06.04.2009, 00:00
Eesti Päevalehe raamatusarja „Eesti lugu” reklaamid võitsid Kuld- ja Hõbemuna
Reede õhtul jagati Tallinnas kuldseid ja hõbedasi mune, kui rahvusliku reklaamivõistluse „Kuldmuna 2009” galal selgusid eelmise aasta parimad reklaamid ja nende tegijad.
Välireklaami varia-kategoorias võitis Kuldmuna Eesti Päevalehe raamatusarja „Eesti lugu” erilahendus — hiiglaslik meteoriidina maale kukkunud raamat. Raamatusarja esimese raamatu, Lennart Meri „Hõbevalge” üleelusuurune koopia oli Tallinna tänavatel eelmise aasta septembris.
Eesti Päevalehe raamatusarja teleklipp — 18-sekundine joonisfilm, mis kujutab Eesti ajalugu — võitis telereklaami varia-kategoorias Hõbemuna. Mõlemad reklaamid tegi reklaamiagentuur Tank, loovjuht oli Joel Volkov. „Kuldmuna 2009” grand prix’ pälvis maanteeameti sotsiaalkampaania „Ära unusta helkurit!”.