugustel ajakirjanikel ja poliitikutel teha selgeks termin apartheid!
Uut LAV-i ehitatakse?!?
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega