Mitmed suuremad taksofirmad on võtnud kasutusele kaardimaksevõimaluse, kuid tegelikus elus ei pruugi alati soovija kaardiga taksos tasuda saada.

Lennujaama sõita sooviv klient peab üldjuhul arvestama vajadusega sularaha kaasas kanda, sest lennujaama ette parkinud taksode kaardimakseterminal ei saa lihtsalt pangaga ühendust. “Probleemne koht kaardimakseks on lennujaama esine ja just katusealune ala,” selgitas Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane. “Taksojuhid on sellest teadlikud ja üritavad leida seal kaardimakseteks sobivamat asukohta.”

Rebase sõnul on selliseid probleeme ette tulnud ka mujal, kuid siis on tegu olnud pigem üksikjuhtumiga.

Taksosõidu eest kaardiga maksta üritades küsivad taksojuhid pahatihti üle, kas ikka sularahaga ei saaks maksta. Kaardipõlgust selgitanud Tulika taksos töötava juhi sõnul ei soovi nad kaardimakseid, sest sealt peavad nad raha päevi ootama.

“Kui poes läheb pangamaksega praktiliselt kohe poe arvele, siis mina pean seda pikka aega ootama – mõnikord nädal, mõnikord kaks,” väitis taksojuht ja näitas patakat maksekviitungeid. “Need on minu viimase nädala kaardimaksed ja raha on siin mitmeid tuhandeid, kuid minu arvele pole neist veel midagi tulnud. Mille eest ma niimoodi bensiini ostan, kui sularaha pole?”