Elektriinfo telefonid on umbes
Eesti Päevaleht helistas kiire eksperimendi käigus läbi kõik elektrimüüjate infotelefonid ja selgus, et enamik infoliine on helistajate rohkuse tõttu kinni ning ootejärjekorrad pikad. Eesti Energia infotelefonile vastas ka mitmekordse proovimise järel vaid automaatvastaja, mille naishääl vabandas ja nentis, et järjekorrad on niivõrd pikad, et süsteem katkestab kõne automaatselt. Eesti Energia pressiesindaja Eliis Venniku sõnul tuli neile ainuüksi eilse päeva jooksul 14 000 kõnet. „Kõnesid tuleb rohkem päeva esimeses pooles, õhtupoolikutel on ootejärjekord lühem,” lisas ta.
Pärast paariminutilist ooteaega ei vastanud ka Elektrum, kõlas vaid sõnum: „Proovi uuesti või vaata meie e-teenindust.” 220Energia infotelefonilt kostis ainult kinnist tooni ja ka VKG Elektrivõrgud palus algul vene, seejärel ka eesti keeles helistajal oodata. Edukamalt läks Elektrimüügi AS-i, Eesti Gaasi ja Imatra infotelefonidega, mis vastasid väga kiiresti.