NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 00:20
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Villem Veni" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 00:23
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "sinu nimi" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    02.08.2018 16:28
    Miks Ekre seisukohad on võetud vaid kõnedest, kas ajakirjanikud ei ole lugenud EKRE "Konservatiivset Programmi" see on 21 lehekülge pikk ja puudutab kõiki valdkondasid Riigikaitsest majanduseni. Kõik tahavad jätta mulje nagu EKREL muid kaarte ei olegi kui homovastasus ja Pagulas vastasus. Need on kõigest aktiivsemad teemad ja päris valija valimiste eel loeb ikka läbi kõikide erakondade programmid ja siis teeb otsuse. Mitte ei jookse kaasa üksiku hüüdlausega vahepeal aga peab väiksema kurja valima. Ja tegema põhimõttelisi otsuseid kas mugavus ja heaolu või eestlus.

    Vene rahval on mille üle kiidelda nad on valmis igasuguses kitsikuses elama, kui saavad vaid uhked olla oma riigi imperialistliku poliitika pärast. Aga meie väikse riigi rahvuse jaoks ei tohiks olla ju suur ohver natuke mugavustes loobuda oma rahvuse nimel.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 4 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
    23.07.2018 07:05
    PiretBCN 00:39 Reformierakond jättis seisukohad ebaselgeks? Kas sündimas on liit Eesti 200-ga? Neil on ka ebaselged seisukohad

    Sel juhul oleks ju vaid kolmas ratas vankri alt puudu: lugupeet` Vabaerakond sobiks siis nende kahe sekka, nagu hapukooretäpp borši sisse... ja kas uus imekoalitsioon olekski sündinud? Kas EKRE koos lillade brigaadidega moodustaksid siis "ühtse tugeva opositsiooni"? ;)
    23.07.2018 07:11
    nagu hapukooretäpp borši sisse...
    , või nigu natike naksatud redis neegri pеrsеs.. =)
    23.07.2018 08:13
    Vargapartei liige tatikas väriseb Juba EKRE nime kuuldes.
Kommentaar eemaldatud
23.07.2018 00:50
Kas kõik on kohe ühes paadis kui mingid ideoloogilised põhimõtted kattuvad. Jumala eest, kesikud on ju kogu aeg kõigega nõus olnud, kes neid valitsusse võtaksid. Oravad on ju oma võimul püsimiseks kesikutega kampa löönud, sest nemad ju võimuogaratena teevad kõik selleks, et seal püsida. Puudlid seda enam. Aga pill tuli pika tilu- lilu järel, reedeti teid nagu räpaseid lojuseid ikka ja kokkuvõttes saigi sündida meie kõige kehvem valitsus. Oravad, see jääb teie südametunnistusele! Muidugi pole teil seda, see teie jaoks tüütu rudiment vajus jupp maad allapoole naba ja kasvas välja hu.na. mida te kõigile ette kui taha panna üritate.
23.07.2018 01:33
Ükski kartelliärakond ei soovi Eesti näha Tartu Rahu järgsete piiridega eestlaste rahvusriigina, kus lähtutakse eesti rahva geneetilise ja kultuurilise kestmise imperatiivist. Seega ei sobitu EKRE kõige olulisemad ideed ühegi kartelliärakonna omadega.

Vanade (rehvormiärakond, keskkriminaalärakond, sortsid, isamaareeturid, ajuvabaerakond ja mürkrohelised) ja uute (gruz 200) kartelliärakondade vahel on aga kõikvõimalikud koaLITSioonid võimalikud.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    23.07.2018 10:45
    Pohlatohlakas 23.07.2018 10:34
    1987. aastal võis paljudele ilmselt tunduda võimatu, et Kurjuse Impeerium loetud aastate jooksul laguneb ja Eesti iseseisvus taastatakse. Täna võib mükoloogidele tunduda võimatu, et Eesti taastab Tartu Rahu järgse piiri ning eestlaste rahvusriigi staatuse. Mina nii ei arva. Ei kiirusta Jaapan on Põhjaterritooriumist loobuma, pole ka Eestil vaja oma õiguspärasest maast loobuda.
    ---
    Ka mina arvan, et see on võimalik, ehk siis ei ole ime ja nendel aladel taastatakse eesti rahvusriigi staatus. Küsimus ei ole selles, küsimus on kuidas seda reaalselt teha plaanitakse.
    Ehk siis tegevuskava selle saavutamseks ja mida kavatsetakse teha praegu seal elava umbkeelse suuresti griminogeense elanikkonnaga.
    Samuti tuleb lõpetada maksumaksja kulul tasuta venekeelse hariduse andmine. See on hetkel tehtav valitsusel ühe käeliigutusega.
    Ehk siis küsimusele ei ole saanud vastuseks mitte midagi peale hüüdlausete. Hüüdlaused on aga väga omased meid okupeerinud võimule ja meid okupeerinud riigi jüngritele.
    23.07.2018 11:01
    Kolonistid peavad loomulikult minema tagasi oma päritolumaale. Nii lihtne see ongi, siin pole mingit raketiteadust.

    vene impeeriumi lagunemine pole veel kaugeltki lõppenud. Kui jõuab kätte uus voor, kus iseseisuvad Tatarstan, Tšetšeenia jt. ikestatud rahvad, siis tuleb ka Eesti võimalus saada oma maad tagasi.
    23.07.2018 12:14
    Pohlatohlakas 23.07.2018 11:01
    Kolonistid peavad loomulikult minema tagasi oma päritolumaale. Nii lihtne see ongi, siin pole mingit raketiteadust.
    ---
    Nõus. See mis sa kirjutasid on loosung. Minu küsimus oli KUIDAS seda REAALSELT ellu viia.
    Tegevuskava - selline sõna on olemas. Kas tõesti on keeruline see lahti seletada, et see ei jääks loosungiks/hüüdlauseks?
23.07.2018 01:33
Imelik, et sm. Koorits EKRE't sotsidega samasse valitsusse ei topi.
Aga kui hästi makstakse, küll tuleb sm. Koorits ka selle peale, :P
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 02:33
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Tõemeedia" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 02:37
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "EKRE on ainuke erakond," poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.07.2018 05:21
Hoidku jumal selle eest!
Anonüümne kommentaar
23.07.2018 05:41
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "EKRE liige" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.07.2018 05:56
Kui EKRE tahab saada võimule, siis EKRE peab loobuma mõnest suurest lubadusest. Reformierakonnaga peab ta hakkama toetama Euroopa Liitu, kooseluseadust ja rohkem immigratsiooni. Keskerakonnaga aga peab EKRE venevastasest poliitikast, peab toetama astmelist tulumaksu ja lihtsat kodakondsust. KUI KERE ON SELLE VASTU, SIIS EKRE JÄÄB IGAVEST OPOSITSIOONI.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    23.07.2018 07:47
    ''Peab hakkama toetama Euroopa Liitu''. Kohe näha, et tegu sotsiga kes raiub oma jura ja ei viitsi teist poolt kuulatagi. Kõik need lubadused on sotside agenda ja ilma sotsideta saab need kasvõi kalevi all hoida.
    23.07.2018 08:14
    Kui parteilase mõttelend on neli aastat pikk, siis keskmise valija mõtlemine on kahjuks vaid meetripikkune - teda võib ka ühe valimistsükli jooksul mitu korda lollitada...
    23.07.2018 08:31
    Kui inglased ei saa kuidagi hakkama ELiidust lahkumisega, ei kujuta ma kuidagi ette, et Eesti sellega hakkama saab. Riik, kus on samapalju eriarvamusi kui inimesi siin elab, ei ole võimeline oma soove täitma. Vaevalt on euroopas teist meiesugust riiki, kelle elanikke on oskuslikult juhitud lõhestuma, et rahvas, see kõrgeim võim riigis ei saaks ise hakata oma saatust määrama. Pealtnäha justkui toimiks riigis demokraatia aga kui tegudeks läheb, pole demokraatiast jälgegi. Peaminister ütles, et Rail Baltic tuleb ja see on otsustatud. Kas rahvas otsustas või otsustasid hoopis rahva esindajad, kes sõlmisid omavahel lepingu. Kaitseminister ütles, et kaitsekulutused peavad suurenema vähemalt 3% le. Aga raha kulutatakse endiselt vanaraua sisseostmiseks, millega pole end kellegi eest kaitsta. Tänapäeval peetakse sõda bakterite abil ja silmadele nähtamatute relvade abil. See kokkuostetav metallikola on ümmargune null kui ei ole inimesi, kes seda juhivad sest inimesi ei ole plaanis sõjaväel rünnakute eest kaitsta, sest neil ei ole millega kaitsta. Me oleme ju tänaseks kõik lugenud lehtedest mida lõhnaõli pudelikeses olnud aine inimestega teha võib. See relv nagu tänaseks veenduda olete saanud toimib ja edukalt. Kellegil ei ole aimu, ka piirivalvel mitte, kuidas see pudelike üle riigipiiri sai tulla. Suurtükkidega nagu näete, ei kaitse kedagi.
23.07.2018 06:00
Kohe ärkab mükoloog - too tupeseen ja hakkab kooritsat takka kiitma ja EKRE´t siunama.
23.07.2018 06:23
Ei usu hästi.
Häältega Ekre muidugi saaks koos Keskerakonnaga nii võimule, nad peaks päris hea tulemuse kevadel tegema aga kuidagi väga keeruliseks läheb neil oma valijatele seda selgeks teha.
Võimalik on hoopis, et Rehv ja Kesk üksteist vahtima hakkavad. Rehvil oleks muidugi samuti oma valijatele seda keeruline selgeks teha.
Keskile on ahvatlevad variandid muidugi mõlemad sest siis oleks mandaatide poolest kohe koalitsioon koos.
    23.07.2018 08:23
    Oravatega?? Kui need vargused, korruptsioon, valed ja väljapressimised lõppeksid, aga seda on oravatest palju tahta. Siis veel need Siimud ja taavid?
    23.07.2018 09:11
    Mitte ainult oma valijatele, kui ka liikmetele!
    IRL vol 2. pole mõtet teha! Kuid just nii IRLi juhid tegid, et ei kuulanud erakonna liikmeid! Liikmed ütlesid, et ärme lähe Rõiva 2. valitsusse, kui ta oli oma 1. valitsemisega juba räigelt reetnud! Ei mindi! Ja "kirss tordil" on muidugi valitseda koos kesikute ka sotsidega! Seda ei andesta , ei valija, ega liikmed!
23.07.2018 06:38
Kui natuke muiata siis kuidagi imelik oleks Riigikogus kõrvuti Valitsuslaua taga istumas näha näiteks Mart Helmet ja Mihhail Korbi :)
Või Kadrit ja Jürgen Ligit :)
Ei kujuta hästi ette küll :)
23.07.2018 06:59
Ja kui kohe Naerda siis kujuta sellist pilti ette: Yana Toom kurtmas Jaak Madisonile vene koolides eesti keele õpetamisest. Madison teeks sellised silmad: O_O
:)
23.07.2018 07:06
Mis juhtub näljasega, kes lõpuks toidule ligi pääseb?
Mis juhtub üle 25 aasta oma kohta otsinud poliitiliste luuseritega, kes lõppude lõpuks omale nišši leidsid?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    23.07.2018 08:22
    Näe kõuts! Mis juhtub siis kui 17 aastat oled rahva tagant varastanud ja järsku enam raha juurde ei tiksu. Suured võlad. Kui oma erakonna rahaasjadega korda ei suudeta luua, mis me siis riigist räägime.
    23.07.2018 10:35
    Kuidas oleks 17 aastat võimul olnud poliitiliste luuseritega?
    Pean ma hakkama nende kordasaadetut siin taaskord üles lugema?
    23.07.2018 10:53
    eid_1528286448a93b 23.07.2018 08:22
    Näe kõuts! Mis juhtub siis kui 17 aastat oled rahva tagant varastanud ja järsku enam raha juurde ei tiksu. Suured võlad. Kui oma erakonna rahaasjadega korda ei suudeta luua, mis me siis riigist räägime.
    ---
    Tallinnal on tõesti megavõlad ja mega korruptsioon.
    Nendest 17 aastast millest räägid on KE neli aastat riigis võimul olnud.
23.07.2018 07:19
Kooritsa maailmapilt on must-valge. Mida rohkem riigikogukohti EKRE saab,seda rohkem järeleandmisi peavad tegema KE ja RE et valitsus kokku panna. Ei jää ka EKRE "punased jooned" püsima,vaid lükatakse kuhugi tulevikku.
Muideks. Ideede sobitumist vaadates ei peaks IRL ja sotsid kuidagi ühes valitsuses koos suutma olla.
23.07.2018 07:30
Jah eks mõned seisukohsd EKRE'l kindlasti ühilduvad teistega nagu rohi on roheline, taevas sinine ja vesi märg. Küll aga ei ole kesksigala elusees nõus sellega, et võtta hallipassi tbladel KOV valimisõigus ära, viia järk järgult koolid eestikeelseks jne.
23.07.2018 07:44
Muuseas, EKRE ei peaks nõudma valitsusse mineku eeltingimusena Kooseluseaduse tühistamist.
EKRE peab nõudma refedumit parafiiliate teemal, et vastav, igasugu "kooseluseadusi" välistav paragrahv kirjutatakse sisse Põhiseadusesse.
Rahvas otsustab.
Samuti ei ole vaja rõhutada Euroopa Liidu vastasust, piisab kui rõhutada Eesti Vabariigi huvide kaitsmist, nagu Poola või Ungari, samuti nõuda referendumit surmanuhtluse taastamisest.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega