Abilinnapea Jaanus Mutli (Keskerakond) sõnul on paljud kesklinnas töötavad inimesed hakanud parkima oma sõidukeid kehtiva tasulise parkimisala piirile, koormates sellega vastavat piirkonda.

”Tasulise parkimisala laiendamisega muutub mõttetuks linna äärest sõidukiga sõitmine avaliku tasulise parkimisala piirile ning sõiduki sinna parkimine. Päeval tööl oleva isiku sõidukiga hõivatakse parkimiskoht terveks tööpäevaks, mis on suurim parkimiskoormuse tekitaja,” selgitas Mutli.

Parkimisala laiendamisega kasvab tõenäoliselt oluliselt linna tulu tasulisest parkimisest, samuti kasvavad ka  parkimist korraldava ja kontrolliva Falcki tulud.

Võimul olev Keskerakond tahab parkimisala laiendada alljärgnevalt: Tallinna lahest alates mööda Kalasadama tänavat, Põhja puiestee, Kotzebue tänav, Kopli tänav, Telliskivi tänav, raudtee (paralleelselt Tehnika tänavaga) ja raudtee kuni Filtri teeni, Filtri tee, Odra tänav, Türnpu tänav, Vilmsi tänav, Gonsiori tänav, Roheline Aas tänav, Poska tänav, Narva maantee ning Bensiini tänav kuni Tallinna laheni.

Vanalinna valveta tasuline parkimise tsoon ja kõrgendatud maksumääraga keslinna valveta tasulise parkimise tsoon (südalinn) jäävad endisteks.

Linna poolt tellitud OÜ Stratumi uuringute kohaselt soodustab tasulise parkimisala suurendamine ühistranspordi kasutamist ning vähendab parkimis- ja liikluskoormust kesklinnas.