NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
19.02.2018 00:47
Eesti vajab uut erakonda kelle peamiseks eesmärgiks ja loosungiks oleks " Estonia First!" Kõik muu oleks teisejärguline. Eesti tuleb tuua välja vasalli seisusest ja asuda reaalselt, mitte ainult sõnadega, kaitsma oma riigi majanduslikke ja poliitilisi huve. Loomulikult ei tähenda see eraldumist NATO-st ega Euroopa Liidust.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 12:02
    Aga mida EKRE kogu aeg räägib?
    19.02.2018 14:14
    Uus erakond peaks sündima, aga mitte vanadest tegijatest. Uus jõud, uus arusaam ja suund. Kindlasti peaks ta näoga reahva poole seisma ja tööandjate ülbust kahandama ja suhtumist töötajatesse samuti. See oravate loodud feodaalne ühiskond peab kaduma.
    19.02.2018 19:17
    "Noobelsoobel, Putin on ju kogu aeg selles keeles rääkinud (ja tegutsenud)? Tema sõnad ei erine tegudest nii kardinaalselt, nagu Euroopa poliitikutel "

    Vastupidi, Putin räägib ühte ja teeb täpselt vastupidist. Viimasel ajal on ta näiteks rääkinud palju vendlusest ukrainlastega. Gruusia sõja ajal rääkis ta EL-ist kui partnerist. See on läbiv eksitamistaktika, mitte juhuslik.
Anonüümne kommentaar
19.02.2018 00:55
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "seda, et" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
19.02.2018 01:38
Margus Tsahkna nimi paneb küll õlgu võdistama.
Pikk jutt Res Publicast on nagu õnnetus hüüab tulles - sest no nende tulem on muidugi kõva, 2 parteid põhja lasta see on ikka tase!
Mis aga spetsialistidest, haritud spetsialistidest koosnevat parteid puudutab siis ja see oleks õige asi küll.
No siiber on neist halgharitud udupausunatest kes enne valimisi mulle minu oma raha eest tasuta asju lubavad nagu kevadist lund.
Ma näiteks tahaks sellist parteid kes suudab välja panna oma varivalitsuse juba enne valimisi ja tutvustab oma tulevasi ministreid ja nende visioone, et mis siis edasi saab.
Eks neid kondoome ja tikutoose ja näopilte ja teiste parteide sõimu on juba jagatud küll ja veel, no kaua omati võib kõigisse valijatesse suhtuda nagu lollloomadessse.
    19.02.2018 06:51
    Täitsa nõus,aga võiks olla ikka uued inimesed,sellised kes pole veel olnud toompeal ega ära rikutud praeguse "oma tasku kõigepealt" motoga.Samuti peaks minister omama vastavat haridust oma ministri toolile,mitte nagu Ligi,kes on pooltel ministri toolidel istunud,aga vaevalt ta igas asjas pädev on olnud.
    19.02.2018 08:55
    Valiks erakonna, kes lubab makse mitte tõsta ega uusi välja mõelda, vaid olemasoleva maksurahaga mõistlikumalt majandada ... paraku ei ole sellist erakonda olemas ega tulemaski! Mission impossible!
Anonüümne kommentaar
19.02.2018 04:59
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
19.02.2018 06:41
Taagepera, Respublikute esimene esimees:

Tuleb eristada r a h v u s l u s t ja m a r u r a h v u s l u s t , mis on rahvusluse sildi kuritarvitamine. Mina pean end romantiliseks rahvuslaseks. Miks me muidu Mare Taageperaga oleksime välismaal eestikeelse pere üles kasvatanud ajal, kui see oli üsna raske. Mõned rahvuslased muutuvad nii rahvuslikuks, et hakkavad omaenda kultuurikandjaid süüdistama rahvusluse puudumises lihtsalt sellepärast, et neil pole küllalt v õ õ r a v i h a . Positiivne rahvuslus on oma rahva arendamine, võõraviha on aga nürindunud
r a h v u s l u s . Ma olen nõus, et see suund on olnud tõusuteel, loodan vaid, et see ei tööta.
1. veebruari Maalehe Ideoni intervjuust
19.02.2018 06:44
Tahaks juba neist vanadest olijatest lahti saada, aga ei, nemad teevad uue erakonna! Uus erakond ja samad jamad.
19.02.2018 06:54
Cree kirjutas:

"Ma näiteks tahaks sellist parteid kes suudab välja panna oma varivalitsuse juba enne valimisi ja tutvustab oma tulevasi ministreid ja nende visioone, et mis siis edasi saab."

Just. Kirjutan alla.
Kõrini neist kolmesõnaliste loosungitega ühe-kahe teema parteikestest.
Enam kui tõrvikurongkäik, huvitab mindki see, mis peale valimisi saama akkab.
    19.02.2018 12:57
    Mida peaks rahvas tegema, et enne valimisi ei kõlaks
    ainult 3 sõnalised tühjad loosungid ja muu tühi loba?
    Küsige enne valimisi poliitikutelt täpselt järgi kuidas nad
    kavatsevad ühte ja teist probleemi lahendada ja kui udu ajavad
    siis vaielge vaielge vastu.
19.02.2018 07:09
Tehnokraatide erakond ühesõnaga. Midagi head oodata pole, samad vanad näod uues kestas.
19.02.2018 07:18
Tšahkna nimi paneb uuele erakonnale/parteile automaatselt idasuunalise punapitseri.Paistab,et tegemist millegi mitte tõsise ettevõtmisega.
Oskar Lutsul on tore följeton parteide asutajatest.Lugege.
Kommentaar eemaldatud
    19.02.2018 08:04
    Selline suhtumine jätab tõesti mulje, et: Ahh, käisime veidike pulli tegemas.. Kujutage nüüd ette sellist Riigikogus küsimustele vastamas..
    19.02.2018 09:00
    Minu meelest oleks võinud normaalselt öelda: "Vabandage, ma ei saa sellele küsimusele vastata" või "Jah, saime kokku, et arutada Eesti tulevikku, kuid midagi täpsemat öelda on veel vara" vm. Aga see "Ei ma ei tea, mis üritusel ma käisin - hihihiii.." on kõige rumalam variant mille peale tulla.
    Nendel kokkutulekutel osales veel Priit Kutser.. No comment.. Mul on tunne, et terve see 'masin' 'mäel' on korraliku müüriga ümbritsetud ja tsementeeritud, kellelgi "väljapoolt" - olgu ta nii hea spetsialist kui tahes - on sinna pääseda vist võimatu.
    19.02.2018 09:10
    Kutser? :)
    No siis on poliitikas uppunud Tsahkna omale küll laheda sõpsi leidnud. Sama, kui uppuja 24 kilose sangpommi haaraks kaldale ujumiseks.
Kommentaar eemaldatud
    19.02.2018 09:29
    kui uute tulijate vaated vastuvõetavad on, siis tuleb nende poolt hääletada ja siis on võimalik neile varastele ka vastu saada. Oodata millal maa tühjaks jookseb... no ma ei tea.
Kommentaar eemaldatud
    19.02.2018 08:40
    Mis pagana valimised? Nemad arvavad, et tulevad ja teevad, kuna nemad tahavad nii. Nemad tulevad, sest ei ole võimalik, et neid ei taheta. Me oleme ju banaanivabariik, kus iga lennufirma müügijuht ja advokaat võib kohe ministriks saada, koduperenaisest rääkimata...
    19.02.2018 09:18
    Huvitav, miks nad ei saaks nt Vabaerakonnaga liituda, see on ju suht "puhas leht", ilma mingi selge, fikseeritud maailmavaateta, kuid ilmselt juba sobiva elektoraadiga. Ei saa Talvikust lahti või? Temast oleks vaja siis kindlasti vabaneda, see tühikargaja hakkaks ainult pidurdama ja soleerima. Ammas ja Herkel aga oleks mõne passiivse, tegevust mittenõudva autiitliga kindlasti rahul.
19.02.2018 07:39
Ma tuleks ka uude erakonda-----vanades pole olnudki.
Kommentaar eemaldatud
    19.02.2018 08:19
    Tee selgeks endale kõigepealt mida tähendab ebaseaduslik jälitustegevus juriidilises mõttes ja siis kuku kõva häälega kisama, tatiprits selline.
    19.02.2018 11:04
    Aina aastast-aastasse mingid absurditegelased korrutavad ebaseaduslikust jälitustegevusest, ilma et ise teakski millest nad korrutavad.
    Lollid aga see-eest agarad. Palju õnne lollidele.
19.02.2018 07:46
Sm. arvavad, et tõmbavad "uue kesta selga ja kõik jätkub? Sisu" on ju sama.
    19.02.2018 08:17
    Sama, mis kartuleid keldris pidevalt sorteerida ja neid ühest kotist uude ilusate kirjadega kotti toppida,puha mahe suitsupääsukese kaup. Tegelikkus aga puhta tohletanud möödund aastane saak, mahedalt Malboroga läbi tossutatud kaup, külma ka veel saanud.
19.02.2018 08:12
Ah et siis käes on pereheitmise aeg? No väga tore, ega looduse vastu ei saa ja kahjuks seetõttu ei hakka ka see värske sülem tegelema millegi muuga peale endile hüvede kokkukantimisega. Vähemalt senikaua, kuniks rahvast ei saa "mesinikke" vaid nad on endiselt "lambad", kellel on savi ja keda pügatakse niikuinii, või "karud", kes samuti ainult eneste eest hoolitsevad.
Seega - suht võimatu missioon, et Eesti riigist ka asja saaks, kuigi...
19.02.2018 08:28
Kui nad sotsidelt hääli ära võtavad, siis las teevad. Üks parempoolse ja rahvusliku maailmavaatega inimene ei hakka kunagi hääletama selle tatihabeme poolt, kes kesikutega diili tegi ja need riigitüüri juurde lasi.
19.02.2018 08:29
Politikaanide elu eesmärk on künka otsas vegeteerida. Kui sinna ei pääse, siis üldfüüsilist labidamehena tegema hakata.
19.02.2018 08:36
...tuleviku ideedest on räägitud veiniklaasi taga,...
Väga paljutõotav algus. Teatavasti Hitler rääkis sõpradega samadest asjadest Münheni õllekeldris õllekruusi taga.
19.02.2018 08:55
Võimuritest vesipead
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega