Ajaleht: Priimägi võib olla kohukesereklaami ideoloog

 (61)
<b>Ajaleht: Priimägi võib olla kohukesereklaami ideoloog</b>
----

TALLINN, 20. oktoober (EPLO) - Laekunud vihje põhjal olevat K-kohukese reklaami ideoloogia väljatöötajaks imagoloog Linnar Priimägi, kirjutab Postimees.

Vihje järgi olla just Priimäe suuniste järgi Keskerakonna kauaaegne reklaamiagentuur Idea reklaami valmis teinud, kusjuures varem polnud Idea kohukese valmistajale, ASi Kohuke toodetele reklaami teinud.

«Loomulikult ei vasta see tõele,» väitis aga Priimägi, kes oli Keskerakonna esimehe Edgar Savisaare linnapeaks olemise ajal linna mainekampaania autor.

Kui õiguskantsler Allar Jõks hindas reklaami selgelt poliitiliseks, siis Priimägi sõnul on tegemist kindlasti toidureklaamiga.

Reklaamiekspertide hinnangul läks väikese kohukesebrändi tutvustamine vähemalt kümnes linnas maksma üks kuni kaks miljonit krooni. Varem pole nii väikse toote jaoks sellist massiivset välireklaami tehtud.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare