Mullu otsustati, et suvist piirkiirust ei tõsteta 90 kilomeetrilt tunnis 100 kilomeetrini tunnis ilma eraldusribata 1+1 sõiduradadega teedel. Sellega nõustub ka Pirita: „Mida väiksem kiirus, seda vähem prohmakaid ja liiklussurmasid. Järgnevatel aastatel võiks samamoodi talitada. Mis selle kiirusega ikkagi siia-sinna jukerdada.”

Tema sõnul ei anna kümme kilomeetrit tunnis kiirem sõit maanteel autojuhile erilist ajavõitu. „Kui linnas sõita 40 kilomeetrit tunnis ja 20 meetri pärast on jalakäija teel, siis saab auto enne seisma. Aga kui sõidate 50 kilomeetrit tunnis, siis ei saa pidama, vaid sõidate jalakäijale otsa [kiirusega] 37 kilomeetrit tunnis. Sellistel juhtudel hakkab kiiruste vahe suurt rolli mängima,” ütles Pirita.

Ühtlasi märkis ta, et ei pea vajalikuks sõidukiiruse alandamist Tallinna kesklinnas 40 kilomeetrini tunnis – kavatsusest räägiti veel mõne aja eest, ent teoks pole see senini saanud.

„Võib-olla mõnes üksikus kohas, mõnel liiklusohtlikul tänaval maksaks langetada piirkiirust. Aga ulatuslikumalt pole küll mõtet,” leidis Pirita.