Sellepärast ongi inseneride liidul ja majandusministeeriumil koos plaan ja raha, et IT-valdkonnas revolutsiooni teinud „Tiigrihüpet” tehnoloogias korrata. „Tehnoloogiahüppe” peamine eesmärk on algklassidest alates lastes insenerialade vastu huvi tekitada nii, et kolme aasta pärast läheks juba 60% keskkooli lõpetajatest reaalaineid õppima ja Eestist saaks e-riigi kõrval ka tehnoloogia riik. Aasta lõpuks peaks valmis saama tehnoloogiapakt, kus määratakse kindlaks tehnoloogia valdkonna arengut takistavad kitsaskohad, võimalikud lahendused ja ülesanded asjaosalistele.

Loe edasi, miks Eesti karjäärinõustajatel reaalalade õppimisele negatiivne mõju on, millega noori tehnikaalade juurde tuua, kuhu riik kõige rohkem panustama hakkab ning kuidas põhjendab endine Skype’i juht Tiit Paananen seda, miks isegi tehnoloogiahariduseta 40-aastased on võimelised IT-s karjääri tegema.