Eile kirjutas linnavalitsuse häälekandjana tuntud ajaleht Pealinn, et "maaliinide bussiparkla asemele tuleb roheline puhkeala, turust ning räämas tootmishoonetest saab aga moodne kontserdi-, äri- ja elupaik".

Täna väitis abilinnapea Taavi Aas järgmist: "Uudise meediasse paisanud ajakirjanikel on linnaruumilisest planeerimisest enam kui ähmane ettekujutus ning ühe kinnisvaraarendaja soovunelmaid püütakse kujutada homse tõelusena".

„Hetkel on turu omanikel esmane visioon arengutest, mida nad oma kinnistul kavandavad. Kahtlen, et soovitud ehitusmahud üks-üheselt linnaruumi sobivad," märkis abilinnapea Taavi Aas linnavlitsuse pressiteenistuse vahendusel.

Ala hoonestusmahtudele seavad abilinnapea sõnul omad tingimused vanalinna ning miljööväärtusliku Kalamaja naabrus. Säilitada tuleb vaatekoridorid vanalinnale ning uued ehitusmahud ei tohi oma massiivsusega avaldada survet naabruses asuvatele valdavalt kahekorruselistele puithoonetele.

"Piirkonna suurimaks probleemiks on tänavate läbilaskevõime ammendumine ning enne uut liikluslahendust ei saa piirkonda arendusi kavandada,“ selgitas abilinnapea.

„Balti jaama turu ja lähiala planeerimislahenduse kehtestamiseni kulub pikk aeg, mille kestel tuleb arendajal kooskõlastada planeering arvukates ametites ning leida läbi dialoogi konsensus kohalike elanike ja avalikkuse esindajatega,“ võttis Aas eelnenu kokku.

Balti jaama juures asuv Roheline turg asub Aasa kinnitusel linna maal ning pole arengualasse kaasatud.