Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turundus- ja kommunikatsioonidirektor Erki Peegel ütles Vikerraadio saates Uudis+, et märk "Welcome to Estonia" jääb endiselt alles, vahendas ERR Uudised.

Peegel selgitas, et pärast 2001. aastat brändi arendamisega eriti ei tegeletud, kuid ettevõtetel tekkis vajadus ühise kontseptsiooni järele Eesti tutvustamisel.

Kommunikatsiooniekspert Raul Rebane selgitas, et brändi kontseptsioon oli hea ning selle põhimõte on luua ma lugu.
"Igal kohal ja asjal on oma lugu. Ka Eestil on oma lugu. Oma lugu tuleb endal teha - kui sa seda ise ei tee, teeb seda keegi teine niikuinii," ütles Rebane ja lisas, et EAS-i tehtud projekt on perspektiivikas lugu Eestist väljapoole.
Peegli sõnul on tegemist raamkontseptsiooniga ning iga inimene peab jõudma ise oma lugudeni, mis Eestit tutvustaks.
"Me pakume raame, mis on Eestit iseloomustavad," ütles ta.