NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
31.08.2018 00:38
Haige jutt. Kui sul on enese ja vara kaitseks relvaluba, siis on loomulik et sa ka relva kaasas kannad. See ei tee inimest " relvahulluks" kui ta oma loomulikke õigusi kasutab. Mida rohkem inimesi seda teeb seda parem.
Tundub et siin on tegemist vasakpoolsete/euroliidu järjekordse katsega luua fooni Eesti elanikkonna relvitustamiseks.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 11:23
    Kriminaalid hangivad relvi ka illegaalselt, seda küll. Aga ilmselgelt on lihtsam hankida relvi ühiskonnas, kus need on vabalt saadaval ja igal teisel-kolmandal kodus olemas, kui ühiskonnas, kus neid liigub tsiviilkäibes väga vähe.
    Mis puutub aga enesekaitsesse, siis kui mitu USA massitulistamist on jäänud toimumata tänu tulirelva kasutamisele? Kui tõenäoline on, et Teid tänaval röövima või vägistama tuleva kurjategija vastu relva jõuate tõsta, Villi? Kõige tõenäolisem on hoopis see, et Teilt röövitakse koos muu varaga see tulirelv. Inimesed, kes unistavad relvaga kurjategijale vastu astumisest, on reeglina liiga palju märulifilme vaadanud ega suuda ette kujutada end reaalse elu situatsiooni. Relvastatud röövel laseb Teid lihtsalt maha, kui Te oma püstolit kotist otsima hakkate. Teha ei jõua Te sellega midagi.
    31.08.2018 21:00
    vabandage, siin on tegemist õhkrelvadega ... kusjuures kõikse naljakam et kuu kaks tagasi algatas vene föderatsioonis samasuguse initsiatiivi rosgvardia.
    nemad oletasid et selle taga on siiski ehk osade ärimeeste huvi monopoliseerida turgu ja loomulikult riik kes lubade/tõendite jms jama eest raha saaks küsida. ikka ja jälle. mängurelvade värvi koodi kasutamine ei tee muud kui lihtsalt osa ebaseaduslikke reli spreitakse roosaks ja muuks neoonseks jamaks, nii vähemalt juhtus ühendriikides.
    lisaks tuleks loomulikult keelata kõikvõimalikud erinevad ilutulestikud, osa tarbekeemiastm ziletid, köögi ja muud noad, kruvikeerajad, peitlid parem oleks muidugi nende müük litsenseerida ja ostu lubadele kehtestada riigilõiv.
    01.09.2018 11:10
    Sellest võib järeldada seda,et eesti võimuparteisel on plaanis murjameid riiki smuugeldada ja nagu teada asi,et migrandid võivad teha mis iganes,nagu soomes,rootsis.Et inimene ei saa ennast kaitsta,tahetaksegi piirata relvade müüki ja relvalubade välja andmist.Et luua olukord nagu põhjamaades,kus ei tohi olla isegi pipragaasi.Pole hullu,meil suur idanaaber,tuleb mingi valemiga sealt relvi tuua ja siis juba lahingrelvi,näiteks AK-sid,dum-dum kuulidega.
31.08.2018 00:45
Olen ise ka relvamaketti korrahoidmisel kasutanud. Plastikust magnum 44 revolvri loodud üllatusmoment mõjus väga hästi. Kodu kaitselgi on õhkrelva vaja läinud ulakate naabripoiste tõttu. Õhkrelv mõjus hästi kui ta tänu toiduõlile valjemat plaksu tegi.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 09:56
    Ärge laske ennast lillelapsest ajakirjaniku mölal segada. Lumehelbekeste reaalsustaju on ju 0.
    Tuua inglismaad näiteks on äärmiselt ebapädev. Lapseke kakub asju kontekstist välja, ilma teadmisi omamata selle kohta, mis juhtus inglismaal siis kui keelati ära isiklikud käsirelvad. Juhtus nimelt see et hakati massiliselt stardipüstolitest ja revolvritest tegema "päris" relvi, mis olemuselt on ebaseaduslik. Ehk siis plahvatuslikult suurenes ebaseaduslike isetehtud relvade arv.
    Keelatud vili on magus, teame ju kõik. Sama juhtus ka hollandis. Aga nojah, me peame ju lillelapse arvates ikka kõik lollused ise järgi tegema, pole ju mõtet teiste vigadest õppida.
    Huvitav fakt: ajakirjanik on ainuke amet kus ei eeldata absoluutselt mitte mingeid teadmisi töö kohta mida ta teeb. Suvaline lilleke võib kirjutada ükskõik millest olles ise 13 sajandi inglise poeesia magistrikraadiga.
    31.08.2018 09:57
    Unustasin lisada et nüüdseks on olukord inglismaal seal et korjatakse ära nuge ja kääre.
    Jah, tulirelvade ära korjamine lahendab ju kõik probleemid, onju.
    DUH!
    31.08.2018 14:02
    Aga kui vastasesl on parisrelv?

    Noh siis oleks see sündmus juba alanud teistmoodi. Kui ikka teisele rusikatega kallale minnakse siis tulirelva ikka ei ole. Ükski relva omanik peale politseiniku ei lasku nii madalale et kasutab rusikaid. Relv distsiplineerib ka relva omanikku. Muidugi juhul kui IQ on kinganumbrist suurem ja mõtlemine pole pärsitud joovastavate ainetega.
31.08.2018 00:46
"kõrgklassi"junn jahe,kapitalist pole kerge olla.
31.08.2018 00:49
See riik on hukatuse veerel! Veel ei ole hilja seda riiki päästa! Keskendugem tõelistele küsimustele! Kas meie juhid otsivad meile paremat eluolu lahendust, või alluvad otse suurtele juhtidele euroopas? Mina olen Neutraalse Eesti poolt! Inimesed, ärge laske igapäeva uudistel endas paranoiasid tekitada!
    31.08.2018 09:37
    Seda "neutraliteeti" arvestavad suurriigid vaid juhul kui nad seda soovivad!
    Hitler näiteks tunnistas Rootsi Kuningriigi neutraliteeti, ega vallutanud teda - Stalin aga "vilistas" Eesti, Läti, Leedu neutraliteedile ja okupeeris need riigid!
    Eesti peab jääma kahtlemata NATO liikmeks, kuid kogu see "el" tuleb saata ...!
    31.08.2018 21:02
    täpselt sama protsess on käivitatud venemaal rosgvardija poolt. ilmselt jedinaja rossija käepikenduse vandenõu.
31.08.2018 01:07
Ja niivisi tehakse juba eos eestlased enesekaitse võimetuks peasi, et murjamid ja muu moslemite saast oleks kaitstud. Kui peakski eestit tabama kuritegevuse tõus moslemite läbi, siis ei suudeta politseinike vähesuse tõttu Eestimaad kaitsta
    31.08.2018 01:30
    et uus kord saaks sündida on vaja täieliku kaost ja korralagedust.
    31.08.2018 02:08
    Nõus. Kaosest kasvab Uus. Me oleme kaose äärel. Aga ei ole vaja karta, sellega tuleb leppida ja sellega tuleb osata elada. Ma lihtsalt ei mõista, kuidas inimesed ei näe ilmselget. See ilmselge mis meile tuleb, on nii vältimatu ja üheselt kirjas! See on kirjas ajaloo korduses ja kõiksuse mustris.

    Kui kõik on oma muredega hõivatud, siis oleme me üksi ja see on meie restardi nullpunkt.
    Paanika laotub üle eestimaa pinna. Aga kui päike tõuseb, siis mõistetakse, et hommik on õhtust targem.

    Oluline on mitte karta, sest meie oleme maailma rahu loomise juures.
    31.08.2018 09:21
    Töötad 12 tundi, pole ime ,et ei tea mis toimub riigis.
Anonüümne kommentaar
31.08.2018 02:10
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Möla jutt, politsei on kurjategijate poolel" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    31.08.2018 09:21
    Politsei pelgalt ei lase terroriseerida, tappa ja vägistada .Ta lausa ise tellib jultunud kurjategijailt seda teenust selleks, et oma menetlusvigu ja kuritegusi varjata.
    Kagus on see nii ja prokuratuur korrutab ka siis , kui tõendid üksipulgi ette serveeritakse, et kõik on aus ja õiglane...ja kusagil kunagi sisekontroll ju ütles nii et kõik oli õige, seega pole vaja üle kontrollida, mis materjal üldse sisekontrollile esitamiseks fabritseeritud oli.
    E-süsteemides võis veel aasta tagasi ka arhiveeritud materjali tõendeid ja digidokumente muuta, rikkuda, hävitada ja isegi Reinsalu ja Anvelt tegid näo, nagu ei teaks või ei saanud aru...
    Prokuratuur , hakake tegelema põhjustega, mitte tagajärgedega.
    Põhjus on teie enda tõrvatilkades meepotis, mida te näha ei taha.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 1 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
31.08.2018 05:25
Seni, kuni pole veel keelatud ära (või ainult loa alusel saadaval) õhupüstolid, eriti need, millel saab kasutada ka tinakuule, on arukas neid omale igaks juhuks koju vähemalt 1 osta, selline vastupidav mudel, mitte kõige odavam- hirmutab koju sisse muukinud päti pimedas ära küll, eriti omanikupoolse suurema hirmu korral teda sinna allapoole naba lastes... Ja pole pätil kuhugi kaebama põhjust joosta 😉
31.08.2018 06:00
Eestimaalased on muutumas relvahulludeks...

Ah, et eestimaalased? Tea, kas eestlase(i)d kah ikka eestimaalaste hulka arvatakse? Värdsõnade hulk juba suisa lämmatab oma laviiniga ja eriti kole on muidugi see, et seda kasutavad ka (või just?) nn "ajakirjanikud". Teemasse puutuvalt: kui juba "eestimaalased" olla relvahullud... huvitav, mida siis näiteks "ameerikamaalaste" kohta arvata?
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 10:32
    "Jänese loogika" järgi tuleb traavivõistlustel jooksvat rotti nimetada mitte lihtsalt talli-rotiks, vaid lausa ratsahobuseks!
    31.08.2018 10:57
    Eestlane ja venelane on mõlemad inimesed. Rott ja hobune ei ole mõlemad hobused. Kui ikka 1. klassi materjal on ka koolis omandamata jäänud, siis ei maksaks siia kommentaariumisse end näitama trügida!
    31.08.2018 15:25
    Just , hullunult relvastuvad ja seejuures legaalselt eestimaalased, mitte eestlased. Minu abikaasa tegi relvaeksamit karja umbkeelsete venkude keskel, kel olid hallid passid ja vene kodaniku passid ja oma eksamit tegid nad nii meeldivalt ja omaselt vene keeles.
    Selline riik meil, relva saamiseks ei peagi olema kodanik, ega oskama kodanikule omast eesti keelt.
    Tore ju! Ühel hetkel need eestimaalased korraldavad meile referendumi, keele ja muudes küsimustes, eriti pärast seda, kui eesti200 on suunanud eesti lapsed venkudega ühte kooli paarituma ja uusi kakskeelseid eestimaalasi tootma, kellest järgmise etapina saavad ükskeelsed venelased-eestimaalased.
31.08.2018 06:00
Eestimaalased (ehk Eestimaa rüütelkonna liikmed) elavad Saksamaal. Nad on väga vanad. Parem kui nad ei oleks relvahullud. Teevad veel endale viga.
31.08.2018 06:15
Heh. Isegi vägistajaid ja rooli-mõrtsukaid ei panda vangi ja nüüd tahetakse mängu püstoliga tolvaneid vangi panna. Lubage naerda palun!
31.08.2018 06:40
Pole vaja midagi keelata, aga väänata vanglakaristus küll relva valesti kasutamise eest.
31.08.2018 06:41
Elektripirnide kasutamist saab EL küll keelata,aga seda,et mängurelvad ja stardipüstolid oleksid mingit eredat värvi ja selgelt eristatavad,vaat seda miskipärast ei suudeta,või ei taheta teha.
31.08.2018 07:20
ma nõuan ka prokuratuuris puhastust, kogu see ajuvä.ärakate kamp tuleb tänavale peksta!!!!
31.08.2018 07:51
Lahendus väga lihtne ja on juba kasutatud. Mängupüstoli omanik tuleb maha lasta, olenemata vanusest
    01.09.2018 00:40
    Lastaksegi, kui ta sellega peaks näiteks politseiniku või mõne mafiooso nina ees vehkima hakkama. Pikemat juttu tegemata. Ja keegi ei kobise, leitakse, et nii peabki. See teema on ennegi üleval olnud.
31.08.2018 08:05
Eesti on mendi riik ja relvitud orjad on taltsamad vot nii
31.08.2018 08:39
Ega see heaga ei lõpe.Mida masendavam on siin elu,seda hullemaks inimene läheb.Noortejõugud on vaid indikaator.
    31.08.2018 08:55
    Kõige õõvastavam indikaator oli aastal 2018 Viljandis toimunud matuse"PIDU", kus teatud , korrumpeerunud poitseinike-advokaatide suhtlusringi karistamatuse tunne mattis enda alla nii inimlikkuse kui ka leina.
    Prokuratuur on tegelikkuses korrumpeerunud ametnike vaikiv varikatus ja sellised avaldused meedias mõjuvad abitute halamistena.
31.08.2018 08:49
Kuidas on lood lätimaalastega, leedumaalastega, soomemaalastega? Või on see probleem ainult eestimaalastel? Kui lätimaalane elab eestis kas siis temast saab eestimaalane või venekeelne eestlane?
31.08.2018 09:10
Ameerika kultuur levib ja on teada, kuhu see on välja viinud. Relv enesekaitseks? Jah, mõjub, kui vastane on relvitu. Relvamees tunneb ennast sel juhul olukorra valitsejana.
Aga kui ka kurjategijal on relv, tõenäoliselt ongi, mis siis? Kui enesekaitsja tõmbab sellisel juhul relva välja, on pauk kindel, isegi kui ta vaid relvamaketiga vehib. Aga inimene pole kuulikindel.
Pime relvausk üksi ei kaitse, kui kõigil on relvad, siis viib see lihtsalt konfliktid järgmisele tasandile ja lihtsa nina veriseks löömise asemel hakkavad inimesed surma saama.
Relva omav enesekaitsja peaks sel juhul ka osav relvakäsitleja olema, trenni tegema, et märki tabaks, vastasest kiirem olema. Ja paragrahvi saab ta ikkagi, kui kellegi maha kõmmutab. Ainsad, keda mingid seadused ei huvita, on kurjategijad ja nemad reeglina juba mängupüssidega ei vehi.
Relv annab nõrkadele petliku kindlustunde üksnes relvitu vastu ja kasutada seda sel juhul tagajärgedeta ikkagi ei saa. Mingeid lapsi võid oma relvaga ehk hirmutada ja ka see läheb karistuse alla.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 16:37
    to Medulla!
    Pidasin silmas seda, et sõltlased, kohtulikult karistatud ja ebastabiilse närvikavaga isikud ei pääse isegi relvaeksamit andma!
    Mis puutub aga umbkeelsetele ja/või mittekodanikele relvalubade väljastamist, on loomulikult ajuvaba! Ka minu relvaeksami ajal tegid üle poolte eksamit venekeelsete testidega! Seega paistab tegu olema pigem reegli kui erandiga! Info on meil aga salastatud, kui suur % Eesti Vabariigis ametlikult registreeritud relvadest (ja eriti käsitulirelvadest) on kodanike- ja mittekodanike valduses!
    Küsimus pole võib-olla küll mitte niivõrd "tänavaturvalisuses", kuid riiklikus julgeolekus on ta seda kindlasti!
    31.08.2018 19:18
    Nõus 100%
    31.08.2018 21:21
    Olgu selle karmi korraga kuidas kellegi arvates on, aga kohalikke uudiseid lugedes saab ikka aeg-ajalt teada, et keegi on kellegi maha lasknud või vigastanud, keegi on kedagi püssiga hirmutanud jne. Satuvad relvad ebastabiilse närvikavaga inimeste kätte, satuvad:)
    Mis valemiga satuvad, ma ei tea, aga hakata väitma, et relvad jäävad vaid adekvaatsete inimeste valdusse, midagi lihtsameelsemat pole ma kunagi varem kuulnud:)
    Loe juba kasvõi siinseid kommentaare, kes on naabrimeest, kes lapsi relvaga ähvardanud, kes oma vara relvaga vehkides "kaitsnud". Ja kiitleb sellega. Pikendus ebakindluse rahustamiseks. Kasvõi värske uudis siinsamaski, kus Loksal tulistati 36-aastast meest. Tulistaja oli muidugi adekvaatne? Ma ei tea, kas sel tüübil oli ametlik relv või mingi põrandaalune, aga mida see muudab, kuul on kuul ja keegi sai pihta. Väidetavalt süütu. Ja neil ebastabiilsetel ometi ON relvad. Ei maksa omale sellega illusioone luua ja mingit pehmendavat jura ajada.
Anonüümne kommentaar
31.08.2018 09:21
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kringel" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega