13.12.2007, 07:56
Galojan kulutas 2170 sekundit kallist teleaega
"Need ei ole isikuti eristatavad - näiteks kes jagas mitu voldikut või palju maksis meie reklaam 10 kandidaadile lehes." Nii tõrjus Reformierakonna peasekretär Kristen Michal tänavu novembris oma vastuses Riigikogu korruptsioonivastasele erikomisjonile küsimust, kui suures ulatuses rahastas Reformierakond oma saadikukandidaadi, 25aastase Anna-Maria Galojani kulutusi kevadises Riigikogu valimiste kampaanias.
FOTO:
Nüüdseks on Galojan skandaaliga lahkunud nii Eesti Euroopa Liikumise juhataja kohalt, kus ta pärast ebaõnnestunud valimiskampaaniat töötas, kui ka välja astunud Reformierakonnast. Küsimärk tema vägeva valimiskampaania üksikasjade ja rahastajate kohal aga püsib, kirjutab Eesti Ekspress.
Galojani kampaania põhikulutus oli massiivne telereklaam. Otsekui Vampiiritapja Buffy noortesarjast välja astunud, tulistas neiu klippides vihinal ammunooli märklaua pihta.
Kirjad "Madalad palgad", „Väikesed pensionid" ja "Lastetus" muundusid nagu nõiaväel "headeks palkadeks" ja "väärikateks pensioniteks".
Lubanud klipi käivitudes: "Ja raha jääb rohkem kätte!" lõpetas Galojan loosungiga "Professionaalsem ja tasakaalukam poliitika!".