NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Kommentaar eemaldatud
Kommentaar eemaldatud
Kommentaar eemaldatud
Anonüümne kommentaar
04.12.2017 02:26
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "T." poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
04.12.2017 06:05
Kas te tulite siia õppima või elamisloa pärast? Väga hea, et politsei elamisluba ei anna.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    04.12.2017 10:54
    Muahha, olen mitu korda komminud ja reeglitega nõustunud, et minu arvates ei ole THI eestlane, vaid eesti ja karaiimi päritolu ameeriklane. Ameeriklane olemine ei ole mingi häbiasi. Ameeriklane ei tohiks aga olla EV president.
    Kas ma suudan oma väidet tõestada? Hea tõendusmaterjal ongi ju eestlaste häbenemine. THI sai sellega hakkama, sest alateadvuslikult tunnetab ta ka ise, et tegemist on ERINEVA grupiga. Ta ei tundnud eestlasi häbenedes häbi iseenda üle.
    04.12.2017 11:17
    Kummaline...kas ma siis valetasin, et selline miinustesadu? Inimesed on ikka kummalised olendid - argumendi väärtust hinnatakse selle isikliku meeldivuse põhjal. Mõni ime siis, et mõne jaoks ka Maa lapik on...
    04.12.2017 11:17
    Hää Piret, nõustun Teiega nagu nõustun ka Delfi reeglitega. Minu (2) kommentaar(i) kustutati samuti. Asi seda hämmastavam-jõhkram, et isegi GLAVLIT´i aegne kõige õelam tsensor poleks ilmselt leidnud säält vähimatki reeglitevastast. Kommentaar oli: parafraseerides dr. Aadu Kadaka ja Tallinna maadami kurameerimist kultusfilmist "Siin me oleme": "Vöim on praegast hea, kuid neegritelt nöuab nönna palju - muudkui öpi, öpi, öpi"...
Kommentaar eemaldatud
04.12.2017 07:27
Miks peavad nad meile just Aafrikast tulema ?? Kas Euroopast ja Aasiast ei taha keegi tulla või ??
04.12.2017 07:34
Eestis on juba 4000 välistudengit ja igal aastal lisandub min 500. Paljud nendest murid või tahmanäod on võite ise arvata.
Kuigi enamus neist ei jää Eestisse pidama vaid liigub edasi Skandinaaviasse, võiks siiski öelda, et tegemist on mõnevõrra demograafilise probleemiga, mida hoitakse teatud põhjusel saladuses. Kaugelgi need vööga rätipoisidgi on. Vao on vaid süütu suitsukate.

http://opleht.ee/2017/04/rahvusvaheliste-tudengi...
04.12.2017 08:12
Said oma hariduse kätte, nüüd sõida koju ajukirurg
04.12.2017 08:21
......et kõik Euroakadeemiasse astujad ei pruugi olla inglid
Ise arvan, et politsei käitub igati korrektselt
Inglid lubatakse riiki nahkhiired saadetakse tagasi.
.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    04.12.2017 10:41
    Sm. Ungern, väike koogelmoogel ning jõudsin vanakreeka sõnani angelos. Inglit tähendab see ka, aga sõna esimene tähendus on sõnumitooja. Milliste sõnumitega on tegemist?
    04.12.2017 11:23
    Huvitaval kombel oli Bütsantsis isegi siuke dünastia teatud aja võimul, haruldane selle poolest, et nende seas ei olnud isegi mitte halbu keisreid, olid ainult erakordselt halvad.
    20. aastaga suudeti riik niikaugele viia, et IV Ristisõja käigus vallutati ja rööviti paljaks Konstantinoopol.
    04.12.2017 17:55
    Minu kommentaar idamaiste muinasjuttude kohta on kustutatud. Seal oli halva sõnumi tooja palk surm. Eestis piisaks elamisloa äravõtmisest. Nõustun reeglitega.
04.12.2017 08:22
Et oleks läind ja sinna kust tulid. Inimsmugeldamine ei peaks olema ühe õppeasutuse prioriteet seda enam ,et teame kellega tegemist - siuru-viuru hõimu moslem.
04.12.2017 08:44
Ei arva ka mina, et neid siia vaja oleks. See kassikool aga ajab vaid bisnessi, ei muud.
04.12.2017 08:45
Ja kui need samad kommenteerijad siin soovivad ise välisriiki õppima minna ja neil ei anta elamisluba jne siis vingutakse samamoodi, et miks jne!
Tegemist oleks ju ajutise elamisloaga, mis antakse välja sama kauaks, kui see inimene koolis käib, samamoodi tehakse ju välismaalastega, kes ajutiselt Eestis töötavad!
Eestlased on nii rassistlikud oma kodus arvuti taga kommenteerides.. rohkem sallimist palun! Inimene on inimene, mis vahet sellel on mis värvi ta on või mis keelt ta räägib!
    04.12.2017 08:49
    Ja pole meil midagi vinguda, kui astume kahtlase taustaga erakooli ning riik meile elamisluba ei anna.
    Riik ei vastuta sulide eest ega pea nende äri järgi kohanduma.
    Euroakadeemia ei oleks tohtinud üldse vastuvõttu korraldada. Enne tulnuks oma asjad korda seada.
    04.12.2017 09:46
    Vaiki kui sa asjast midagi ei tea. Need koolid on elamislubade vabrik, muri ajab oma asjad korda, võtab ennast siin riigis igas võimalikus institutsioonis arvele et toetusi saada ja teeb vehkat EU suunas. Nii see on, sest sinusugused hakkavad lõugama kui ei nunnutata. Reaalsus on see et maksame mingitele pärdikutele abirahasid, teadmata nende asukohta.
    04.12.2017 11:00
    Kui Aafrika tudengil on eestlastega sama tase ning aasta paari jooksul ka sorav eesti keel suus, siis pole minul tema vastu midagi. Eestlased õpivad ju ka välismaal.

    Jutt käib rahvast, kes ei suudaks isegi Eestis põhikooli lõpetada, kes ei oska isegi suuri keeli (nt inglise keelt) ning kes ei õpi kunagi eesti keelt ära. Euroakadeemia tegeleb väga kahtlase värgiga. Ja puhas pole ka teiste ülikoolide südametunnistus. Kus on politsei?
04.12.2017 08:46
Jutus ei ole loogikat.
Süüdi on erafirma Euroakadeemia, aga pretensioone esitavad tudengid riigile ehk politseile.
Näib, et üritatakse survestada politseid, mingil muul eesmärgil kui hariduse saamine.
Esitagu nõue kahjude tasumiseks Euroakadeemiale tsiviilkorras ja kogu lugu.
Aafriklaste loogika kõlab nagu ühe inimkaubitsejatele maksnud illegaali oma: et jah, olen illegaal, aga mulle lubati ja andke nüüd maja, auto ja valge naine.
Sest mulle lubati.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    04.12.2017 12:24
    Kes see geneetik oligi, kellele tungiti kallale, kui ta tõi välja teatavad rassidevahelised erinevused? Asja ülinaljakas külg oli see, et tema uurimuses EI OLNUD kõige targemad valged inimesed (ta on ise valgest rassist). Me kaotasime kollasele rassile ja ka ashkenazi juutidele. Kuna me sefardi juutidele ei kaotanud, siis loeti ashkenazi juutidele kaotamise põhjuseks mitte küll geneetika loomulik kulg, vaid viimaste sajandite jooksul kestnud tõuaretus (nad elasid teistest lahus ning hindasid väga haritud inimesi).

    Ah jah, mind ei häiri uurimused, mis ütlevad, et keskmiselt on hiinlased ja ashkenazi juudid minust targemad. Miks peakski selline uurimus mind häirima? Mõned muutuvad aga pärast selliste uurimuste lugemist vägivaldseks. Miks?
    05.12.2017 17:00
    Politseid süüdistada pole neil mingit mõtet. Nad saavad minu teada viisa algus
    05.12.2017 17:08
    Alguses saavad nad viisad vist 90 päevaks et dokumendid korda teha ja õppetööle asuda. Arvan et ikkagi polnud neil väljasaatmisele kuuluvatel asjad korda aetud või siis lihtsalt ei ilmunud õppetööle kohale. Mingi probleem pidi ikkagi olema. Me ei tea tegelikke asjaolusid ja nende eeskõneleja pole see keda ilma kahtlusteta kohe uskuma kipuks. Riigi ja politsei peale aga kaevata selles küsimuses pole üldse mõtet sest muide ei pea viisa andmisest keeldumist mitte üheski riigis isegi põhjendama. See et nad raha sisse maksnud on see ei puuduta ei riiki ega politseid vaid õppeasutust.
Kommentaar eemaldatud
04.12.2017 08:53
Raske uskuda ju sedagi, et kui ka haridus omandatakse, et siis pöördutakse kodumaale tagasi. Vaevalt küll.
Imelik, ma pole kuulnud ka, et migrandid kuskil pühendunult vabrikutööga tegeleksid. Ikka mingi poeke kuskil või väike äri. Selle lünga täidavad ikka valged inimesed.
    04.12.2017 15:52
    Isegi TTÜ lõpetamise järel üritavad nad ikka siia jääda, kuigi pole õppimise ajal suutnud omandada ei eesti ega vene keele aluseidki.
    -----------
    MIS SIIA SEE VENE KEEL PUUTUB? Võib olla pole näiteks nigeeria neegrid omandada ka suahiili keele aluseid, aga see meid ei puutu! Eesti on rahvusriik, kus on riigi ja asjaajamise keeleks EESTI KEEL!
    04.12.2017 16:29
    Vene keelega saaks mõnes tehases hakkama.
    Üks neist alles hädaldas, et tema järgi ei hakanud ettevõtjad firmat ümber korraldama ega võtnud teda jutule
    04.12.2017 18:19
    Selge. Eestlased tehastes töötada ei tohi.
    Kas eestlased Narvas taksojuhiks tohivad hakata või nõuavad kliendid sealkandis inimkeelset suhtlust?

    Omamine tähendab haldamist. Territoorium, mis pole eestikeelne, ei ole Eesti.
Kommentaar eemaldatud
    04.12.2017 09:12
    Euroakadeemial tekkiski probleem sellest, et nende tudeng ei lõpetanud, vaid kadus kuhugi Euroopasse. See raha oli tal selleks, et EUsse pääseda.
    Ei nad pärast enam koju lähe. Egas nad selleks maksnud.
    Isegi TTÜ lõpetamise järel üritavad nad ikka siia jääda, kuigi pole õppimise ajal suutnud omandada ei eesti ega vene keele aluseidki.
    04.12.2017 09:57
    Euroakadeemial oli eriti kurioosseid näiteid, kus tudeng ei osanud keelt, aga oli vastu võetud.
    Ülikooli ei huvitanud, kas tudeng on sama, kes vestlusel osales või oli neil kama, kas oskab või mitte, peaasi, et raha maksab.
Kommentaar eemaldatud
    04.12.2017 09:18
    Kodumaal pole sellist komforti kõige sinna juurdekuuluvaga. Seal pead kooli minnes suure tiiru tegema, et mitte sebrat lõhki rebivat lõvikarja häirida. Samas sellest seigast eluga pääsedes võtab naabripoisist Jombo ülikooli juures passides sult ära nii kooliraha kui kümmet last kasvatava ema kaasapandud maisikäki. Loomulikult tuleb ta sadat inglisekeelset sõna kasutada osates €uroülikooli end täiendama, saades erilisi keelekümblusi supermarketites hängides ja semudega samas mitte ka oma kodust keelt unustades. Siin mõne aja keelt kümmeldes saab ta juba prohvessuripaberi karmani ja olaa, tõeline €uroopa, siit ma tulen!
Kommentaar eemaldatud
04.12.2017 09:42
Haridus käes saate tagasi kodumaale suunduda, appi oma riigile. Jõudu.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    05.12.2017 11:42
    Ha-Ha: Need sinu ti-blad, keda igalpool pidevalt ja koguaeg näed ei kujuta Eestile ega Euroopale eksistentsiaalset ohtu. Tegu on siiski samasuguse Homo Sapiens´iga nagu meie (Ha-Ha kohta pole kindel). "Ti-blade" puhul on tegemist suuresti kasvatuse ja hariduse puudumisega, mitte niivõrd geenidega.

    Mis puudutab Ha-Ha sõpru planeet Maa suurimalt mandrilt (elamispinda ja maavarasid tohutult), siis võib juba kasvõi näojoonte järgi kindlaks teha, et tegu pole Eurooplastega suguluses oleva demograafilise seltskonnaga. Nahavärv on siinkohal sekundaarne. Tõsi, ma pooldan ka Aa-frika proto-kultuuride säilitamist, mispärast on kuritegu, et sealsed elanikud Euroakadeemiate ja NGOde poolt Euroopasse meelitatakse.
    05.12.2017 19:11
    RootsiKunneksiilis, kokkupuude ei pruugi alati olla pädev hinnang, sest igaühel on isiklikud kogemused ja oma maailmavaade.
    05.12.2017 19:16
    PiretBCN, inglasliku mõju on suulises keeles tavapärane (mis sest, et seda väljendasin kirjalikus vormis) ning sellise väljendusviisi mõjutusi ei pruugi ainult ühes õppeasutuses näha olla. Pole riiklike ülikoolide eestlastest praegused tudengid ja vilistlased ka laitmatu eesti keelega.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega