Tegemist on äsjaalanud loomaõiguslaste kampaaniaga, mille raames toimuvad mõjutusmeeleavaldused üle maailma Max Mara Fashion Group'i poodide ees. Kampaania ei lõppe enne, kui Max Mara Fashion Group loobub ehtsa karusnaha kasutamisest oma toodetes, teatas ühendus Loomade Nimel.

Karusnahatööstus väärkohtleb ja tapab igal aastal üle 50 miljoni looma nende karusnaha pärast. "See on ebaeetiline, ebavajalik, ebapraktiline,
ebaökoloogiline ja õigustamatu. Inimestel ei ole tänapäeval enam karusnahka vaja, et end soojas hoida, on piisavalt teisi erinevaid materjale. Karusnahk on looma, mitte inimese õigus," sedastas Kristina Mering ühendusest Loomade Nimel.

Sarnaste kampaaniate raames, mis on suunatud ühele konkreetsele firmale, on juba kümned moebrändid tema kinnitusel loobunud karusnaha kasutamisest, nt. H&M, Zara ning viimati Miss Sixty ja Diesel.