“Punkt 22.4 ütleb, et Tallinna haldusterritooriumil on keelatud kahjustada haljasala, murukamarat jne. Seega kehtib käeolev punkt kogu haldusterritooriumi ehk nii linna kui ka eraomanike maa kohta,” märkis Sarnet.

Transpordiameti parkimiskorralduse osakonna juhataja Aado Kuuse sõnul on haljasribadel parkimine tõsine

probleem mitte üksnes kesklinnas, vaid ka mujal Tallinnas. “Tahame hakata muru pealt eranditult ja armutult autosid ära vedama,” kinnitas ta.

Eelkõige pööravad linna parkimiskontrolörid tähelepanu siiski linna haljasaladel parkivate autode äraveole. “Eramaal vastutab omanik ise,” leidis Kuuse. “Kui muru on muidugi täiesti lootusetus seisus, siis vist ei ole mõistlik hakata ära vedama,” nentis ta.

Haljasalale sõiduki parkinud autoomanikule läheb teisaldamine maksma 500 krooni, millele lisandub väärteootsus 300-500 krooni ja auto parklas hoidmise tasu 40 krooni ööpäevas. Tallinna koostööpartneritena teisaldab autosid kolm osaühingut: Teyler Invest, Parkland Grupp ja 15075. Teisaldusautode juhtidel on õigus parkimiskontrolöri korraldust ootamata murul parkija ära vedada.