Läti Instituudi turundusjuhi Gundega Palkane sõnul huvitas neid nii koostöö erinevate riiklike ja eraorganisatsioonidega kui rahvusvahelise partneri leidmine, sihtturgude määratlemine, konkursside läbiviimine, siseriikliku suhtlemise ja infoleviga seotud probleemid ning Eurovisiooniga seotud avakampaania.

Kohalviibinud Läti reklaamispetsialistid hindasid väga õnnestunuks eestlaste toodetud trükiseid, filme ja multimeediaesitlusi. Nende sõnul on muljetavaldav tehtud töö põhjalikkus, konkreetsed eesmärgid ja täpne suunitlus. Läti Instituut tegi Eesti brändi meeskonnale ettepaneku osaleda ka edaspidi Läti kolleegide nõuandjatena.

Läti Instituut on alustamas tegevuskava koostamist Lätile uue tutvustuskontseptsiooni väljatöötamiseks alates 2003. aastast. Lätlased plaanivad oma projektis kasutada nii parimat kogemust naabritelt kui kohalike spetsialistide teadmisi ja oskusi. Evelin Int Lamboti sõnul on lätlastel silmapaistvate tulemuste saavutamiseks head eeldused, kuna aega tegutsemiseks on rohkem (esialgu ei ole Läti Instituut planeerinud töödega lõpetada Eurovisiooni lauluvõistluse toimumise aegu) ning koostöövõimalused nii naabritega kui ka kaugemate riikide spetsialistidega head.

Paavo Pettai sõnul omavad ka enamik Eesti reklaamiagentuure häid suhteid Läti kolleegidega, mis võimaldab tihedat koostööd ja vastastikku kasulike kogemuste vahetamist.

Eesti brändi projekti algatas Eesti eelmine valitsus 2001. a. juunikuus.