Sildadest on enim koormatud ja vajaksid lähiajal kapitaalremonti kolm suuremat: Pärnu maantee viadukt, Pirita jõe sild ja Kadaka puiestee viadukt, ütles linna teedevalitsuse peainsener Mikk Pääru.

Kõigi kolme silla juures on täheldatud niiskuse läbiimbumist tugikonstruktsioonideni ning vajadust asendada vanad isolatsioonimaterjalid moodsatega.

Pääru sõnul oleks hea, kui saaks põhjalikult remontida kahte silda kolmest suuremast. Viimastel aastatel kasvanud liikluskoormus linna sildu veel ei ohusta, sest Nõukogude Liidu normide järgi ehitatuna on neil piisav kandevõime varu. Samal ajal jätab soovida sildade deformatsioonivuukide olukord ja viimistlus, mis halvendavad sõidutingimusi silla ületamisel, rääkis Pääru.

Tänavu ei uuendatud ühtki silda, mullu ehitati põhjalikult ümber Iru sild Pirita jõel ja 1995. aastal Peterburi maantee viadukt.

Baltic News Service