AS-i Premia tootmisdirektor Toomas Aus ütles, et Premia jäätised läbivad range kvaliteedikontrolli ning nende viga see olla ei saa. Ta lisas, et probleeme võivad põhjustada poed, kes ei hoia jäätiseid vastava temperatuuri juures.

Rimi kinnitusel ei saa viga olla ka nendepoolne. Ka neil on tugev kvaliteedikontroll ning külmutatud toodete puhul tuleb kinni pidada väga rangetest nõuetest. Rimi kvaliteedijuhi Evelin Edro sõnul tekivad jäätise puhul temperatuuri kõikumise tõttu vee­kristallid, mis on kergesti märgatavad.

„Vahvli ebatavaline pehmus võib tuleneda kõrvalekalletest retseptuuris, tootmistehnoloogias või halvasti suletud toote müügipakendist, mille tõttu on vahvel sidunud niiskust õhust,” arvas Edro.

Kes on süüdi?
Comarketi selgituse kohaselt lähebki palava ilmaga jäätis külmikust väljavõetuna kümne minutiga pehmeks ja probleemide korral tuleks pöörduda ostutšekiga kassase, kus antakse asemele uus toode või raha tagasi.

Need selgused ära kuulanud, jäi Aus siiski enda juurde – süüdi on poed. Tema arvates võivad vahvli nätskeks muutumise põhjuseks olla lahtised külmikud vanemates poodides, mis ei suuda hoida ühtlast temperatuuri.