NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
06.08.2018 00:30
Minul ei õnnestunudki kunagi puudega lapsele MITTE ÜHTEGI tegelikku teenust saada, sest raha oli alati 1. poolaastal otsa saanud. Tegime vaid iga paari aasta tagant hirmkalli ja väga ajamahuka reh.plaani. Uskumatu, et see jama kestab senini!!! Puue oli lapsel alates 2. eluaastast kuni täisealiseks saamiseni, nii et jutt käib 14st aastast.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 19:41
    Kogu sotsministeerium, haigekassa jne.. tuleb laiali peksta ja see 1/3 inimeste palgast neile väljamaksta! Iga inimene saaks ise otsustada kellele ja mille eest maksaks! Kindlasti tekib olukordi kus inimestel ei ole rahaliselt võimalik mingit teenust koheselt saada (meie inimesed ei oskaks 33% oma palgast säästa igakuiselt ja mida rohkem teenitakse seda rohkem kulutatakse) aga loodan et sellises olukoras areneks paremini ka teenindus kultuur ja kui mingid AMETNIKUD ei suuna enam hunnikus patsiente vaid patsient ise valib kellele raha maksab muutub ka arstide suhtumine patsienti paindlikumaks!
    06.08.2018 20:31
    Ja selle monstrumi on üles ehitanud refikommud sotside abiga ja nüüd panustavad ka kesikud et abivajajateni ei jõuaks enam sentigi.
    07.08.2018 00:13
    To maroon.
    Mul oli neid ratsettepanekuid hulgi, kuid ilma tähtsate asjapulkade toeta ei läinud midagi läbi. Kõige suurem summa, mis mina sain, oli 60 rubla. Kui sa ülemusi kampa ei võtnud, siis ei saanud sa midagi ja ettepanek läbi ei läinud. Kas sa ise elasid vene ajal üldse, et nii kaagutad.
06.08.2018 00:43
See tuleb kellelegi üllatusena? Püha müristus, küll ikka mõni asi võtab aega, enne kui kohale jõuab...

Meie "uskumatu edulooga ülimalt säästlike lahendustega maailma juhtiva ITriigi" kohta on meil kulutused riigiaparaadile ja ametnikele sõna otseses mõttes U L M E L I S E D...
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 09:53
    Eestil on vaja sõltumatut ekspertiisi riigiaparaadile ja kardinaalseid reforme vereimejate hulga märkimisväärseks vähendamiseks.
    06.08.2018 11:46
    Ma olen juba varem teinud avalduse, et sots.kindlustuses ja töötukassas peaks töötama vaid puudega inimesed. Miks töötavad seal füüsiliselt terved. Andku eeskuju ja mehitagu need ettevõtted puuetega inimestega, on niigi palju kasu, saab mõni inimene vajaliku töötasu ja ehk mõistab omasuguse olukorda.
    06.08.2018 11:53
    1eab, täiesti nõus. Olen ise püüdnud leida, mitu inimest ühes või teises ministeeriumis töötab, mis ametites jne, aga tühjus.
    See tuleks kõik 100% lahti kirjutada: inimeste arv, emtikohtade loetelu (ja mitu inimest ühes või teises ametis, osakonnas, palgad jms.). Lõppeks on maksumaksja nende tööandja ja tööandja PEAB teadma, kellele ja kui palju ja millise töö eest palka maksab.
    Aga kõigil on nagu suu vett täis.
    Samuti võiks veidike statistikat teha juba üle kuu olnud "tasuta" ühistranspordi kohta. Ajakirjanikud võiksid ju päev otsa kuskil maakohas (mitte linnades ega keskustes) bussipeatuses istuda ja vaadata, kui palju nende bussidega sõidetakse. Ja uurida Simsonilt, palju juba raha on kulunud. Mina nt olen näinud enamasti täiesti tühje või 1-2 inimesega busse. Simson ütles, et mingit analüüsi ei ole plaaniski teha, seega oleks ajakirjanduse tööpõld lai.
    Oleks vaid ajakirjanikke.
06.08.2018 00:49
Aga keegi peab plaane tegema, koostama juhendeid, kokku panema tegevuskava ja lõpuks vaatama, et poleks midagi liiga palju ega ka liiga vähe- see kõik maksab, eriti kui kaasatud on e r a firmad riigipiruka kallale maiustama ☺
    06.08.2018 09:20
    Ja keegi peab tegema plaani tehtud plaanide kohta ja koordineerima ka koordineerijaid ja alamkoordineerijaid.

    IT riik, mai äss, ausalt!
    06.08.2018 12:04
    Lugesin artiklis oleva ametniku vastuse abikaasale ette, abikaasa sõnas seepeale: seina äärde ja kuul....! Sellistega pole isegi eraettevõtluses enam midagi teha. Raisku läinud materjal.
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 00:57
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "see" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 01:49
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "on küll vajalik" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
06.08.2018 02:47
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "aitab naljast" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.08.2018 05:52
Sellepärast peabki kevadistel valimistel valima EKRE kuna nii-öelda
tuntud jõud on riigi pekki keeranud,siin ei päästa enam ,,peenhäälestus"
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    06.08.2018 09:42
    Nõus... Eks ma tegelikult rohkem nagu poolenisti huumoriga kribasin.

    Aga rumal ja naiivne olen ilmselt küll, seda ei saa salata. Ma nimelt käisin esimest korda valimas siis, kui tuli Vabaerakond. Ma ikka tõsimeeli uskusin, et midagi muutub parteide rahastamisel ja vahepeal tekkis juba selline tunne, et hakatakse tegelema korruptsiooniga... Ja tulemus? Absoluutne null.
    06.08.2018 09:56
    Soovitan siinkohal sõbrakesed mitte igalpool manifesteerida, et EKRE valid (nagu minagi teen) vaid selle asemel niiöelda "Trumpi teha" ja VARJATA oma valikut kuni viimase hetkeni ja siis ..... valida ekre. Miks? Ei maksa vastast alahinnata ja partii(mängu) alguses talle eeliseid anda seeläbi, et ta teab, mis sa teed või mis sul häes on.
    Inimesed, kes TÕESTI tahavad rahvuslasi võimule ei PLÄHMI siin oma valikutest, sest selleks puudub vajadus. Parem oleks antud hetkel ka EKRE valijate %-i väiksemana näidata ja meediasõdureid koos oma klakööridega seeläbi ära uinutada. Las nad arvavad, et neil läheb hästi..... ha ha.

    "Haukuv koer ei hammusta!" hiina vanasõna.
    06.08.2018 11:57
    Olen aru saanud, et uusi ministeeriume ja uusi ministrikohti luuakse alati koalitsiooniläbirääkimiste käigus, sest seni ei ole veel ükski erakond öelnud, et meile aitab ühest ministriportfellist küll, pole mõtet lolliks minna. Iga erakond tahab aga rohkem ja rohkem.
06.08.2018 05:57
No egas midagi, teedele soola juurde ja saab korda.
06.08.2018 06:12
Raske-sügav puude toetus olematu,
vot see on tase EESTI
06.08.2018 06:28
Imestada pole midagi! #Valijad# valivad igal valimistel selle õige parteilase ja ei paista kusagilt neid tehaseid,raudteid,koole,haiglaid,arsti de juurdepääsu tulevat......
Edu liginevale #valimisele#!
    06.08.2018 10:07
    Valijad valivad meil valimistel enamasti oma sugulae või sugulase sugulase, kes on orav, punasots või kohukese oma. Või siis valivad sõbra või tuttava, sest ta ju nii tore inimene.
    See, et nad valivad seeläbi PARTEID ei tule neile pähegi. See, et nende valik tingib 5 aastat hiljem 2 aastat operatsioonijärjekorra neile, ei mahu neil ajusse. See, et nende valik suleb lasteaia ja teeb 10-st ametnikust 10 000 ei ole neile mõistetav.

    Miks? Sest inimeste võime puude taga METSA näha on erinev. Näide. Kui USA-s võsaindiaanlased, kes ealsid kogu elu metsas toodi mägedesse, siis nägid nad eemalt inimesi ja olid siiralt imestunud, et nii PISIKESED inimesed kusagil elavad. Sama siin. Võime võrrandi taga arengut näha on erinev. Võime ette kujutada jälgi nähes, et siit läks suur karu läbi, on erinev.

    Ja valivadki meie tuutu luutud ikka oma naabri Peetri, mis sest, et tal on basoluutselt Eestist ja tema inimestest savi.

    Ja valivadki meie tuutu luutud ikka oma naabri Peetri, mis sest, et tal on basoluutselt Eestist ja tema inimestest savi.
    06.08.2018 10:10
    Valijad valivad meil valimistel enamasti oma sugulase või sugulase sugulase, kes on hoorav, punasots või kohukese oma. Või siis valivad sõbra või tuttava, sest ta ju nii tore inimene.
    See, et nad valivad seeläbi PARTEID ei tule neile pähegi. See, et nende valik tingib 5 aastat hiljem 2 aastat operatsioonijärjekorra neile, ei mahu neil ajusse. See, et nende valik suleb lasteaia ja teeb 10-st ametnikust 10 000 ei ole neile mõistetav. See, et nende valik tingib, et tütar läheb Soome tööle, ei ole neile hoomatav.

    Miks? Sest inimeste võime puude taga METSA näha on erinev. Näide. Kui USA-s võsaindiaanlased, kes elasid kogu elu metsas toodi mägedesse, siis nägid nad eemalt inimesi ja olid siiralt imestunud, et nii PISIKESED inimesed kusagil elavad. Sama siin. Võime võrrandi taga arengut näha on erinev. Võime ette kujutada jälgi nähes, et siit läks suur karu läbi, on erinev.

    Ja valivadki meie tuutu luutud ikka oma naabri Peetri, mis sest, et tal on absoluutselt Eestist ja tema inimestest savi.

    (ilma vigadeta)
06.08.2018 06:30
Stiilne. Bürokraatia ongi iseennast taastootev seisuse pakett:
Alati on veel vaja juurde mingit tabelit numbritega, mida võib tarvis minna!
Anna jumal pikka koridori, töölaudu kompuutritega ja see täitub iseenesest.
Hoolitsetud näod, siledad sääred, lausa lust on vaadata! Miks mitte!
Raha, mis kellelegi kasu toob on alati kahtlane ja uurimist väärt ja selle liigutajad satuvad varem või hiljem meediasse, sealt edasi uurija lauale. Kellelegi kasu toomata kujul on raha alati süütu ja teretulnud. Poliitik, kes selle tõi, saab tänu osaliseks.
06.08.2018 06:38
Iva on ainult üks kahjuritest selles muidusööjate kuningriigis.
Paraku jõuab ka tema rahvale päris palju si--a kokku keerata.
06.08.2018 06:39
Tüüpiline tänapäev, ehk bürokraatia paradiis: kõrgepalgalised kõrgharidusega pintsaklipslased haldavad, planeerivad, koostavad, rekonstrueerivad hindavad ja koolitavad kõike.
Dokumendimajandus ja selle koostamise kulud on muljetavaldavad, aga tulemusteni ei jõutagi - kogu aur läheb vile peale.
06.08.2018 07:12
Neiu roosas kleidis ministrina julgeb veel sellist seisu õigustada .... ?
06.08.2018 07:13
Tehke veel sotsiaalkindlustusametist tervisekindlustusamet, siis saab kogu raha tuuri panna. Uued pastakad ja uksesildid. Ülejäänud raha kulub lehvikutele “Olge terved!”
06.08.2018 07:16
Aga vile on meil vägev- kõik imestavad ja kiidavad. Muuks auru ei jätku, polegi vaja, kiidetakse niigi. Ratta Jürka käib mööda ilma ja kõik patsutavad teda õlale nagu Taavitki ja jälle kiidavad
    06.08.2018 08:47
    See kõik imestavad ja kiidavad meenutab mulle natuke seda, kui näiteks on suurem seltskond kokku tulnud, kes peab mingit sünnipäeva. Suured istuvad ümber laua ja patravad tühjast tähjast ja väikesel viieaastasel marakratil on igav ja keegi ei pane teda suures suminas tähele. Läheb siis see marakratt oma tuppa, joonistab paberile paar kriipsu-Jukut ja viie minuti pärast on pidulaua ääres tagasi ja ulatab paberi emmele: "Emme, vaata, ma joonistasin sinu ja issi!" Emme võtab paberi, vaatab natuke ja kiidab tunnustavalt: "Oi kui ilus!" Ja siis võtab emme kõrvalt keegi võõras tädi joonistuse ja valab samamoodi jõnglase kiitusega üle...Ja samuti kõik teised suured tädid ja onud ja ongi marakrati päev päästetud ja tuju hea - kõik imestavad ja kiidavad erakordselt suurt kunsti.
    06.08.2018 09:08
    Siin mõni aega tagasi ilmus üks artikkel, kus mingi Saksa väljaane kirjutas Eesti kohta nii: "Digitaalne imedemaa, mida kõik kadestavad!" Selle peale loomulikult teatas president Kaljulaid õhinal: "Meil ei jäänud muud üle, pidime leidma säästlikke lahendusi!"

    Säästlikud lahendused on siis kus? Ja mida need säästlikud lahendused säästavad, kas kulutusi ametnikearmeele või säästavad ehk hoopis amentiku kallist tööaega aega - ei pea enam paberitega ühest koridori otsast teise jalutama, saab digitaalselt dokumente vahetada ja säästab kallist aega kohvipausideks?

    Näiteks meie uskumatu edulooga e-riigi au, uhkus ja südametunnistus, nurgakivi ja lipulaev - e-valimised. Kui palju ja mida on siis sellega säästetud?

    Tulemas on juba KÜMNENDAD e-valimised... Kas kellelgi on õrna aimugi, kui palju tegelikult e-valimised riigile maksma lähevad? Võin selle peale väga kanget mürki võtta, et see on vägagi kulukas lõbu. Juubeli-e-valimiste puhul võiks ehk avalikustada, kui palju on maksma läinud kõik senised e-valimised kokku...
06.08.2018 08:30
Eesti on ära "soomestatud" ehk siis absurdselt ulmeline bürokraatiaaparaat on püsti pandud ja see on kõik rahad alla neelanud ning igasuguse kontrolli alt väljunud.
06.08.2018 08:33
Tüüpiline sotsialismus. Kogu raha kulub vile peale, tööks ei jää järgi midagi.
06.08.2018 08:34
Olukord
varastavad palju saavad,
kuni võimul !
06.08.2018 08:40
Ametnikud toodavad pabereid üksteisele .Seega töötavad. Analüüsi võimelise pannakse ministriteks.Koolis käinud ja oskavad .Häda on selles ,et elu pole näinud
rohkem teoreetikud. Mis sellistes rahvas loota saab-mittekuimidagi. Koolis saadud viied ei ole samad viied elus ja ameti eest . Koolis saadud HINDED ei ole tarkuse näitajad -näitavad püüdliku õpilast aga mitte tegeliku teadmisete pagast.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega