Järvevana teel muutub homsest liikluskorraldus
Liikluseks jääb küll avatuks 2+2 sõidurada, kuid need viiakse kokku tee osale, kus täna kulgeb ainult ühe suuna liiklus ning sõiduki liikluseks jääb ühel sõidurajal standardis lubatud miinimum, teatas Tallinna linnavalitsus. Sellest tulenevalt vähendatakse lubatud sõidukiirust operatiivselt lähtudes liiklussituatsioonist ning Tammsaare tee pikenduse suunalt lõpetatakse vasakpöörde võimalus Veerenni tänavale.
Samuti jääb Veerenni tänavalt ainult parempööre suunaga Tammsaare tee suunas. Alates 23. juunist 2011 suletakse ka Veerenni tänava ja Järvevana tee ühendus, sest seal algavad kommunikatsioonide ja tunneli kaevetööd. Kuna tänane liikluskoormus Järvevana antud teelõigul on 80 000 sõiduki ringis ööpäevas, millele lisanduvad veel tee-ehituse masinad, siis on lähiperspektiivis ette näha antud piirkonnas tõsiseid liiklusummikuid ja koguni liiklusseisakuid.
Tallinna transpordiamet soovitab hoolikalt kaaluda sõidumarsruudi planeerimisel Järvevana tee kasutamist alates 16. aprillist 2011 ning igal võimalikul juhul antud piirkonda vältida.
Tallinnasse suundumisel soovitatakse valida lähtuvalt sihtkohast õige tee Tallinnasse sisenemiseks juba Tallinna ringteelt (Pärnu mnt, Viljandi mnt, Tartu mnt ja Peterburi mnt), kus vastavad juhatavad viidad on juba üleval. Tallinnas sees liikumiseks palutakse kasutada alternatiivselt Tehnika-Filtri teed, Endla ja Liivalaia-Juhkentali tänavat, samuti Narva mnt-d, Põhja pst, Soo ja Tööstuse tänavat.
Aprilli lõpuks peaks valmima raudtee ajutise ümbersõidu rajamine, mis läheb maksma 2,9 miljonit eurot. Tänavu sügiseks peaks valmima kõrgepingeliini asendamine maakaabliga, mille maksumus on 2,1 miljonit eurot. Suve lõpus valmib põhiosas ka sadevete kollektor maksumusega 7,1 miljonit eurot.
Tänavu on kavas alustada ka Järvevana tee alla kavandatud jalakäijate kergliiklustunnelite ehitusega. Tartu maantee viadukt ning vasakpöördetunnel valmivad 2013 aastaks, kogu liiklussõlm 2013. aasta sügisel.
Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise projekti koostas AS K-Projekt. Tallinna ühe olulisema liiklussõlme rekonstrueerimise 1,2 miljardi suurused kulud kaetakse kuni 75% ulatuses Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist, linna osalus on 25%. Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise ehitustöid teevad erinevate lepingute alusel AS Nordecon, AS Merko Ehitus, AS Merko Infra, Tallinna Teede AS, AS Ehitusfirma Rand ja Tuulberg.