Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
31.05.2018 19:04
Tänapäeva vaesed lapsed--- linnas käib ema toidupangast süüa toomas...saab seda ühekülgsust ,mis pihku pistetakse, maal pole sedagi võimalust, odav toit on kõik e- ainetest pungil (sunnitud terviserikkumine, mis hakkab kiiresti tunda andma), tuba külm või pidev kolimine( järjekordne teriviserisk), koolis pidev ilkumine, kuna riideid pole, nutitelefoni poole ... kui sellisetes tingimistes kasvav laps ükskord täiskasvanuks saab, siis on ta üsna inimvare tüüpi.

KAS SELLEKS OLI VAJA OMA RIIKI ?
    Näita vanemaid (12) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 10:28
    Ühe lapse pensionimaksjaks kasvatamine kestab 25 aastat ja on ekvivalentne 200kEURi suuruse panusega.
    01.06.2018 10:57
    küsimine 31.05.2018 23:26Kas siin on grafomaanide kokkutulek?
    Kasutaja suurem tähelepanu, yokolik riik, selgitus, miks eestis(?!) ... kommentaarid sellele artiklile (18),.../

    See on hea, et sa eile õhtul mu kommentaarid üle lugesid... praeguseks on neist alles jäänud üksnes 15.
    Ja mille pärast mu kommentaare kustutati.. ma ei sõimle, ei räuska, ei vannu, põhjendan oma ütlemised ka ära,....!? Sisuliselt delfi on võtnud omale õiguse mistahes kommentaar omatahtsi kustutada, vastaku see tema poolt etteantud reeglitele või mitte...see delfi taoline käsitlus on muutunud täiesti jaburaks ja riigivastaseks aktiks.
    Inimene saab õppida vaid siis, kui ta ta teab tehtud vigu... aga millised olid minu tehtud vead!?
    Üks kommentaar mida kustutati, kõlas umbes nii...
    ...eestis on tuhandeid naisi, kes soovivad last, aga nad meest ei taha. Kas nende naiste lapsed on teistest halvemad? see oli vastuseks neile ,kes siin räuskavad, et naine on justkui süüdi, et kasvatab üksi last. ...Aga ka taolised naised soovivad vajadusel riigiabi ja toetust( 400 euroga last ei sünnita ja lennukilt külvatud lapsetoetus pole sisuline abi) ja nad pole mõelnudki eluaeg riigi abil parasiteerima.
    01.06.2018 12:09
    pugesite riigikokku, teades,et vaid sealse palgaga on võimalik meie riigis ära elada! sellepärast te tunnistage kõigepealt endale, et ei läinud mitte teiste elu paremaks muutma vaid ikka ainult enese, sellest ka selline riik, selliste seadustega js sellises olukorras.
31.05.2018 19:06
Peale sõda olid inimesed puruvaesed, aga nad jäid ikkagi inimesteks. Mitte kedagi ei jäetud ilma leivata, ilma öömajata, kõiki peeti inimesteks, kellest hoolida.
Oravate võimulesaamisest alates eestimaal midagi läks väga katki--- hättasattunut ei peetud enam inimeseks vaid a- sotsiaaliks, keda togiti jalaga ja lükati endast eemale, kellel justkui polekski elementaarseid vajadusi...
See oravate poolt eesti eesti segipeksmine, vaeselt leivatüki ära krahmamine (mis see miljonärile makstav sots. toetus muud tähendab), vaestelt majanduslike võimaluste kinnikeeramise abil ka sünnitamise võimaluse läbilõikamine ...SEE ONGI RIIGI LÕHKUMINE MEIE KÕIGI SILME ALL., RIIGI PÕHISEADUSELE SÜLITAMINE.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 05:24
    Kes see neid 3+ peresid ründab? See kehtib vaid siis, kui peres on palju lapsi kuid keda ei suudeta korralikult üles kasvatada. Majanduslikult heal järjel (st. suudavad lapsed üles kasvatada ilma suuremate rahaliste probleemidega) on väga tore nähtus. Tüüpiliselt nendes peredes lapsed oskavad hästi arvestada üksteisega ja tekib kokkuhoidvusetunne perega. Probleem tekib siis kui need inimesed hakkavad teiste eluvalikuid kritiseerima (ala miks sul pole sama palju lapsi kui minul). Ründa keegi paljulapselisi ilmaasjata, vaid need inimesed kellel nagunii on iga asja peale midagi öelda.
    01.06.2018 10:31
    #To asotsiaal 01.06.2018 05:24
    Kes see neid 3+ peresid ründab?#

    Ega enam ei julgeta rünnata nii akiivselt, kui 20 aastat tagasi, kui toimus aastasündivuse kukkumine okupatsiooniaja lõpu 25k pealt vabanemise 12k peale. Nüüd on "vabaduse" kallid viljad käes 0,5 miljoni sünnitmata lapse näol.
    01.06.2018 16:39
    Siis mida sa räägid, et praegu rünnatakse? Tundub, et elad ise ka 20 aasta taguses ajas veel. Kus sul nii täpsed arvud sünnitamaga jäänud lastest? 20 aastat oled rasedaid kontrollinud ja arvet pidanud?
31.05.2018 19:09
lugege eesti riigi seadusandlust, mis ütleb otse --- vaeste naiste lapsed pole eestimaale vajalikud.
- min emapalk pisut üle 400 euri --- on kindel, et sel emal pole mingeid sääste ja 400 euriga pole võimalik ennast ja last eestis ülal pidada ( üüripind, mähkmed, lapsel kogu vajalik, enda vajadused...).
- sots toetus, töötu abiraha on niivõrd pisikesed ja muutumatud suurused ,et vaesel naisel ei saa last olla.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 10:33
    Vanemahüvitis kehub vaid lapsi sünnitama. Kehub ka seda, kes on tunnetanud, et ei suudaks oma sünnipärase väikese võimekuse tõttu ise lapse kasvatamisega hakkama saada. Kuna vanemahüvitise maksmine ei lisa vähevõimekale sünnipärast võimekust, siis on sünnitama kehutud vähevõimekas 1,5 aasta pärast olukorras, mida oleks ise vältinud, s.t. on nüüd 1,5 aastase lapsega, keda ilma kõrvalise abita kasvatada ei suuda.
    Niisuguste kohta on meil vanasõna: aita sant sauna, siis aita ka lavale ja siis aita ka kõike järgnevat.....
    01.06.2018 16:41
    Aga miks sa arvad, et võimekuse taha see kõigil jääb? Heal tasemel sportlased ei soovi ka kõik tippsportlasteks minna, kuigi nad oleks selleks piisavalt võimekad. Seega tee vahet inimeste vabal tahtel ja nende võimekusel erinevaid asju teha.
    01.06.2018 17:53
    Asots omistab geenidele animistliku või isegi antropomorfistliku olemust, mis just kui omaks eraldiseisvat tahet.
31.05.2018 19:11
ma tahaks selle sooja õhu puhumise asemel lugeda Yoko põhjalikku aruannet, mis ta on olukorra muutmiseks reaalset teinud. Meenub vaid see, et oravate ajal külmutati lastetoetus kümneks aastaks 19 euro peale.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    31.05.2018 21:30
    Nõuka ajal polnud ka ohtu töötuks jääda. Kõik, mida saada oli, oli ka ülimalt odav.
    01.06.2018 05:32
    Sest inimestel on erinevad sissetulekud. Kui suure majaga tippspetsialist saab lapse ja jääb koduseks kaob tema sissetulek ju täiesti.
    01.06.2018 10:34
    Küsimus pole parempoolse maailmavaate probleemides, vaid selles, et suur osa neist, kes deklareerivad ennast parempoolseks, ei küüni selleni. Ei küüni parempoolsuseni tõusikud. Nad küünivad vaid parempoolitsemiseni, mille korral deklareeritakse endaga ise hakkama saamise põhimõteet, kuid samas ollakse tegemas kõike, et saada osa ühiskassast teiste toetust. Tõusik arvab ennast juba jõukaks, kuid samas ei suuda loobuda vaese inimese sotsabi vajadusest. Õnneks on võimalik tõusiklikkuse lastehaigust läbi põdeda ja siis muutub ka ennast parempoolseks deklareeriv partei parempoolitsevast parempoolseks.
    Riigikogusse tulnud idee imiku toetuseks, kui ühesuguseks lastetoetuseks, muutsid tõusikute esindajad vanema elustiili toetuseks. Kuna elustiil sõltub jõukusest, siis saadigi ühtlase lastetoetuse asemel vanemate elustiili toetus.
    Kes soovib võrdselt imikuid toetada, peab nõudma imikutoetuse lõpetamist vanemate elustiilitoetusena ja muutmist lapsetoetuseks.
31.05.2018 19:19
Toome parem moslemeid :D
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 05:32
    Kuule iibespetsialist, tähelepanu kirjutatakse kokku.
    01.06.2018 10:40
    Nagu näitab Pransusmaa kogemus autopõletamise alal, ei kohane kohaliku eluga ka kolmanda põlve immigrandid. Igal juhul on parem üks laps eestlase perre juurde, kui olla sunnitud eesti laste asemel siia kutsuma tulnukaid mujalt. Nende teenitud raha suunavad immigrandid oma vanemaile kodumaal ja hiljem on neil ju vaja hooldada ka oma vanemad vanuritena, sest neis riikides on iive positiivne seetõttu, et seal pole pensionisüsteemi, mis võimaldaks vanurite hoolduse lükata teiste kasvatatud laste kaela.
    01.06.2018 16:44
    Nii tore, et sinu lapsed on siin teadmisega, et asotsil oli vaja omale kindlustada muretsi pensipõlv ja muidu poleks neidki. Väga südantliigutav jutt lastest ja inimestest.
31.05.2018 19:20
kuidas riik tagab meie laste elukvaliteedi? lasteaiad küsivad 100 eur lapse pealt ja silm ka ei pilgu, riik siinkohal ei toeta kuidagi, jm toetused on ka minimaalsed. aga kui vaja uue auto jaoks teil ministritel raha, siis kohe on see olemas, hüvitiste jaoks, kuigi riigikogulane jõuaks ise bensiini osta nagu 3 lapse ema, kes üksi nt lapsi kasvatab ja 1000 eur palka saab. mis elukvaliteedist me siin siin üldse rääkida saame, kui rasvaste sõrmedega ahned hüvitiste õgijad on meil riigi juhtideks?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 05:35
    Kuskil pole garantiid, et nad kasvatavad ühiseid maksumaksjaid. Kõikidest ei saa kindlasti maksumaksjaid erinevate põhjuste tõttu ning paljud kolivad pikaks ajaks välismaale. Põrsast kotis ostma ei hakka..
    01.06.2018 10:42
    Miks Sa praeguse pensionisüsteemi juures seda sama asja ei kritiseeri? Ei korjata ju ka praegu raha inimese vanaduseks 45 aasta peale ette, vaid raha praeguse vanuri pensioniks tuleb praeguse palgasaaja palgalt 20% võetava sotsmaksu pensioniosana jooksvalt läbi Pensionikassa, kus on vaid ühe kuu pensioniraha. Nii palju kui iga kuu Pensionikassasse sotsmaksu pensioniosa raha tuleb, nii palju ka kohe vanurite pensioniks makstakse ja seda olukorras, kus osa pensionimaksjaist lapsi on läinud vangi või välismaale. Seega, saad juba praeguse kommunistliku poolsolidaarse pensionisüsteemi korral küsida, mida teha vangi või välismaale läinud laste vanemate pensioniga?

    Kas Sa soovitaks ka pensionita ühiskonnas lapsi mitte muretseda?
    01.06.2018 16:45
    Mis soovitused? Iga inimene tehku selliseid valikuid nagu soovib. Laste saamist nüüd kellelegi peale suruma ja soovitama hakata oleks eriliselt tobe.
31.05.2018 19:21
see kvaliteedi tagamine on suuresti riigikogu liikmete vegeteerimise teha....
    01.06.2018 06:32
    Kellel nupp nokib peaks oma andeid kasutama, mitte tatiseid parasiite kasvatama hakkama.
    01.06.2018 10:43
    Inimesed sünnivadki erivõimelistena ja seda kirjeldab Gaussi jaotus, mille laius on kujunenud miljonite aastatega selliseks, nagu see nüüd on. Ka kõige võimsama haridusega pole võimalik Gaussi jaotust muuta. Küll on aga võimalik oma kohta leida võimekuste skaalal ja seega sotsialiseeruda.

    Inimene on see, mida ta suudab saavutada piisavat kestmispanust 3+ tehes, aga mitte see, mille saavutamiseks on olnud sunnitud vähevõimekuse tõttu kasutama laste mittemuretsemise võigast dopingut ja seetõttu iibepuudesse 2- hääbuma.
    01.06.2018 16:48
    Mul ka kausi jaotus. Kõik kausid on kappidesse jaotatud väga hästi. Taldrikud ja muud nõud ka, aga ei teadnudki, et on olemas eraldi reeglid kuidas kausse jaotada.
31.05.2018 19:21
Et siis ainukesed lapsed tohiksidki olla, kasvada, sündida sellistesse poolkiilaka padufeministi pedesid ülistava yoko-taoliste "peredesse?
Et kui temataoline inimese-laadne olend "töötab" riigiametis, maksumaksja kulul (100 % maksumaksja ülalpidamisel!!!), et siis ainult neis lastest kasvavad "täisväärtuslikud" kodanikud?
....." Rahandusministeeriumi andmetel töötab 23. mai seisuga Eesti valitsussektoris 116 703 inimest. ... ++++++ veel mingid "töötajad mujalt"...Kokku töötab avalikus sektoris 132 862 inimest"....
........Eelnimetatute alla ei kuulu pääste-, politsei-, tolli-,meditsiini- haridus-, kultuuri-, ...töötajad!
AINULTkeskvalitsuses, KOV-ides, sihtasutused, avalik-õiguslikud, tulundus- ja mittetulundus ühingud!!!!!!
IGALE eestlasele OMA ISIKLIK riigiametnik!!!!
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 06:38
    Aga siis ei olegi vaja lapsi saada kui võimalusi pole. Hiljem siis poolnäljas (arvuti on olemas, toidu jaoks ei jätku?) siis küsida seda. Lapsed pole kohustuslikud.
    01.06.2018 10:45
    #To kkk 01.06.2018 06:38
    Aga siis ei olegi vaja lapsi saada kui võimalusi pole. Hiljem siis poolnäljas (arvuti on olemas, toidu jaoks ei jätku?) siis küsida seda. Lapsed pole kohustuslikud.#

    Pensionisüsteem on osutunud kuritegelikuks, sest sisendab inimestele, et enam pole lastesse vaja panustada, tee vaid tööd. Kui aga pensionär hakkab nurisema, et pension on väike, seletatakse talle, et pensionimaksjaid on vähe kasvatatud. Kuritegelikkus seisnebki selles, et inimesed meelitatakse nooruses lapsi mittekasvatama ja kui pensioniiga käes ja lapsi enam ei saa sünnitada ja kasvatama asuda, siis teatatakse, et pensionimaksjaid on vähe. Justkui parastamiseks.
    01.06.2018 16:50
    Arvasin väiksena, et elul on kindel rada või skript mida peab järgima. Kool, töö, lapsed. Mingi hetk hakkas koitma, et see ei pea nii olema ja võib ise otsustada kas ja millises järjekorras seda teha. Mitte midagi ei kutsuks mind lapsi kasvatama, absoluutselt ühtegi põhjust pole.
31.05.2018 19:22
et kõikide laste vanemad ei saa tilbendada mööda erakondlikku kuuluvust, otsides kohta sealt kust paremini laekub vaid peavad tegema oma igapäevast tööd teadmises, et nende eest seisab kindlameelne ja selge maailmapildiga riigikogulane, kes ükspäev ei mõtle üht, teinepäev teist, ükspäev ei oleskle ühes, teine päev teises erakonnas. JAH NÕUSTUN REEGLITEGA! aga karjas koos määgida ei kavatse!
31.05.2018 19:23
Kindlasti ei tohiks rahaliselt toetada võõraste riikide kodanikke ja nende lapsi.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    asotsiaal
    31.05.2018 19:52
    Kes toida oma sõdureid, toidab "vabastajaid". Kes ei muretse omale loomulikku suremust kompenseerivat hulka lapsi pensionimaksjaks kasvatada, see saab kaela immigrandid võõrast ajastust.
    01.06.2018 06:39
    Oi kui hirmus. Täitsa paneb kohe suurperet muretsema selline jutt irw
    01.06.2018 10:47
    Praeguse kommunistliku poolsolidaarse pensionisüsteemi kehtides teevad 3+ panuse võimekate vanemate pered niikuinii, sest tunnetavad 3+ panust pinget ja rahuldust pakkuvana, kuigi iibepuudelise 2- enamusega 90% ühiskond irvitab niisuguse pensionisüsteemiga iibelise 3+ vähemuse 10% üle. Kehvalt sünnitavad praegu poolvähevõimekad ja hoopis vähe vähevõimekad.
    Kui kehtestada pensionita ühiskond või täissolidaarne ühiskond, siis sunnib see vanadushoodusele tähele panu osutama ja sunnib ka poolvähevõimekaid rohkem lapsi muretsema ja isegi vähevõimekaid, kellele juba ühe lapse kasvatamine tundub suure kangelasteona.
    Kuigi praegune kommunistlik poolsolidaarne pensionisüsteem tundub ülekohtusena iibeliste 3+ perede suhtes, puhastab see generatsiooni kõige rutemini poolvähevõimekatest ja vähevõimekatest isenditest. Puhastuse kiirus on aga siiski liiga kiire ja iibeliste lastele jääb kaela liiga palju vanureid. Kui kehtestada täissolidaarne pensionisüsteem, siis puhastuse kiirus kahaneb, sest osa poolvähevõimekaid suudab suurendada oma laste kasvatamise panust. See kahandab järglaspõlve koormust pensionäride hooldel.
31.05.2018 19:24
Kõige pealt peame me sõja põgenejatele korraliku ekukvalikteedi tagama.
31.05.2018 19:24
Eestis pandi oravate võimuletulekuga paika riigi juhtimispõhimõte, mis lähtus suure peetri ja väikese peetri muinasjutust--- ENNE TÄIDAME RIKKAMA VAJADUSE JA .... SIIS ENAM RAHA LIHTSALT EI OLE.

-- nn emapalga süsteem--- vaesemad naised on sünnitamisest kõrvale lükatud
--lapsetoetus lennukilt---- süvavaesuses lapsed jäävadki süvavaesusse
--riigitöötajate palgad ja boonused--- tavakodanikul pole kuskilt häda korral abi saada, sest see tase ei võimalda piisavalt päästjaid
--eripensionite vohamine---- seepärast tagumine ots saabki 1/3 pensioniaastat
--riigitöötajate boonused--- seepärast kraabitigi tavatöötaja koondamine olematuks ja töötukassa rahade üle valvab tööandjate keskliit
--...
Ja et see süsteemi kindlustada, siis:
- kohtu lõivud tõsteti nii kõrgeks, et tavakodanikul pole võimalik oma elemntaarseid õigusi tagada.
-riigi juhid räägivad nagu ühest suust ka laiema hulga inimeste probleemi peale-- minge kohtusse igaüks ise( lahustage ise vabatahtlikult ühtsus ära, makske veel pealegi , kui suudate).
- ega oravad venemaa hädakisa asjatult tõstnud-- eelpool tehtud sigadused panid kartma... vene ohu abil oli võimalik nato väed riiki saada, kes tuleks siinset bursuisüsteemi kaitsma oma rahva eest.
    31.05.2018 19:36
    Sinu kommentaar ei vastanud reeglitele! Tõde pole reegel ilus vale on reegel.
    asotsiaal
    31.05.2018 19:54
    Kuna eestlased on 90% ulatuses iibepuudelised 2-, siis on iibepuudelisi 90% ka igas parteis ja ka valijad on 90% iibepuudelised. Kuigi erinevate parteide iibepoliitikad on erinevad, on nad erinevalt ebaadekvaatsed ega taga kestmist. Ka muusikalise kuulmiseta inimeste laulujorud on erinevad, kuid erineva joruga. Need laulujorud ei saa põhimõtteliselt olla viisi järgi. Nii ei saa ka iibepuudelise enamusega parteide iibepoliitikad olla sellised, et tagavad iibe tõstmise negatiivsest nulligi.
    Kui suurendada valimistel iibeliste perede(viisipidajate) häälte kaalu sellega, et anda vanemaile ka laste hääled ja valima lubada vaid inimesed, kes teevad perega piisavat kestmispanust: 3L+0EURi, 2L+400EURi, 1L+800EURi, 0L+1200EURi, siis valitakse rohkem iibelisi kandidaate otsustajaiks ja siis võib ka iibepoliitika muutuda adekvaatseks. Valima saab seega inimene, kes on perega näidanud täiskasvanu võimekust teha kestmiseks piisavat panust: 3L+0EURi, 2L+400EURi, 1L+800EURi, 0L+1200EURi ja tal on laste lisahääled. Lastetu, kes on perega maksnud iga kuu lastetusmaksu 1200EURi, saab valima ja tal pole laste hääli lisaks. Kolmelapseline saab laste kasvatamise eest valima ja kumbalgi vanemal on lisaks 3 laste häält.
    Vaid valijaskonna piiramine nii, et suureneb täiskasvanu võimekusega 3+ inimeste osakaal, saab meid hääbumisest päästa. Parteide vahetamisel ei muutu iibepoliitika adekvaatseks ja me hääbume rahvana iibepuudesse.
31.05.2018 19:25
Jah, õige. Pole elukvaliteeti (loe: elukohta, sooja vett, toitu, riideid, sissetulekut, vaimutoitu), pole ka lapsi. Ja panna kõige eest naist vastutama (hüsteerilised "naised ei sünnita"-inisejad) on lame küll.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 06:46
    24 ja 30 aastase viljakusel väga suurt vahet ei ole. Kuidas sinu mõte pensioniealisteni jooksis, ei kujuta ette.
    01.06.2018 09:04
    see just meie rahva viga ongi, et hea elu maitse on suhu saadud ja ei soovita enam pühenduda perele - lastele. kõik rabavad heale järjele saamiseks, aga siis laste saamine ei ole kohe kindlasti pädev teooria. nartsissism ja p€depropaganda on moes.
    01.06.2018 10:53
    Ei tee ju naine sünnitamise otsust vaakumis, vaid olukorras, mille on peres suutnud luua mees olemas olevate laste korral. Kui mees pole suutnud luua naisele vastu võetavat olukorda ühe lapse korral, siis teist ei sünni. Kui mees on suutnud naist rahuldava toimetuleku tagada viie lapse korral, sünnib ka kuues laps.
    Kuna naine saab tänapäeva kodutööde mehhaniseerituse juures üksi hakkama kahe lapse pereküpseks kasvatamisega, siis tekib õigustatud küsimus, aga miks on iibepuudelises kahelapselises peres mees? Kas peeretavaks diivanikaunistuseks?
31.05.2018 19:29
Keegi võiks hoopis mõelda, miks terves heaolu-euroopas sündivus madal on. Põhjamaades ei sünni lapsi oluliselt rohkem.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 13:12
    Üheotsapilet.
    Ükski naine ei pea elama sellise haige sünnituskampaania piitsutamise all, arvestades kui nõrk on keskmise Eesti mehe arusaam paarisuhtest, perekonnast ja laste saamisest...
    Lisame veel juurde siia tavapärased šovinistlikud, nõukaaegsed arusaamad, palgalõhe, klaaslae jne.
    No milleks? Sest sündisid kogemata eestlasena?
    asotsiaal
    01.06.2018 13:29
    Et mitte tegeleda solidaarse pensioni korral solidaarse lastetusmaksu kehtestamisega selleks, et vähendada kuni 10 kordset pereliikme toimetuleku erinevust sama palgaga, kuid erineva lastearvuga perede vahel, puhub iibepuudeline 2- enamus 90% suureks väidetava soolise 1,2 kordse palgaerinevuse mulli. Solidaarse lastetusmaksu kehtestamise eiramiseks kõlbavad ka muud pettemanöövrid, näiteks aasta ema staatuse üle vaidlemine või 1% sättumusvähemuse probleemide üle või isade osa üle imikuperioodil või vanavanemapuhkuse või tööaastate või elu jooksul makstud maksude üle või.....
    Nende pseudo- ehk petteprobleemide üle sooviks iibepuudeline 2- enamus 90% vaielda võimalikult kaua ja peaprobleemi lahendamisest äraviilimiseks saab neid pseudoprobleeme vahetada, kui neist üks osutub lahendatuks.
    01.06.2018 23:59
    A. 01.06.2018 13:12 /Ükski naine ei pea elama sellise haige sünnituskampaania piitsutamise..../
    Läheme lõpuni välja- ÜKSKI NAINE EI PEA ÜLDSE SÜNNITAMA.
    Kes tunneb siin kampaania hõngu, kes soovib kindlasti ka kolmandat last, kes maadleb esimese lapse saamisega, kes litutab kui lill linna peal, kes otsib meeleheitlikult kaasat, kes krabab naabrilapselt leiba suust...inimesi ja nende mõtteid on erinevaid.
    Aga üks on selge ja paljude meelel... kas eestlaste lapsed või hoopis teistsugune riik ja rahvas. Ühe väikese rahvakillu enamus hoolib, et tema ja tema esiisade võitlus selle maa ja arengu pärast ei lõppeks iseenda saamatuse tõttu hääbumisega.
    Meiesuurust rahvakildu lõhkuda on imelihtne-- puhvri paksus on pea olematu... lase riigist üle kaks ansipiaanat ja eestist on järgi vaid tallinn, ülejäänud rahvas on laiali pekstud, koeri pole vajagi.
31.05.2018 19:33
Ma saan aru küll, et pealkiri on kontekstist välja võetud, aga ikkagi. Milline oli eesti laste elukvaliteet 70 aastat tagasi? Aga 17. sajandil või 14. sajandil? Kui otsused oleks tehtud elukvaliteedi järgi, siis meid poleks olemaski.
Need sündivad lapsed peavad ise õppima ja täiskasvanuks saades omale ja ühiskonnale elukvaliteeti looma. Nagu oleme teinud meie ja on teinud inimesed enne meid, aga loodetavasti paremini kui meie.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 09:12
    kindlasti ei ole lapsed seotud maksudega. see on miski ulmeline vabadus, mida kõik ruttavad nautima, sest hea elu võimaldab seda. ega siis pole enam tahtmist end lastega siduda. näha ju kuidas eesti naised/mehed mööda ilma lehvivad ja Eestimaad hoidvaid maha teevad. ja kindlasti on koolides väga puudulik isamaaline kasvatus.
    01.06.2018 09:14
    koolides ja eriti KODUDES on see puudulik.
    01.06.2018 10:57
    Kahest soost surelike isendite liigi kestmiseks on bioloogilise tingimusena see, et kahe erisoolise isendi paaril tuleb kasvatada üle kahe järglase ehk 3+ järglast suguküpseks ja sellega kompenseerida loomulik surevus. Nii püsibki rahva arv samana põlvest põlve ja seda ühiskonna tehnoloogilise tasemele vaatamata. See bioloogiaga määratud kestmise tingimus ei sõltu ühiskonna tehnoloogilisest tasemest ja kehtib ka juhul, kui tehnoloogia võimaldaks indiviidil oma elu lebades elada.
31.05.2018 19:36
Ikka võtavad sõna need, kes hea palga kuluhüvitiste peal. Mis viga rääkida aga pole näinud peale lõugade laksutamise ühtegi tugevamat käiku, mis seda elukvaliteeti parandaks. Riik võtab viimasegi raha sult ära ja siis teeme aga lapsi rohkem. Kellele???
    01.06.2018 06:30
    Kui sul on kõik võimalused olemas, normaalne intelligents, tervis jne ja sa ei suuda omale head palka saada on tegu 90% laiskusega ju.l
    01.06.2018 11:00
    Inimesi sünnibki erivõimelistena ja seega pole nii, et kõik sünnivad ühevõimekad ja virgad saavad oma sebimise tõttu edukaks ja laisad jäävad maha. Määrav on ikkagi vanemate suguühtes kombineerunud uus geenikombinatsioon.
31.05.2018 19:40
Mida peab sotsiaalliberaal silmas "elukvaliteedi" all?

Sotsiaalliberaalidele nuputamisülesanne:

Kuidas on võimalik eesti rahva arvu / iivet tõsta, kui sotsiaalliberaalid globalistid pooldavad sündimata laste mõrvamisi abortide (u 7000 - 8000 aborti aastas) läbi?

Ehk teisisõnu - kuidas on võimalik kanda vett ämbriga, mis on täis auke?
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    01.06.2018 14:13
    Minu peres ei ole 24/7 hooldust vajavat lähedast, kuid see ei tähenda, et ma ei teaks, mida tähendab raskus või hülgamised. Samuti ei tähenda see ka seda, et olen häda korral nõus oma pereliiget mõrvama või seda toetama eutanaasia läbi.

    Teiseks.
    Häda korral mina ei ole üksi, vaid mul on Jumal, kes meid aitab ning samuti kogu suguvõsa tuleb mulle appi - nii see on olnud meil siiani ja on ka edaspidi.

    Kommentaator A., ma ei eeldagi, et te seda mõistate, kuid tahan, et mõistaksite vähemalt yht.

    Sotsiaalliberaalide/-demokraatide, feministide, multikultidest globalistide ideoloogia ei hakka kunagi riiklikult aitama inimesi, kelle peres on 24/7 hooldust vajav pereliige, mahus ja komplekselt nagu seda on vaja.

    Miks?

    Aga sellepärast, et marksistlikule valitsusele on lihtsam ja odavam kultiveerida ja pesta inimeste südametunnistust ja mõtlemist sellega, et abort ja eutanaasia on ok.

    Kui inimene teeb abordi või eutanaasia, siis see on marksistlikule valitsusele meeletu kokkuhoid. Neid globalistidest sallijai ei huvita see, millise südamevalu ja enesüüdistuse all teie peate hiljem elama oma elu lõpuni.

    Olen veendunud, et suurem osa abortide tegijaid saavad ka ise aru oma vaimus ja hinges, et see, mida nad teevad on tegelikult kohutav kuritegu ja ääretult vale.

    Et aidata omaltpoolt neid inimesi/peresid, kes on 24/7 seotud oma lähedase hooldamisega, teen aeg-ajalt nendele annetusi, kui selleks yleskutse esitatakse. Ma tean, et see ei ole palju, seetõttu toetan ka ühiskonnas/poliitikas konservatiivseid/kristlike jõudusid, sest ainult nii saan olla neile veel rohkem abiks.
    01.06.2018 14:38
    Tubli!
    Ekre ja Varro ootavad Sind enda ridadesse!
    01.06.2018 15:16
    Meie pere juba toetab EKRET ja Varro Vooglaiu juhitud sihtasutust ning meediaportaali objektiiv.ee tegevust - see on meile auasi ja võimalus.

    Iga inimene, kes tõeliselt hoolib peredest, kus on 24/7 hooldust vajav pereliige või mõnda muud tyypi abivajadus (nt erakorralise ravimi vajaduse kompenseerimine) peaks toetama EKRET.

    Ainult EKRE toetades saame riiklikult toetada KÕIKI 24/7 hooldatavaid pereliikmeid.

    Rõhutan KÕIKI, sest Eesti riigil on tegelikult piisavalt ressurssi ja raha, et aidata KÕIKI abivajajaid.

    EKRE abiga saame oluliselt vähendada korruptsiooni kõikides riigiinstitutsioonides - alustades presidendi- ja valituseinstitutsioonidest, mis annab sellise tulemuse, et saame rohkem raha ja ressurssi suunata abivajajateni.

    Head ja õiged asjad/tukemused sünnivad õigete asjade tegemisest - niiet, 2019 a riigikoguvalimistel valigem EKRE.
31.05.2018 19:45
Mis mõtet siin pommiaugus neid lapsi ikka teha on, raha pole ja mingi pooleteist tonnise kuupalgaga annab ikka head elu elada onju.
    31.05.2018 19:57
    Miks sa siis ära ei lähe.
    Kui sinu jaoks Eesti maa pommi auk on
    01.06.2018 09:30
    Kui sa lastest ei hooli, siis ei pane sind ka 10 tonnine palk neid tahtma. ja 1,5t palk on korralik, mida virised?
    01.06.2018 11:06
    Loodusliku valik jaoks kombineeritakse vanemate suguühtes geene ja uued geenivariatsioonid testitakse Loodusliku valiku lollikindla kriteeriumi 3+ alusel. Et looduslikul valikul oleks mõtet, ei saagi kõik tekkinud geenivariatsioonid olla õnnestunud ja kanduda järglastega järgmisesse põlve. Seega sünnib rohkem, kui välja valitakse. See toimub igas põlves, mitte ainult inimloomadega, vaid kõigi elusloomadega ja ka taimedega.
31.05.2018 19:47
Kus pole mingit kvaliteeti... sunnib lapsi nii palju ja mingil hetkel liigub see siia labi pagulaste jne ... ja seda enam kaob upub see 1 lapse kvaliteet
31.05.2018 19:48
Miks sündis laulva revolutsiooni ajal palju lapsi? Sest rahval tàrkas uue elu lootus. Nüüd juba pikka aega rahvas ei usalda valitsejaid. Jõhkralt palju on nende poolt legaalseid vargusakte. Varastatakse lausa avalikult jõhkra põhjendusega, et kõik on seaduslik. Viimane näide, kus joodikust minister sunnitakse tagasi astuma ja talle kingitakse ca kolmkümmend tuhat eurot. Ainuke seadus, mis erakondadeüleselt vastu võeti, oli nende endi palga ja muude hüvede määramine.Eestlaste iive jääbki negatiivseks. Rahva selgroog on murtud.
    01.06.2018 01:13
    Tegelikult sündis lapsi nõuka ajal palju ka ilma laulmise ja revolutsioonita, kõrgpunkt jäigi üsna stagnalikku 1986-87 juurde. Laulmise aastatel see hoopis langes natuke
    01.06.2018 11:10
    Nõuk. ajal oli palk ja pension plaanikomitee poolt ette antud ja inimesele ei aetud mulli, et ta ise teenib omale raha pensioniks ning elada võib seega ka lapsi kasvatamata. Praegu tuleb raha vanuri pensioniks ühiste laste sotsmaksu pensioniosast jooksvalt, kuid pensionisüsteem ütleb, et lapsi pole enam vaja kasvatada, sest oma vanaduseks piisavat vaid tööl käimisest. On raske veel kuritegelikumat valet välja mõelda. Maksab lihtsameelne rahvas niisuguse pensionivale uskumise eest iibepuudesse hääbumisega ja vahetub välja tulnukatega.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega