„Kui liiklus­mär­gid ei aita, siis plaanime paigaldada liiklust tõkestavad postid või muud linnakujundus­elemendid,” ütles Kesklinna valitsuse vanem Marek Jürgenson. Tema sõnul on võimalik, et autodele suletakse näiteks Toompea või all-linnas Pikk tänav.

„Selleks on vaja sõlmida kokkulepped eri ametkondade vahel,” märkis Jürgenson. Ka hiljuti vastu võetud vanalinna arengukava sätestab vanalinnas jalakäijate ala laiendamise vajalikkuse. Arengukava ei täpsusta, kus ja millises mahus tuleks seda teha. „Oleme ilmselt kõik olnud tunnistajateks, et kitsastel ja libedatel vanalinna tänavatel on valdavalt saanud peremeheks auto,” sõnas Jürgenson.

Lisaks juhtis ta tähelepanu Viru tänavale, kus autod sõidavad jalakäijate alale. Jürgenson lisas, et enne vanalinna liikluse otsustavat reguleerimist on vaja sõidukitele tagada parkimisvõimalus vanalinnaga piirneval parkimisplatsil. „Lisaks rajatavale Vabaduse väljaku parklale on tarvis välja ehitada parklad Balti jaama läheduses, Vabaduse väljaku endiste tenniseväljakute, Suur-Rannavärava ja Skoone staadioni all,” ütles ta.